SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is hem vooal dat je een speler als Orejuela niet laat spelen in een wedstrijd die nog spannend is. Daar is hij te onstuimig voor.![]()
Ligt gelukkig maar vijf seizoenen vastquote:Op donderdag 14 december 2017 23:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die moet toch wel zo ontzettend tegengevallen zijnKom je nooit meer vanaf
Oh.![]()
Als hij niet beter is dan Zeefuik is het sowieso een kansloze aankoop.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:56 schreef skysherrif het volgende:
Het is hem vooal dat je een speler als Orejuela niet laat spelen in een wedstrijd die nog spannend is. Daar is hij te onstuimig voor.Oh.![]()
Vraag me toch af hoe ze dat voor elkaar krijgen, je bekijkt toch wat zo'n jongen kan? Lijkt me niet dat hij in het vliegtuig hiernaartoe ineens alles kwijt isquote:Op donderdag 14 december 2017 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt gelukkig maar vijf seizoenen vastKom je nooit meer vanaf
![]()
Lekkere gele kaart trouwens van Veltman, wat een kalf is dat toch ookEn dat nadat Wöber al geblesseerd was
![]()
Mooi van Frenkie! Benieuwd overigens hoeveel je voor Onana krijgt, 15 miljoen?
Overigens, na City en PSG heeft ajax de meeste goals gemaakt in Europa. Wel heeft ajax 1 wedstrijd midner gespeeld.
respectievelijk 52, 51 en 49 goals![]()
Na 17 wedstrijden onder Bosz had ajax 37 punten. Met een doelsaldo van 35 - 13.
Na 16 wedstrijden onder Keizer heeft ajax 34 punten met een doelsaldo van 49 - 15![]()
Stelling van vandaag: Dijks is minder goed dan WöberFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Mooi met zo'n kermisdefensie is er tenminste een kansje dat jullie van AZ verliezen
Al verwacht ik het niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ik had er goede hoop in zondag, maar zonder Wöber en (zelfs) Veltman begin ik toch te twijfelen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi met zo'n kermisdefensie is er tenminste een kansje dat jullie van AZ verliezen
Al verwacht ik het niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Fapje gedaan.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:53 schreef BobW het volgende:
https://www.telesport.nl/(...)campaign=telesporttf
Frenkie gaat tot 2022 tekenen![]()
De slag moet gewonnen worden op het middenveld.quote:Op vrijdag 15 december 2017 08:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens Joël zondag met Zeefuik De Ligt De Jong Dijks
10-0![]()
En hopelijk over een paar jaar flink ervoor cashen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:53 schreef BobW het volgende:
https://www.telesport.nl/(...)campaign=telesporttf
Frenkie gaat tot 2022 tekenen![]()
![]()
Heerlijke wedstrijd van Hakim.Eindelijk weer. Neres blijft erg goed bezig! De Ligt lijkt nu echt veel fijner op het veld te staan ondanks dat naast hem de complete verdediging wegvalt. Zin in zondag, al ben ik er bang voor met de defensie al zou de Ligt die lompe spits wel in toom moeten kunnen houden.
![]()
Mwoah, ik heb me weer flink gestoord aan die voorzetjes van Ziyech vol tegen de man die voor z'n neus stond hoor. Dat is echt niet nodig.quote:Op vrijdag 15 december 2017 08:32 schreef HenkieVdV het volgende:
Heerlijke wedstrijd van Hakim.Eindelijk weer. Neres blijft erg goed bezig! De Ligt lijkt nu echt veel fijner op het veld te staan ondanks dat naast hem de complete verdediging wegvalt. Zin in zondag, al ben ik er bang voor met de defensie al zou de Ligt die lompe spits wel in toom moeten kunnen houden.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Dat was echt beschamend. Maar ja zo speelt Ziyech al tijden.quote:Op vrijdag 15 december 2017 08:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb me weer flink gestoord aan die voorzetjes van Ziyech vol tegen de man die voor z'n neus stond hoor. Dat is echt niet nodig.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Toch wel leuk goaltje van Siem. Op een of andere manier staat hij wel altijd goed en maakt ze ook gewoon af.![]()
dat was onder de Boer al zo.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel leuk goaltje van Siem. Op een of andere manier staat hij wel altijd goed en maakt ze ook gewoon af.
maar hij is wel traag als hij niet aan het scoren is zeg maar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Update 15 december 09.55 uur - Ajax nog niet akkoord over miljoenentransfer Magallán
In tegenstelling tot berichten uit de Argentijnse media hebben Ajax en Boca Juniors elkaar nog niet gevonden in een transfersom voor Lisandro Magallán. Dat meldt De Telegraaf vrijdagochtend. Eerder meldde Vavel dat Boca akkoord was gegaan met een bedrag van zes miljoen euro, op de voorwaarde dat de verdediger pas na de Copa Libertadores zou mogen transfereren. Als het Ajax lukt een akkoord te bereiken met Boca, moet het nog persoonlijk rond komen met Magallán.
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=318926FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Weten we al iets meer over Wöber, dat kan namelijk nog wel eens verschil maken om Magellan toch al in de winter te laten komen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
wordt vandaag onderzocht, zal dus wel aan het eind van de middag naar buiten komen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Weten we al iets meer over Wöber, dat kan namelijk nog wel eens verschil maken om Magellan toch al in de winter te laten komen...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor de rest een wanstaltige voetballer natuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2017 09:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel leuk goaltje van Siem. Op een of andere manier staat hij wel altijd goed en maakt ze ook gewoon af.![]()
Ondanks dat ze regelmatig vergruist worden blijken Schone en Siem toch hele nuttige voetballers voor het team. Zeker de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor de rest een wanstaltige voetballer natuurlijk
Het ziet er allemaal niet zo spectaculair uit, maar ze maken regelmatig wel de goals die nodig zijn.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
https://www.ad.nl/nederla(...)er-handjes~a0c2189f/
Staande ovatie.. sure
[ Bericht 18% gewijzigd door RipCity op 15-12-2017 13:29:44 ]Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
onze cultheldquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:22 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)er-handjes~a0c2189f/FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
So, die broer heeft ook een nette IS-baard.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:22 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)er-handjes~a0c2189f/![]()
Dijks kan er natuurlijk geen klote van en het is belachelijk dat hij speelt. Maar toch mooi dat het (grootste deel) publiek hem gisteren een staande ovatie gaf. Een jongen van de club, werkt zich de tyfus, is er trots op om ons shirt te dragen. Dat hij oerstom is en er weinig van bakt, daar kan hij niks aan doen. Als ze mij opstellen, krijg je precies hetzelfde.![]()
ik ben van mening dat Dijks niet het grootste probleem is in de selectie en je kan hem best af en toe op links zetten.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:30 schreef AMCA het volgende:
Dijks kan er natuurlijk geen klote van en het is belachelijk dat hij speelt. Maar toch mooi dat het (grootste deel) publiek hem gisteren een staande ovatie gaf. Een jongen van de club, werkt zich de tyfus, is er trots op om ons shirt te dragen. Dat hij oerstom is en er weinig van bakt, daar kan hij niks aan doen. Als ze mij opstellen, krijg je precies hetzelfde.
natuurlijk is hij niet het niveau wat ajax nastreeft, maar is gewoon een fantastische jongen, en volgens mij prima voor de sfeer in de groep.
komt geregeld voor in die filmpjes van Kale en kokkie, en dat is altijd lachen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je quote de verkeerdequote:Op vrijdag 15 december 2017 13:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
So, die broer heeft ook een nette IS-baard.![]()
![]()
Ow. Boeiend.quote:
Nou, voor de duidelijkheid, ik had het over de terror-sik van de broer van Appie Nouri.![]()
Ow. Boeiend.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow. Boeiend.
Nou, voor de duidelijkheid, ik had het over de terror-sik van de broer van Appie Nouri.![]()
wel boeiend, snapte er geen klote van (dacht dat je refereerde naar dijks)quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow. Boeiend.
Nou, voor de duidelijkheid, ik had het over de terror-sik van de broer van Appie Nouri.
verder is je comment inderdaad niet boeiend.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, het hele verhaal ook niet gelezen. Vast weer vol citaten over hoe geweldig hij kon voetballen en hoe ontzettend lief hij was voor hamsters.quote:![]()
Dat moet toch vertrouwd aanvoelen voor je.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wel boeiend, snapte er geen klote van (dacht dat je refereerde naar dijks)
verder is je comment inderdaad niet boeiend.![]()
Nee dat kan niet, want hij past gewoon totaal niet in het elftal qua voetballend vermogen. Dat hij nog steeds aan speelminuten is gekomen dit seizoen is mensonterend.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben van mening dat Dijks niet het grootste probleem is in de selectie en je kan hem best af en toe op links zetten.
natuurlijk is hij niet het niveau wat ajax nastreeft, maar is gewoon een fantastische jongen, en volgens mij prima voor de sfeer in de groep.
komt geregeld voor in die filmpjes van Kale en kokkie, en dat is altijd lachen.
Geloof best dat hij een prima jongen is hoor, en gun hem wel een leuke stap bij een Championship club maar bij Ajax moet hij gewoon weg.Oh.![]()
Prachtig stuk.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
Leesvoer
https://www.theguardian.c(...)jax?CMP=share_btn_tw
Appie
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
zeker waar, maar nu hij toch bij de selectie zit, en bij gebrek aan beter (want dat is nu gewoon zo) is het niet het het einde van de wereld.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want hij past gewoon totaal niet in het elftal qua voetballend vermogen. Dat hij nog steeds aan speelminuten is gekomen dit seizoen is mensonterend.
Geloof best dat hij een prima jongen is hoor, en gun hem wel een leuke stap bij een Championship club maar bij Ajax moet hij gewoon weg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kan zondag wel voorlopig het einde betekenen van de titelaspiraties.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeker waar, maar nu hij toch bij de selectie zit, en bij gebrek aan beter (want dat is nu gewoon zo) is het niet het het einde van de wereld.Oh.![]()
ja.. of niet.quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan zondag wel voorlopig het einde betekenen van de titelaspiraties.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: