Hier staat een overzicht van alle films en series op Netflix Nederland.quote:Op maandag 25 december 2017 14:43 schreef sp3c het volgende:
staat Stargate SG1 eigenlijk op netflix?
en hoeveel seizoenen
en is er een lijst ergens van wat er inmiddels op de Nederlandse netflix staat allemaal??
Zoveel herkenningquote:Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef Riann het volgende:
ik ben nu aan stranger things seizoen 2 begonnen
Moet mijn mening toch wat bijstellen. Na een aflevering of 5 wordt het wel interessant allemaal. Af en toe nog steeds overheersende kutmuziek. Vooral dat acapella gehijg en geneurie vind ik echt tenenkrommend. Maar het verhaal en het sfeertje is toch zeker wel tof. Gewoon een prima serie en het volgende seizoen zal ik ook zeker proberen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Mee eens beetje Q&Q . Heb het afgekeken maar het einde is weer meer. Ik heb er iig geen trek meer in. Was leuk
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mr. Roosevelt – 2017 AL 1:31 uur
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Bizar, Comedy
Acteurs: Noël Wells, Nick Thune, Britt Lower
Een onsuccesvolle comedian keert terug naar Austin in Texas om haar zieke kat te zien en haar tumultueuze verleden te verwerken. Ze logeert bij haar ex en zijn vriendin.
Todd Barry: Spicy Honey – 2017 AL 1:00 uur - Netflix Original
Genre: Standup-comedy
Acteurs: Todd Barry
Met gortdroge humor maakt stand-upcomedian Todd Barry grappen over sms-noodgevallen, Hitlers wijnsmaak, dure zeep, goedkope pizza en nog veel meer.
Travelers (seizoen 2) – 2016 16 - Netflix Original
Genre: Drama, Duister, Sci-Fi
Acteurs: Eric McCormack, MacKenzie Porter, Nesta Cooper
Een federaal agent volgt vier mensen die opeens totaal nieuwe persoonlijkheden lijken te hebben, en doet een verbijsterende ontdekking over de toekomst van de mensheid.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik kijk het ook, met plezier.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:50 schreef Jinkx het volgende:
Ik ben begonnen aan de Vlaamse serie Beau Séjour.
Deze serie gaat over de tiener Kato die is gestorven, maar van wie de geest nog rondwaart in het dorp. Een aantal mensen kan haar nog zien, en zij kunnen allemaal te maken hebben met haar dood. Kato kan zich niet herinneren wat er is gebeurd, maar gaat op zoek naar de waarheid.
Goede acteurs, interessant plot. Kom maar op
Gezien en goede thriller maar had meer van het tijdreizen verwacht.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:57 schreef Angelof9 het volgende:
Erased was echt Ge-Wel-Dig. Eén van de beste series op Netflix wat mij betreft.
Haha, ik hou zoiets voor mijn videogames al bij. Dat is genoeg (21 Backlogs 111 Beat 16% Remaining).quote:Op woensdag 27 december 2017 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Leuk wel, al die series die dit topic in gegooid worden. Ik stond op bijna 80% gekeken van de series die ik volgde, tot ik dit ontdekte.
[ afbeelding ]
Elke dag drie afleveringen kijken zou me al ruim twee jaar bezig houden.
Ik weet niet wat jij oud vindt (hij is 44) maar in Soof2 ziet hij er ook zo uit.quote:Op maandag 25 december 2017 22:06 schreef Ryan3 het volgende:
Fedja inmiddels een oude man btw? Of ouder gemaakt voor de film?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Black (seizoen 1) – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Koreaans | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Seung-heon Song, A-ra Go, EL
Een Grim Reaper, een rechercheur en een vrouw die iemands dood kan voorzien, raken verstrikt in zaken van leven en dood. En in duistere mysteries van 20 jaar geleden.
Fifty Shades of Black – 2016 12 1:32 uur
Audio: Engels | Subs: NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Romantisch, Satire
Acteurs: Marlon Wayans, Kali Hawk, Fred Willard
De jonge, naïeve studente Hannah raakt in de ban van de rijke Christian Black in deze grappige parodie op Fifty Shades of Grey.
Risen – 2016 16 1:47 uur
Genre: Drama, Intellectueel
Acteurs: Joseph Fiennes, Tom Felton, Peter Firth
Een Romeinse tribuun en zijn jonge adjudant zoeken het vermiste lichaam van een gekruisigde joodse prediker om geruchten over zijn opstanding te weerleggen.
Towies (seizoen 1) – 2016 9
Genre: Reality
De ruigste sleepwagenbestuurders van Australië zetten zich in om de straten van Queensland vrij te houden van gekantelde vrachtwagens en andere verkeersongelukken.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Netflix moet veel eerder die blockbuster films erop zetten een halfjaar na de bios gelijk op Netflix is redelijk ik heb nu weer popcorn time moeten gebruiken om Spider-man Pirates 4 en Guardians 2 te moeten zien
Nou valt mee ik ken wat Amerikanen en daar kan het schijnbaar wel want al die films die ik opnoem staan er daar wel gewoon op.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even en je verwacht films eerst op Netflix en dan in de bios.
Net klaar mee. Stranger Things is echtquote:Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef Riann het volgende:
ik ben nu aan stranger things seizoen 2 begonnen
Omdat de rechten voor die films in Nederland eerst nog ergens anders liggen.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou valt mee ik ken wat Amerikanen en daar kan het schijnbaar wel want al die films die ik opnoem staan er daar wel gewoon op.
Waarom dan Nederland langer laten wachten ?
Qua films staan er op Nederlandse Netflix vooral van die gare budget videotheek films .
Nee, je wilde er niet voor betalen en daarom gebruikte je popcorn time. Dat ligt niet aan Netflix maar aan jou.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Netflix moet veel eerder die blockbuster films erop zetten een halfjaar na de bios gelijk op Netflix is redelijk ik heb nu weer popcorn time moeten gebruiken om Spider-man Pirates 4 en Guardians 2 te moeten zien
Alle drie al in de bios gezien en ik betaal toch ook voor Netflixquote:Op woensdag 27 december 2017 20:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, je wilde er niet voor betalen en daarom gebruikte je popcorn time. Dat ligt niet aan Netflix maar aan jou.
Die films zijn toch niet zo denderend dat je ze én in de bios bekijkt en daarna nog een keer thuis.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alle drie al in de bios gezien en ik betaal toch ook voor Netflix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |