abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175801597
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 23:49 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, in dit topic is altijd iedereen zwanger ;) Toch werd er in het verleden toch wel trouw ge-update. Dus ik wilde toch even zeggen dat ik dat jammer vind. :)
Je hebt helemaal gelijk, dus ik heb er even werk van gemaakt ;)
Welterusten allemaal :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175801701
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 00:29 schreef LeSage het volgende:

[..]

O+ :*
pi_175801722
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 00:29 schreef LeSage het volgende:

[..]

Eindbaas! O+
pi_175801755
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 23:58 schreef VitaBella het volgende:
Exode *O* wat fijn!

Voor degene die verliefd was op de nijntjeslamp:
https://m.nl.aliexpress.c(...)4b7a87ab101deb0fcb6e
Nog steeds aan de prijs, maar wel iets minder :)
Hey een referral link!
pi_175801779
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 23:27 schreef Kyara het volgende:
Ik zie hier een aantal nieuwe zwangeren en baby's (gefeliciteerd allen!) voorbij komen maar in het update topic is al ruim 2 weken niet meer gepost. Jammer want het update topic is juist een centrale en overzichtelijke plek waar ook mensen kijken die niet actief in z&g meeposten. En ja, ook mobiel kun je een update posten ;)
Had dat topic nooit gezien en nu las ik mijn eigen aankondiging in het test-topic terug. Grappig zeg! :D
pi_175803032
Ik vind het update topic juist zo confronterend :')
pi_175803123
Pannenkoek, gefeliciteerd met je ventje! Ben benieuwd naar je verhaal. Geniet van je blauwe wolk. :*

Cassandra, Silliegirl & Kleurdoos: welkom allen! Dat er nog meer uit WOHTS mogen volgen. :* En dat jullie dit topic helemaal uitzitten! :*

Elliebel, hoe gaat het met je?

Aventura, gaat alles goed thuis?

Bella, is het nog uit te houden?

Songeur, fijn dat de kamer af is. Kan je weer veel van je lijstje strepen!

Aure, succes vandaag in het ziekenhuis.

Noix en Coccinelle, hoe gaat het met jullie...?
Protège moi de mes désirs.
pi_175803184
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 07:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry.... :*
pi_175803207
quote:
Ja, afhankelijk van de omstandigheden inderdaad. -O-
pi_175803219
Welkom nieuwe zwangeren! Hopelijk blijven jullie hier tot ergens in de zomer rondhangen. *O*

Ik lees een poffertje geboren! Yay gefeliciteerd! *G*
pi_175803400
quote:
Sorry, wil je er wel in? :*
Er zijn nu wel extra veel duimen die voor je draaien!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175803404
quote:
:*
We blijven gewoon allebei hier plakken, daar draaien mn duimen voor!

Ik begin langzaam te beseffen dat ik zwanger ben, al snap ik het nog niet helemaal. Ik voel me ook compleet anders dan bij mn eerste zwangerschap. Toen was ik al voor de eerste test moe, misselijk en hongerig. Nu merk ik nog niks, op rommelende darmen na.
pi_175803578
Welkom dames, mijn duimen draaien voor dikke vette plakkers!

Vrijdag zit mijn vrouw al op 12 weken.....eindelijk! Dan schreeuwen we het van de daken.

Ze is ook op aanraden van de VK haar eten aan het aanpassen. Ze wil weer BV proberen, bij B ging dat goed maar ging daar zelf bijna aan onderdoor. Graatmager werd ze, zonder energie. Dus nu over op roomboter, volle melk etc etc. Binnenkort een afspraak met een voedingsdeskundige bij de VK. Ze is slank en valt enorm snel af. Dus ze moet nu al reservers op gaan bouwen.
pi_175803761
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 07:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Pannenkoek, gefeliciteerd met je ventje! Ben benieuwd naar je verhaal. Geniet van je blauwe wolk. :*

Cassandra, Silliegirl & Kleurdoos: welkom allen! Dat er nog meer uit WOHTS mogen volgen. :* En dat jullie dit topic helemaal uitzitten! :*

Elliebel, hoe gaat het met je?

Aventura, gaat alles goed thuis?

Bella, is het nog uit te houden?

Songeur, fijn dat de kamer af is. Kan je weer veel van je lijstje strepen!

Aure, succes vandaag in het ziekenhuis.

Noix en Coccinelle, hoe gaat het met jullie...?
Zo, wat een attente post :+

Hier nu alles weer goed gelukkig. Geen nieuw bloed meer gezien na die ene keer en de zwangerschapskwaaltjes vieren hoogtij. Met als hoogtepunt de vermoeidheid, ik kan elk moment van de dag in slaap vallen :').

Nog 3 dagen tot de echo, dan zullen we zien of het daadwerkelijk door een levend embryo wordt veroorzaakt ;).

Cassandra, wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_175803779
Duman wat lief dat je er naar vraagt. Het is nog steeds het zelfde - inmiddels zitten mn benen, armen en voeten vol met littekens :X

En hoe gaat het met jou?

Exode ik weet niet of je er op zit te wachten maar zou je dat dieet willen delen met mij? Ik ben op dit moment nog maar rond de 5 kilo aangekomen en ik denk dat ik ook totaal geen reserves heb. Ik denk dat het eerste trimester ook een rol daarin hebben gespeeld (lees: dat was een kotsfestijn!).
  Moderator/colorchick maandag 18 december 2017 @ 09:17:06 #141
382129 crew  Donna
pi_175804044
Haha een poffertje geboren! Gefeliciteerd Pannenkoekenmix! *O*

Ik zit in het ZKH voor de suikertest. So far, so good.
Vond het iig niet vies, maar tis altijd maar de vraag hoe het valt he :X
pi_175804119
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 08:22 schreef LeSage het volgende:

[..]

Sorry, wil je er wel in? :*
Er zijn nu wel extra veel duimen die voor je draaien!
Ja die duimen zijn welkom O+

Ik weet het niet. Ik zit psychisch een beetje in een zwart gat. Onwijs moe, verdrietig, nergens zin in. Ik ben me gewoon aan het klaarmaken voor het onvermijdelijke lijkt wel. Maar toch ergens positief blijven he, laat het dan maar een vermelding in het updatetopic zijn :)
pi_175804139
Exode, yeah voor de 12 weken *O* Ik heb niet gepost in het andere topic maar wel heel erg meegeleefd dus dit vind ik fijn om te horen *O*

Noix fijn dat het bloedverlies opgehouden is! En nu nog even spannend tot de echo.

Succes met de (afloop van de) suikertest DonnaRush!
pi_175804143
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 08:55 schreef noix het volgende:

[..]

Hier nu alles weer goed gelukkig. Geen nieuw bloed meer gezien na die ene keer en de zwangerschapskwaaltjes vieren hoogtij. Met als hoogtepunt de vermoeidheid, ik kan elk moment van de dag in slaap vallen :').
Fijn dat je geen bloed meer hebt gezien!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nog 3 dagen tot de echo, dan zullen we zien of het daadwerkelijk door een levend embryo wordt veroorzaakt ;).
Heel veel succes! Wat zullen die drie dagen aanvoelen als 3 jaren, zeg. :) Ik duim voor je.

quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 08:56 schreef BellaaElisa het volgende:
Duman wat lief dat je er naar vraagt. Het is nog steeds het zelfde - inmiddels zitten mn benen, armen en voeten vol met littekens :X
Wauw, dit lijkt me één van de meest nare dingen, zeg. ;( Overmorgen krijg je uitslag van de testen, toch? Hopelijk kunnen ze snel achterhalen wat het is.. konden ze al wel vertellen of komt door de zwangerschap - of niet?
Ik hoop voor je dat ze snel met een oplossing/zalfje/middeltje komen. :*

quote:
En hoe gaat het met jou?
Moe, moe, moe.. laatste weekje werken voordat ik een weekje verlof heb. Kijk er naar uit. Als het daarna zo blijft, wordt het tijd om eens te praten met m'n leidinggevende om het laatste maandje voor m'n verlof maar eens minder te werken.
Hij had het destijds over meer administratief werk ipv wat ik nu doe, maar ik denk niet dat dat veel op zal lossen.
pi_175804152
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:17 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zit in het ZKH voor de suikertest. So far, so good.
Vond het iig niet vies, maar tis altijd maar de vraag hoe het valt he :X
Succes! :*
pi_175804389
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

Moe, moe, moe.. laatste weekje werken voordat ik een weekje verlof heb. Kijk er naar uit. Als het daarna zo blijft, wordt het tijd om eens te praten met m'n leidinggevende om het laatste maandje voor m'n verlof maar eens minder te werken.
Hij had het destijds over meer administratief werk ipv wat ik nu doe, maar ik denk niet dat dat veel op zal lossen.
Doen! Ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet en hoeveel je werkt maar ik werk maar 2,5 dag en ben minder gaan werken omdat het gewoon te zwaar werd. Uiteindelijk heeft je werkgever meer aan je als je er een aantal uur effectief bent, dan meer uren en niet effectief. En minder werken ivm zwangerschap wordt voor je werkgever vergoed door UWV net als verlof!
pi_175804436
Een poffertje voor pannenkoekmix O+ gefeliciteerd!

En exode de 12 weken voorbij *O* fijn!!

Donna succes daar, hopelijk komt er niks bijzonders uit.

Cassandra mijn duimen draaien ook voor jou :*
pi_175804533
Donna succes met de suikertest!

Bella ik ben benieuwd wat er uit die uitslag komt woensdag! Lijkt me niet uit te houden dit. Weer aan de bel trekken heeft natuurlijk geen zin? En alle huistuin en keukenmiddeltjes heb je inmiddels wel geprobeerd denk ik?

Noix, die vermoeidheid van het begin is zo allesomvattend he. Ik duim voor een goede echo! :)

Cassandra mijn duimen draaien ook voor jou!

Exode, 12 weken! *O* toch een mijlpaal. Denk dat het vooral belangrijk is om voedzame producten te eten. Toen ik bv gaf was ik soms echt verbaasd om hoeveel ik moest eten om mijn honger te stillen. Oh en drinken. Super goed dat ze naar een diëtist gaat want bv is natuurlijk goed maar je moet er zelf ook niet aan onderdoor gaan.
pi_175804646
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:38 schreef Songeur het volgende:

[..]

Doen! Ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet en hoeveel je werkt maar ik werk maar 2,5 dag en ben minder gaan werken omdat het gewoon te zwaar werd. Uiteindelijk heeft je werkgever meer aan je als je er een aantal uur effectief bent, dan meer uren en niet effectief. En minder werken ivm zwangerschap wordt voor je werkgever vergoed door UWV net als verlof!
Oh, kijk eens! Dat wist ik niet.
Ik werk 36 uur, en moet voor werk zowel op kantoor zitten als buiten zijn (bedrijven controleren). LG stelde voor om niet meer, of iig minder, controles uit te voeren en meer op kantoor aanwezig te zijn. Maar dat zal voor mij geen enkel verschil maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 december 2017 @ 09:56:07 #150
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175804695
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Oh, kijk eens! Dat wist ik niet.
Ik werk 36 uur, en moet voor werk zowel op kantoor zitten als buiten zijn (bedrijven controleren). LG stelde voor om niet meer, of iig minder, controles uit te voeren en meer op kantoor aanwezig te zijn. Maar dat zal voor mij geen enkel verschil maken.
SPOILER
Het enige waar je wel even rekening mee moet houden is dat je dus gedeeltelijk in zwangerschapsgerelateerd verzuim belandt en daarmee verplicht 6 weken voor u.d. met verlof moet. Dat hoeft geen probleem te zijn natuurlijk, maar is wel een feit :)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')