Ik bestel regelmatig gelnagellak bij AliExpress (hetzelfde aanbod als bij Wish) of Ebay. Sommigen zijn beter dan bijvoorbeeld mijn dure CND, anderen zijn slechter of gewoon onbruikbaar.quote:
Ik vind ze wel leuk met glitters. Deze vorm nagels valt mee.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:41 schreef Muck het volgende:
Ik vind zulke dikke en onnatuurlijke nagels echt heel lelijk, sorry
Denk dat ze de wit/roze verhouding bedoelt.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:32 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk met glitters. Deze vorm nagels valt mee.
Stiletto nagels vind ik zelf verschrikkelijk lelijk. Net of je iemand z’n ogen eruit wil gaan prikken brrrrr.
Probeer je smileline wat verder omhoog te trekken en strakker te maken. Wat dunner vijlen en het ziet er al beter uit. Het strakker maken vergt wel wat oefening maar een mooiere smileline heb je vrij vlot voor elkaar.quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
Simpel dit keer... french met fijne glitters.
Zij zet ze niet zelfquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:11 schreef Harveo het volgende:
[..]
Probeer je smileline wat verder omhoog te trekken en strakker te maken. Wat dunner vijlen en het ziet er al beter uit. Het strakker maken vergt wel wat oefening maar een mooiere smileline heb je vrij vlot voor elkaar.
Waarom zijn die witte randjes eigenlijk zo breed? Is dat omdat je zelf hele korte nagels hebt of vind je dat gewoon mooi?quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
Simpel dit keer... french met fijne glitters.
Ik vind coffin nails ook zo vreemd. Doe mij maar gewoon oval of squoval.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:32 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk met glitters. Deze vorm nagels valt mee.
Stiletto nagels vind ik zelf verschrikkelijk lelijk. Net of je iemand z’n ogen eruit wil gaan prikken brrrrr.
Dat mag, ieder zijn ding.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:41 schreef Muck het volgende:
Ik vind zulke dikke en onnatuurlijke nagels echt heel lelijk, sorry
Ik heb geen idee, heb geen korte nagels van mezelf. De rand komt vrijwel overeen met mijn eigen nagel.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:36 schreef Physsic het volgende:
[..]
Waarom zijn die witte randjes eigenlijk zo breed? Is dat omdat je zelf hele korte nagels hebt of vind je dat gewoon mooi?
Geen kritiek, gewoon een vraag van iemand die nog nooit nepnagels heeft laten zetten.
Ik ben heel blij met de hand en nagel creme van Vaseline, de roze tube. Heeft mij echt super sterkte nagels bezorgd.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga toch maar weer eens lief zijn voor mijn nagels. Sinds de kinders er zijn kom ik er niet echt meer aan toe - wat een contrast met de hoogtijdagen van dit topic, waarin ik minstens een uur per dag aan mijn uiterlijk besteedde en elke dag een ander nagellakje had![]()
Het is alleen weer zo'n slappe broze ellende, dus ik vroeg me af of de afgelopen jaren nog briljante nieuwe inzichten of ervaringen zijn gekomen om dit soort nagels wat sterker te krijgen?
that's it? Dat klinkt bijna te makkelijk om waar te zijn. Sinds wanneer is dat? Want mijn ervaring is wel dat zwangerschap je nagels echt heel sterk maakt, maar dat dat helaas ook niet blijvend isquote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:14 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met de hand en nagel creme van Vaseline, de roze tube. Heeft mij echt super sterkte nagels bezorgd.
Wel iedere dag 1 of 2x smeren.
Ik gebruik die handcrčme al een jaar of 3 denk ik. Ik smeer nu juist bijna niet, want moet 4x per dag diabetes waardes prikken en als er nog een restje creme zit dan gaat dat mis en helaas heeft de zwangerschap bij mij niet gezorgd voor mooie sterke nagels.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
that's it? Dat klinkt bijna te makkelijk om waar te zijn. Sinds wanneer is dat? Want mijn ervaring is wel dat zwangerschap je nagels echt heel sterk maakt, maar dat dat helaas ook niet blijvend is
Moet je dan alle drie die flesjes kopen?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens wel even kijken wat beter aansluit, ze hebben een aantal verschillende. 1 voor normaal, 2 voor slap en bladderend, 3 voor hard en brokkelend en 4 voor beschadigde nagels.
Binnenkort maar even wat van eBay trekken ofzo. Mijn voorraad raakt op.
Nee, ik gebruik alleen foundation 2, die doet het ook prima als basecoat namelijk. Maar aangezien hoe goed die variant werkt voor mijn nagels en hoe verschrikkelijk een hoop "normale" treatments het doen bij mij, lijkt er daadwerkelijk verschil in te zitten per soort. Dus kijken welke het beste past bij je nagels, en dan dat nummer erbij.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je dan alle drie die flesjes kopen?
Oke, dus die andere flesjes zijn dan niet nodig?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik alleen foundation 2, die doet het ook prima als basecoat namelijk. Maar aangezien hoe goed die variant werkt voor mijn nagels en hoe verschrikkelijk een hoop "normale" treatments het doen bij mij, lijkt er daadwerkelijk verschil in te zitten per soort. Dus kijken welke het beste past bij je nagels, en dan dat nummer erbij.
Nope. Ze hebben ook nog echte kuurtjes (dus zelfde nummer, maar dan als treatment ipv foundation), maar daarop blijft mijn lak minder goed zitten.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oke, dus die andere flesjes zijn dan niet nodig?
Ik zal eerst eens een vaselinekuurtje doen en daarna naar nailtek kijken
Dadi oliequote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga toch maar weer eens lief zijn voor mijn nagels. Sinds de kinders er zijn kom ik er niet echt meer aan toe - wat een contrast met de hoogtijdagen van dit topic, waarin ik minstens een uur per dag aan mijn uiterlijk besteedde en elke dag een ander nagellakje had![]()
Het is alleen weer zo'n slappe broze ellende, dus ik vroeg me af of de afgelopen jaren nog briljante nieuwe inzichten of ervaringen zijn gekomen om dit soort nagels wat sterker te krijgen?
Heb je voor die nagels betaald?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb geen korte nagels van mezelf. De rand komt vrijwel overeen met mijn eigen nagel.
Als ze iets groeien valt het wss minder op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |