Wat verwarring met years and years gok ik, beetje hetzelfde genrequote:Op woensdag 13 december 2017 16:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee hoor, was een uitstekende show in AFAS Live laatst. Ze haalt live gewoon alle noten en heeft inmiddels ook de uitstraling om zo'n grote zaal te entertainen. De liedjes heeft ze ook al.
Doei.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:16 schreef cafca het volgende:
Spijt dat ik toch gestemd heb. Ga niet luisteren ook
Kutlijst.
quote:Op woensdag 13 december 2017 16:16 schreef cafca het volgende:
Kutlijst.
Lekkere hardloopplaat welquote:Op woensdag 13 december 2017 16:21 schreef ReibRekkel het volgende:
Nog een nieuwe entry van een dode van dit jaar:
Robert Miles - Children
Och hij zal vast wel weer aanstaan, maar ben ook wel bang dat er aardig wat te ergeren valt.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:16 schreef cafca het volgende:
Kutlijst.
Nostalgia Radio.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan ook niet zo heel rouwig zijn over het verdwijnen van die vooroorlosge nummers.
Die kunnen nu mooi gewoon hun ding doen in dat andere lijstje, van Stervensbegeleiding FM.
Coooooooooooooooooo-hooooooooooooolquote:
Ik kan me wel voorstellen dat ze zo'n lijst niet meer halenquote:Op woensdag 13 december 2017 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan ook niet zo heel rouwig zijn over het verdwijnen van die vooroorlosge nummers.
Die kunnen nu mooi gewoon hun ding doen in dat andere lijstje, van Stervensbegeleiding FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |