Waarom begint hij dan niet met zichzelf te verwijderen?quote:heeft Hegedüs gezegd dat hij 'stapje voor stapje' een staat van enkel etnische Nederlanders wil.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Waarom begint hij dan niet met zichzelf te verwijderen?
FvD moet ook oppassen voor dit soort dingen want we weten dat ook FvD aantrekking heeft van totaalidioten. Goed screenen en goed onderscheid blijven maken tussen immigratie/islam-kritisch enerzijds en fascisten/racisten anderzijds.quote:Op vrijdag 15 december 2017 17:19 schreef Pistolenhenkie het volgende:
[..]
Ik hou het maar bij een fatsoenlijke partij als FvD.
twitter:DenkNL twitterde op vrijdag 15-12-2017 om 15:46:56Hey #PVV.. Next week, same time, same place? Nemen jullie de thee mee? Wij de koekjes. Groetjes, #DENK #Rotterdam… https://t.co/j1hzKFOVeF reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:31 schreef Logic91 het volgende:
Als hij zo graag een etnostaat van etnische Nederlanders wil dan stel ik voor dat hij als eerste ophoepelt met zijn onethische roots. Randdebiel dat het is.
Wat zijn onethische roots dan in jouw ogen?quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:31 schreef Logic91 het volgende:
Als hij zo graag een etnostaat van etnische Nederlanders wil dan stel ik voor dat hij als eerste ophoepelt met zijn onethische roots. Randdebiel dat het is.
Ik bedoelde niet etnische roots. Stomme spellingscontrole.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |