Human behaviour welquote:Op woensdag 13 december 2017 15:05 schreef noodgang het volgende:
Bjork - its oh so quiet
Bjork - Army of Me

ik snap dat gedweep niet zo met rebellion (lies). Vind het 1 van de mindere nummers op de debuutplaat.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:03 schreef Gretzl het volgende:
Nog steeds geen The National in de lijst.
Wel Everything nieuw binnen (uiteraard), maar Rebellion (Lies) zou het als grootste klassieker veel meer verdienen.

maar dat zijn dan gelijk wel echt mooie classics wmbquote:Op woensdag 13 december 2017 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
ook veel zooi bij die onderste 100 hoor, zijn maar 5 liedjes die ik echt mis

Ja, ga ik doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand doet de rest dus ik doe 1801-1900 ook wel zo. Iemand die zich geroepen voelt voor 1701-1800? Die ga ik niet meer redden

Ik zie t wel als ze de lijst draaien.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand doet de rest dus ik doe 1801-1900 ook wel zo. Iemand die zich geroepen voelt voor 1701-1800? Die ga ik niet meer redden

Ik denk liever aan welke pareltjes er wel in zijn gebleven en dat stemt mij vrolijkquote:Op woensdag 13 december 2017 15:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar dat zijn dan gelijk wel echt mooie classics wmb

Die was er vorig jaar alweer uit tochquote:Op woensdag 13 december 2017 15:10 schreef Montagui het volgende:
En ook 'Somebody' van Depeche Mode weer verdwenen.

Ja, ook een naam die weinig mensen in Nederlanden kenden denk ik? Ik had ook nog niet eerder van de beste man gehoord.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:10 schreef Montagui het volgende:
Glen Campbell....ga je dood, sta je er nog niet in.
 7 nummers erbij.
 7 nummers erbij.

Ik voel dat het tijd wordt voor een boycot.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:54 schreef Slobeend het volgende:
As Long As You Love Me er uit.
Mani huilt.

Gefeliciteerd met Stevie!!quote:Op woensdag 13 december 2017 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel dat het tijd wordt voor een boycot.
NIKS HEEFT HET GEHAALD

welke 2 nog meer naast de 4 terugkerende en Mary Jane?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ook een naam die weinig mensen in Nederlanden kenden denk ik? Ik had ook nog niet eerder van de beste man gehoord.
Tom Petty heeft wel een flinke dodeartiestenbonus gekregen zeg.7 nummers erbij.

Klopt. De ouderen onder ons zullen 'Rhinestone Cowboy' nog wel kennen, maar dan houdt het snel op, terwijl de beste man toch een imposante carrière (in de VS enz) achter de rug heeft gehad. Vanaf begin jaren 60 tot enkele jaren terug toen er Alzheimer werd geconstateerd. En zelfs toen trad hij nog op... Hij is overigens ook een tijdje één van de Beach Boys geweest.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ook een naam die weinig mensen in Nederlanden kenden denk ik? Ik had ook nog niet eerder van de beste man gehoord.

Jawel, I want it that way!quote:Op woensdag 13 december 2017 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel dat het tijd wordt voor een boycot.
NIKS HEEFT HET GEHAALD

quote:Op woensdag 13 december 2017 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nummers 1750-1800 OUT:
Pussycat - Mississippi
Dotan - Fall
Simply Red - Home
Reamonn - Supergirl
Dusty Springfield - I Close My Eyes (And Count To Ten)
Sam Hunt - Take Your Time
Prince - I Could Never take the place of your man
N. Rateliff & The Night Sweats - SOB
The Clash - Rock the Casbah
Prince - Alphabet

NEEEEE, DUSTYquote:Op woensdag 13 december 2017 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nummers 1750-1800 OUT:
Pussycat - Mississippi
Dotan - Fall
Simply Red - Home
Reamonn - Supergirl
Prince - Alphabet

Ja nee natuurlijk, ik bedoelde met de tweede regel AL mijn andere suggesties. Drama.quote:

Hoop bagger daartussen ja, daarvoor wil ik wel Dusty en de Clash slachtofferen. Die van Prince horen er niet in namelijkquote:

quote:Op woensdag 13 december 2017 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nummers 1750-1800 OUT:

Maar niet met Stand Back dus ik geef geen neuk.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stevie.
Stevie Niks.
Ze staat er in, zeg je.
Topper!!!

shit, zat nog te overwegen om op Rock the casbah te stemmen, niet gedaanquote:Op woensdag 13 december 2017 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nummers 1750-1800 OUT:
Pussycat - Mississippi
Dotan - Fall
Simply Red - Home
Reamonn - Supergirl
Prince - Alphabet

Daarom is die hele keuzelijst belachelijk.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een hele bijzondere reentrie: De Neus Umhoeg van Rowwen Heze. Viel ooit vanaf plek 400 ofzo uit de lijst omdat ie niet in de keuzelijst stond. Nu na jaren ineens weer in de keuzelijst en keert terug op nummer 1609.

Hoe weet je de notering?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een hele bijzondere reentrie: De Neus Umhoeg van Rowwen Heze. Viel ooit vanaf plek 400 ofzo uit de lijst omdat ie niet in de keuzelijst stond. Nu na jaren ineens weer in de keuzelijst en keert terug op nummer 1609.

ook geen hele gave hoor, maar wel een lekker nummertjequote:Op woensdag 13 december 2017 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die geen fuck geeft om The Clash. Kan een hele lange lijst leveren van nummers waarvoor ik die graag in zou ruilen.

Mijn leukste ontdekking van vorig jaar.quote:
 Paskal Jakobsen neuk je moeder.
 Paskal Jakobsen neuk je moeder.

+1quote:Op woensdag 13 december 2017 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
En Rowwen Hèze heeft voor mij een heel hoog Bløf-gehalte. Werkelijk niets van die band vind ik leuk.

Foutje in het systeem denk ik:quote:Op woensdag 13 december 2017 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe weet je de notering?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |