quote:Op donderdag 14 december 2017 10:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wilders is niet genomineerd om dé politicus van 2017 te worden. Arme man, het einde lijkt echt in zicht.
Thierry wel?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wilders is niet genomineerd om dé politicus van 2017 te worden. Arme man, het einde lijkt echt in zicht.
Yep en die zal het ook wel worden. Ook al vreet hij niks uit voor de dikke ton die hij krijgt om politicus te zijn.quote:
Wat heeft hij nou gedaan, behalve in carnavalskostuum een modderfiguur slaan?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yep en die zal het ook wel worden.
Ben je wat van plan met die salbutamol van je?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Puffen?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ben je wat van plan met die salbutamol van je?
Wilders omver fietsen.quote:
Dit is de ene deugdelijke keuze. Vrouw & allochtoon dus extra punten.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik hoop trouwens dat Arib wint.
Pfff, ze is gewoon tof.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dit is de ene deugdelijke keuze. Vrouw & allochtoon dus extra punten.
AirBnB?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Niet bepaald. De EU moet een unie in balans zijn. Niet met enkele machtige leden die iedereen maar moet volgen. De oprichters hebben helemaal geen zin om macht te delen, die willen enkel de unie gebruiken voor eigen gewin en gaan nu janken als oost- en zuid-Europa hetzelfde doet.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
x
Dat doen we toch redelijk netjes.
Ik denk niet dat er ooit een balans kan komen. Grote landen hebben nu eenmaal meer macht dan kleine landen en de nettobetalers zullen ook meer te zeggen willen hebben over waar de centjes heen gaan.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Niet bepaald. De EU moet een unie in balans zijn. Niet met enkele machtige leden die iedereen maar moet volgen. De oprichters hebben helemaal geen zin om macht te delen, die willen enkel de unie gebruiken voor eigen gewin en gaan nu janken als oost- en zuid-Europa hetzelfde doet.
Alle landen in het kwadrant linksonderin afstoten.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Niet bepaald. De EU moet een unie in balans zijn. Niet met enkele machtige leden die iedereen maar moet volgen. De oprichters hebben helemaal geen zin om macht te delen, die willen enkel de unie gebruiken voor eigen gewin en gaan nu janken als oost- en zuid-Europa hetzelfde doet.
Correct, met al het gezeik van dien.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een balans kan komen. Grote landen hebben nu eenmaal meer macht dan kleine landen en de nettobetalers zullen ook meer te zeggen willen hebben over waar de centjes heen gaan.
Zo netjes zelfs dat men betalen mag.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Als je niet van gezeik houdt dan moet je natuurlijk niet de politiek in gaan.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Correct, met al het gezeik van dien.
Fixed.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je niet van gezeik houdt, dan moet je natuurlijk niet de politiek in gaan geboren worden.
Daar komt volgens mij gedonder van.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alle landen in het kwadrant linksonderin afstoten.
Hihi, slim.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:41 schreef Leandra het volgende:
Denk heeft het persmoment van de PVV in Rotterdam verpest![]()
![]()
Nou ja, dat ik nog eens waardering voor Kuzu zou hebben, wie had dat verwacht
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~a328c05e/
Het is natuurlijk vrij sneu dat onze landelijke politici zo treurig zijn. Maar goed, als ze elkaar de loef afsteken, is het wel een beetje komisch.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:41 schreef Leandra het volgende:
![]()
Daar is het om te doen stel je voor de oppositie spant samen?quote:Op donderdag 14 december 2017 11:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vrij sneu dat onze landelijke politici zo treurig zijn. Maar goed, als ze elkaar de loef afsteken, is het wel een beetje komisch.
Dat sowieso, maar als ze onderweg naar dat moment ook nog eea voor de PVV verpesten zie ik dat als een win-win situatie.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:44 schreef john2406 het volgende:
Denk krijgt het nog klaar om het voor zichzelf te verpesten.
Wilders vroeg er natuurlijk ook om hè, door zijn presentatie bij een moskee te houden.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vrij sneu dat onze landelijke politici zo treurig zijn. Maar goed, als ze elkaar de loef afsteken, is het wel een beetje komisch.
Wie niet?quote:Op donderdag 14 december 2017 11:41 schreef Leandra het volgende:
Gemist, erbij of erin gehouden.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilders vroeg er natuurlijk ook om hè, door zijn presentatie bij een moskee te houden.
Tuurlijk, maar het is toch gedrag dat ik liever niet van (Haagse) politici zie.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilders vroeg er natuurlijk ook om hè, door zijn presentatie bij een moskee te houden.
Schokkend weer. Totale oorlog op sociale media is de enige oplossing.quote:Docenten bang dat prestaties leerlingen lijden onder gebruik sociale media
Ruim negen op de tien leraren in het voortgezet onderwijs maken zich zorgen over het gebruik van sociale media door leerlingen. Iets meer dan de helft van de leraren denkt dat de schoolprestaties hier onder lijden.
Naar hoe heten ze K en T zie ik ze daar voor alles aan, al is er nog niks bewezen.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is toch gedrag dat ik liever niet van (Haagse) politici zie.
Dit is de clash of civilizations in al zijn glorie.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:41 schreef Leandra het volgende:
![]()
Zijn ze al vast goed voorbereid om ook op werk te fok!ken later.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Schokkend weer. Totale oorlog op sociale media is de enige oplossing.
Begrijp ik dan wel niet dat men de kinderen meegeeft zoek het maar op google op.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
99.999 kan het ook en het valt ook niemand in de gemeente op ook zo schijnt het.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn ze al vast goed voorbereid om ook op werk te fok!ken later.
Straf omdat jij je stad in de steek hebt gelaten.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:52 schreef Volkorenbrood het volgende:
DENK, PVV en Leefbaar.
Mijn Rotterdam, wat doen ze.
Interessant wel die positie van Luxemburg, al vermoed ik dat dat grotendeels ook eigenbelang en opportunisme is, vanuit een heel andere insteek dan de oosteuropeanen...quote:Op donderdag 14 december 2017 11:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
x
quote:Op donderdag 14 december 2017 11:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Straf omdat jij je stad in de steek hebt gelaten.
quote:Op donderdag 14 december 2017 11:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
99.999 kan het ook en het valt ook niemand in de gemeente op ook zo schijnt het.
Anything they can do we can do better.
Stammenstrijd lijkt het op.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:52 schreef Volkorenbrood het volgende:
DENK, PVV en Leefbaar.
Mijn Rotterdam, wat doen ze.
Gewoon als docent de cijfers posten op social media. Dan worden ze wel gemotiveerd om beter te presteren.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Lijfstraffen werken beter.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon als docent de cijfers posten op social media. Dan worden ze wel gemotiveerd om beter te presteren.
Dat was de uitkomst geweest voor jou, 32 jr schaam je kerel, schaam je diep triest.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon als docent de cijfers posten op social media. Dan worden ze wel gemotiveerd om beter te presteren.
Met het risico dat men ze nog gekker slaat als ze al zijn?quote:Op donderdag 14 december 2017 11:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Lijfstraffen werken beter.
Geen diversiteit zonder stammenstrijdquote:Op donderdag 14 december 2017 11:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Stammenstrijd lijkt het op.
Doe eens aardig tegen Pokkel, met je hoofd.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat was de uitkomst geweest voor jou, 32 jr schaam je kerel, schaam je diep triest.
Gelukkig heeft Rico gewonnen. Toch weer een overwinning voor het Avondland.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen diversiteit zonder stammenstrijd
(Kop stoot)?quote:Op donderdag 14 december 2017 11:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen Pokkel, met je hoofd.
Wel zielig voor dat scootervolk, ze winnen nooit iets.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Rico gewonnen. Toch weer een overwinning voor het Avondland.
quote:Op donderdag 14 december 2017 12:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel zielig voor dat scootervolk, ze winnen nooit iets.
Oh bah, idd. Pijnlijk.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze mogen wel naar het WK voetbal.
Ik kan de berichten van John niet lezen, maar ben het desondanks volmondig eens met jou.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen Pokkel, met je hoofd.
Met ONZE kutmarokkanen hè?quote:Op donderdag 14 december 2017 12:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze mogen wel naar het WK voetbal.
Dus je bent niet aan het werk, (stage)? Toch nog die fles wijn leeg gezopen, en niet geleerd?quote:Op donderdag 14 december 2017 12:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan de berichten van John niet lezen, maar ben het desondanks volmondig eens met jou.
Stel je voor die maken de goal en jij zou moeten juichen.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met ONZE kutmarokkanen hè?
Karim El Ahmadi, Hakim Ziyech, Nordin en Sofyan Amrabat, Mbark Boussoufa...
Ik kan het niet en onvoorbereid denk ik dat ik het begeef, daar zou ik eerst de nodige tijd voor moeten mogen meelopen en de kat uit de boom kijken, opslaan en defeat.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:12 schreef LelijKnap het volgende:
John moet meedoen met de volgende The Roast of.
Dat kan niemand, Pokquote:Op donderdag 14 december 2017 12:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan de berichten van John niet lezen, maar ben het desondanks volmondig eens met jou.
Vooruit: ik kan ze niet zien. John en destijds Japie geblokkeerd. Verbeterde de FOK!-ervaring aanzienlijk.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:22 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Dat kan niemand, Pok
John, LK, Hersendood en nog een aantal clowns uit VBL staan op m'n lijstje. Maakt het allemaal een stukje leesbaarder.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vooruit: ik kan ze niet zien. John en destijds Japie geblokkeerd. Verbeterde de FOK!-ervaring aanzienlijk.
Ja, die verkeerde volgens mij ergens aan de afgrond van een flinke psychose.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
Japie77 had wel goede inzichten. Goed als in compleet fout.
Nie wieder.quote:
Dat jij dat nog niet hebt met 32 jr nog geen bachelor, dat zou reden genoeg zijn toch?quote:Op donderdag 14 december 2017 12:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, die verkeerde volgens mij ergens aan de afgrond van een flinke psychose.
En hoe zit het met mij Kaas?quote:Op donderdag 14 december 2017 12:52 schreef Kaas- het volgende:
Japie77 en Klopkoek wegkrijgen beschouw ik toch wel als mijn Fok-hoogtepuntjes.
Onmogelijk, jij bent te goed. Zal derhalve geen poging wagen.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
En hoe zit het met mij Kaas?
Doe eens een paar pogingen.
Ik ben helemaal niet goed hoor, ik bedien mij alleen van alles, kon wel een nicht zijn. Maar ben het niet.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Onmogelijk, jij bent te goed. Zal derhalve geen poging wagen.
Kan ik wel nog ernaast open zetten hier, zou de kast moeten aankunnen, of ik het aankan?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zoek je hem lekker op waar hij wel zit.
Bruto of netto?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, net weer 5% erbij gekregen.
Ik heb op Rutte gestemd.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Eén van de weinige lichtpunten in het leven van de kantoorslaaf.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, net weer 5% erbij gekregen.
Precies.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eén van de weinige lichtpunten in het leven van de kantoorslaaf.
Als Bruto kon het wel eens netto 7% minder zijn?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eén van de weinige lichtpunten in het leven van de kantoorslaaf.
Rutte heeft de laatste ronde niet bereikt. Het gaat tussen Baudet, Dijkhof, Klaver, Dijsselbloem en Arib.quote:
Het leger trollen van GS zorgt er wel voor dat Baudet met de overwinning aan de haal gaat.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:31 schreef richolio het volgende:
Ik gun het Arib heel erg, maar ik ga denk ik toch op Klaver stemmen. Niet omdat ik echt wil dat hij wint, maar vooral omdat ik echt heel graag wil dat Baudet niet wint.Beetje tactisch ofzo
Maar misschien is dit wel helemaal niet zo logisch
Oh dan moet ik nog stemmen als dat nog kan.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Rutte heeft de laatste ronde niet bereikt. Het gaat tussen Baudet, Dijkhof, Klaver, Dijsselbloem en Arib.
Kenniseconomie hurdur. Mensen vergeten erg vaak dat 50% van de mensen een lager IQ dan 100 hebben. Ongetwijfeld veel overlap tussen die twee groepen.quote:
Ja, dat denk ik ookquote:Op donderdag 14 december 2017 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het leger trollen van GS zorgt er wel voor dat Baudet met de overwinning aan de haal gaat.
Weet je het bijna, zojuist was het nog Rutte, de wind waait hoe die waait bij jouw he.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dan moet ik nog stemmen als dat nog kan.
Dat wordt Dijkhoff.
Jij wil dezelfde zeik als in de USA?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
Baudet wint natuurlijk. Dankzij Ryon en z'n invloed.
Ik wil EU-grensbewaking die actief vluchtelingen weert.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij wil dezelfde zeik als in de USA?
Kan niet verdrag van Lissabon of hoe heet het, doordacht die EU he?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:37 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik wil EU-grensbewaking die actief vluchtelingen weert.
Met een muur?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:37 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik wil EU-grensbewaking die actief vluchtelingen weert.
Stemmen op Baudet kan altijd nog, wanneer zijn volgelingen hebben besloten dat het wel klaar is met democratie Baudet nog de enige kandidaat is en derhalve altijd met 99,9% van de stemmen gekozen gaat worden.quote:
Mijn fanbase heeft hem al naar de eerste positie gestemd.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
Baudet wint natuurlijk. Dankzij Ryon en z'n invloed.
Mit Waffen und Hunden.quote:
Hoe loyaal ben jij aan Dijkhoff?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mijn fanbase heeft hem al naar de eerste positie gestemd.
Ik denk dat hij het wel overleeft als Baudet wint.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe loyaal ben jij aan Dijkhoff?
Hmm, ik zie dat mijn huidige zorgverzekeraar nog op Geenstijl adverteert.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:45 schreef Ryon het volgende:
Ah, de kritiek op de afwezigheid van Baudet in de Kamer is ook aangekomen bij Geenstijl. Ze zijn vol in de propaganda modus gegaan.
https://www.geenstijl.nl/(...)keesvee-af/#comments
Ik had het natuurlijk niet over die suffe politicus van het jaar verkiezing.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel overleeft als Baudet wint.
Oh. Nee, als Dijkhoff mij niet belt, bel ik hem ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk niet over die suffe politicus van het jaar verkiezing.
Misschien doet ie dat niet omdat ie zich verre wil houden van de extreemrechtse flank van de vvdquote:Op donderdag 14 december 2017 13:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh. Nee, als Dijkhoff mij niet belt, bel ik hem ook niet natuurlijk.
En dat terwijl het een partij is die veel mensen aantrekt die het juist redelijk goed getroffen hebben.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:02 schreef PolitiekGeaard het volgende:
FvD is toch wel de vleesgeworden kaakje bij de koffie en die kut buurman heeft weer een nieuwe auto "waar doet hij het toch van" partij. De zuurheid en het calimero complex spat ervan af.
Dat heeft elke partij in Nederland. Veel Nederlandse stemmers zijn immers in Nederland geboren.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En dat terwijl het een partij is die veel mensen aantrekt die het juist redelijk goed getroffen hebben.
Dood aan Hollywood.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ondertussen is er in Hollywood even een dealtje gesmeed.
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/economi(...)-miljard-dollar.html
Flinke deal wel, benieuwd of de mededingingsautoriteiten hier nog voor gaan liggen.
In elk geval lozen ze wel Fox News in die deal.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ondertussen is er in Hollywood even een dealtje gesmeed.
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/economi(...)-miljard-dollar.html
Flinke deal wel, benieuwd of de mededingingsautoriteiten hier nog voor gaan liggen.
Denken ze wel naar waardoor ze het goed getroffen hebben, die partij neemt die mensen nu het geld dus zal niet lang meer duren.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En dat terwijl het een partij is die veel mensen aantrekt die het juist redelijk goed getroffen hebben.
En wat gebeurt er met Fox Sports?quote:Op donderdag 14 december 2017 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In elk geval lozen ze wel Fox News in die deal.
Dat gaat fuseren met SBS6.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met Fox Sports?
Die zijn of dom, of hebben het gewoon door dat over de rug van de boze kiezer zeer rechtse en conservatieve doelen bereikt gaan worden.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
"Het netwerk en de zenders van Fox Broadcasting, Fox News, Fox Business, FS1, FS2 en Big Ten Network worden voor de overname afgestoten in een spin-off bedrijf dat eigendom blijft van de bestaande aandeelhouders.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met Fox Sports?
Dat zal toch maar een miniem deel van de aanhang zijn? Het gros kan amper hun eigen naam spellen.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze hoeven enkel Thierry en Baudet te kunnen schrijven.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal toch maar een miniem deel van de aanhang zijn? Het gros kan amper hun eigen naam spellen.
Het hokje rood kleuren is al voldoende.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ze hoeven enkel Thierry en Baudet te kunnen schrijven.
Je vergeet het woordje "hosanna".quote:Op donderdag 14 december 2017 14:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ze hoeven enkel Thierry en Baudet te kunnen schrijven.
Ah, Disney neemt Fox Sports Regional Networks dus ook over.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
"Het netwerk en de zenders van Fox Broadcasting, Fox News, Fox Business, FS1, FS2 en Big Ten Network worden voor de overname afgestoten in een spin-off bedrijf dat eigendom blijft van de bestaande aandeelhouders.
De overname door Disney omvat de film- en televisiestudio's, de op entertainment gerichte kabeltelevisiekanalen en de internationale televisiebedrijven. De portefeuille van Disney wordt hierdoor uitgebreid met de filmseries X-Men, Avatar en Fantastic Four en televisieseries zoals Modern Family en The Simpsons. Ook verwerft Disney de kanalen FX Networks, National Geographic, Fox Sports Regional Networks, en belangen van Fox in onder andere Sky en Endemol Shine."
Bron
Past wel bij onze Mickey Mouse-competitie.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, Disney neemt Fox Sports Regional Networks dus ook over.
Dus de Eredivisie uitzendrechten zijn nu ook in handen van Disney
O ja, de welbekende extreemrechtse flank van de VVD. Dijkhoff heeft er maar druk mee.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien doet ie dat niet omdat ie zich verre wil houden van de extreemrechtse flank van de vvd
Nee, daar schijn jij het vooral druk mee te hebben.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja, de welbekende extreemrechtse flank van de VVD. Dijkhoff heeft er maar druk mee.
Oké.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daar schijn jij het vooral druk mee te hebben.
Eindelijk Mickey Mouse eens op bezoek in onze Mickey Mouse competitie.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, Disney neemt Fox Sports Regional Networks dus ook over.
Dus de Eredivisie uitzendrechten zijn nu ook in handen van Disney
Edit: oh op Radio 1 beweren ze nu het tegenovergestelde, dat alle nieuws en sport gescheiden wordt van entertainment.
In het echt kom op zeg geloof jij in sinterklaas?quote:Op donderdag 14 december 2017 14:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Eindelijk Mickey Mouse eens op bezoek in onze Mickey Mouse competitie
Nog nooit in een van de Disneyparken geweest John? Daar loopt overal de échte Mickey rond!quote:Op donderdag 14 december 2017 14:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
In het echt kom op zeg geloof jij in sinterklaas?
Ga naar het toilet dan zie je (Mickey Mouse.)
Zelfs in Orlando en dat vond ik voor mezelf nog niks wel voor de kids.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nog nooit in een van de Disneyparken geweest John? Daar loopt overal de échte Mickey rond!
Niet iedereen uit regio Arnhem is meteen een fascist hé?quote:Op donderdag 14 december 2017 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent toch voorzitter van de Sid Lukkassenfanclub?
Nee, maar Sid Lukkassen heef wat dat betreft echt alle schijn tegen.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet iedereen uit regio Arnhem is meteen een fascist hé?
Er staan anders toch best wat 'spannende' pareltjes in WDW, zoals Seven Dwars Mine Train, Splash Mountain, Soarin', Expedition Everest, Test Track, Rock 'n Rollercoaster de originele Tower of Terror, sinds dit jaar Flight of Passage en dat naast de usual Disney suspects als Space Mountain en Big Thunder Mountain. Dat is wel wat meer dan alleen een kinderhand vullen.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zelfs in Orlando en dat vond ik voor mezelf nog niks wel voor de kids.
Een kinderhand is snel gevuld, als een volwassen persoon zonder kinderen er blij van wordt heeft die toch aardig wat gemist in zijn leven vind ik.
Optimist.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet iedereen uit regio Arnhem is meteen een fascist hé?
Als Sid Lukkassen (inmiddels Forum-lid) in zijn eentje de extreem-rechtse flank vertegenwoordigd, volgens Arnhemse standaarden, dan heeft Dijkhoff weinig te vrezen denk ik.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar Sid Lukkassen heef wat dat betreft echt alle schijn tegen.
En dan beweer jij dat de vvd geen extreem-rechtse flank heeft
Er zijn nog wel meer extreem-rechtse wappies vvd-lid. Herinner je je Voorschrift nog?quote:Op donderdag 14 december 2017 15:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als Sid Lukkassen (inmiddels Forum-lid) in zijn eentje de extreem-rechtse flank vertegenwoordigd, volgens Arnhemse standaarden, dan heeft Dijkhoff weinig te vrezen denk ik.
Niet snel omdraaien he je had het over Mickey Mouse niet over de rest!quote:Op donderdag 14 december 2017 14:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er staan anders toch best wat 'spannende' pareltjes in WDW, zoals Seven Dwars Mine Train, Splash Mountain, Soarin', Expedition Everest, Test Track, Rock 'n Rollercoaster de originele Tower of Terror, sinds dit jaar Flight of Passage en dat naast de usual Disney suspects als Space Mountain en Big Thunder Mountain. Dat is wel wat meer dan alleen een kinderhand vullen.
He waarvoor zelfs een Ezel stoot zich maar eens aan dezelfde steen toch?quote:Op donderdag 14 december 2017 15:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hihaho, prins Laurent heeft weer eens straf gekregen van de Belgische regering. Wat een minkukel is dat toch ook.
Klopt, dat zou Nederland kunnen zeggen.quote:Premier Mark Rutte heeft woensdag hard uitgehaald naar zijn Hongaarse collega Viktor Orban. Die hoopt het verplicht opnemen van asielzoekers af te kunnen kopen. "En dan niet meer bijdragen aan de solidariteit? Een schaamteloos verhaal", zei Rutte. "Come on, dan zou Nederland ook kunnen zeggen: we doen niets meer."
Is dat een belofte of een dreigement?quote:Op donderdag 14 december 2017 15:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt, dat zou Nederland kunnen zeggen.
En voor deze doet Rutte het woord?quote:Op donderdag 14 december 2017 15:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt, dat zou Nederland kunnen zeggen.
Dreigement.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat een belofte of een dreigement?
De EU zou toch voor vrede staan of niet?quote:Op donderdag 14 december 2017 15:18 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dreigement.
https://www.nu.nl/algemee(...)aamteloze-orban.html
Laten we de Visegrad eerst maar eens bedreigen met het dichtdraaien van de geldkraan.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:18 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dreigement.
https://www.nu.nl/algemee(...)aamteloze-orban.html
In varietate concordia.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we de Visegrad eerst maar eens bedreigen met het dichtdraaien van de geldkraan.
(Die met de grootste bek voor de snuit slaan dan taaid de rest af?)quote:Op donderdag 14 december 2017 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we de Visegrad eerst maar eens bedreigen met het dichtdraaien van de geldkraan.
Poetin moet eens sterven.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:33 schreef remlof het volgende:
Of misschien moeten we Hongatije maar gewoon opofferen en uit de EU schoppen, dan kan Poetin er een wingewest van maken.
Die wordt volgend jaar eerst nog eens zes jaar president.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Poetin moet eens sterven.
En daarna weer 6 jaar.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Die wordt volgend jaar eerst nog eens zes jaar president.
Mickey krijgt in 2019 z'n eigen attractie in Disney's Hollywood Studios, komt dus ook helemaal goed!quote:Op donderdag 14 december 2017 15:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet snel omdraaien he je had het over Mickey Mouse niet over de rest!
Wat is deze.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:33 schreef remlof het volgende:
Of misschien moeten we Hongatije maar gewoon opofferen en uit de EU schoppen, dan kan Poetin er een wingewest van maken.
Behalve dan in Karelië, Hongarije, Praag, Afghanistan, Tsjetsjenië en de Krim.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:38 schreef john2406 het volgende:
Rusland was volgens mij nooit een agressor en ook deze keer zal dat wel niet, al eerder werd dat land toch iets in de schoenen geschoven, ja ik ben ook vredig mits dat men mij niet uitlokken doet, dan kan men mij zo krijgen als men zelf wil.
Zie je toch Remlos bloedheet met een rooie kop.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gleiwitz_incidentquote:Op donderdag 14 december 2017 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Behalve dan in Karelië, Hongarije, Praag, Afghanistan, Tsjetsjenië en de Krim.
Mooi zo, weer een stap dichterbij het verbieden van die stinkende kutbrommers.quote:Snorfietsers in Amsterdam moeten naar de rijbaan met helm. Een meerderheid van de Tweede Kamer wil een speciale uitzondering voor de hoofdstad.
Eens. Weg met die stinkende onzin.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mooi zo, weer een stap dichterbij het verbieden van die stinkende kutbrommers.
Ja, allemaal lopen of in een overvolle tram!quote:Op donderdag 14 december 2017 15:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mooi zo, weer een stap dichterbij het verbieden van die stinkende kutbrommers.
Nee inderdaad, behalve dan die duizenden keren dat ze het wel waren.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:38 schreef john2406 het volgende:
Rusland was volgens mij nooit een agressor
Chinese toeristen wereldwijd verbieden lijkt me ook een goede zet.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Meteen maar ook fietsende toeristen verbieden.
Een van de belangrijkere redenen om Amsterdam te mijden als Nederlandse niet-Amsterdammer.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Meteen maar ook fietsende toeristen verbieden.
Jij was niet blij dat ze vanuit het oosten de geallieerden helpen deden?quote:Op donderdag 14 december 2017 15:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee inderdaad, behalve dan die duizenden keren dat ze het wel waren.
Elektrisch vervoer mag wel.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, allemaal lopen of in een overvolle tram!
Die Noor had die stad ook beter kunnen mijden, was die misschien nog aan het ademen geweest.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een van de belangrijkere redenen om Amsterdam te mijden als Nederlandse niet-Amsterdammer.
Strikvraag. Hier trap ik niet in John.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij was niet blij dat ze vanuit het oosten de geallieerden helpen deden?
Is niet erg het staat geschreven het gaat niet weg.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:51 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Strikvraag. Hier trap ik niet in John.
Als je uitzoomt wordt het nog triesterleuker; zie je de GBL stoer doen voor een hondenuitlaatveldje met slechts een handvol volk er achterquote:
GBL?quote:Op donderdag 14 december 2017 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je uitzoomt wordt het nog triesterleuker; zie je de GBL stoer doen voor een hondenuitlaatveldje met slechts een handvol volk er achter
[ afbeelding ]
Dit zijn dus de huidige provocerende acties van de GBL.
Marjan heet ze. Eigenaar van vreemde jassen.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Die mevrouw naast Wilders... weer heerlijk typisch PVV.
Marjan van Bontjassensjop.nl?quote:Op donderdag 14 december 2017 16:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Marjan heet ze. Eigenaar van vreemde jassen.
Die kant gaat het steeds meer uit inderdaad.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen die of loser.
Dat is Marjan Gonsalves, de nummer twee op de lijst van de pvv in Rotterdam.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Die mevrouw naast Wilders... weer heerlijk typisch PVV.
Nogal ja.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is een man met een nazi-kapsel.
Geen idee wie hun nummer 1 is op de lijs daarquote:Op donderdag 14 december 2017 16:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De nummer 1 van de lijst of de meneer die hoogstwaarschijnlijk een bodyguard is?
Ik weet zijn naam ook niet, maar het is een Hongaarse Nederlander die we volgens mij nog niet eerder hebben gezien.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee wie hun nummer 1 is op de lijs daar
Verre familie van Gorka schijnt.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik weet zijn nam ook niet, maar het is een Hongaarse Nederlander die we volgens mij nog niet eerder hebben gezien.
Toch vreemd, die liefde die Greet voor buitenlanders heeft ineens. De nep-natiolist.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik weet zijn nam ook niet, maar het is een Hongaarse Nederlander die we volgens mij nog niet eerder hebben gezien.
Witte buitenlanders zijn anders....quote:Op donderdag 14 december 2017 16:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch vreemd, die liefde die Greet voor buitenlanders heeft ineens. De nep-natiolist.
Het Polenmeldpunt staat me anders nog helder voor de geest.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Witte buitenlanders zijn anders....
Die fase van de PVV ligt volgens mij al een tijdje achter ons, nu draait het alleen nog maar om de islam.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het Polenmeldpunt staat me anders nog helder voor de geest.
Dat is ook maar een vuige opportunist natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:20 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Marjan was vorig jaar nog voor Leefbaar.
Poeh, wat een overstap is het dan naar de PVVquote:Op donderdag 14 december 2017 16:20 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Marjan was vorig jaar nog voor Leefbaar.
quote:Op donderdag 14 december 2017 16:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is ook maar een vuige opportunist natuurlijk.
Wut.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
And she proud to be an Indian.
Ook nog eens dubbele loyaliteit dus.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
And she proud to be an Indian.
Zit je ook op haar feestboekpagina te loeren?quote:Op donderdag 14 december 2017 16:23 schreef remlof het volgende:
Waarschijnlijk werkt ze op de helpdesk van Mrcrosoft.
Of denkt ze dat tenminste
Vooral geen moslim, de rest is bijzaak.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:23 schreef xpompompomx het volgende:
Waarschijnlijk geen dubbel paspoort, dus dan is het niet erg volgens Greet.
Ja, ik heb de ergste foto’s maar niet gepost.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zit je ook op haar feestboekpagina te loeren?
Die met die veren?quote:Op donderdag 14 december 2017 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik heb de ergste foto’s maar niet gepost.
https://www.facebook.com/marjan.gonsalvez
Zij zat in een zogenaamde gebiedscommissie voor Leefbaar Rotterdam. Daar was zij al meer dan een jaar uit aangezien mede door haar toedoen de hele commissie klapte.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:20 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Marjan was vorig jaar nog voor Leefbaar. Tenminste dit was een jaar geleden haar profielpic.
Geert snapt dat hij het van dit volk moet hebben, de rest stapt over naar FvD.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zij zat in een zogenaamde gebiedscommissie voor Leefbaar Rotterdam. Daar was zij al meer dan een jaar uit aangezien mede door haar toedoen de hele commissie klapte.
Opvallend genoeg had zij daar wel een dubieuze, maar tevens staatsrechtelijke correcte rol in. Zij was de enige politicus die nadrukkelijk op kwam voor het buurtbelang, maar dat willen de hoge heren in het stadhuis natuurlijk niet. Zal ook wel te maken hebben met haar breuk met leefbaar.
Verder is zij een totale onaangepaste randdebiel met het IQ van een doperwt. Maar daar selecteert Wilders volgens mij ook op.
Tjah, beter iemand van het volk die echt uit de volksbuurten komt dan een gesjeesde student en nep-intellectueel als Yernaz. Dan heb je echt helemaal niets.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geert snapt dat hij het van dit volk moet hebben, de rest stapt over naar FvD.
Ze zit in de feestboekgroepen “heeft u klachten over uwv stel ze hier”, “rotterdam zegt NEE tegen het AZC” en “Hondenspullen & stickers & co”.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zij zat in een zogenaamde gebiedscommissie voor Leefbaar Rotterdam. Daar was zij al meer dan een jaar uit aangezien mede door haar toedoen de hele commissie klapte.
Opvallend genoeg had zij daar wel een dubieuze, maar tevens staatsrechtelijke correcte rol in. Zij was de enige politicus die nadrukkelijk op kwam voor het buurtbelang, maar dat willen de hoge heren in het stadhuis natuurlijk niet. Zal ook wel te maken hebben met haar breuk met leefbaar.
Verder is zij een totale onaangepaste randdebiel met het IQ van een doperwt. Maar daar selecteert Wilders volgens mij ook op.
Nou, dat zeker. Bovendien heb je met de PVV nog wel een partij die tenminste aanwezig is bij een begrotingsdebat.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, beter iemand van het volk die echt uit de volksbuurten komt dan een gesjeesde student en nep-intellectueel als Yernaz. Dan heb je echt helemaal niets.
Daar hebben we Selçuk Öztürk toch al voor?quote:Op donderdag 14 december 2017 16:36 schreef Ryon het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niet verkeerd dat in de raad ook tokkies en analfabeten zitting nemen. Het college dicteert hun wil toch wel, of er nou een heel leger aan hogeropgeleiden zit of niet, maar iemand die het flink op een schelden zet brengt het geluid van de straat (koffiehuis, buurtkroeg, voetbalveld etc.) wel even dichterbij de mannen in pak.
https://twitter.com/jpaternotte/status/941294941493497856quote:Op donderdag 14 december 2017 16:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daar hebben we Selçuk Öztürk toch al voor?
Zo ook haar likes:quote:Op donderdag 14 december 2017 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
Deze is ook discutabel:
[ afbeelding ]
Die zit in de Kamer, de dynamiek is daar anders. Het parlement is ingericht op beroepspolitici, terwijl de raad meer een nevenfunctie is. Je merkt dat de volkse PVV'ers daar niet mee kunnen komen en eigenlijk weinig toevoegen. Voor de achterbuurtlui van DENK geldt dan hetzelfde. Hoewel die ook een vrij rauw en ongezouten geluid laten horen.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daar hebben we Selçuk Öztürk toch al voor?
Cornelis Johannes Klunder, de enige echte.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo ook haar likes:
[ afbeelding ]
Feyenoord kampioen 2017/2018quote:Op donderdag 14 december 2017 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo ook haar likes:
[ afbeelding ]
Dan ben ik dus ook een kandidaat voor deze.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:31 schreef Ryon het volgende:
Onzin John, jij beschikt tenminste nog over zelfkennis.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan ben ik dus ook een kandidaat voor deze.
Mijn dag is weer goed.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Onzin John, jij beschikt tenminste nog over zelfkennis.
Nee, omdat het een racistische tokkie is.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:41 schreef Abschirmdienst het volgende:
Nare woorden over Marjan, zeker omdat het een vrouw is he.
Het is een randdebiel volgens Ryon, geen tokkie.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat het een racistische tokkie is.
De overlap tussen die twee groepen is bijzonder groot.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het is een randdebiel volgens Ryon, geen tokkie.
Begrijp ik niet daar die toch opgeleid is binnen de VVD, (engel die naar de ander zijde ging?)quote:Op donderdag 14 december 2017 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De overlap tussen die twee groepen is bijzonder groot.
Allemaal vrouwenhaters, hier.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:41 schreef Abschirmdienst het volgende:
Nare woorden over Marjan, zeker omdat het een vrouw is he.
Omdat ze het niet hebben of omdat ze het hebben?quote:
Volgens mij gaat het prima met de Brexit, maar wellicht dat ze daar op dat afvallige eiland anders over denken.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:40 schreef Volkorenbrood het volgende:
Gaat niet zo lekker met de Brexit begreep ik?
quote:Op donderdag 14 december 2017 16:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feyenoord kampioen 2017/2018![]()
Ze hebben nog altijd geen idee wat ze aan het doen zijnquote:Op donderdag 14 december 2017 18:40 schreef Volkorenbrood het volgende:
Gaat niet zo lekker met de Brexit begreep ik?
Ik denk het wel, ik denk dat ze hier naïef zijn en het niet willen zien.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben nog altijd geen idee wat ze aan het doen zijn
Van wat, van de EU of van GB?quote:Op donderdag 14 december 2017 18:59 schreef Volkorenbrood het volgende:
Daily Mail heeft ze al verraders genoemd.
Ook wat gezellige bedreigingen voor die mensen.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:59 schreef Volkorenbrood het volgende:
Rebellie van Tory Remainers in ieder geval.
Daily Mail heeft ze al verraders genoemd.
Onmacht dus?quote:Op donderdag 14 december 2017 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook wat gezellige bedreigingen voor die mensen.
Was het eindequote:Op donderdag 14 december 2017 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat was 16/17
Maar vooruit was mooi.
Het einde van je jeugdige bestaan?quote:
Jongmensch zijn is wel leuk. Echter ook niet alles.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:26 schreef Volkorenbrood het volgende:
Veel eisen heeft deze man uit 1881 wel.
[ afbeelding ]
Tinder anno 1881.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:26 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Toen werd de Nederlandse taal nog vervuild door Franse woorden, nu Engelse.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:26 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk artikel over de Ruslandaffaire. Incluis bovenstaande passage.quote:Following a rehearsed plan, Clapper functioned as moderator, yielding to Brennan and others on key points in the briefing, which covered the most highly classified information U.S. spy agencies had assembled, including an extraordinary CIA stream of intelligence that had captured Putin’s specific instructions on the operation.
https://www.washingtonpos(...)an-election-hacking/
quote:,,Die heb ik al deze tijd niet gehoord. Het is ondemocratisch wat hier gebeurt. D66 is opgericht om burgers meer stem te geven. Nu willen ze een volksvertegenwoordiger monddood maken. Ik heb het idee dat onze partij wordt gegijzeld door mensen die de grondrechten niet serieus nemen.''
Goed diepgravend artikel ook wel.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:49 schreef Ryon het volgende:
https://www.powned.tv/artikel/d66-gooit-raadslid-op-straat
Weer een D66-lid minder.
Vanuit een andere Rotterdamse krant:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)4cfcf66d036bd202de3/quote:Op donderdag 14 december 2017 20:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed diepgravend artikel ook wel.
Doet het niet.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:56 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Een pareltje. Die beste Verveen sloopt even de hele partij.
Helaas. De burgerhatende crypto-fascisten van de Persgroep willen het internet bewust dom & onwetend houden t.a.v de lokale democratie. Ik kan niets anders doen dan dat lot te accepteren.quote:
Doet het niet maar als dat het is wat ik vermoed, deed ik het ook, als ik dan ging die beerput open!quote:Op donderdag 14 december 2017 20:56 schreef Ryon het volgende:
Een pareltje. Die beste Verveen sloopt even de hele partij.
Ja, of imgur natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas. De burgerhatende crypto-fascisten van de Persgroep willen het internet bewust dom & onwetend houden t.a.v de lokale democratie. Ik kan niets anders doen dan dat lot te accepteren.
Ik heb het natuurlijk over de twee zinnetjes van Powned.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)4cfcf66d036bd202de3/
Diepgang? Een heel dossier hebben ze zelfs aangemaakt.
Is ook beter een vraagteken kan alles teweeg brengen, iets afgebeeld, dan praten de linksen het wel recht.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas. De burgerhatende crypto-fascisten van de Persgroep willen het internet bewust dom & onwetend houden t.a.v de lokale democratie. Ik kan niets anders doen dan dat lot te accepteren.
Ja, daar gaat het om het filmpje natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2017 21:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk over de twee zinnetjes van Powned.
Stinkt het zo erg dat filmpje dat je het niet zichtbaar kan maken hier, ik doe nog wat benzine op het vuur bij deze!quote:Op donderdag 14 december 2017 21:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het om het filmpje natuurlijk.
Oh die zie je lekker duidelijk in de mobiele lay-out.quote:Op donderdag 14 december 2017 21:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het om het filmpje natuurlijk.
Ben je overgenomen door een bot?quote:Op donderdag 14 december 2017 21:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is ook beter een vraagteken kan alles teweeg brengen, iets afgebeeld, dan praten de linksen het wel recht.
??? Ik ben wel links maar praat niet alles recht als je dat bedoeld.quote:Op donderdag 14 december 2017 21:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ben je overgenomen door een bot?
Nee , kan de reacties niet zo goed meer volgen.quote:Op donderdag 14 december 2017 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
??? Ik ben wel links maar praat niet alles recht als je dat bedoeld.
Ik ben ook niet voor D66 echter de hele politiek baart mij zorgen, bestaat het nog of is het maar voor de show voor de EU?quote:Op donderdag 14 december 2017 21:09 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Nee , kan de reacties niet zo goed meer volgen.
D66 is niet links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |