quote:Op donderdag 14 december 2017 10:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wilders is niet genomineerd om dé politicus van 2017 te worden. Arme man, het einde lijkt echt in zicht.
Thierry wel?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wilders is niet genomineerd om dé politicus van 2017 te worden. Arme man, het einde lijkt echt in zicht.
Yep en die zal het ook wel worden. Ook al vreet hij niks uit voor de dikke ton die hij krijgt om politicus te zijn.quote:
Wat heeft hij nou gedaan, behalve in carnavalskostuum een modderfiguur slaan?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yep en die zal het ook wel worden.
Ben je wat van plan met die salbutamol van je?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Puffen?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ben je wat van plan met die salbutamol van je?
Wilders omver fietsen.quote:
Dit is de ene deugdelijke keuze. Vrouw & allochtoon dus extra punten.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik hoop trouwens dat Arib wint.
Pfff, ze is gewoon tof.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dit is de ene deugdelijke keuze. Vrouw & allochtoon dus extra punten.
AirBnB?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Niet bepaald. De EU moet een unie in balans zijn. Niet met enkele machtige leden die iedereen maar moet volgen. De oprichters hebben helemaal geen zin om macht te delen, die willen enkel de unie gebruiken voor eigen gewin en gaan nu janken als oost- en zuid-Europa hetzelfde doet.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
x
Dat doen we toch redelijk netjes.
Ik denk niet dat er ooit een balans kan komen. Grote landen hebben nu eenmaal meer macht dan kleine landen en de nettobetalers zullen ook meer te zeggen willen hebben over waar de centjes heen gaan.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Niet bepaald. De EU moet een unie in balans zijn. Niet met enkele machtige leden die iedereen maar moet volgen. De oprichters hebben helemaal geen zin om macht te delen, die willen enkel de unie gebruiken voor eigen gewin en gaan nu janken als oost- en zuid-Europa hetzelfde doet.
Alle landen in het kwadrant linksonderin afstoten.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Niet bepaald. De EU moet een unie in balans zijn. Niet met enkele machtige leden die iedereen maar moet volgen. De oprichters hebben helemaal geen zin om macht te delen, die willen enkel de unie gebruiken voor eigen gewin en gaan nu janken als oost- en zuid-Europa hetzelfde doet.
Correct, met al het gezeik van dien.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een balans kan komen. Grote landen hebben nu eenmaal meer macht dan kleine landen en de nettobetalers zullen ook meer te zeggen willen hebben over waar de centjes heen gaan.
Zo netjes zelfs dat men betalen mag.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Als je niet van gezeik houdt dan moet je natuurlijk niet de politiek in gaan.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Correct, met al het gezeik van dien.
Fixed.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je niet van gezeik houdt, dan moet je natuurlijk niet de politiek in gaan geboren worden.
Daar komt volgens mij gedonder van.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alle landen in het kwadrant linksonderin afstoten.
Hihi, slim.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:41 schreef Leandra het volgende:
Denk heeft het persmoment van de PVV in Rotterdam verpest![]()
![]()
Nou ja, dat ik nog eens waardering voor Kuzu zou hebben, wie had dat verwacht
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~a328c05e/
Het is natuurlijk vrij sneu dat onze landelijke politici zo treurig zijn. Maar goed, als ze elkaar de loef afsteken, is het wel een beetje komisch.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:41 schreef Leandra het volgende:
![]()
Daar is het om te doen stel je voor de oppositie spant samen?quote:Op donderdag 14 december 2017 11:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vrij sneu dat onze landelijke politici zo treurig zijn. Maar goed, als ze elkaar de loef afsteken, is het wel een beetje komisch.
Dat sowieso, maar als ze onderweg naar dat moment ook nog eea voor de PVV verpesten zie ik dat als een win-win situatie.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:44 schreef john2406 het volgende:
Denk krijgt het nog klaar om het voor zichzelf te verpesten.
Wilders vroeg er natuurlijk ook om hè, door zijn presentatie bij een moskee te houden.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vrij sneu dat onze landelijke politici zo treurig zijn. Maar goed, als ze elkaar de loef afsteken, is het wel een beetje komisch.
Wie niet?quote:Op donderdag 14 december 2017 11:41 schreef Leandra het volgende:
Gemist, erbij of erin gehouden.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilders vroeg er natuurlijk ook om hè, door zijn presentatie bij een moskee te houden.
Tuurlijk, maar het is toch gedrag dat ik liever niet van (Haagse) politici zie.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilders vroeg er natuurlijk ook om hè, door zijn presentatie bij een moskee te houden.
Schokkend weer. Totale oorlog op sociale media is de enige oplossing.quote:Docenten bang dat prestaties leerlingen lijden onder gebruik sociale media
Ruim negen op de tien leraren in het voortgezet onderwijs maken zich zorgen over het gebruik van sociale media door leerlingen. Iets meer dan de helft van de leraren denkt dat de schoolprestaties hier onder lijden.
Naar hoe heten ze K en T zie ik ze daar voor alles aan, al is er nog niks bewezen.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is toch gedrag dat ik liever niet van (Haagse) politici zie.
Dit is de clash of civilizations in al zijn glorie.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:41 schreef Leandra het volgende:
![]()
Zijn ze al vast goed voorbereid om ook op werk te fok!ken later.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Schokkend weer. Totale oorlog op sociale media is de enige oplossing.
Begrijp ik dan wel niet dat men de kinderen meegeeft zoek het maar op google op.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
99.999 kan het ook en het valt ook niemand in de gemeente op ook zo schijnt het.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn ze al vast goed voorbereid om ook op werk te fok!ken later.
Straf omdat jij je stad in de steek hebt gelaten.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:52 schreef Volkorenbrood het volgende:
DENK, PVV en Leefbaar.
Mijn Rotterdam, wat doen ze.
Interessant wel die positie van Luxemburg, al vermoed ik dat dat grotendeels ook eigenbelang en opportunisme is, vanuit een heel andere insteek dan de oosteuropeanen...quote:Op donderdag 14 december 2017 11:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
x
quote:Op donderdag 14 december 2017 11:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Straf omdat jij je stad in de steek hebt gelaten.
quote:Op donderdag 14 december 2017 11:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
99.999 kan het ook en het valt ook niemand in de gemeente op ook zo schijnt het.
Anything they can do we can do better.
Stammenstrijd lijkt het op.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:52 schreef Volkorenbrood het volgende:
DENK, PVV en Leefbaar.
Mijn Rotterdam, wat doen ze.
Gewoon als docent de cijfers posten op social media. Dan worden ze wel gemotiveerd om beter te presteren.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Lijfstraffen werken beter.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon als docent de cijfers posten op social media. Dan worden ze wel gemotiveerd om beter te presteren.
Dat was de uitkomst geweest voor jou, 32 jr schaam je kerel, schaam je diep triest.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon als docent de cijfers posten op social media. Dan worden ze wel gemotiveerd om beter te presteren.
Met het risico dat men ze nog gekker slaat als ze al zijn?quote:Op donderdag 14 december 2017 11:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Lijfstraffen werken beter.
Geen diversiteit zonder stammenstrijdquote:Op donderdag 14 december 2017 11:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Stammenstrijd lijkt het op.
Doe eens aardig tegen Pokkel, met je hoofd.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat was de uitkomst geweest voor jou, 32 jr schaam je kerel, schaam je diep triest.
Gelukkig heeft Rico gewonnen. Toch weer een overwinning voor het Avondland.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen diversiteit zonder stammenstrijd
(Kop stoot)?quote:Op donderdag 14 december 2017 11:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen Pokkel, met je hoofd.
Wel zielig voor dat scootervolk, ze winnen nooit iets.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Rico gewonnen. Toch weer een overwinning voor het Avondland.
quote:Op donderdag 14 december 2017 12:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel zielig voor dat scootervolk, ze winnen nooit iets.
Oh bah, idd. Pijnlijk.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze mogen wel naar het WK voetbal.
Ik kan de berichten van John niet lezen, maar ben het desondanks volmondig eens met jou.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen Pokkel, met je hoofd.
Met ONZE kutmarokkanen hè?quote:Op donderdag 14 december 2017 12:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze mogen wel naar het WK voetbal.
Dus je bent niet aan het werk, (stage)? Toch nog die fles wijn leeg gezopen, en niet geleerd?quote:Op donderdag 14 december 2017 12:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan de berichten van John niet lezen, maar ben het desondanks volmondig eens met jou.
Stel je voor die maken de goal en jij zou moeten juichen.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met ONZE kutmarokkanen hè?
Karim El Ahmadi, Hakim Ziyech, Nordin en Sofyan Amrabat, Mbark Boussoufa...
Ik kan het niet en onvoorbereid denk ik dat ik het begeef, daar zou ik eerst de nodige tijd voor moeten mogen meelopen en de kat uit de boom kijken, opslaan en defeat.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:12 schreef LelijKnap het volgende:
John moet meedoen met de volgende The Roast of.
Dat kan niemand, Pokquote:Op donderdag 14 december 2017 12:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan de berichten van John niet lezen, maar ben het desondanks volmondig eens met jou.
Vooruit: ik kan ze niet zien. John en destijds Japie geblokkeerd. Verbeterde de FOK!-ervaring aanzienlijk.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:22 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Dat kan niemand, Pok
John, LK, Hersendood en nog een aantal clowns uit VBL staan op m'n lijstje. Maakt het allemaal een stukje leesbaarder.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vooruit: ik kan ze niet zien. John en destijds Japie geblokkeerd. Verbeterde de FOK!-ervaring aanzienlijk.
Ja, die verkeerde volgens mij ergens aan de afgrond van een flinke psychose.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
Japie77 had wel goede inzichten. Goed als in compleet fout.
Nie wieder.quote:
Dat jij dat nog niet hebt met 32 jr nog geen bachelor, dat zou reden genoeg zijn toch?quote:Op donderdag 14 december 2017 12:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, die verkeerde volgens mij ergens aan de afgrond van een flinke psychose.
En hoe zit het met mij Kaas?quote:Op donderdag 14 december 2017 12:52 schreef Kaas- het volgende:
Japie77 en Klopkoek wegkrijgen beschouw ik toch wel als mijn Fok-hoogtepuntjes.
Onmogelijk, jij bent te goed. Zal derhalve geen poging wagen.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
En hoe zit het met mij Kaas?
Doe eens een paar pogingen.
Ik ben helemaal niet goed hoor, ik bedien mij alleen van alles, kon wel een nicht zijn. Maar ben het niet.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Onmogelijk, jij bent te goed. Zal derhalve geen poging wagen.
Kan ik wel nog ernaast open zetten hier, zou de kast moeten aankunnen, of ik het aankan?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zoek je hem lekker op waar hij wel zit.
Bruto of netto?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, net weer 5% erbij gekregen.
Ik heb op Rutte gestemd.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Eén van de weinige lichtpunten in het leven van de kantoorslaaf.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, net weer 5% erbij gekregen.
Precies.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eén van de weinige lichtpunten in het leven van de kantoorslaaf.
Als Bruto kon het wel eens netto 7% minder zijn?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eén van de weinige lichtpunten in het leven van de kantoorslaaf.
Rutte heeft de laatste ronde niet bereikt. Het gaat tussen Baudet, Dijkhof, Klaver, Dijsselbloem en Arib.quote:
Het leger trollen van GS zorgt er wel voor dat Baudet met de overwinning aan de haal gaat.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:31 schreef richolio het volgende:
Ik gun het Arib heel erg, maar ik ga denk ik toch op Klaver stemmen. Niet omdat ik echt wil dat hij wint, maar vooral omdat ik echt heel graag wil dat Baudet niet wint.Beetje tactisch ofzo
Maar misschien is dit wel helemaal niet zo logisch
Oh dan moet ik nog stemmen als dat nog kan.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Rutte heeft de laatste ronde niet bereikt. Het gaat tussen Baudet, Dijkhof, Klaver, Dijsselbloem en Arib.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |