Al iets bekend over exchanges e.d.?quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:19 schreef brombeer_ het volgende:
http://lambo2btc.com/
Schiet niet op zo hé
fixed. Als ie 50 dollar wordt kan ik mijn huis aflossenquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van mij mag Aeternity naar de 500 dollar, geen problemen mee
Maar voor 6 Bitcoin koop je op marktplaats een leuke 2e hands Gallardo.. Ook prima dacht ikquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:19 schreef brombeer_ het volgende:
http://lambo2btc.com/
Schiet niet op zo hé
je denkt dat ze het niet doorhebben als je een hypotheek ermee aflost?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is de grens? Bedoel je box 3? En hoe weet de belastingdienst dat iemand crypto bezit?
Als je in één keer van 5k naar 200k spaargeld op je bankrekening gaat heb je wat uit te leggen ja, maar dat moet je natuurlijk ook niet doen.
Als je slim bent pak je het ook beter aan en laat je niet teveel op je bankrekening staan. Zeker niet op de peildatum. Dus los je huis ermee af, koop iets, pin het en stop het in een kluis (ja, ik weet dat je dat volgens de regels ook op moet geven) of verzin iets anders. Veel verder dan die peildatum wordt echt niet gekeken.
Nog niet, voor zover ik weetquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:21 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Al iets bekend over exchanges e.d.?
De Gallardo is toch het damesmodel?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:22 schreef tgev het volgende:
[..]
Maar voor 6 Bitcoin koop je op marktplaats een leuke 2e hands Gallardo.. Ook prima dacht ik
Inderdaad. Wedden dat niemand bij je komt aankloppen als je ieder jaar 5k extra aflost?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je denkt dat ze het niet doorhebben als je een hypotheek ermee aflost?
5k per jaarquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad. Wedden dat niemand bij je komt aankloppen als je ieder jaar 5k extra aflost?
Het schijnt dat je met een Volvo moet beginnenquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:25 schreef tgev het volgende:
[..]
Je zal mij niet horen klagen, we moeten ergens beginnen![]()
Nog nergensquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:30 schreef Kerol het volgende:
Waar kan ik Universa aanschaffen? Weet iemand dat?
Ja doe dat eens een jaar of 10. En zorg voor 5 jaar boodschappengeldquote:
Oke dank je. Hier moet ik in zitten, wat een potentie deze coin. Goed team er achter ook.quote:
2018 is het Universa-jaar, hoorde ikquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:31 schreef Kerol het volgende:
[..]
Oke dank je. Hier moet ik in zitten, wat een potentie deze coin. Goed team er achter ook.
Ico is net voorbij, binnenkort gaan ze de exchanges opquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:31 schreef Kerol het volgende:
[..]
Oke dank je. Hier moet ik in zitten, wat een potentie deze coin. Goed team er achter ook.
Hopen maar dat je nooit controle krijgt.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja doe dat eens een jaar of 10. En zorg voor 5 jaar boodschappengeldKan wel horen dat jij niet eerder met dit bijltje hebt gehakt
![]()
Je mag die van mij voor 1 dollar per stuk hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:31 schreef Kerol het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |