Maar zullen zij zich als bedrijf gewoon ook niet aan bepaalde regels moeten voldoen? Juist omdat ze verder echt serieus enorm toegankelijk zijn, makkelijk bereikbare telefonische helpdesk, alles, verwacht ik dat als ze het simpel aan konden passen dat echt wel gedaan hadden om hun eigen werkdruk/personeel/kosten te dempen. Dus ik verwacht oprecht dat ze zich aan kloppende orders volgens de klant ingevuld moeten houden.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een bedrijf zou runnen, zou ik er alles aan doen om zo toegankelijk mogelijk te zijn. Als een heel groot deel van de orders niet door gaat door zoiets achterlijks, zou ik er voor zorgen dat er wat aan gedaan wordt.
Om even terug te komen op die webshop, dit keer een goede vergelijking, het is alsof je als klant bij het bestellen eerst de administratie van de webshop moet invullen.
Voor elk probleem is een oplossing. Ik kan heel goed voorstellen dat hun huidige systeem daar geen rekening mee houdt, maar dat betekent niet dat het per definitie onmogelijk is. Je kan ook gewoon de oude order annuleren zoals nu en een nieuwe maken.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zullen zij zich als bedrijf gewoon ook niet aan bepaalde regels moeten voldoen? Juist omdat ze verder echt serieus enorm toegankelijk zijn, makkelijk bereikbare telefonische helpdesk, alles, verwacht ik dat als ze het simpel aan konden passen dat echt wel gedaan hadden om hun eigen werkdruk/personeel/kosten te dempen. Dus ik verwacht oprecht dat ze zich aan kloppende orders volgens de klant ingevuld moeten houden.
Ben ik de enige dan?quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Post #21 wordt TT.
mits goedgekeurd door de eenkoppige jury
Als ik nog bij FOK PR zat had ik een vragenuurtje met een Bitonic meneer voor je hier in het subforum geregeld.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor elk probleem is een oplossing. Ik kan heel goed voorstellen dat hun huidige systeem daar geen rekening mee houdt, maar dat betekent niet dat het per definitie onmogelijk is. Je kan ook gewoon de oude order annuleren zoals nu en een nieuwe maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat zou eindigen met een baan bij Bitonic voor mijquote:Op vrijdag 15 december 2017 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nog bij FOK PR zat had ik een vragenuurtje met een Bitonic meneer voor je hier in het forum geregeld.
En dat zou weer eindigen met het faillissement van bitonic.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou eindigen met een baan bij Bitonic voor mij
https://bitonic.nl/jobsquote:Op vrijdag 15 december 2017 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo'n soort baan. Gewoon tijdelijk aangenomen om parttime dat systeem te fixen.quote:
pffquote:Op vrijdag 15 december 2017 00:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo'n soort baan. Gewoon tijdelijk aangenomen om parttime dat systeem te fixen.
En dat je dan na 48 uur helpdesk hier komt gillen dat iedereen zich eens aan de simpele voorwaarden moet houdenquote:Op vrijdag 15 december 2017 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
jij werken?quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
En dat zou weer eindigen met het faillissement van bitonic.
Stel je voor dat je moe wordt...quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo'n soort baan. Gewoon tijdelijk aangenomen om parttime dat systeem te fixen.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nog bij FOK PR zat had ik een vragenuurtje met een Bitonic meneer voor je hier in het subforum geregeld.Dat zou wel leuk zijn. Een inkijkje in al die horror verhalen van debielen die les 1 van Bitcoin al niet snappen, namelijk dat je te maken hebt met een minersfee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.٩๏̯͡๏)۶
Er zijn politici en dierenartsen etc geweest om live vragen te beantwoorden dus waarom dit niet.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn. Een inkijkje in al die horror verhalen van debielen die les 1 van Bitcoin al niet snappen, namelijk dat je te maken hebt met een minersfee.
Heb al een hele goede baanquote:
Hij zal vast hoofdschuddend glimlachen bij zoveel nonsens.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:44 schreef Greys het volgende:
Arme kthxbye die zich hier morgenochtend weer doorheen moet worstelen.
Nee dat laatste zeker niet, maar geef dan je fout toe en neem je verlies als beginneling.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn politici en dierenartsen etc geweest om live vragen te beantwoorden dus waarom dit niet.
(Ik vind de mensen die een foutje maken dan weer geen debielen, dat dan weer niet.)
Heb alsnog 10% van mijn Ripples omgezet in euro's.quote:Onze excuses, het is op dit moment niet mogelijk Ripple te verkopen.
en alsnog lekker bij hun met een woekerfeetje gebrachtquote:Op vrijdag 15 december 2017 00:49 schreef alilami het volgende:
[..]
Heb alsnog 10% van mijn Ripples omgezet in euro's.
Toastwallet => Binance => BitGO => Bitonic LiteBit
Zo omzeil je dus een "Ripple verkoop onderhoud" van LiteBit.
de buy high sell low mensen hebben voor mijn woekerfeetje leergeld betaaldquote:Op vrijdag 15 december 2017 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
en alsnog lekker bij hun met een woekerfeetje gebracht
quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:44 schreef Greys het volgende:
Arme kthxbye die zich hier morgenochtend weer doorheen moet worstelen.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij zal vast hoofdschuddend glimlachen bij zoveel nonsens.
Ik heb de hoop dat de Ripple morgen ergens in de buurt van de 1 dollar komt. Tevens heb ik net XVG aangeschaft, maar die heeft ook opeens een dipquote:Op vrijdag 15 december 2017 01:55 schreef UtopiaVolger het volgende:
80% van mijn Ripples weg gedaan. Wil het risico niet nemen. Daalt behoorlijk fors nu, heb al best wat winst ingeleverd. De andere 20% hodl ik maar door tot in de oneindigheid... Prachtig, ook al schiet het alsnog veel meer de lucht in.![]()
Lead developer Verge zit in hun adviesraadquote:Op vrijdag 15 december 2017 01:08 schreef vigen98 het volgende:
Toch maar flink geïnvesteerd in TokenpayVolgende Monero
Bro, je hebt nu gewoon een 100% bonus he. Je verdubbelt je geld gewoon. De token is iets van $5 per stuk waard dus alles wat je extra krijgt is gewoon pure winst.quote:Op vrijdag 15 december 2017 02:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lead developer Verge zit in hun adviesraad
Heb het eigenlijk niet zo op ICOs, wellicht wat flut altcoins verkopen en inruilen voor tokenpay.
Kan maar zo gebeuren ja... En wat is XVG?quote:Op vrijdag 15 december 2017 02:03 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Ik heb de hoop dat de Ripple morgen ergens in de buurt van de 1 dollar komt. Tevens heb ik net XVG aangeschaft, maar die heeft ook opeens een dip
Vergequote:Op vrijdag 15 december 2017 02:14 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Kan maar zo gebeuren ja... En wat is XVG?
Ooow hahaquote:Op vrijdag 15 december 2017 02:16 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Verge
https://coinmarketcap.com/currencies/verge/
Daarom Tokenpay babyquote:Op vrijdag 15 december 2017 02:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ooow haha![]()
Ja jeetje Verge, veel te veel coins om te onthouden.
Mooie timing denk ik ja.quote:Op vrijdag 15 december 2017 02:45 schreef kthxbye het volgende:
Wat Waves, Lisk, Ripple, QTUM, en al mijn Byteball (nog gratis van een airdrop) verkocht, klein beetje Augur (REP) gekocht, en nu zit mijn tradestack voornamelijk in BTC, want die lijkt er weer voor te gaan
Wat geeft dat groene en rode weer? Aantal koop / verkoop orders?quote:Op vrijdag 15 december 2017 02:54 schreef UtopiaVolger het volgende:
Langzaam maar zeker door de muur heen breken... Een dikke whale en het is weg.![]()
[ afbeelding ]
Gebaseerd op....?quote:Op vrijdag 15 december 2017 02:49 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Mooie timing denk ik ja.Ik zeg 22K binnen 24 uur.
![]()
Groene is aantal bitcoins wat gekocht gaat worden op een bepaald bedrag en rood wat verkocht gaat worden bij een bepaald bedrag. Maar dit zijn dus alleen maar de buy/sells die zijn ingesteld op een vastgezet bedrag. Als een dikke whale door die rode muur heen wilt breken - wat dus vaak een strategie is - kan het heel snel gaan. Maarja ook dat kan andersom en dan kopen ze weergoedkoper in en boem duizenden duizenden duizenden euro's winst in een minuut.quote:Op vrijdag 15 december 2017 02:55 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Wat geeft dat groene en rode weer? Aantal koop / verkoop orders?
Okey, voorspellingen heb je sowieso nooit iets aan want het is nooit een garantie. Maar, je kan heel veel tools gebruiken in bijvoorbeeld binance om te bepalen waar die ongeveer heen gaat. En dan is 21/22K een logische stap als ik nu snel kijk. Uit alleen al dit onderstaande plaatje kan je ontzettend veel informatie halen met de tools die er zijn. Kijk eens wat filmpjes over de Fibonacci lines tool en trend/support/resistance lines.quote:Op vrijdag 15 december 2017 03:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]Kijk dan aub uit met je voorspellingen, hebben we niet zoveel aan
Dank je wel, ik weet wat TA isquote:Op vrijdag 15 december 2017 03:10 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Okey, voorspellingen heb je sowieso nooit iets aan want het is nooit een garantie. Maar, je kan heel veel tools gebruiken in bijvoorbeeld binance om te bepalen waar die ongeveer heen gaat. En dan is 21/22K een logische stap als ik nu snel kijk. Uit alleen al dit onderstaande plaatje kan je ontzettend veel informatie halen met de tools die er zijn. Kijk eens wat filmpjes over de Fibonacci lines tool en trend/support/resistance lines.
[ afbeelding ]
Ja, ik snap wat TA is. Maar, je plaatje heeft geen lijnen, geen trendlijnen, geen indicators, het is een slordig geknipte screenshot. Daar kan ik niet zoveel mee. Je plaatje zegt niets. Je verhaal heeft dan ook geen zin...quote:Op vrijdag 15 december 2017 03:16 schreef UtopiaVolger het volgende:
Voorbeeld. In bovenstaande plaatje van net. Er is een stijgende trend. Echter, rond grofweg 17K krijgt hij weerstand. Nu op dit moment voor de derde keer al. Hij is op zo'n punt twee keer terug gezakt. De eerste keer best hard. Maar hij vond steun/support rond de 13K. De tweede keer zakte hij al iets minder, rond de 14.5K. En nu... Breekt die er hoogstwaarschijnlijk binnenkort wel doorheen. Dat zijn de resistance/support/trend lines. En die info kan je combineren met bijvoorbeeld de Fibonacci tool. En dan kan je, als die doorbreekt, met vrij veel zekerheid zeggen waar die op zijn minst naar toe gaat. De YouTube filmpjes zijn begrijpelijker dan mijn gelul.
quote:WABI (Walimai technology).
See the article:
https://www.coindesk.com/(...)acking-effort-china/
Then check out JD's product listings:
https://twitter.com/tokic13/status/941344749520343040/photo/1
I went on the Chinese JD website and verified these logos, they're actually there:
https://search.jd.com/Sea(...)4e57bda02a9fc7acbec5
With technology explanation even (see product images):
https://item.jd.hk/1975589054.html
It's a bet, but it looks like this could get quite a pump if the Wallmart news proves to be true. It also just had its ICO so still hasn't been pumped yet.
Be careful, DYOR but looks like a nice short term flip!
Because Bitcorn.quote:Op vrijdag 15 december 2017 03:58 schreef Printerkabel het volgende:
Momenteel een slagveld bij de Alts
Door de daling per ongeluk een succesvolle trade gedaan en daardoor 480 Waves erbijquote:Op vrijdag 15 december 2017 03:58 schreef Printerkabel het volgende:
Momenteel een slagveld bij de Alts
Weet jij waarom de nieuwe Waves client bij mij nog niet werkt/is geupdate? Het is nog steeds Lite 05.11.a. Ik probeer online de nieuwe client te vinden maar via de Waves website krijg ik ook nog de oude. Hij was toch gereleased?quote:Op vrijdag 15 december 2017 07:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Door de daling per ongeluk een succesvolle trade gedaan en daardoor 480 Waves erbij
Ah heb em. https://beta.wavesplatform.com/quote:Op vrijdag 15 december 2017 07:07 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Weet jij waarom de nieuwe Waves client bij mij nog niet werkt/is geupdate? Het is nog steeds Lite 05.11.a. Ik probeer online de nieuwe client te vinden maar via de Waves website krijg ik ook nog de oude. Hij was toch gereleased?
Wat een mongoolquote:Op vrijdag 15 december 2017 01:43 schreef UtopiaVolger het volgende:
Las even dat Telegraaf stukkie. Ook vindt Cox het opmerkelijk dat de meeste bitcoins in handen zijn van een beperkt aantal personen.
Lastig he, een beperkt aantal mensen in plaats van een beperkt aantal banken die alles hebben.
Ga ze toch maar naar mijn trezor sturen denk ik zoquote:Op vrijdag 15 december 2017 08:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Liqio ofzo. Onbekend maar werkt wel prima moet ik zeggen.
If AE equals or > $100 then unlogical ;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat AE is weer typisch iets wat ik niet koop omdat het niet op binance of bittrex staat.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je je Waves password niet kwijtraakt
Ok dat is gemeen he
Als het goed is krijgt Kraken een update, hopelijk om dit soort ongein te verhelpen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:01 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-tip: gebruik geen Kraken.
Ah zie dat nu pas, geldt voor mij ook. Hoe slecht de reden ook is, wil niet met 30 verschillende platformen tegelijk werken (ook niet de tijd voor).quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat AE is weer typisch iets wat ik niet koop omdat het niet op binance of bittrex staat. Iemand die weet of daar plannen voor zijn?
Bittrex welquote:Op vrijdag 15 december 2017 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil best wat Verge inslaan, maar die staan weer niet op poloni...
Er is wel *eindelijk* een officieel bericht van Kraken over de problemen;quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:01 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik zal ff wat nieuwe btc kopen en op die exchange zetten. Ik will mn muntjes niet van poloni halen.quote:
Rondom Bitfinex hangen die tether geruchten. Ik zet er in ieder geval geen geld op. Dan zou ik Binance pakkenquote:Op vrijdag 15 december 2017 09:28 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil nog 1 andere exchange gaan gebruiken, maar welke is beter en meer gerenommeerd (minder waarschijnlijk dat het omvalt)?
Poll: Welke exchange is beter?
• Binance
• Bitfinex
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Er komt geen nieuwe coin. Het een fork die de aanpassing naar NG mogelijk maakt. Er is consensus en dus geen afsplitsing van miners zoals bij Bitcoin gebeurde.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:42 schreef DrSnuggle het volgende:
Ergens vanmiddag vindt er een hard fork plaats bij Waves, komt er dan een Waves Cash of Waves Gold of iets anders stoms en hoe claim ik dat dan met mijn Waves die ik op Waves Lite Client heb staan?
Edit: heet het dan Waves NG? Ik dacht dat dat een nieuwe platform voor Waves zou zijn???![]()
10.000 bitcoins jaquote:Op donderdag 14 december 2017 16:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach ja, zo hebben er mensen pizza gekocht van een paar bitcoins... tja..
Binance heeft een chille app waar je je trades makkelijk in kan knallen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:28 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil nog 1 andere exchange gaan gebruiken, maar welke is beter en meer gerenommeerd (minder waarschijnlijk dat het omvalt)?
Poll: Welke exchange is beter?
• Binance
• Bitfinex
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
WHAT? No money??quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er komt geen nieuwe coin. Het een fork die de aanpassing naar NG mogelijk maakt. Er is consensus en dus geen afsplitsing van miners zoals bij Bitcoin gebeurde.
Helaas, no free moneys
https://blog.kraken.com/p(...)tter_impression=truequote:Op vrijdag 15 december 2017 09:01 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:14 schreef fathank het volgende:
BTC / Het Grote Litebit-ergernissen topic
FTFYquote:Op vrijdag 15 december 2017 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, ik zal ff wat nieuwe btc kopen en op die exchange zetten. Ik kan mn muntjes niet van poloni halen.
.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:26 schreef Afwazig het volgende:
Dat NEO man daar klopt echt helemaal niks van hoor. Net nog even een kwartiertje met de block explorer bezig geweest maar die blockchain is een fucking graveyard.
En toch, makkelijk praten als er geen andere opties zijn wanneer je snel even wat BTC nodig hebtquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:14 schreef fathank het volgende:
BTC / Het Grote Litebit-ergernissen topic
Die jubelverhalen van 1000 tx/s en schaalbaar tot 10k. Alleen maar roepen maar met die 8 tx's die nu gemiddeld in een block zitten hoef je het voorlopig niet te bewijzen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:28 schreef kthxbye het volgende:
[..]
.
Er wordt ook superveel gedeveloped en de GitHub is super actief /s
Coins die dergelijke claims maken moet je überhaupt niet zomaar vertrouwen. Het gaat altijd ten koste van decentralisatie en/of veiligheid. Er is een reden dat zowel Bitcoin als Ethereum ondanks een gigantisch sterk devteam dit probleem nog niet hebben opgelost.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Die jubelverhalen van 1000 tx/s en schaalbaar tot 10k. Alleen maar roepen maar met die 8 tx's die nu gemiddeld in een block zitten hoef je het voorlopig niet te bewijzen.
Wat een scam is dat zeg. Hyped bullshit.
JA MAAR THE TANGLE JONGEquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Coins die dergelijke claims maken moet je überhaupt niet zomaar vertrouwen. Het gaat altijd ten koste van decentralisatie en/of vettigheid. Er is een reden dat zowel Bitcoin als Ethereum ondanks een gigantisch sterk devteam dit probleem nog niet hebben opgelost.
dat denk ik ook van IOTA. heel veel mensen zijn ineens hun coins kwijt na het overboeken naar een andere rekening.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:29 schreef kthxbye het volgende:
Ik denk dat NEO één van die projecten wordt die niet delivered en later op teruggekeken wordt van... tja. We zijn allemaal mooi in de praatjes en hype getrapt.
IOTA sowieso. Daar is qua fundamentals zoveel mis mee dat is echt bizar. Hij kan prima nog een keer over de kop hoor maar op termijn wordt dat niks daar ben ik van overtuigt.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dat denk ik ook van IOTA. heel veel mensen zijn ineens hun coins kwijt na het overboeken naar een andere rekening.
en het is nog steeds gecentraliseerd wat ik gelezen heb.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
IOTA sowieso. Daar is qua fundamentals zoveel mis mee dat is echt bizar. Hij kan prima nog een keer over de kop hoor maar op termijn wordt dat niks daar ben ik van overtuigt.
Daarom BTSquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
en het is nog steeds gecentraliseerd wat ik gelezen heb.
Bitshares gaat lekkerquote:
Je, nu gaan alle transacties nog via een SQL database oid (de 'coordinator')quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
en het is nog steeds gecentraliseerd wat ik gelezen heb.
Dit is tochquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Je, nu gaan alle transacties nog via een SQL database oid (de 'coordinator')
Ja dat is echt bizar. Sowieso staat er nog steeds een hoop prut met vooral mooie beloftes in de top 20 van crypto..quote:
Wat negeer je mijn dm?quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat is echt bizar. Sowieso staat er nog steeds een hoop prut met vooral mooie beloftes in de top 20 van crypto..
Maar iota gaat de echte flippening doen dat weet iedereen tochquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik werd amper een week geleden nog met de vloer gelijk gemakt toen ik kritiek over IOTA verkondigde
dan is t spannend hoe hoog die gaat, 22k moet ie wel redden.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Niet echt toch? Die breekt gewoon naar boven uit
Makkelijkquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dan is t spannend hoe hoog die gaat, 22k moet ie wel redden.
Ik snap geen kut van waves. Gloednieuwe mooie DEX en de prijs gaat alleen maar achteruit (zoals altijd). Ik dacht dat waves de weg omhoog had gevonden maar het is gewoon weer de oude ellende.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:09 schreef brombeer_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waves shitcoin.![]()
Nog steeds niet uitgebroken
Niet zo zeuren man.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:13 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van waves. Gloednieuwe mooie DEX en de prijs gaat alleen maar achteruit (zoals altijd). Ik dacht dat waves de weg omhoog had gevonden maar het is gewoon weer de oude ellende.
Ja eerst wilde ik een deel verkopen op 15k, toen werd het 20k nu denk ik dat zelfs de 50k niet onmogelijk isquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
boven de 25k ga ik een deel verkopen.
de vorige top in 2013 was ongeveer 10x de 200DMA, 25k zou iets van 8x de 200DMA zijn. dus daarvoor wil ik wel winst nemen want t kan niet alleen maar omhoog gaan.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:17 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja eerst wilde ik een deel verkopen op 15k, toen werd het 20k nu denk ik dat zelfs de 50k niet onmogelijk is![]()
Hoop alleen dat ik niet te laat verkoop
👍✌quote:Op vrijdag 15 december 2017 03:50 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat TA is. Maar, je plaatje heeft geen lijnen, geen trendlijnen, geen indicators, het is een slordig geknipte screenshot. Daar kan ik niet zoveel mee. Je plaatje zegt niets. Je verhaal heeft dan ook geen zin...
Ik heb al genoeg geduld met waves gehad. Na een Waves 1.0 release hoort de prijs gewoon niet zo te stagneren. Het is nu spijkers met koppen slaan maar de markt reageert negatief op waves 1.0. Die (stille) rebranding levert ook niks op. Na Lisk zn rebranding ging de prijs in kort tempo verveelvoudigen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:15 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Niet zo zeuren man.
De prijs gaat gewoon omhoog in usd en als je nog even geduld hebt zal ook de waves/btc verhouding wel een flinke pump krijgen
[ afbeelding ]
Bitcoin niet hodlen tot 2025quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:17 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja eerst wilde ik een deel verkopen op 15k, toen werd het 20k nu denk ik dat zelfs de 50k niet onmogelijk is![]()
Hoop alleen dat ik niet te laat verkoop
Wavesquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg geduld met waves gehad. Na een Waves 1.0 release hoort de prijs gewoon niet zo te stagneren. Het is nu spijkers met koppen slaan maar de markt reageert negatief op waves 1.0. Die (stille) rebranding levert ook niks op. Na Lisk zn rebranding ging de prijs in kort tempo verveelvoudigen.
Het wavesteam is misschien gewoon incompetent.
Niet heel verkeerd punt nee. Zou iedere 1k stijging vanaf daar gewoon een bepaald percentage verkopen want de exacte top verkopen is toch haast onmogelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
de vorige top in 2013 was ongeveer 10x de 200DMA, 25k zou iets van 8x de 200DMA zijn. dus daarvoor wil ik wel winst nemen want t kan niet alleen maar omhoog gaan.
[ afbeelding ]
we gaan btw nog niet zo stijl omhoog als in 2013.
En over een paar dagen ben je weer zo blij als een hond als de prijs over de 18$ gaatquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg geduld met waves gehad. Na een Waves 1.0 release hoort de prijs gewoon niet zo te stagneren. Het is nu spijkers met koppen slaan maar de markt reageert negatief op waves 1.0. Die (stille) rebranding levert ook niks op. Na Lisk zn rebranding ging de prijs in kort tempo verveelvoudigen.
yehaaquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
Daar gaan we mensen!!!!
FASTEN YOUR SEATBELT
[ afbeelding ]
Nog een paar maand geduld hebben. Of niet, en spijt krijgenquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:35 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
En over een paar dagen ben je weer zo blij als een hond als de prijs over de 18$ gaat![]()
Echt geduld is een schone zaak
Zo lang Waves niet op meer grote exchanges staat zoals Binance, Bitfinex, GDAX en Bithumb vrees ik dat het wel heel traag zal gaan met de groei.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Heb gelukkig nog 30% in BTC zitten. en straks weer een mooie moment om met BTC weer goedkoop alts te kopen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:38 schreef BaasJ04 het volgende:
Ik zal momenteel niet de enige zijn waar mijn portfolio een slagveld is.
[ afbeelding ]
Precies. We hebben jaren geduld moeten hebben voordat bitcoin eindelijk weer ging stijgen. Dan moet een paar maanden wachten op de stijging van een shitcoin ook wel lukkenquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nog een paar maand geduld hebben. Of niet, en spijt krijgen.
Waves' DEX wordt uiteindelijk de grootste exchange want decentralizedquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zo lang Waves niet op meer grote exchanges staat zoals Binance, Bitfinex, GDAX en Bithumb vrees ik dat het wel heel traag zal gaan met de groei.
Tuurlijk heb je die DEX, maar dat is nog te onbekend voor veel mensen.
Etherdelta.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waves' DEX wordt uiteindelijk de grootste exchange want decentralized
Dan heb je de verkeerde altsquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:36 schreef Sosa het volgende:
Ik kan net zo goed al mijn alts verkopen tegen een paar btc, want als het zo doorgaat eindig ik met een halve btc aan alts
Gelukkig is het ook de enige decentralized exchange!quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:38 schreef BaasJ04 het volgende:
Ik zal momenteel niet de enige zijn waar mijn portfolio een slagveld is.
[ afbeelding ]
twitter:kryptokhalifa twitterde op maandag 11-12-2017 om 22:33:05@RNR_0 The alt party every time bitcoin makes a move😂😂 https://t.co/6FhZabfiGf reageer retweet
hoe kom je daar dan bij. Iedere alt halveert nagenoeg als btc dubbelt.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:47 schreef Majkool het volgende:
[..]twitter:kryptokhalifa twitterde op maandag 11-12-2017 om 22:33:05@RNR_0 The alt party every time bitcoin makes a move😂😂 https://t.co/6FhZabfiGf reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
Daar gaan we mensen!!!!
FASTEN YOUR SEATBELT
[ afbeelding ]
omlaag jaquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De echte, zonder dat lelijke logo
Trekken allemaal wel weer bijquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:47 schreef Sosa het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan bij. Iedere alt halveert nagenoeg als btc dubbelt.
In BTC gerekend ja. Lekker boeiend. Uiteindelijk moet ik er gewoon mee in euro's betalen hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:47 schreef Sosa het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan bij. Iedere alt halveert nagenoeg als btc dubbelt.
Hier geloof ik wel in ja. Er moeten alleen wat meer munten bij.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
In BTC gerekend ja. Lekker boeiend. Uiteindelijk moet ik er gewoon mee in euro's betalen hoor.
Bitcoin kan al die transacties helemaal niet aan en kost ook nog een redelijk wat aan transactiekosten om een echt betaalmiddel te worden.
Er zijn altijd talloze plaatsen waar je meer rendement kunt verdienen, alleen weet je dat pas achteraf. Jouw keuze voor bitcoin als maatstaf is echt compleet arbitrair.quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:07 schreef Sosa het volgende:
[..]![]()
lekker boeiend? natuurlijk niet, dan moet je gewoon in btc gaan, dan dubbel je je portfolio. ja, in euro's ja. nee ga jij langs de zijlijn staan kijken hoe je alts in euro's hetzelfde blijven en het aantal btc halveert_____ !
zal er wel mee te maken hebben dat je bij tijd en wijle nogal drammerig en betweterig overkomtquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik werd amper een week geleden nog met de vloer gelijk gemakt toen ik kritiek over IOTA verkondigde
Hooguit op de echte betweters.quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
zal er wel mee te maken hebben dat je bij tijd en wijle nogal drammerig en betweterig overkomt
point provenquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De echte, zonder dat lelijke logo
Als de totale markt verdubbeld (waar BTC altijd het belangrijkste is) en jouw investering maar 50% in euro's omhoog gaat, zie ik het als slechte investering, ook al heb je euro's verdiend. Dit is dus heel vaak het geval, check alle grafieken van alts maar eens t.o.v. BTC of aandeel in totale market capquote:Op vrijdag 15 december 2017 12:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
In BTC gerekend ja. Lekker boeiend. Uiteindelijk moet ik er gewoon mee in euro's betalen hoor.
Bitcoin kan al die transacties helemaal niet aan en kost ook nog een redelijk wat aan transactiekosten om een echt betaalmiddel te worden.
Echt totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:16 schreef Majkool het volgende:
[..]
Als de totale markt verdubbeld (waar BTC altijd het belangrijkste is) en jouw investering maar 50% in euro's omhoog gaat, zie ik het als slechte investering, ook al heb je euro's verdiend. Dit is dus heel vaak het geval, check alle grafieken maar eens t.o.v. BTC of aandeel in totale market cap
In ieder geval heel knap als je geld hebt verloren in de laatste maanden, dus winst in euro's zegt in deze tijden weinig of de kwaliteit van je aankopen
Lekker man. Straks ff verkopen, wachten op de dip en meer AE kopenquote:Op vrijdag 15 december 2017 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Aeternity neemt vast een voorschot op het Aeternityjaar (wat 2018 zal zijn)
Als je gewoon altijd blijft hodlen en toekomst in die coin ziet kan ik er in komen...quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Echt totaal niet relevant.
Euro's zijn euro's, winst is winst. Het interesseert me echt helemaal niets of ik het ergens anders beter zou hebben gedaan.
Ik heb gewoon een gespreide portefeuille die ik uitdruk in euro's. Er wordt hier net gedaan alsof btc het nieuwe goud is, terwijl het ook zomaar waardeloos kan zijn over een jaar. Ik ga dat risico niet nemen.
Ik heb ze niet op een exchange staanquote:Op vrijdag 15 december 2017 12:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker man. Straks ff verkopen, wachten op de dip en meer AE kopen
Behalve als je coins kiest die een eigen USDT/EUR markt hebben, anders ben je indd afhankelijk van BTC.quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:16 schreef Majkool het volgende:
[..]
Als de totale markt verdubbeld (waar BTC altijd het belangrijkste is) en jouw investering maar 50% in euro's omhoog gaat, zie ik het als slechte investering, ook al heb je euro's verdiend. Dit is dus heel vaak het geval, check alle grafieken van alts maar eens t.o.v. BTC of aandeel in totale market cap
In ieder geval heel knap als je geld hebt verloren in de laatste maanden, dus winst in euro's zegt in deze tijden weinig of de kwaliteit van je aankopen
Hoeveel heb je er ?quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ze niet op een exchange staan
Ja, is dat zo?quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Behalve als je coins kiest die een eigen USDT/EUR markt hebben, anders ben je indd afhankelijk van BTC.
Nu nog in BTC investeren voor echt grote winst lijkt me een kleine kans. Dat ie nog 5x zoveel waard wordt dan kom je met enorme getallen.
De kans dat ETH bijv nog 5x over de kop gaat is veel groter.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
DRIEHOEK
CRASH INCOMING
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar je gaat t niet inruilen want HODL.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:16 schreef Erasmo het volgende:
M'n eerste echte uitdaging mbt HODL, ik kan een garagebox kopen en als ik m'n btc weer inruil voor fiat hoef ik niks te lenen...
HODL voor iets moois in die garage.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:16 schreef Erasmo het volgende:
M'n eerste echte uitdaging mbt HODL, ik kan een garagebox kopen en als ik m'n btc weer inruil voor fiat hoef ik niks te lenen...
Al voor een garagebox willen cashenquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:16 schreef Erasmo het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:46 schreef saviola9 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om jouw signature
Als je gelukkig wordt van een garagebox zou ik cashen. Die heb je dan sowieso. Je kunt ook gokken op een nieuwe villa en er over een paar maanden achterkomen dat je nog net een halve garagedeur kunt betalen van je BTCquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:16 schreef Erasmo het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:27 schreef Vesz het volgende:
Vorige maand nog speculeren of BTC de 10k zou halen voor het einde van het jaar en een maand later staat ie al bijna op 20k. Wat een gekkenhuis
Ik denk het wel. Maar ik heb geen zin om hun ook nog een kopie van mijn ID te geven. Ik had dat al bij bittrex moeten doen en dat vind ik al erg zat. Ik ga het niet vaker dan nodig is doen. Dan maar niet meedoen met de ICO van Envion.quote:
Hoezee, Waves maand!quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003455711
Bohquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003455711
Mijn doel is het afbetalen van mijn hoekwoning. Ja ik zou wel ferrari's, villa's en tesla's willen hebben, maar ben ook wel zo realistisch dat dat maar voor weinigen is weggelegd. Uiteindelijk voor heel weinig kunnen wonen en veel geld overhouden zou al een droom zijnquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:24 schreef Afwazig het volgende:
Laat jezelf 2 jaar in coma brengen en koop over 2 jaar een villa.
Mijn doel is ook geen villa. Iedereen zijn eigen doelen hier en ik hoop dat we ze allemaal mogen behalen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mijn doel is het afbetalen van mijn hoekwoning. Ja ik zou wel ferrari's, villa's en tesla's willen hebben, maar ben ook wel zo realistisch dat dat maar voor weinigen is weggelegd. Uiteindelijk voor heel weinig kunnen wonen en veel geld overhouden zou al een droom zijn
Wat was het eerste doelquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:45 schreef Mender het volgende:
Mijn eerste doel heb ik al bereikt. Dus mijn volgend doel is een villa en tesla roadster
quote:... et op dit moment eens zijn dat de prijs van een bitcoin medio januari rond de 18.400 dollar
quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:49 schreef Mender het volgende:
[..]
Stoppen met werken, een x bedrag op de bank en een x bedrag in crypto.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Oh, GET moet een derde van de huidige marketcap van Bitcoin bereiken om mij miljonair te maken... das groter dan Ether.
Denk dat ik maar blijf werken
Precies mijn dilemma, als ik nu cash heb ik zelf een garagebox bij elkaar gemined, maar ja die fomoquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je gelukkig wordt van een garagebox zou ik cashen. Die heb je dan sowieso. Je kunt ook gokken op een nieuwe villa en er over een paar maanden achterkomen dat je nog net een halve garagedeur kunt betalen van je BTC
Toch handig om een garagebox voor je mining apparatuur te hebben. Is qua isolatie toch vaak drie keer niks dus qua koeling zit je in de winter wel goedquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Precies mijn dilemma, als ik nu cash heb ik zelf een garagebox bij elkaar gemined, maar ja die fomo
Aan de andere kant...quote:
Ja, maar Ether is wel effe wat anders dan GUTS hé.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de andere kant...
Ether is nu meer waard dan Bitcoin 4 maanden geleden was
Vroeg ingestapt. Te vroeg verkocht. Weer ingestapt. Grootste deel van mijn btc hold ik. En regelmatig koop ik altcoins die ik meestal minimaal een paar maanden hold. Als ik niet te vroeg had verkocht had ik dat doel al lang bereiktquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]!!
Nice. GJ.
Hoe, traden? of hodlen en vroeg ingestapt?
Nah, allebei op Ethereum.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar Ether is wel effe wat anders dan GUTS hé.
Daar mogen ze eventjes van genieten, maar niet te lang want de wavesraket komt er aanquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:56 schreef Nattekat het volgende:
PS, Ripple heeft zojuist BCH ingehaald qua marketcap en mag zich nu derde coin noemen.
twee shitcoinsquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:56 schreef Nattekat het volgende:
PS, Ripple heeft zojuist BCH ingehaald qua marketcap en mag zich nu derde coin noemen.
Oh, is Ether $3500 dollar nu?quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de andere kant...
Ether is nu meer waard dan Bitcoin 4 maanden geleden was
Waves is ruim een factor 20 kleiner. Dacht het nietquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar mogen ze eventjes van genieten, maar niet te lang want de wavesraket komt er aan
Geef het een jaartjequote:Op vrijdag 15 december 2017 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waves is ruim een factor 20 kleiner. Dacht het niet
Er zijn meer Ethers in omloop dan Bitcoins, dus relatief lagere prijs. Omgerekend zou Ether ongeveer 4000$ waard zijn.quote:
Maar het is nu ook niet zo dat ik zoveel heb dat ik nooit meer hoef te werken. Maar iig genoeg om wat jaren vooruit te kunnenquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]!!
Nice. GJ.
Hoe, traden? of hodlen en vroeg ingestapt?
Er is maar 1 Thieske in omloop. Omgerekend met de BTC prijs zou ik dus $17000 * 21.000.000 = 357.000.000.000 waard zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn meer Ethers in omloop dan Bitcoins, dus relatief lagere prijs. Omgerekend zou Ether ongeveer 4000$ waard zijn.
Je bent even veel waard als het Bitcoinnetwerk?quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Er is maar 1 Thieske in omloop. Omgerekend met de BTC prijs zou ik dus $17000 * 21.000.000 = 357.000.000.000 waard zijn.
Als ik jouw rekenmethodes toepas wel ja. Dat is het punt.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent even veel waard als het Bitcoinnetwerk?
Lekker manquote:Op vrijdag 15 december 2017 14:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Maar het is nu ook niet zo dat ik zoveel heb dat ik nooit meer hoef te werken. Maar iig genoeg om wat jaren vooruit te kunnen
AE is geen gok.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Mijn eerste doel is mn huis af betalen, dat zou al erg veel rust geven, ben goed op weg denk ikLisk ff door het dak, OMG en Waves als steunen eronder + een AE-gokje, moet wel goed komen denk ik
Jawel hoor, gaat in waarde in BTC gewoon netjes naar beneden.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:06 schreef Apekoek het volgende:
Jongens, ik hold al maanden Tether maar er gebeurt helemaal niets.
Nu een dollar, twee dagen geleden nog 52 cent. Reken maar uit.quote:
Ah, gaat alweer omhoog. Voorlopig geen huiltopic mijnerzijds in R&P dus!quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Tja, met 80% Waves zie ik nu de waarde van mijn crypto met honderden euro's per dag 'smelten'.
Maargoed, geen cent eigen inleg dus hodlen tot de zon ontploft desnoods.
Nouja, voorlopig is er nog geen community om zich achter het product te scharen. Ik kan ook AMPER iets vinden over youtube qua reviews of investigations van mensen. Als jij die wel hebt ben ik zeer geinteresseerdquote:
Een paar dagen is ook geen horizon voor 'beleggingen'.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:10 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ah, gaat alweer omhoog. Voorlopig geen huiltopic mijnerzijds in R&P dus!
Wacht Q2 volgend jaar maar af, denk dat het dan hard gaat qua community.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, voorlopig is er nog geen community om zich achter het product te scharen. Ik kan ook AMPER iets vinden over youtube qua reviews of investigations van mensen. Als jij die wel hebt ben ik zeer geinteresseerd
Weet ikquote:Op vrijdag 15 december 2017 14:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een paar dagen is ook geen horizon voor 'beleggingen'.
Knap dat jullie zulke hoge doelen durven stellen. Met zoveel geld durf ik niet in te stappen en handel lekker met geld wat ik toch "over" heb. Mijn doel is een nieuwe motor en een nieuwe Xboxquote:Op vrijdag 15 december 2017 14:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Mijn eerste doel is mn huis af betalen, dat zou al erg veel rust geven, ben goed op weg denk ikLisk ff door het dak, OMG en Waves als steunen eronder + een AE-gokje, moet wel goed komen denk ik
Nee, het Ethereumnetwerk is namelijk niet even veel waard als het Bitcoinnetwerk momenteel. Dat scheelt nog wel een factor 5.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als ik jouw rekenmethodes toepas wel ja. Dat is het punt.
Het is dat mijn inleg ver10 voudigde ineens na het instappen van ETH in mei, dus als je daar tegen aan kijkt, ga je andere doelen stellen. Ik heb ook niet bijzonder veel ingelegd.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Knap dat jullie zulke hoge doelen durven stellen. Met zoveel geld durf ik niet in te stappen en handel lekker met geld wat ik toch "over" heb. Mijn doel is een nieuwe motor en een nieuwe XboxZou ik al extreem blij mee zijn
Huis afbetalen met crypto gaat toch nooit lukken
Vaak merk ik ook dat daytraden vooral veel moeite kost en achteraf blijkt vaak dat gewoon laten staan van beleggingen meer had opgeleverdquote:Op vrijdag 15 december 2017 14:13 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Weet ikHeb ingekocht met doel de boel tot ver in 2018 aan te houden. Daytraden pakt voor mij consequent niet succesvol uit.
Doelen wel ja, maar ik houdt mij nog altijd voor dat de kans klein is dat het lukt. Te veel verhalen online van holders die door de jaren heen enorm veel geld zijn kwijt geraakt door failliete exchanges of hardware wallets die plotseling niet meer toegankelijk waren. Allemaal zogenaamde miljonairs die weer vakken zitten te vullen bij de plaatselijke supermarkt oid. En straks misschien overheden die ingrijpen die zorgen voor een bear market, het kan allemaal. Daarom ben ik daarnaast ook nog altijd bezig met affiliate websites.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Knap dat jullie zulke hoge doelen durven stellen. Met zoveel geld durf ik niet in te stappen en handel lekker met geld wat ik toch "over" heb. Mijn doel is een nieuwe motor en een nieuwe XboxZou ik al extreem blij mee zijn
Huis afbetalen met crypto gaat toch nooit lukken
Jezusquote:Op vrijdag 15 december 2017 14:18 schreef brombeer_ het volgende:
https://np.reddit.com/r/b(...)ve_now_been/dr6qf17/
Roger Ver moet echt deaud.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:18 schreef brombeer_ het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:06 schreef Apekoek het volgende:
Jongens, ik hold al maanden Tether maar er gebeurt helemaal niets.
Kopen op bittrex, verkopen op hitbtc!quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Bij HitBTC staat waves gewoon bijna 1.5x zo hoog tov de bitcoin dan op bittrex
https://hitbtc.com/WAVES-to-BTC
quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Bij HitBTC staat waves gewoon bijna 1.5x zo hoog tov de bitcoin dan op bittrex
https://hitbtc.com/WAVES-to-BTC
Ach, dat werkt niet joh, kijk de sum in het orderbook... het is anderhalf wave wat je kan verkopen tegen die prijs.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:25 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Kopen op bittrex, verkopen op hitbtc!
Ik moet toegeven m'n miner helpt aardig met het meeverwarmen van m'n huisquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Toch handig om een garagebox voor je mining apparatuur te hebben. Is qua isolatie toch vaak drie keer niks dus qua koeling zit je in de winter wel goed
quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Ach, dat werkt niet joh, kijk de sum in het orderbook... het is anderhalf wave wat je kan verkopen tegen die prijs.
Vandaar dusquote:Please note that WAVES deposits are temporarily unavailable due to technical maintenance. Please accept our apologies for the inconvenience
fijne vent, die Rogerquote:Op vrijdag 15 december 2017 14:18 schreef brombeer_ het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/president-trump/quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ehm. Wat is dit?![]()
![]()
https://coinmarketcap.com/currencies/russian-mining-coin/
quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/currencies/president-trump/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |