Vorig jaar kreeg ik ook klappen omdat ik tijdens Benito v Jenkins mezelf liet gaan (lol)quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders die juichen omdat ie een Nederlander is
Met een paar liter bier in de mik waarschijnlijk wel. Net als de rest hier. We kunnen wel hypocriet kritisch gaan doen maar de waarheid is anders.quote:
Als je niet juicht voor Jenkins ben je een debielquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik ook klappen omdat ik tijdens Benito v Jenkins mezelf liet gaan (lol)
Die is wel lekker jaquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:42 schreef tja77 het volgende:
Ik zou de dochter van bean doen trouwens.
Dit topic is leuker dan een gemiddeld Eredivisietopic.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
erg leuk topic dit met alle oude fok!maten
Doe nou eens normaal. En jij had het over respect lolquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kutpijlen en een kutworp. Onmogelijk kan je voor dat soort mongolen juichen.
Het eredivisietopic heb ik al enkele seizoenen opgegeven.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic is leuker dan een gemiddeld Eredivisietopic.
Maar jij kijkt ook geen Eredivisie meerquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het eredivisietopic heb ik al enkele seizoenen opgegeven.
De herhaling van zetten is erg vermoeiend.
Maar wil zijn vrouw dan nog wel de belaating ontduiken?quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Co Stompé
Sterker nog, gaat hij nu doen!
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic is leuker dan een gemiddeld Eredivisietopic.
Ik heb deze midweek gekekenquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij kijkt ook geen Eredivisie meer
quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:42 schreef tja77 het volgende:
Ik zou de dochter van bean doen trouwens.
Ik moet je helaas gelijk geven. Zonder bril zou ik zelfs wel na 2 biertjes doen vrees ik.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met een paar liter bier in de mik waarschijnlijk wel. Net als de rest hier. We kunnen wel hypocriet kritisch gaan doen maar de waarheid is anders.
Davy is nog steeds een actquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het eredivisietopic heb ik al enkele seizoenen opgegeven.
De herhaling van zetten is erg vermoeiend.
Ik lag heerlijk op de bank met dochter die sliep.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet je helaas gelijk geven. Zonder bril zou ik zelfs wel na 2 biertjes doen vrees ik.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik lag heerlijk op de bank met dochter die sliep.
Ik had een goed humeur, dus ik ging weer eens kijken.
Nou, dan is je humeur snel weg.
Ze hebben totaal geen idee in de studioquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoorde ze in de studio zeggen dat Wade nog niet zomaar gewonnen heeft van Brown, maar je kan je eerder afvragen of Brown op tijd weer in vorm is want drie weken terug leek het nergens op.
Ik negeer die kwast gewoon.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje bang dat Davy echt zo is
Hoewel ik denk dat Wade dit wel wint, is hij ook niet echt in topvorm dit seizoen toch?quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoorde ze in de studio zeggen dat Wade nog niet zomaar gewonnen heeft van Brown, maar je kan je eerder afvragen of Brown op tijd weer in vorm is want drie weken terug leek het nergens op.
Vrees ik ook van psvcl, HMF en noem al die mongolen maar opquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje bang dat Davy echt zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |