Van Bommel en Marwijk zijn ook gewoon laffe hazen, dat durf ik nu wel te stellen.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Gelukkig kan Topsport Toon morgen weer roepen hoe geweldig Cocu voor PSV is. Echt, neem na dit seizoen afscheid van die man. Maak de buitenwereld wijs dat het op basis van wederzijds goedvinden is en stel Van Bommel en Van Marwijk aan.
Hoogste winstpercentage.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Gelukkig kan Topsport Toon morgen weer roepen hoe geweldig Cocu voor PSV is. Echt, neem na dit seizoen afscheid van die man. Maak de buitenwereld wijs dat het op basis van wederzijds goedvinden is en stel Van Bommel en Van Marwijk aan.
Het is gewoon dieptreurig om bij Groningen uit 2 van zulke laffe wissels toe te passen en tijd te gaan rekken bij de cornervlag. TERWIJL er eigenlijk niks aan de hand was. Je vraagt er gewoon om.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:42 schreef Caland het volgende:
Het was ook gewoon echt niet zo slecht vandaag als ik even advocaat van de duivel mag zijn
Al was PSV wel vrij machteloos om door te drukken na die 2-3
Van Bommel lag ja? Waarop is dat gebaseerd?quote:Op woensdag 13 december 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel en Marwijk zijn ook gewoon laffe hazen, dat durf ik nu wel te stellen.
die zouden het met dit materiaal niet enorm anders neerzettenquote:Op woensdag 13 december 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel en Marwijk zijn ook gewoon laffe hazen, dat durf ik nu wel te stellen.
Dit. Echt elke speler speelt beneden zijn niveau onder Cocu. Het is klaar. Dat was t eigenlijk aan t begin van t seizoen al maar de reeks overwinningen verbloemde veel.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Klopt. Maar je mag het nooit zover laten komen.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:42 schreef Caland het volgende:
Het was ook gewoon echt niet zo slecht vandaag als ik even advocaat van de duivel mag zijn
Al was PSV wel vrij machteloos om door te drukken na die 2-3
wat maakt het uit dat Ajax dit ook doet of heeft gedaan. ik heb het over PSV.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En als een ploeg als Ajax verdedigend speelt en tijdrekt dan is het wel altijd goed![]()
Zoals in de jaren dat ze kampioen werden.
[..]
Dat wordt nu zo schijnheilig geroepen zeg.
Doet elke ploeg, hoe vaak heeft Ajax wel niet lopen tijdrekken?
Of welke ploeg dan ook.
Overdrijven is ook een kunst.
Oh daar ben ik het ook wel mee eens verder.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is gewoon dieptreurig om bij Groningen uit 2 van zulke laffe wissels toe te passen en tijd te gaan rekken bij de cornervlag. TERWIJL er eigenlijk niks aan de hand was. Je vraagt er gewoon om.
Altijd zijn uitspraken over realisme en winnaarsmentaliteit, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Bommel lag ja? Waarop is dat gebaseerd?
Alles beter dan Cocu die achter elke boom een vijand ziet. En t liefst met 12 man zou verdedigen. De enige leuke wedstrijd dit seizoen was tegen Utrecht.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Dan weet ik het niet.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd zijn uitspraken over realisme en winnaarsmentaliteit, dan weet je het wel.
Wedstrijd met twee gezichten. En die eerste helft had je gewoon door moeten trekken.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:02 schreef BadderHaring het volgende:
Maandenlang positief geweest met na de wedstrijd tegen Zwolle de opmerking dat PSV op een kruispunt stond. Enerzijds de kant op van angstvoetbal, op de andere weg voetbal waarmee je kansen afdwingt.
Cocu heeft de verkeerde keuze gemaakt.
Dat kunnen ze niet dit seizoen. Één helft goed, that's it. Of dat komt door de kwaliteit van de selectie of tactiek van Cocu laat ik maar in het midden.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wedstrijd met twee gezichten. En die eerste helft had je gewoon door moeten trekken.
Na de 2-0 dacht ik dat dit een walk over zou worden en dit een wedstrijd zou worden voor het doelsaldo. 5 of 6-0... Na de 1-2 wist ik dat het kut met peren ging worden. Typisch dit PSV.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wedstrijd met twee gezichten. En die eerste helft had je gewoon door moeten trekken.
Zonder gekheid: hopelijk komt het goed idd.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:10 schreef skysherrif het volgende:
Beterschap aan die video analist van jullie overigens.
Zeer naar, hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop.
Was het eerste waar ik aan dacht, maar in dit soort situaties hou ik dat voor me. Zeker wat na nouri is gebeurd, hoop gewoon oprecht dat het goed met hem komt. Cocu was iig te emotioneel om naar persconferentie te gaan.quote:
Rip de Trailblazers voor de plee-offsquote:Op woensdag 13 december 2017 21:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zonder gekheid: hopelijk komt het goed idd.
quote:Op woensdag 13 december 2017 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rip de Trailblazers voor de plee-offs
Nee man gek. Hoogste winstpercentage.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef skysherrif het volgende:
Oh en voor de PSVers (sorry als jullie het al uitgebreid hebben besproken, kom hier nooit).
Hoe kijken jullie naar Cocu, als ik PSV fan was zou ik al een jaar of 2 van hem af willen.
PSV heeft dan wel geen Lillard die schijt heeft aan alles en er nog vol voor gaatquote:Op woensdag 13 december 2017 21:16 schreef RipCity het volgende:
[..]inderdaad. Net zo soft als Luuk de jong en Brenet
Nee maar even serieus, heel die generatie van gio, FdB en Cocu..... is toch gewoon middelmaat. Leuke jongens van de club, maar geen tactische meesters. Vandaag leeg ook weer helemaal nergens op.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man gek. Hoogste winstpercentage.
Hebben we het vaker over gehad. Geen probleem.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef skysherrif het volgende:
Oh en voor de PSVers (sorry als jullie het al uitgebreid hebben besproken, kom hier nooit).
Hoe kijken jullie naar Cocu, als ik PSV fan was zou ik al een jaar of 2 van hem af willen.
quote:Op woensdag 13 december 2017 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)naar-ziekenhuis.html
Cocu is een icoon. Heeft gevoetbald onder de beste coaches ter wereld. Maar het lijkt inderdaad niet of hij daar veel van op heeft gestoken. Henk Hoitink zegt altijd dat de trainer Cocu uitgeleerd us in Nederland want dat de beslissingen die hij neemt horen bij buitenlandse topclubs. True story.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, heel die generatie van gio, FdB en Cocu..... is toch gewoon middelmaat. Leuke jongens van de club, maar geen tactische meesters. Vandaag leeg ook weer helemaal nergens op.
quote:Op woensdag 13 december 2017 21:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hebben we het vaker over gehad. Geen probleem.
Maar ja, als je wint maakt dit me niks uit. Maar in zo'n wedstrijd, ondanks de tegendoelpunten, waar niks aan de hand is, zo laf wisselen, en spelen (tijdrekken etc).. tsja.. ik had wel iets meer van Cocu verwacht.
Ik vind het lastig te beoordelen, krijg natuurlijk niet elke wedstrijd mee van hem of de ontwikkeling van jullie spelers. Nouja je kent het commentaar wel.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cocu is een icoon. Heeft gevoetbald onder de beste coaches ter wereld. Maar het lijkt inderdaad niet of hij daar veel van op heeft gestoken. Henk Hoitink zegt altijd dat de trainer Cocu uitgeleerd us in Nederland want dat de beslissingen die hij neemt horen bij buitenlandse topclubs. True story.
Ik denk oprecht dat Cocu er van overtuigd is dat hij het spelletje speelt wat Hiddink met PSV speelde toen Cocu nog speelde met Alex en Gomes. Hij ziet echt het subtiele verschil niet tussen achterover hangen en hopen op een countermogelijkheid en het dwingend spelen vanuit een organisatie met directe passing.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cocu is een icoon. Heeft gevoetbald onder de beste coaches ter wereld. Maar het lijkt inderdaad niet of hij daar veel van op heeft gestoken. Henk Hoitink zegt altijd dat de trainer Cocu uitgeleerd us in Nederland want dat de beslissingen die hij neemt horen bij buitenlandse topclubs. True story.
Lozano kan niets in de kleine ruimte. En dat geldt eigenlijk voor vrijwel iedereen binnen dit PSV. Dus dan is deze speelwijze waarschijnlijk wel de juiste.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het lastig te beoordelen, krijg natuurlijk niet elke wedstrijd mee van hem of de ontwikkeling van jullie spelers. Nouja je kent het commentaar wel.
Ik zou het wel interessant vinden om een trainer me wat meer durf en creativiteit te zien bij PSV. Zeker als jullie nog een jaar Lozano hebben, met jongens als rigo, obispo en rosario die er aan komen en rosales als het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |