Je hebt helemaal gelijk, dus ik heb er even werk van gemaaktquote:Op zondag 17 december 2017 23:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, in dit topic is altijd iedereen zwangerToch werd er in het verleden toch wel trouw ge-update. Dus ik wilde toch even zeggen dat ik dat jammer vind.
quote:Op maandag 18 december 2017 00:29 schreef LeSage het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dus ik heb er even werk van gemaakt![]()
Welterusten allemaal
Eindbaas!quote:Op maandag 18 december 2017 00:29 schreef LeSage het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dus ik heb er even werk van gemaakt![]()
Welterusten allemaal
Hey een referral link!quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:58 schreef VitaBella het volgende:
Exodewat fijn!
Voor degene die verliefd was op de nijntjeslamp:
https://m.nl.aliexpress.c(...)4b7a87ab101deb0fcb6e
Nog steeds aan de prijs, maar wel iets minder
Had dat topic nooit gezien en nu las ik mijn eigen aankondiging in het test-topic terug. Grappig zeg!quote:Op zondag 17 december 2017 23:27 schreef Kyara het volgende:
Ik zie hier een aantal nieuwe zwangeren en baby's (gefeliciteerd allen!) voorbij komen maar in het update topic is al ruim 2 weken niet meer gepost. Jammer want het update topic is juist een centrale en overzichtelijke plek waar ook mensen kijken die niet actief in z&g meeposten. En ja, ook mobiel kun je een update posten
Sorry....quote:Op maandag 18 december 2017 07:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het update topic juist zo confronterend
Ja, afhankelijk van de omstandigheden inderdaad.quote:Op maandag 18 december 2017 07:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry, wil je er wel in?quote:Op maandag 18 december 2017 07:35 schreef Cassandra87 het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2017 07:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo, wat een attente postquote:Op maandag 18 december 2017 07:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Pannenkoek, gefeliciteerd met je ventje! Ben benieuwd naar je verhaal. Geniet van je blauwe wolk.
Cassandra, Silliegirl & Kleurdoos: welkom allen! Dat er nog meer uit WOHTS mogen volgen.En dat jullie dit topic helemaal uitzitten!
Elliebel, hoe gaat het met je?
Aventura, gaat alles goed thuis?
Bella, is het nog uit te houden?
Songeur, fijn dat de kamer af is. Kan je weer veel van je lijstje strepen!
Aure, succes vandaag in het ziekenhuis.
Noix en Coccinelle, hoe gaat het met jullie...?
Ja die duimen zijn welkomquote:Op maandag 18 december 2017 08:22 schreef LeSage het volgende:
[..]
Sorry, wil je er wel in?![]()
Er zijn nu wel extra veel duimen die voor je draaien!
Fijn dat je geen bloed meer hebt gezien!quote:Op maandag 18 december 2017 08:55 schreef noix het volgende:
[..]
Hier nu alles weer goed gelukkig. Geen nieuw bloed meer gezien na die ene keer en de zwangerschapskwaaltjes vieren hoogtij. Met als hoogtepunt de vermoeidheid, ik kan elk moment van de dag in slaap vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel succes! Wat zullen die drie dagen aanvoelen als 3 jaren, zeg.quote:Nog 3 dagen tot de echo, dan zullen we zien of het daadwerkelijk door een levend embryo wordt veroorzaakt.
Ik duim voor je.
Wauw, dit lijkt me één van de meest nare dingen, zeg.quote:Op maandag 18 december 2017 08:56 schreef BellaaElisa het volgende:
Duman wat lief dat je er naar vraagt. Het is nog steeds het zelfde - inmiddels zitten mn benen, armen en voeten vol met littekens![]()
Overmorgen krijg je uitslag van de testen, toch? Hopelijk kunnen ze snel achterhalen wat het is.. konden ze al wel vertellen of komt door de zwangerschap - of niet?
Ik hoop voor je dat ze snel met een oplossing/zalfje/middeltje komen.
Moe, moe, moe.. laatste weekje werken voordat ik een weekje verlof heb. Kijk er naar uit. Als het daarna zo blijft, wordt het tijd om eens te praten met m'n leidinggevende om het laatste maandje voor m'n verlof maar eens minder te werken.quote:En hoe gaat het met jou?
Hij had het destijds over meer administratief werk ipv wat ik nu doe, maar ik denk niet dat dat veel op zal lossen.Protège moi de mes désirs.
Succes!quote:Op maandag 18 december 2017 09:17 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zit in het ZKH voor de suikertest. So far, so good.
Vond het iig niet vies, maar tis altijd maar de vraag hoe het valt he
Doen! Ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet en hoeveel je werkt maar ik werk maar 2,5 dag en ben minder gaan werken omdat het gewoon te zwaar werd. Uiteindelijk heeft je werkgever meer aan je als je er een aantal uur effectief bent, dan meer uren en niet effectief. En minder werken ivm zwangerschap wordt voor je werkgever vergoed door UWV net als verlof!quote:Op maandag 18 december 2017 09:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Moe, moe, moe.. laatste weekje werken voordat ik een weekje verlof heb. Kijk er naar uit. Als het daarna zo blijft, wordt het tijd om eens te praten met m'n leidinggevende om het laatste maandje voor m'n verlof maar eens minder te werken.
Hij had het destijds over meer administratief werk ipv wat ik nu doe, maar ik denk niet dat dat veel op zal lossen.
Oh, kijk eens! Dat wist ik niet.quote:Op maandag 18 december 2017 09:38 schreef Songeur het volgende:
[..]
Doen! Ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet en hoeveel je werkt maar ik werk maar 2,5 dag en ben minder gaan werken omdat het gewoon te zwaar werd. Uiteindelijk heeft je werkgever meer aan je als je er een aantal uur effectief bent, dan meer uren en niet effectief. En minder werken ivm zwangerschap wordt voor je werkgever vergoed door UWV net als verlof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op maandag 18 december 2017 09:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Oh, kijk eens! Dat wist ik niet.
Ik werk 36 uur, en moet voor werk zowel op kantoor zitten als buiten zijn (bedrijven controleren). LG stelde voor om niet meer, of iig minder, controles uit te voeren en meer op kantoor aanwezig te zijn. Maar dat zal voor mij geen enkel verschil maken.Het enige waar je wel even rekening mee moet houden is dat je dus gedeeltelijk in zwangerschapsgerelateerd verzuim belandt en daarmee verplicht 6 weken voor u.d. met verlof moet. Dat hoeft geen probleem te zijn natuurlijk, maar is wel een feitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |