abonnement Unibet Coolblue
pi_175678572
Beste mensen,

Ik heb even een kloon account aangemaakt, omdat ik vrij bekend ben op dit forum en ik sta op de rand van de afgrond na 14 jaar samen te zijn met mijn meissie. Ik zal alles proberen zo goed mogelijk te omschrijven, zodat het helder is. Mochten er vragen zijn dan ben ik uiteraard bereid deze te beantwoorden. Hopelijk zijn er wat mensen die mij kunnen adviseren ofzo.

Zoals gezegd ben ik al 14 jaar samen met de liefde van mijn leven. We zijn vanaf dat we 17 jaar zijn bijelkaar en wonen sinds een kleine 10 jaar samen. Eerst 6 jaar in een heel klein dorp en nu sinds 4 jaar in een groter dorp met ongeveer 10.000 inwoners.

Wij hebben in ons leven heel veel dingen meegemaakt en dit begon al op de allereerste dag dat ik haar voor de eerste keer zag. Haar ouders lagen namelijk in scheiding en er werd net niet gevochten in huis. Uiteindelijk is dat overigens goed gekomen, nadat haar moeder 6 weken uit huis is geweest.

Enkele jaren geleden kreeg mijn vriendin een ongeluk en werd aangereden. Hierdoor kwam ze 6 maanden in het ziekenhuis te liggen en hield daar beenletsel aan over, mede door toedoen van het ziekenhuis (wonden niet goed schoongemaakt). Ze moest opnieuw leren lopen, staan etc en is inmiddels al 8 jaar werkzaam in een Horeca bedrijf waar ze het reuze naar haar zin heeft, maar daar kom ik later nog op terug.

In de tussentijd heb ik gewoon gewerkt, maar op en af. Aantal keer goed pech gehad dat de bedrijven waar ik werkzaam voor was failliet gingen of ik kon het gewoon niet vinden met collega's etc. Ik ben daar zeer gevoelig voor vanwege een psychische stoornis die ik heb en die sinds vorig jaar pas erkend is (eindelijk). Ik ben dus niet iemand die langer dan 2-3 jaar bij een baas blijft hangen, ook al wil ik dat wel, het lukt telkens niet.

Sinds wij wonen waar wij nu wonen is er veel gebeurd. In de afgelopen 4 jaar hebben wij ieder jaar iemand verloren waar wij veel om geven. Zo overleed mijn oom plotseling aan een hartaanval 4 jaar geleden (waar mijn vriendin ook een goede band mee had), 3 jaar geleden mijn nicht van 32 aan een meervoudige hersentumor, 2 jaar geleden haar beste collega en vriendin aan kanker (ook net 38 ofzo) en nu staan wij op het punt om opnieuw iemand te verliezen, namelijk een vriendin van 26 ook aan kanker. Die zal op korte termijn overlijden en is niet meer te redden.

Toen wij hier kwamen wonen vertelde mijn vriendin mij; Ey ga nou eens wat doen, zoek eens wat contact etc. Uiteindelijk kwam ik bij de vereniging terecht waar ik nu bij zit en waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Het zijn echt vrienden geworden en ook mijn vriendin voelt zich daar welkom. Jaarlijks hebben we uitjes of komt ze kijken etc etc. En een tijdje geleden zijn we nog samen naar een bruiloft geweest van iemand uit mijn team.

Nu is het zo dat ik de afgelopen 2 jaar een ziektewetuitkering heb gehad en uiteindelijk ben ik goedgekeurd (niet geheel terecht maar goed). Ik was sinds Augustus dit jaar bezig om te solliciteren. Letterlijk honderden sollicitaties en gesprekken reeds gevoerd. Ik kon niet eerder dan Augustus solliciteren, omdat ik een ziektewetuitkering had en ik moest wachten op het eindoordeel van de arts. Mijn vriendin vertelde mij dat ze erg trots was dat ik het eindelijk inzag en dat ik zo snel reageerde. Ze maakte zich logischerwijs druk om de financiën.

Tevens zijn we al 3 jaar bezig om vader en moeder te worden. Na uitgebreid onderzoek bleek dat wij niet natuurlijk zwanger kunnen worden. De ''fout'' ligt bij mij. Hiervoor zijn we dit jaar een traject ingegaan bij het Erasmus in Rotterdam. Door middel van een ICSI-behandeling kunnen wij alsnog vader en moeder worden.Wel moest mijn vriendin 5 kilo afvallen oftewel erbij sporten. En ze werkt nog eens 40-45 uur per week en ik deed op dat moment niets.

In November zouden wij terug moeten komen bij het ziekenhuis, maar je raad het al. Enkele dagen voor we zouden gaan kwam ze met het nieuws dat ze twijfelt aan onze relatie. Ze zag op tegen de datum van het ziekenhuis en of we het wel allemaal konden rondbreien. Aan de ene kant heeft ze gelijk, omdat ik al een aantal keer een kans heb gehad wat betreft werk etc, maar aan de andere kant denk ik; Een baby dat gaat 9 maanden duren. Geef mij dan ook die tijd, je zag dat ik goed bezig was.

Op haar werk is ze heel goed met haar collega's, zelfs te goed misschien. Ze gaat graag op stap, feestjes en dat soort dingen. Dat is na de dood van haar beste collega meer geworden (die hield daar ook van, maar stierf alleen en was vaak eenzaam, eeuwige vrijgezel en kwam vaak de verkeerde mannen tegen zeg maar). Ik heb haar die vrijheid NOOIT ontnomen, omdat ik wist dat ze dat gemist heeft in haar jeugd, mede door toedoen van haar ouders. Ze zorgde immers altijd voor alles en iedereen.

Nu is de situatie zo dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ze loopt bij een psycholoog voor haarzelf, maar niet voor onze relatie. Ik heb haar verteld dat die psycholoog het waarschijnlijk erger maakt. Waarom? Als jij met een vraag komt; Ik heb altijd voor anderen gezorgd, wat moet ik doen? Dan zegt die psycholoog uiteraard dat je voor jezelf moet kiezen.

Onze relatie is ALTIJD goed geweest. Samen op vakantie, samen lachen en huilen, respect, waardering, goede sex (nog steeds) en zelden tot nooit ruzie. Weleens discussies maar geen ruzie. Tevens drink ik niet, drugs gebruik ik niet en geweld gebruik ik al helemaal niet. Ik ben eigenlijk een lief persoon die ook liefde nodig heeft en zij idem.

Nu is het zo dat ik bij mijn ouders verblijf voor inmiddels 10+ dagen en ik het zelf misschien erger heb gemaakt door haar te appen, vanwege onzekerheid en het ongewisse. Dit heb ik niet gewild, maar als ze in mijn schoenen had gestaan had ze hetzelfde gedaan denk ik. Wel hebben we enkele malen per email contact gehad.

In deze emails geeft ze de volgende punten aan;

Financiën (daar was ik mee bezig en ik heb vrijdag bijvoorbeeld weer een gesprek staan)
Vrijheid (die ze altijd van mij gekregen heeft maar toch heeft ze het gevoel een bepaalde verantwoordelijk richting mij te hebben)
Genegenheid (die gaf ik haar erg veel, zeker toen ik net wegging en dat vond ze ook heel fijn.)
Huishouden (oftewel of ik vaker dingen zelf wil zien, maar het probleem is ik zie het niet en dat stinkt haar terecht. Ook dit is op te lossen lijkt mij bijv met een memo bord ofzo)

Ik denk dat ze zich teveel spiegelt aan haar collega's die vaak jonger zijn en lekker alles los en vast neuken wat er is en lekker zuipen. Ik merk dat ze dat ook wil, maar dat heeft ze altijd tot op zekere hoogte gemogen. Het is voor mij dus een raadsel en het kwam als koude kak op mijn dak waar dit ineens vandaan komt.

1 week voordat ze met dit verhaal kwam hadden we nog wereldse sex en was het hou van je, wil je niet kwijt en we gaan ervoor he in 2018 en ineens PATS BOEM.

Ik ben nu 31 en mijn leven is helemaal vernield. Ik verlies haar, mijn 2 honden en 3 katten en mijn vrienden die ik net had opgebouwd daarzo. Nu ik 100 kilometer verder zit denk ik; Wat nu? Ik heb hier bij mijn ouders helemaal niets en ik wil dat het goed komt, maar wat te doen?

Ik weet dat mijn tante haar vanavond belt en ik spreek haar donderdagavond even. Zaterdag ga ik denk ik wel met de vereniging het uitje doen en een vriend raadde mij aan om haar zondag even lekker mee te nemen naar de schaatsbaan, maar aan de andere kant komt dat misschien opdringerig over, omdat ze aangaf rust te willen. Ik kan niet begrijpen dat je iemand waar je zoveel van houd en dat doet ze, zo ineens kan behandelen.

Ze is van een lieve, open, eerlijke, charmante en zorgzame vrouw INEENS omgeslagen naar iemand die alleen wil zijn, koud is en weinig empathie heeft. Ik begrijp er werkelijk niets van aan een kant.

Nu zul je denken; Ze wil ermee stoppen. Maar er zijn een aantal dingen waaraan ik denk waarvan ik zeg; Ze wil niet stoppen. Ze heeft namelijk de afspraak bij het ziekenhuis VERZET en niet geannuleerd. Verzet naar volgende week al zelfs. Tevens draagt ze onze verlovingsring nog.

Ik weet het niet meer en sorry voor het warrige verhaal.
pi_175678581
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:22 schreef Joene het volgende:

[..]

wat is er mis met aan jezelf denken ?
Niks maar aan de andere kant zit je in een relatie. Ik denk dat jou partner het ook heel tof zou vinden als je gewoon zou melden als je ergens mee zit toch? Waarom heb je anders een relatie?
pi_175678603
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:23 schreef missgelukt het volgende:
waar heb je eigenlijk gesolliciteerd, toch hopelijk niet waar zij nu werkt?
Nee natuurlijk niet :D
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:26:54 #4
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175678690
Communicatie is erg belangrijk in een relatie als het maar aan 2 kanten werkt. Als iemand niet goed kan communiceren met haar of zijn partner werkt de relatie echt niet naar behoren, dan is gedoemd om te mislukken.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175678700
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Niks maar aan de andere kant zit je in een relatie. Ik denk dat jou partner het ook heel tof zou vinden als je gewoon zou melden als je ergens mee zit toch? Waarom heb je anders een relatie?
soms moet je dingen eerst zelf laten bezinken al vorens je ze bespreekt zeker als het op een exit van je relatie gaat aankomen. Die mededeling doe je in mijn ogen niet als je niet op zn minst 95% zeker bent.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175678732
respect voor het feit dat je blijft reageren trouwens.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175678746
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:26 schreef Ven1972 het volgende:
Communicatie is erg belangrijk in een relatie als het maar aan 2 kanten werkt. Als iemand niet goed kan communiceren met haar of zijn partner werkt de relatie echt niet naar behoren, dan is gedoemd om te mislukken.
Exact maar als je van jezelf weet (vriendin dus) dat je niet echt een prater bent, waarom zoek je dan geen hulp en kom je ermee op het allerlaatste moment? Snap je die terechte frustratie bij mij?
pi_175678805
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:27 schreef Joene het volgende:

[..]

soms moet je dingen eerst zelf laten bezinken al vorens je ze bespreekt zeker als het op een exit van je relatie gaat aankomen. Die mededeling doe je in mijn ogen niet als je niet op zn minst 95% zeker bent.
Uiteraard moet je alles laten bezinken maar iemand 1-2 jaar (geen idee hoe lang ze hiermee loopt) voor ''de gek houden'' en lief doen etc etc is ook verkeerd. Ze moet vrijdag overigens weer naar de psych. Ze had ook een tip gekregen over een boek, maar die kost 25 euro en dat geld heeft ze niet. Ik wil dat wel betalen voor haar, als dat helpt.
pi_175678816
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:27 schreef Joene het volgende:
respect voor het feit dat je blijft reageren trouwens.
Geen probleem. Dankzij jullie ben ik ook tot andere inzichten gekomen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:30:31 #10
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175678870
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Exact maar als je van jezelf weet (vriendin dus) dat je niet echt een prater bent, waarom zoek je dan geen hulp en kom je ermee op het allerlaatste moment? Snap je die terechte frustratie bij mij?
Nee, snap ik ook niet. Maar jullie kennen elkaar erg goed na 14 jaar relatie met elkaar, echter moet ik zeggen dat het aan jou ligt dat het probleem is.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175678901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard moet je alles laten bezinken maar iemand 1-2 jaar (geen idee hoe lang ze hiermee loopt) voor ''de gek houden'' en lief doen etc etc is ook verkeerd. Ze moet vrijdag overigens weer naar de psych. Ze had ook een tip gekregen over een boek, maar die kost 25 euro en dat geld heeft ze niet. Ik wil dat wel betalen voor haar, als dat helpt.
jij koopt een boek voor haar , conclusie van het boek is , kies voor jezelf.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175678912
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:30 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nee, snap ik ook niet. Maar jullie kennen elkaar erg goed na 14 jaar relatie met elkaar, echter moet ik zeggen dat het aan jou ligt dat het probleem is.
Niemand snapt dat ook van haar en dat moet ook echt veranderen. Het is een combinatie van vele kleine dingen die het tot 1 groot ding maken zoals ze zelf terecht zegt, maar we zijn hier op aarde om te leren.
pi_175678923
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:31 schreef Joene het volgende:

[..]

jij koopt een boek voor haar , conclusie van het boek is , kies voor jezelf.
Nee boek gaat over omgaan met mijn ''stoornis'' vooral.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:32:05 #14
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175678936
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:31 schreef Joene het volgende:

[..]

jij koopt een boek voor haar , conclusie van het boek is , kies voor jezelf.
Mee eens, zijn ex wil zijn boek toch niet hebben van hem
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175678981
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:32 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Mee eens, zijn ex wil zijn boek toch niet hebben van hem
Anders vul je het even in :') _O-
pi_175679027
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:31 schreef Joene het volgende:

[..]

jij koopt een boek voor haar , conclusie van het boek is , kies voor jezelf.
Ook denk ik dan weer; Waarom nu pas dat boek? Waarom niet 2-3 jaar geleden al, terwijl je weet dat ik dit al heel mijn leven heb? Dat frustreert.
pi_175679070
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:32 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Mee eens, zijn ex wil zijn boek toch niet hebben van hem
dat bedoel ik niet
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:35:27 #18
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175679091
Bedenk het wel dat niet iedereen wil samenwonen of leven met iemand die "stoornis" heeft, zal ook niet altijd meevallen. Echter vraagt men heel veel begrip voor te hebben om goed mee kunnen gaan, want niet iedereen begrijpt jouw "stoornis" zowel je via jouw psycholoog hebt gekregen als diagnose.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175679103
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ook denk ik dan weer; Waarom nu pas dat boek? Waarom niet 2-3 jaar geleden al, terwijl je weet dat ik dit al heel mijn leven heb? Dat frustreert.
ik denk niet dat jouw stoornis opeens the big thing is ook , dan was dat x jaar geleden wel.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175679117
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:35 schreef Ven1972 het volgende:
Bedenk het wel dat niet iedereen wil samenwonen of leven met iemand die "stoornis" heeft, zal ook niet altijd meevallen. Echter vraagt men heel veel begrip voor te hebben om goed mee kunnen gaan, want niet iedereen begrijpt jouw "stoornis" zowel je via jouw psycholoog hebt gekregen als diagnose.
Eens maar aan de andere kant en dit heb ik haar ook gezegd; Ze is er altijd FANTASTISCH mee omgegaan. Is het een stok om mee te slaan misschien? Ze zegt zelf van niet.
pi_175679152
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:35 schreef Joene het volgende:

[..]

ik denk niet dat jouw stoornis opeens the big thing is ook , dan was dat x jaar geleden wel.
Het werd wel meermaals aangegeven in de gesprekken die we voor mijn vertrek hebben gevoerd. Terwijl ze er juist geweldig mee omgegaan is, omdat ze mij zo goed begrijpt! Het is zo dubbel allemaal en ze weet het gewoon niet. Als ze niets meer van mij wilt, wil ze dat boek ook niet denk ik dan.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:37:23 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175679166
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar aan de andere kant en dit heb ik haar ook gezegd; Ze is er altijd FANTASTISCH mee omgegaan. Is het een stok om mee te slaan misschien? Ze zegt zelf van niet.
Op gegeven moment kun je als partner ook op raken he...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175679211
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Op gegeven moment kun je als partner ook op raken he...
Dat is ook 100% aan de gang. Ze is op maar ik heb in Juni ofzo al aangegeven; Meis neem nou paar weekjes vrij, je raakt op. Stress van ziekenhuis, werk, thuis etc. Ik zag het op dat vlak wel aankomen en misschien hangt ze wel tegen een burnout aan van alles, zou zomaar kunnen, maar nee gewoon volledig blijven werken, terwijl je 200 overuren hebt staan, dat snap ik dan ook weer niet.
pi_175679261
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is ook 100% aan de gang. Ze is op maar ik heb in Juni ofzo al aangegeven; Meis neem nou paar weekjes vrij, je raakt op. Stress van ziekenhuis, werk, thuis etc. Ik zag het op dat vlak wel aankomen en misschien hangt ze wel tegen een burnout aan van alles, zou zomaar kunnen, maar nee gewoon volledig blijven werken, terwijl je 200 overuren hebt staan, dat snap ik dan ook weer niet.
precies jij snapt haar niet...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175679285
waarom zou ze vrij nemen om bij de vent te zitten die in haar ogen de problemen veroorzaakt ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:40:50 #26
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175679289
Je verwijt haar dat ze alleen aan haarzelf denkt en niet aan jullie en tegelijkertijd zeg je dat ze zichzelf constant heeft weggecijferd. Ik denk dat ze zichzelf kwijt is geraakt, doordat ze zoveel voor jou over had. Ze is niet op qua werk, maar qua jou.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175679290
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:40 schreef Joene het volgende:

[..]

precies jij snapt haar niet...
Nee dat snap ik niet nee. Als je op bent, thuis komt en zeurt dat het allemaal zo veel is etc etc NEEM DAN VRIJ voor je eigen gemoedsrust. Luisteren is ook een ding in een relatie en dat werkt 2 kanten op.
pi_175679318
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:40 schreef Joene het volgende:
waarom zou ze vrij nemen om bij de vent te zitten die in haar ogen de problemen veroorzaakt ?
Omdat als ze dan thuis kwam we het altijd leuk hadden. Het was niet zo als ze thuis kwam ze enorm shagrijnig was ofzo, helemaal niet zelfs, het tegendeel.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:41:56 #29
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175679330
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:40 schreef Joene het volgende:
waarom zou ze vrij nemen om bij de vent te zitten die in haar ogen de problemen veroorzaakt ?
Geen idee, het kan van alles gebeurd zijn.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175679337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:40 schreef Gruffalo het volgende:
Je verwijt haar dat ze alleen aan haarzelf denkt en niet aan jullie en tegelijkertijd zeg je dat ze zichzelf constant heeft weggecijferd. Ik denk dat ze zichzelf kwijt is geraakt, doordat ze zoveel voor jou over had. Ze is niet op qua werk, maar qua jou.
Ze is zichzelf zeker kwijtgeraakt. Ik denk ook dat ze nooit echt heeft geweten wie ze nu zelf is en nee dat ligt niet alleen aan mij. Dat ligt ook zeer zeker aan haar thuissituatie van vroeger en dat geeft ze ook zelf aan. Het is en en en en dat is teveel.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:43:17 #31
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175679371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze is zichzelf zeker kwijtgeraakt. Ik denk ook dat ze nooit echt heeft geweten wie ze nu zelf is en nee dat ligt niet alleen aan mij. Dat ligt ook zeer zeker aan haar thuissituatie van vroeger en dat geeft ze ook zelf aan. Het is en en en en dat is teveel.
Het ligt niet aan jou dat ze zichzelf is kwijtgeraakt, maar door meer van haar te vragen ga je haar niet terugkrijgen/ gaat zij zichzelf niet terugvinden.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175679378
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat snap ik niet nee. Als je op bent, thuis komt en zeurt dat het allemaal zo veel is etc etc NEEM DAN VRIJ voor je eigen gemoedsrust. Luisteren is ook een ding in een relatie en dat werkt 2 kanten op.
Vrij was misschien wel belastender
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175679385
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:40 schreef Joene het volgende:
waarom zou ze vrij nemen om bij de vent te zitten die in haar ogen de problemen veroorzaakt ?
Ze neemt nu overigens ook geen vrij terwijl ik er niet ben dusja.
pi_175679394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat als ze dan thuis kwam we het altijd leuk hadden. Het was niet zo als ze thuis kwam ze enorm shagrijnig was ofzo, helemaal niet zelfs, het tegendeel.
omdat we of omdat jij ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:44:13 #35
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175679405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze is zichzelf zeker kwijtgeraakt. Ik denk ook dat ze nooit echt heeft geweten wie ze nu zelf is en nee dat ligt niet alleen aan mij. Dat ligt ook zeer zeker aan haar thuissituatie van vroeger en dat geeft ze ook zelf aan. Het is en en en en dat is teveel.
Kijk, dat zeg je. Maar we weten het niet wat jouw ex-vriendin heeft gezegd over jou. We lezen het alleen maar van één kant, jouw verhaal.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175679406
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze neemt nu overigens ook geen vrij terwijl ik er niet ben dusja.
ik hou ook enorm van mn werk neem ook zelden vrij.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175679417
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:43 schreef Joene het volgende:

[..]

Vrij was misschien wel belastender
Ik snap je maar aan de andere kant als ze wel vrij was (voor die tijd en daarna ook nog) deden we gewoon leuke dingen? Zijn pas nog naar concert geweest en uit eten etc. Bedoel erg verwarrend.
pi_175679457
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:43 schreef Joene het volgende:

[..]

omdat we of omdat jij ?
Nee we dat is 1 ding wat ik echt zeker weet. Altijd gezellig, eten wanneer we willen, samen honden uitlaten, praten over haar werk, dat soort dingen. Ze heeft vind ik te lang een masker opgehouden en dat is niet eerlijk richting mij. Nogmaals ik heb mijn fouten, maar ik snap niet waarom ze het zo heeft aangepakt.
pi_175679481
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:44 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Kijk, dat zeg je. Maar we weten het niet wat jouw ex-vriendin heeft gezegd over jou. We lezen het alleen maar van één kant, jouw verhaal.
Ik vertel toch vrij helder wat ze gezegd heeft. Ik win er niets mee om daarover te liegen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:46:18 #40
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175679484
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik snap je maar aan de andere kant als ze wel vrij was (voor die tijd en daarna ook nog) deden we gewoon leuke dingen? Zijn pas nog naar concert geweest en uit eten etc. Bedoel erg verwarrend.
Mocht je haar spreken, vraag dan eens hoe zij het beleefde, of zij ook ontspannen was en het leuk had op die momenten.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 20:46:22 #41
357044 Budapestenaar
pi_175679488
Oei, TS, ik snap je pijn. Maar je bent steeds voor haar aan het invullen waar haar gevoelens vandaan komen en waarom het verbreken van de relatie geen goed idee zou zijn. Maar dat kun je niet voor haar invullen. Als zij straks besluit dat het over en uit is, is dat haar beslissing. Of dat nou een goede of een slechte beslissing is. Dat jij nog zielsveel van haar houdt, verandert daar niks aan.
pi_175679502
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee we dat is 1 ding wat ik echt zeker weet. Altijd gezellig, eten wanneer we willen, samen honden uitlaten, praten over haar werk, dat soort dingen. Ze heeft vind ik te lang een masker opgehouden en dat is niet eerlijk richting mij. Nogmaals ik heb mijn fouten, maar ik snap niet waarom ze het zo heeft aangepakt.
nogmaals wat jij vind is niet belangrijk.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175679557
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, TS, ik snap je pijn. Maar je bent steeds voor haar aan het invullen waar haar gevoelens vandaan komen en waarom het verbreken van de relatie geen goed idee zou zijn. Maar dat kun je niet voor haar invullen. Als zij straks besluit dat het over en uit is, is dat haar beslissing. Of dat nou een goede of een slechte beslissing is. Dat jij nog zielsveel van haar houdt, verandert daar niks aan.
Zo bedoel ik dat niet. Ik wil niet invullen. Ik wil dat ze eerlijk is over haar gevoelens. Jij zou hetzelfde reageren bij je partner op zeker. Uit paniek ga je je van alles afvragen etc.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:51:04 #44
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175679664
Ik heb het gevoel dat je ook soms de waarheid verdraait ondanks jouw stoornis?
Humor, serieus en vrolijk!
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:51:27 #45
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175679683
Begrijpelijk dat je dat wil (eerlijkheid over gevoelens), maar dat kun je niet afdwingen.

Jouw vriendin gaat er op deze manier mee om, dat past niet bij hoe jij het graag zou willen. Ook daar zou je conclusies uit kunnen trekken.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175679695
vraag dan straks wanneer ze heeft gezegd dat het over is , om de echte reden kan jij wat mee en dan laat het meisje met rust
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175679737
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:51 schreef Ven1972 het volgende:
Ik heb het gevoel dat je ook soms de waarheid verdraait ondanks jouw stoornis?
Nee ik win daar niks mee. Heeft ook totaal geen zin.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 20:52:57 #48
357044 Budapestenaar
pi_175679755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zo bedoel ik dat niet. Ik wil niet invullen. Ik wil dat ze eerlijk is over haar gevoelens. Jij zou hetzelfde reageren bij je partner op zeker. Uit paniek ga je je van alles afvragen etc.
Je vriendin heeft waarschijnlijk al langer twijfels en dat komt er nu uit. Maar jij wil het niet horen. Je bent ernstig in denial. En daarmee maak je het heel moeilijk voor jezelf.
pi_175679763
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:51 schreef Gruffalo het volgende:
Begrijpelijk dat je dat wil (eerlijkheid over gevoelens), maar dat kun je niet afdwingen.

Jouw vriendin gaat er op deze manier mee om, dat past niet bij hoe jij het graag zou willen. Ook daar zou je conclusies uit kunnen trekken.
Jup maar wat mij gewoon het meest frustreert is dat ze niet praat of gepraat heeft. We hadden zoveel kunnen voorkomen als ze communiceert. Dan denk ik waarom het zover laten komen?
pi_175679802
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Je vriendin heeft waarschijnlijk al langer twijfels en dat komt er nu uit. Maar jij wil het niet horen. Je bent ernstig in denial. En daarmee maak je het heel moeilijk voor jezelf.
Maar als jij als partner ergens over twijfelt, wat doe je dan? Je kijkt het even aan en gaat praten, maar dat is dus precies waar het wringt. Dat heeft ze niet gedaan en dat maakt mij angstig en verdrietig.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:57:09 #51
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175679905
Je vriendin wil jou niet meer, dat is heel erg duidelijk. Ook al heeft ze al twijfels over jullie relatie, echter heeft ze echt goed gedaan om afstand van jou te nemen. Maar de kans is wel heel nihil dat jullie relatie wordt gered. Ik denk dat tussen jullie wel grote meningsverschillen is ontstaan zodat zij echt genoeg van heeft.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175679910
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar als jij als partner ergens over twijfelt, wat doe je dan? Je kijkt het even aan en gaat praten, maar dat is dus precies waar het wringt. Dat heeft ze niet gedaan en dat maakt mij angstig en verdrietig.
misschien zijn er dingen die met praten niet zijn op te lossen , zoals karakter eigenschappen etc.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175679930
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:57 schreef Ven1972 het volgende:
Je vriendin wil jou niet meer, dat is heel erg duidelijk. Ook al heeft ze al twijfels over jullie relatie, echter heeft ze echt goed gedaan om afstand van jou te nemen. Maar de kans is wel heel nihil dat jullie relatie wordt gered. Ik denk dat tussen jullie wel grote meningsverschillen is ontstaan zodat zij echt genoeg van heeft.
misschien moet jij dr nr vragen!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175679974
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:57 schreef Ven1972 het volgende:
Je vriendin wil jou niet meer, dat is heel erg duidelijk. Ook al heeft ze al twijfels over jullie relatie, echter heeft ze echt goed gedaan om afstand van jou te nemen. Maar de kans is wel heel nihil dat jullie relatie wordt gered. Ik denk dat tussen jullie wel grote meningsverschillen is ontstaan zodat zij echt genoeg van heeft.
Dat is niet duidelijk. De ring draagt ze nog, onze afspraak bij het ziekenhuis volgende week staat nog en ze was van plan een boek te bestellen wat vooral over mij gaat, zulke dingen doe je niet als je ZEKER van je zaak bent.

Meningsverschillen niet echt. Het is vooral dat we het beide veel tever hebben laten komen. Ik heb fouten gemaakt, maar zoals gezegd was ik dus bezig alles te herstellen, maar als ik niks hoor wat ik goed of fout doe is dat lastig. Echte meningsverschillen hebben we niet. We denken en dachten juist over heel veel dingen hetzelfde. En dan bedoel ik van het opvoeden van kinderen tot aan financiele dingen aan toe.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 20:59:39 #55
357044 Budapestenaar
pi_175679995
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar als jij als partner ergens over twijfelt, wat doe je dan? Je kijkt het even aan en gaat praten, maar dat is dus precies waar het wringt. Dat heeft ze niet gedaan en dat maakt mij angstig en verdrietig.
Misschien praat ze niet omdat ze weet dat jij niet echt luistert. Dat is helaas één ding dat wel tamelijk duidelijk naar voren komt uit dit hele topic: jij hoort alleen wat je wil horen en je draait alles zo dat het net even beter in jouw straatje past.

Voorbeeld: iemand zegt dat je vriendin op is van jou. Jij reageert door te zeggen dat ze inderdaad op is en dat je tegen haar hebt gezegd dat het allemaal teveel wordt en dat ze minder moet gaan werken. Daarmee snap je dus de essentie van de gemaakte opmerking niet. Of je wil het gewoon niet snappen.

Sorry, dit voelt misschien als een persoonlijke aanval op jou, maar ik probeer een beetje tot je door te dringen. En dat is volgens mij niet heel gemakkelijk.
pi_175680009
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:57 schreef Joene het volgende:

[..]

misschien zijn er dingen die met praten niet zijn op te lossen , zoals karakter eigenschappen etc.
Eens alhoewel ik geloof dat mensen altijd kunnen veranderen. Dat ze eraan twijfelt? Terecht maar geef iemand dan de kans. Had ik haar dan ook maar moeten verlaten vanwege het niet praten en het verzwijgen van haar problemen? Nee ik wil eraan werken.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:00:22 #57
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175680030
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:57 schreef Joene het volgende:

[..]

misschien zijn er dingen die met praten niet zijn op te lossen , zoals karakter eigenschappen etc.
Karaktereigenschappen van 2 geliefden kunnen best wel dodelijk zijn voor een relatie waar ook veel ruzies kunnen ontstaan. Iedereen is wel eens verliefd geweest of geworden op een verkeerde persoon.
Humor, serieus en vrolijk!
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:00:26 #58
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175680035
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Jup maar wat mij gewoon het meest frustreert is dat ze niet praat of gepraat heeft. We hadden zoveel kunnen voorkomen als ze communiceert. Dan denk ik waarom het zover laten komen?
Voor mezelf sprekend, want ik heb wel eens in de rol van jouw vriendin gezeten: ik had het gevoel al heel vaak te hebben aangegeven waar ik tegenaan liep, maar die gesprekken liepen dood en mijn vriendin zag niet in welke mate het mij dwars zat.

Dus misschien heeft ze het voor haar gevoel wel geprobeerd. Of voelde ze niet de ruimte om er eerder over te beginnen. Of wilde ze geen onnodige onrust zaaien in de relatie. Of dacht ze dat dit iets was dat niet zou veranderen.
Ik heb geen idee. Ik ga er vanuit dat ze het niet deed om jou pijn te doen of de relatie bewust te ondermijnen.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175680061
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Misschien praat ze niet omdat ze weet dat jij niet echt luistert. Dat is helaas één ding dat wel tamelijk duidelijk naar voren komt uit dit hele topic: jij hoort alleen wat je wil horen en je draait alles zo dat het net even beter in jouw straatje past.

Voorbeeld: iemand zegt dat je vriendin op is van jou. Jij reageert door te zeggen dat ze inderdaad op is en dat je tegen haar hebt gezegd dat het allemaal teveel wordt en dat ze minder moet gaan werken. Daarmee snap je dus de essentie van de gemaakte opmerking niet. Of je wil het gewoon niet snappen.

Sorry, dit voelt misschien als een persoonlijke aanval op jou, maar ik probeer een beetje tot je door te dringen. En dat is volgens mij niet heel gemakkelijk.
Ze praat met niemand. Niet met mij, niet met zussen, familie of wie dan ook. En nee ik wil niet alleen horen wat ik wil horen, want ook ik maak fouten. Maar eerlijkheid en feiten staan bij mij wel hoog op het lijstje.
pi_175680062
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens alhoewel ik geloof dat mensen altijd kunnen veranderen. Dat ze eraan twijfelt? Terecht maar geef iemand dan de kans. Had ik haar dan ook maar moeten verlaten vanwege het niet praten en het verzwijgen van haar problemen? Nee ik wil eraan werken.
jij wilt eraan werken, zij misschien niet (meer).
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680098
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:00 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Voor mezelf sprekend, want ik heb wel eens in de rol van jouw vriendin gezeten: ik had het gevoel al heel vaak te hebben aangegeven waar ik tegenaan liep, maar die gesprekken liepen dood en mijn vriendin zag niet in welke mate het mij dwars zat.

Dus misschien heeft ze het voor haar gevoel wel geprobeerd. Of voelde ze niet de ruimte om er eerder over te beginnen. Of wilde ze geen onnodige onrust zaaien in de relatie. Of dacht ze dat dit iets was dat niet zou veranderen.
Ik heb geen idee. Ik ga er vanuit dat ze het niet deed om jou pijn te doen of de relatie bewust te ondermijnen.
Uiteraard wilde ze mij geen pijn doen maar dat is dus een fout van haar. Praat gewoon als volwassenen. Dan kan ze de schuld wel bij mij neerleggen, maar WAS ze er maar over begonnen dan was het nooit zover gekomen. Dat neem ik haar wel kwalijk ja. Ook mijn moeder zegt dat ze dat verkeerd heeft aangepakt.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 21:02:45 #62
357044 Budapestenaar
pi_175680114
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze praat met niemand. Niet met mij, niet met zussen, familie of wie dan ook. En nee ik wil niet alleen horen wat ik wil horen, want ook ik maak fouten. Maar eerlijkheid en feiten staan bij mij wel hoog op het lijstje.
Okee. Poging gewaagd. I give up :)
pi_175680128
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:01 schreef Joene het volgende:

[..]

jij wilt eraan werken, zij misschien niet (meer).
Erg makkelijke uitweg etc. Dan wens ik haar veel succes in een nieuwe relatie die opnieuw kapot zal gaan omdat ze zelf ook niet veranderd qua communicatie bedoel ik dan. Dan heeft ze weer pijn en verdriet en dat wil ik haar besparen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:03:24 #64
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175680139
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens alhoewel ik geloof dat mensen altijd kunnen veranderen. Dat ze eraan twijfelt? Terecht maar geef iemand dan de kans. Had ik haar dan ook maar moeten verlaten vanwege het niet praten en het verzwijgen van haar problemen? Nee ik wil eraan werken.
Ja maar dat jij bleef om eraan te werken, betekent niet dat zij de verplichting heeft om datzelfde te doen. Misschien heeft ze dat in haar ogen al gedaan.

Je zei dat je een keer had aangehaald dat ze haar collega leuk vond? Waar baseerde je dat op? En wanneer was dat?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175680145
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze praat met niemand. Niet met mij, niet met zussen, familie of wie dan ook. En nee ik wil niet alleen horen wat ik wil horen, want ook ik maak fouten. Maar eerlijkheid en feiten staan bij mij wel hoog op het lijstje.
je smijt met feiten over dingen die jij vind en waarom wil je haar toch steeds de oren mee wassen. Jij wilt haar communicatie maatstaven aan jezelf of anderen. Misschien heeft ze je 10 miljoen verkapte signalen gegeven maar heb je deze gemist.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:04:20 #66
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175680164
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Erg makkelijke uitweg etc. Dan wens ik haar veel succes in een nieuwe relatie die opnieuw kapot zal gaan omdat ze zelf ook niet veranderd qua communicatie bedoel ik dan. Dan heeft ze weer pijn en verdriet en dat wil ik haar besparen.
Nee, jij hoeft haar 'redder' niet te zijn. Dat wil ze niet eens.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175680167
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:03 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ja maar dat jij bleef om eraan te werken, betekent niet dat zij de verplichting heeft om datzelfde te doen. Misschien heeft ze dat in haar ogen al gedaan.

Je zei dat je een keer had aangehaald dat ze haar collega leuk vond? Waar baseerde je dat op? En wanneer is dat?
Leuk als in de zin van ziet er wel leuk uit, iets wat we allemaal wel hebben denk ik als we iets leuks zien? En ze werkt graag met hem samen en ook met anderen hoor. Tevens masseert hij zijn vrouwelijke collega's onder werktijd, iets waar ik binnenkort wel een stokje voor ga steken. Dat kan echt niet.
pi_175680182
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan heeft ze weer pijn en verdriet en dat wil ik haar besparen.
uit liefde dit :D kom op man :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:04 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Nee, jij hoeft haar 'redder' niet te zijn. Dat wil ze niet eens.
Dat wil ze nu niet maar ik ken haar heel goed. Geloof mij dat ze dan bij mij uit gaat komen. Ze haat mij niet ofzo he. Ik ken haar als de beste en dat zijn haar eigen woorden.
pi_175680211
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:04 schreef Joene het volgende:

[..]

uit liefde dit :D kom op man :)
Ja dat jij een relatie uitmaakt en niks meer om die persoon geeft moet jij weten. Zo zit ik niet in elkaar. Stel ze krijgt een nieuwe relatie en ze krijgt klappen, REKEN maar dat ik haar kom helpen. Dat is liefde voor altijd.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:06:03 #71
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175680215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard wilde ze mij geen pijn doen maar dat is dus een fout van haar. Praat gewoon als volwassenen. Dan kan ze de schuld wel bij mij neerleggen, maar WAS ze er maar over begonnen dan was het nooit zover gekomen. Dat neem ik haar wel kwalijk ja. Ook mijn moeder zegt dat ze dat verkeerd heeft aangepakt.
Dat is dus de dynamiek tussen jullie (geworden). Dan kan jij wel verlangen dat zij verandert, maar dat gaat niet gebeuren.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175680216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Tevens masseert hij zijn vrouwelijke collega's onder werktijd, iets waar ik binnenkort wel een stokje voor ga steken. Dat kan echt niet.
jij bent helemaal niet in positie om hier wat van te zeggen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680233
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:06 schreef Joene het volgende:

[..]

jij bent helemaal niet in positie om hier wat van te zeggen
Nee maar haar baas gaat dat ook niet waarderen ;)
pi_175680237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja dat jij een relatie uitmaakt en niks meer om die persoon geeft moet jij weten. Zo zit ik niet in elkaar. Stel ze krijgt een nieuwe relatie en ze krijgt klappen, REKEN maar dat ik haar kom helpen. Dat is liefde voor altijd.
ho niet persoonlijk worden, maar het gaat je helemaal niet om verdriet besparen van haar maar zodat jezelf niet verdrietig bent de komende jaren.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680242
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:06 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Dat is dus de dynamiek tussen jullie (geworden). Dan kan jij wel verlangen dat zij verandert, maar dat gaat niet gebeuren.
Maar ze verlangt wel dingen van mij, snap je waar ik heen wil? Het is geven en nemen in een relatie.
pi_175680255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee maar haar baas gaat dat ook niet waarderen ;)
en waarom zou jij de verlinker zijn ? als de dames het fijn vinden ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680259
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:07 schreef Joene het volgende:

[..]

ho niet persoonlijk worden, maar het gaat je helemaal niet om verdriet besparen van haar maar zodat jezelf niet verdrietig bent de komende jaren.
Daar gaat het mij wel om. Ik zou het niet kunnen aanzien als zij verdrietig is door iemand anders. 100% dat ik dan in de bres spring.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:07:43 #78
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175680263
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat wil ze nu niet maar ik ken haar heel goed. Geloof mij dat ze dan bij mij uit gaat komen. Ze haat mij niet ofzo he. Ik ken haar als de beste en dat zijn haar eigen woorden.
Jij kent haar niet beter dan zij zichzelf kent, hoe erg ze ook in de knoop zit. Dat is echt een misvatting.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175680280
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:07 schreef Joene het volgende:

[..]

en waarom zou jij de verlinker zijn ? als de dames het fijn vinden ?
Omdat zoiets niet normaal is? Dat ik dan de verlinker ben interesseert mij echt helemaal niets. Totdat een bezoeker het ziet, dan zijn de poppen helemaal aan het dansen.
pi_175680297
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:07 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Jij kent haar niet beter dan zij zichzelf kent, hoe erg ze ook in de knoop zit. Dat is echt een misvatting.
Ik denk zelfs dat ze zichzelf minder goed kent als ik haar. Daar probeert ze nu ook achter te komen. Daarom loopt ze ook bij de psych nu, voor zichzelf en dat is prima.
pi_175680308
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daar gaat het mij wel om. Ik zou het niet kunnen aanzien als zij verdrietig is door iemand anders. 100% dat ik dan in de bres spring.
nee het gaat erom dat jij weer voor haar denkt (als ze niet verandert gaat haar relatie mis net als de onze) waardoor je in feite aangeeft kan ze net zo goed bij mij blijven
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:09:59 #82
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175680320
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar ze verlangt wel dingen van mij, snap je waar ik heen wil? Het is geven en nemen in een relatie.
Ik snap wel dat dat uitermate frustrerend is, maar jij bent niet degene die weg is gegaan en twijfels heeft.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175680323
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:09 schreef Joene het volgende:

[..]

nee het gaat erom dat jij weer voor haar denkt (als ze niet verandert gaat haar relatie mis net als de onze) waardoor je in feite aangeeft kan ze net zo goed bij mij blijven
Dat is natuurlijk ook zo. Bedenk jezelf eens in dat JIJ een relatie hebt met een vrouw die niets zegt of uitspreekt. Ik denk en dat weet ik haast wel zeker dat niemand daarop zit te wachten. Of die alles maar doet om jou tevreden te houden.
pi_175680324
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat zoiets niet normaal is? Dat ik dan de verlinker ben interesseert mij echt helemaal niets. Totdat een bezoeker het ziet, dan zijn de poppen helemaal aan het dansen.
ik zou me er ver van houden serieus
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:10:24 #85
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175680330
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat zoiets niet normaal is? Dat ik dan de verlinker ben interesseert mij echt helemaal niets. Totdat een bezoeker het ziet, dan zijn de poppen helemaal aan het dansen.
Dan is een kans dat de politie jou oppakt voor deze daad.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175680353
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Leuk als in de zin van ziet er wel leuk uit, iets wat we allemaal wel hebben denk ik als we iets leuks zien? En ze werkt graag met hem samen en ook met anderen hoor. Tevens masseert hij zijn vrouwelijke collega's onder werktijd, iets waar ik binnenkort wel een stokje voor ga steken. Dat kan echt niet.
Heb je enig idee of die collega je ex ook leuk vindt? Anders ben ik bang voor je dat er ondertussen wel iets is gebeurt.
pi_175680354
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:10 schreef Joene het volgende:

[..]

ik zou me er ver van houden serieus
Nee want die gast is 24 ofzo en een 0-uren werknemer. Voor hem 10 anderen hoor daarzo. Denk dat haar baas mij zeer dankbaar zal zijn als ik hem zo ken.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:11:29 #88
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175680369
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:10 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook zo. Bedenk jezelf eens in dat JIJ een relatie hebt met een vrouw die niets zegt of uitspreekt. Ik denk en dat weet ik haast wel zeker dat niemand daarop zit te wachten. Of die alles maar doet om jou tevreden te houden.
Andere relatie, andere dynamiek. Bovendien: niet meer jouw pakkie an.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175680377
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee want die gast is 24 ofzo en een 0-uren werknemer. Voor hem 10 anderen hoor daarzo. Denk dat haar baas mij zeer dankbaar zal zijn als ik hem zo ken.
oh je denkt ook al voor haar baas! Weldoener!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680386
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:11 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Heb je enig idee of die collega je ex ook leuk vindt? Anders ben ik bang voor je dat er ondertussen wel iets is gebeurt.
Hij vind alle vrouwen wel leuk. Hij heeft een relatie met een meisje die daar ook werkt, maar neukt ondertussen ook anderen (prima materiaal voor een relatie LOL). Verder ben ik daar nog niet achter, misschien moet ik hem dat op de man af een x vragen.
pi_175680399
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:11 schreef Joene het volgende:

[..]

oh je denkt ook al voor haar baas! Weldoener!
Hahaha denkt voor iedereen :')
pi_175680424
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:11 schreef Joene het volgende:

[..]

oh je denkt ook al voor haar baas! Weldoener!
Ik ken haar baas inmiddels ook alweer 8 jaar en die moet niets van dit soort fratsen hebben, dat weet ik heel heel zeker.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:13:07 #93
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175680432
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hij vind alle vrouwen wel leuk. Hij heeft een relatie met een meisje die daar ook werkt, maar neukt ondertussen ook anderen (prima materiaal voor een relatie LOL). Verder ben ik daar nog niet achter, misschien moet ik hem dat op de man af een x vragen.
Is het een seksclub?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175680443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hij vind alle vrouwen wel leuk. Hij heeft een relatie met een meisje die daar ook werkt, maar neukt ondertussen ook anderen (prima materiaal voor een relatie LOL). Verder ben ik daar nog niet achter, misschien moet ik hem dat op de man af een x vragen.
Nee misschien moet je hem er buiten laten en gewoon even duidelijk zijn naar je ex dat je nu duidelijkheid wilt.
pi_175680452
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:13 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Is het een seksclub?
Nee horeca-gelegenheid met vooral 20ers en 30ers die er werken.
pi_175680459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:13 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Nee misschien moet je hem er buiten laten en gewoon even duidelijk zijn naar je ex dat je nu duidelijkheid wilt.
Doe ik ook wel, wees gerust donderdagavond spreek ik haar.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:14:01 #97
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175680467
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:13 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee horeca-gelegenheid met vooral 20ers en 30ers die er werken.
En je zegt dat het daar wordt geneukt?
Humor, serieus en vrolijk!
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:14:08 #98
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175680471
Waarom komt die collega er nu ineens tussendoor fietsen? Wat heeft hij er verder mee te maken en vanwaar de rancuneuze toon?
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175680482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ken haar baas inmiddels ook alweer 8 jaar en die moet niets van dit soort fratsen hebben, dat weet ik heel heel zeker.
het gaat erom dat je niet de zaken voor een ander hoeft te regelen , none of your business.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680491
ik zou het trouwens niet echt heel fantastisch vinden dat als mijn geliefde en ik een relatiecrisis hebben mijn geliefde dat uitgebreid gaat bespreken met mijn zus, mijn vrienden, mijn familie etc., doe dat ajb met je eigen familie/vrienden.
oh en gaan lopen kutten op mijn werk is ook niet echt tof
pi_175680492
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:13 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee horeca-gelegenheid met vooral 20ers en 30ers die er werken.
Maar hun baas is een beetje een leve de lol type die zelden op de werkvloer te vinden is en dus vreten ze daar van alles uit zeg maar dat idee.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:14:42 #102
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175680495
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:14 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

En je zegt dat het daar wordt geneukt?
Je staat op het punt te reserveren?
pi_175680501
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:14 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

En je zegt dat het daar wordt geneukt?
Ja op zeker. Ze hebben huisjes waar gasten overnachten ook en zelf hebben ze ook 1 huisje voor de nachtdiensten.
pi_175680505
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hij vind alle vrouwen wel leuk.
dit issue heb ik ook
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:13 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Doe ik ook wel, wees gerust donderdagavond spreek ik haar.
En laat je niet aan het lijntje houden door haar, hoe leuk je haar ook vindt. Als ze zegt geef me nog een maandje moet je daar niet in trappen. Ze is vrijgezel en kan dan gewoon met andere mannen gaan, hoe kut het ook is voor jouw.
pi_175680520
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:14 schreef Voszje het volgende:

[..]

Je staat op het punt te reserveren?
mijn gedachte :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680540
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:15 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

En laat je niet aan het lijntje houden door haar, hoe leuk je haar ook vindt. Als ze zegt geef me nog een maandje moet je daar niet in trappen. Ze is vrijgezel en kan dan gewoon met andere mannen gaan, hoe kut het ook is voor jouw.
Eens maar ze slikt de pil nog steeds niet dusja aan de andere kant denk ik dan weer oke maandje prima. Dat vertrouw ik dan wel anders zou ze de pil wel nemen denk ik dan.
pi_175680563
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:14 schreef missgelukt het volgende:
ik zou het trouwens niet echt heel fantastisch vinden dat als mijn geliefde en ik een relatiecrisis hebben mijn geliefde dat uitgebreid gaat bespreken met mijn zus, mijn vrienden, mijn familie etc., doe dat ajb met je eigen familie/vrienden.
oh en gaan lopen kutten op mijn werk is ook niet echt tof
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat ze zelf met niemand praat, niet met haar ouders of die van mij (die haar openlijk zullen ontvangen), met niemand.
pi_175680568
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar ze slikt de pil nog steeds niet dusja aan de andere kant denk ik dan weer oke maandje prima. Dat vertrouw ik dan wel anders zou ze de pil wel nemen denk ik dan.
eh ze hebben vast een durex automaat!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680584
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat ze zelf met niemand praat, niet met haar ouders of die van mij (die haar openlijk zullen ontvangen), met niemand.
nee maar jij met iedereen die je tegen komt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 21:17:06 #111
357044 Budapestenaar
pi_175680585
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:14 schreef Voszje het volgende:

[..]

Je staat op het punt te reserveren?
_O-
pi_175680588
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:16 schreef Joene het volgende:

[..]

eh ze hebben vast een durex automaat!
Ja dat is zo veilig :') Zeker als je al een jaar de pil niet slikt is de kans om zwanger te worden erg groot zeg maar.
pi_175680602
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:17 schreef Joene het volgende:

[..]

nee maar jij met iedereen die je tegen komt.
Wel met een paar mensen hierover ja.
pi_175680641
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja dat is zo veilig :') Zeker als je al een jaar de pil niet slikt is de kans om zwanger te worden erg groot zeg maar.
eh bij juist gebruik is een condoom prima veilig.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 21:18:33 #115
357044 Budapestenaar
pi_175680648
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar ze slikt de pil nog steeds niet dusja aan de andere kant denk ik dan weer oke maandje prima. Dat vertrouw ik dan wel anders zou ze de pil wel nemen denk ik dan.
Ooit gehoord van condooms?
pi_175680659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar ze slikt de pil nog steeds niet dusja aan de andere kant denk ik dan weer oke maandje prima. Dat vertrouw ik dan wel anders zou ze de pil wel nemen denk ik dan.
Maar men kan ook een condoom gebruiken. Als ze zegt, geef me de tijd. Moet ze wel eerlijk zijn met wat ze in de tussentijd van plan is. Ik bedoel, net vrijgezel en ik las al dat ze veel gaat stappen. Dat beloofd niet veel goeds. Voor je het weet gaat ze nu even haar slettenperiode in en bedenkt ze dat dat ook niet alles is en dan komt ze weer terug bij je. Zou je dat kunnen accepteren?
pi_175680676
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:18 schreef Joene het volgende:

[..]

eh bij juist gebruik is een condoom prima veilig.
Ik denk niet dat ze dat risico wil nemen, zeker niet omdat ze aangaf in haar laatste mail voorlopig geen moeder te willen worden.
pi_175680702
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:18 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Maar men kan ook een condoom gebruiken. Als ze zegt, geef me de tijd. Moet ze wel eerlijk zijn met wat ze in de tussentijd van plan is. Ik bedoel, net vrijgezel en ik las al dat ze veel gaat stappen. Dat beloofd niet veel goeds. Voor je het weet gaat ze nu even haar slettenperiode in en bedenkt ze dat dat ook niet alles is en dan komt ze weer terug bij je. Zou je dat kunnen accepteren?
probeer je nu uit te vinden waar ze gaat stappen?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:19:57 #119
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175680711
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:14 schreef Voszje het volgende:

[..]

Je staat op het punt te reserveren?
Nee, dat ben ik niet van plan hoor,
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175680713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:18 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Maar men kan ook een condoom gebruiken. Als ze zegt, geef me de tijd. Moet ze wel eerlijk zijn met wat ze in de tussentijd van plan is. Ik bedoel, net vrijgezel en ik las al dat ze veel gaat stappen. Dat beloofd niet veel goeds. Voor je het weet gaat ze nu even haar slettenperiode in en bedenkt ze dat dat ook niet alles is en dan komt ze weer terug bij je. Zou je dat kunnen accepteren?
Dat weet ik niet. Het gekke is dat we hier uitgebreid over gesproken hebben of ze dat zou willen ,zelfs in de relatie. Altijd zei ze; Nee dat wil ik niet maar wil wel op stap enz. Prima ga lekker, ik weet dat je dat gemist hebt.
pi_175680715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze dat risico wil nemen, zeker niet omdat ze aangaf in haar laatste mail voorlopig geen moeder te willen worden.
jij denkt weer ...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680738
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:20 schreef Joene het volgende:

[..]

jij denkt weer ...
Ik zeg gewoon wat zij gezegd heeft man man. Wil je de mail soms lezen of begrijp je het gewoon niet?
pi_175680750
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:19 schreef Joene het volgende:

[..]

probeer je nu uit te vinden waar ze gaat stappen?
Hahaha nee kan ik TS niet aandoen :P
pi_175680761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon wat zij gezegd heeft man man. Wil je de mail soms lezen of begrijp je het gewoon niet?
ik heb vooral het idee dat jij het niet begrijpt ....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680773
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:20 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Hahaha nee kan ik TS niet aandoen :P
Ik jou ook niet. Zou een duur zorgverzekering jaar voor je worden :P
pi_175680784
Ik snap nu wel waarom ze nog zoveel vakantie uren heeft staan.
pi_175680794
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:21 schreef Joene het volgende:

[..]

ik heb vooral het idee dat jij het niet begrijpt ....
Ze zegt in de mail; Ik wil voorlopig geen moeder worden. Dus wat bazel je nu? Dan is het logisch dat ik zeg dat ik denk dat ze dat risico niet wil lopen, dat zegt ze toch zelf?
pi_175680806
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik jou ook niet. Zou een duur zorgverzekering jaar voor je worden :P
Wtf?
pi_175680812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik jou ook niet. Zou een duur zorgverzekering jaar voor je worden :P
ze is toch vrijgezel ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680814
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik snap nu wel waarom ze nog zoveel vakantie uren heeft staan.
En dalijk is het jaar om, weg geld eeeey _O_
pi_175680826
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:22 schreef Joene het volgende:

[..]

ze is toch vrijgezel ?
Nee hoor. Status verloofd, ring nog om etc. Waar haal je die onzin vandaan?
pi_175680833
Maargoed TS even wat anders. Wat misschien net zo belangrijk is of belangrijker. Inplaats van helemaal te focussen op je meid, focus eens op je vrienden. Ze zijn nu dan wel ver weg, maar daar kom je weer bij in de buurt als je werk hebt. Stel je voor je komt weer samen met je ex en ze besluit toch weer weg te gaan. Ik denk dat je nu meer aan de vrienden hebt dan ex.
pi_175680836
Mooi man.
pi_175680838
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze zegt in de mail; Ik wil voorlopig geen moeder worden. Dus wat bazel je nu? Dan is het logisch dat ik zeg dat ik denk dat ze dat risico niet wil lopen, dat zegt ze toch zelf?
ik snap moederschap en neuken met kapotje niet zo ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680844
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik jou ook niet. Zou een duur zorgverzekering jaar voor je worden :P
Hahahah :P
pi_175680853
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee hoor. Status verloofd, ring nog om etc. Waar haal je die onzin vandaan?
goed per aanstaande donderdag dan.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680855
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:23 schreef Joene het volgende:

[..]

ik snap moederschap en neuken met kapotje niet zo ?
Dat daar risico aan zit? Stel het scheurt? Je weet nooit he.
pi_175680861
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:22 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wtf?
:D
pi_175680862
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:23 schreef Joene het volgende:

[..]

goed per aanstaande donderdag dan.
Kan mij niet voorstellen dat ze dat telefonisch doet.
pi_175680873
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:22 schreef Desmosedici het volgende:
Maargoed TS even wat anders. Wat misschien net zo belangrijk is of belangrijker. Inplaats van helemaal te focussen op je meid, focus eens op je vrienden. Ze zijn nu dan wel ver weg, maar daar kom je weer bij in de buurt als je werk hebt. Stel je voor je komt weer samen met je ex en ze besluit toch weer weg te gaan. Ik denk dat je nu meer aan de vrienden hebt dan ex.
Die ga ik ook bezoeken aankomend weekend.
pi_175680883
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat daar risico aan zit? Stel het scheurt? Je weet nooit he.
nou in een goede geile bui denk je daar niet aan :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680890
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die ga ik ook bezoeken aankomend weekend.
Kun je niet met hun de kroeg in duiken?
pi_175680893
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:24 schreef Joene het volgende:

[..]

nou in een goede geile bui denk je daar niet aan :D
Dan heb jij een verkeerd beeld van mijn vriendin. Graag wat meer respect thanks.
pi_175680898
4 alweer. Wat heb ik gemist
pi_175680904
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:24 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Kun je niet met hun de kroeg in duiken?
Toevallig gaan we naar een toernooi in de avond. Ik drink overigens niet by the way.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:24:52 #146
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175680905
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:24 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Kun je niet met hun de kroeg in duiken?
Dat zou heel goed werken voor hem.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175680907
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Kan mij niet voorstellen dat ze dat telefonisch doet.
zou niet zo horen nee. Vrijdag met de erwtensoep dan maar de duidelijkheid
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680910
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:24 schreef BilmemKi het volgende:
4 alweer. Wat heb ik gemist
Ga weg jij
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:25:03 #149
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175680915
TS, ik word gewoon bang van jou. Het lijkt wel alsof je een commandocentrum hebt opgericht en zwaar hijgend iedereen zit te overtuigen van je gelijk. Ondanks die 14 jaar kom je stalkerig over, zeer obsessief, zeer afhankelijk en dat het ook fout kan gaan lijkt nog nergens post te vatten.

Als je zo bezig blijft ga je omvallen straks.
pi_175680928
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Toevallig gaan we naar een toernooi in de avond. Ik drink overigens niet by the way.
Maak niet uit. Maar gewoon een beetje vrouwelijk schoon zien is ook chill.
pi_175680944
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, ik word gewoon bang van jou. Het lijkt wel alsof je een commandocentrum hebt opgericht en zwaar hijgend iedereen zit te overtuigen van je gelijk. Ondanks die 14 jaar kom je stalkerig over, zeer obsessief, zeer afhankelijk en dat het ook fout kan gaan lijkt nog nergens post te vatten.

Als je zo bezig blijft ga je omvallen straks.
Ik ben helemaal niet stalkerig lol, hoe kom je daarbij? Ik heb niets van mij laten horen hoor, zoals beloofd.
pi_175680955
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Maak niet uit. Maar gewoon een beetje vrouwelijk schoon zien is ook chill.
Zeker is dat chill maar dat boeit mij nu niets. Zover is het nog niet. We zijn beide nog geen single. Zoiets kun je niet maken.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:26:37 #153
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175680965
Je plaatst haar op een voetstuk en maakt van je liefde een gevangenis. Sorry, maar ik zou ook wegrennen.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175680967
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zeker is dat chill maar dat boeit mij nu niets. Zover is het nog niet. We zijn beide nog geen single. Zoiets kun je niet maken.
kijken mag hoor
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680969
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet stalkerig lol, hoe kom je daarbij? Ik heb niets van mij laten horen hoor, zoals beloofd.
Nou ja, als je zelfs naar haar werkgever wil stappen dan vind ik dat ook stalkerig.
pi_175680971
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Joene het volgende:

[..]

kijken mag hoor
Uiteraard
pi_175680972
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zeker is dat chill maar dat boeit mij nu niets. Zover is het nog niet. We zijn beide nog geen single. Zoiets kun je niet maken.
Alleen kijken he!
pi_175680982
Engnek is het.
pi_175680990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:27 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Alleen kijken he!
Pfff het gaat zo snel hier dat ik achterloop
pi_175680993
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou ja, als je zelfs naar haar werkgever wil stappen dan vind ik dat ook stalkerig.
Dat was sowieso het plan begin dit jaar al. Zulke dingen kunnen niet. Dalijk krijgt mijn vriendin gezeik als leiddinggevende daardoor, komop zeg.
pi_175681005
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat was sowieso het plan begin dit jaar al. Zulke dingen kunnen niet. Dalijk krijgt mijn vriendin gezeik als leiddinggevende daardoor, komop zeg.
Kan ze dat zelf niet bespreken op haar werk?
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 21:28:31 #162
357044 Budapestenaar
pi_175681020
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet stalkerig lol, hoe kom je daarbij? Ik heb niets van mij laten horen hoor, zoals beloofd.
Ik denk dat ze bedoelt dat je de neiging hebt om erg in iemands hoofd te willen kruipen. Bijna alsof je je vriendin assimileren wil. "We are the Borg. You will be assimilated. Resistance is futile".
pi_175681023
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat was sowieso het plan begin dit jaar al. Zulke dingen kunnen niet. Dalijk krijgt mijn vriendin gezeik als leiddinggevende daardoor, komop zeg.
het is none of your business.... net als dat je er niks over te zeggen hebt of je vriendin uitleg verschuldigd is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681026
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Kan ze dat zelf niet bespreken op haar werk?
Hoe vaak moet ik nog aangeven dat ze niet praat? Dat ze mij vaak ondersteund heeft is zo, maar ik doe dat dus met dit soort dingen. Ze is snel bang verkeerd te doen.
pi_175681050
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef Joene het volgende:

[..]

het is none of your business.... net als dat je er niks over te zeggen hebt of je vriendin uitleg verschuldigd is.
Het is wel mijn business als ze dalijk ontslagen word omdat ze als leidinggevende had moeten ingrijpen ;) Als ze het zelf niet kan is het prima als je als partner daarbij kunt helpen.
pi_175681052
Je vent zal je baas maar bellen om een roddel door te geven want hij is het niet eens met de gang van zaken op de werkvloer! Ik zou me kapot schamen en ruzie hebben met mijn vriend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681057
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ik nog aangeven dat ze niet praat? Dat ze mij vaak ondersteund heeft is zo, maar ik doe dat dus met dit soort dingen. Ze is snel bang verkeerd te doen.
je bent een beetje haar manager... het kom maar bij papa syndroom, en nu is het kind volwassen en gaat ze ergens anders wonen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ik nog aangeven dat ze niet praat? Dat ze mij vaak ondersteund heeft is zo, maar ik doe dat dus met dit soort dingen. Ze is snel bang verkeerd te doen.
Nou als ze daar een leidinggevende functie heeft en jij gaat bij haar baas zaken melden die niet kunnen, dan kan dat nog weleens slecht uitpakken voor haar misschien?
pi_175681068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef AnoniemH het volgende:

Het is wel mijn business als ze dalijk ontslagen word omdat ze als leidinggevende had moeten ingrijpen ;) Als ze het zelf niet kan is het prima als je als partner daarbij kunt helpen.
Nee, dat is niet prima. Zit er een steekje los bij jou of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Je vent zal je baas maar bellen om een roddel door te geven want hij is het niet eens met de gang van zaken op de werkvloer! Ik zou me kapot schamen en ruzie hebben met mijn vriend.
Het punt is het is geen roddel. Een roddel zou ik niet voor bellen. Overigens zou ik langsgaan, bellen is zo meh.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:30:04 #171
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175681077
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ik nog aangeven dat ze niet praat? Dat ze mij vaak ondersteund heeft is zo, maar ik doe dat dus met dit soort dingen. Ze is snel bang verkeerd te doen.
Dit is NIET ondersteunen.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175681079
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Je vent zal je baas maar bellen om een roddel door te geven want hij is het niet eens met de gang van zaken op de werkvloer! Ik zou me kapot schamen en ruzie hebben met mijn vriend.
joh!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681091
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Je vent zal je baas maar bellen om een roddel door te geven want hij is het niet eens met de gang van zaken op de werkvloer! Ik zou me kapot schamen en ruzie hebben met mijn vriend.
Ach kom op... better safe then sorry... nietwaar?
pi_175681108
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is wel mijn business als ze dalijk ontslagen word omdat ze als leidinggevende had moeten ingrijpen ;) Als ze het zelf niet kan is het prima als je als partner daarbij kunt helpen.
Ze had moeten ingrijpen en jij gaat dat even melden bij de baas? Wil je haar ontslagen hebben dan?
pi_175681115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:30 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Dit is NIET ondersteunen.
Dus ondersteunen is de boel de boel laten? Als ik haar daarmee kan helpen omdat ze het zelf niet durft aan te kaarten dan doe ik dat. Dat doet ze bij mij ook met veel dingen. Elkaar helpen moet kunnen in een relatie.

Overigens dwalen we af want het is nu helemaal niet aan de orde.
pi_175681118
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:30 schreef Joene het volgende:

joh!
Het zou voor mij alleen maar bevestiging zijn dat uit elkaar gaan absoluut de betere keus is/was.

Goedenavond trouwens 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681129
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:31 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ze had moeten ingrijpen en jij gaat dat even melden bij de baas? Wil je haar ontslagen hebben dan?
Dat breng je natuurlijk niet op die manier lol. Je zegt goh ik heb wat gezien toen ik vanmiddag zat te eten bij jullie, enzovoorts.
pi_175681131
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dus ondersteunen is de boel de boel laten? Als ik haar daarmee kan helpen omdat ze het zelf niet durft aan te kaarten dan doe ik dat. Dat doet ze bij mij ook met veel dingen. Elkaar helpen moet kunnen in een relatie.

Overigens dwalen we af want het is nu helemaal niet aan de orde.
1 gouden regel : een partner bemoeid zich niet met het werk van de ander.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681137
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:24 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Ga weg jij
:'(
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:31:57 #180
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175681142
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dus ondersteunen is de boel de boel laten? Als ik haar daarmee kan helpen omdat ze het zelf niet durft aan te kaarten dan doe ik dat. Dat doet ze bij mij ook met veel dingen. Elkaar helpen moet kunnen in een relatie.

Overigens dwalen we af want het is nu helemaal niet aan de orde.
Ondersteunen is HAAR ondersteunen, niet haar werk overnemen.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175681148
TS. Maar maak eens een Tinder profiel aan en ga swipen in de stad waar je verloofde woont. Misschien dat je haar daarop tegen komt. Dan weet je ook weer wat meer.

Ik ken genoeg koppeltjes waarbij het uit is gegaan en als eerste tinder installeren.
pi_175681149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het zou voor mij alleen maar bevestiging zijn dat uit elkaar gaan absoluut de betere keus is/was.

Goedenavond trouwens 8-)
jij ook btw , ik was vast begonnen!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681161
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat breng je natuurlijk niet op die manier lol. Je zegt goh ik heb wat gezien toen ik vanmiddag zat te eten bij jullie, enzovoorts.
Wat is het verschil? Zij had moeten ingrijpen volgens jou toch?
pi_175681175
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:31 schreef Joene het volgende:

[..]

1 gouden regel : een partner bemoeid zich niet met het werk van de ander.
Ik snap je maar aan de andere kant heeft ze dankzij mij een vast contract. Ik ben 3 jaar bezig geweest om haar te vertellen dat ze dat moest regelen en daar recht op had. Als je ziek bent krijg je niks etc etc. En daar was en is ze mij dankbaar voor, dat ik haar daar mee hielp.
pi_175681197
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat is het verschil? Zij had moeten ingrijpen volgens jou toch?
Maar dat hoeft haar baas toch niet te weten? Dan kies ik toch een dag uit dat ze niet werkt en die persoon wel?
pi_175681198
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat breng je natuurlijk niet op die manier lol. Je zegt goh ik heb wat gezien toen ik vanmiddag zat te eten bij jullie, enzovoorts.
Eh. Stalkerig gedrag dit.
pi_175681207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik snap je maar aan de andere kant heeft ze dankzij mij een vast contract. Ik ben 3 jaar bezig geweest om haar te vertellen dat ze dat moest regelen en daar recht op had. Als je ziek bent krijg je niks etc etc. En daar was en is ze mij dankbaar voor, dat ik haar daar mee hielp.
heb je toen ook dr baas gebeld ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681208
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:32 schreef Desmosedici het volgende:
TS. Maar maak eens een Tinder profiel aan en ga swipen in de stad waar je verloofde woont. Misschien dat je haar daarop tegen komt. Dan weet je ook weer wat meer.

Ik ken genoeg koppeltjes waarbij het uit is gegaan en als eerste tinder installeren.
Is gekoppeld aan FB toch? Dat zien mensen toch enz?
pi_175681229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar dat hoeft haar baas toch niet te weten? Dan kies ik toch een dag uit dat ze niet werkt en die persoon wel?
Welja, daar prikt niemand doorheen, ze weten tenslotte niet wie je bent...
pi_175681236
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:33 schreef Joene het volgende:

[..]

heb je toen ook dr baas gebeld ?
Nee toen heb ik tegen haar gezegd bel nou je regiomanager etc etc. Ja maar dit en dat. Echt uren over gepraat en na 3 JAAR eindelijk dat contract. Ik bedoel maar te zeggen voor alles is een oplossing.
pi_175681241
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Is gekoppeld aan FB toch? Dat zien mensen toch enz?
Nee hoeft volgens mij niet meer met FB. Maar bedoel je meer dat je zoiets dan al wel gehoord had van iemand?
pi_175681250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:34 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Welja, daar prikt niemand doorheen, ze weten tenslotte niet wie je bent...
Ow ik mag daar geen broodje eten misschien? Ik kom daar wel vaker hoor :D Het is niet dat ik daar nooit kom.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:35:12 #193
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175681253
Ondersteunen doe je door je partner weerbaarder te maken, niet door je partner als een kind te behandelen.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175681260
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:34 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Nee hoeft volgens mij niet meer met FB. Maar bedoel je meer dat je zoiets dan al wel gehoord had van iemand?
Nee bedoel meer dat mensen mij dan weer herkennen etc.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 21:35:40 #195
357044 Budapestenaar
pi_175681270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Is gekoppeld aan FB toch? Dat zien mensen toch enz?
TS, vergeet dat advies. Ga praten met je vriendin. Vraag haar wat ze wil. Of ze nog toekomst voor jullie samen ziet. Wat ze verder op Tinder of waar dan ook uitspookt, doet er niet toe.
pi_175681274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ow ik mag daar geen broodje eten misschien? Ik kom daar wel vaker hoor :D Het is niet dat ik daar nooit kom.
Mijn punt was dat het nogal doorzichtig is omdat ze weten wie je bent.
pi_175681278
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef Gruffalo het volgende:
Ondersteunen doe je door je partner weerbaarder te maken, niet door je partner als een kind te behandelen.
Weerbaar exact. Ik heb haar echt heel kalm uitgelegd waarom ze dat moest regelen, want beter voor haar eigen toekomst etc etc. Dat heeft 3 JAAR geduurd nogmaals. Maakt niks uit, zo werkt een relatie. Aan elkaar werken etc.
pi_175681285
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee bedoel meer dat mensen mij dan weer herkennen etc.
Geen foto uploaden dan kan je ook gewoon swipen.
pi_175681286
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef Gruffalo het volgende:
Ondersteunen doe je door je partner weerbaarder te maken, niet door je partner als een kind te behandelen.
^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681287
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee toen heb ik tegen haar gezegd bel nou je regiomanager etc etc. Ja maar dit en dat. Echt uren over gepraat en na 3 JAAR eindelijk dat contract. Ik bedoel maar te zeggen voor alles is een oplossing.
zeker ! nou kerel ga donderdag ff langs vertel het verhaal , zit je gezellig samen in de ww!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681288
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef Gruffalo het volgende:
Ondersteunen doe je door je partner weerbaarder te maken, niet door je partner als een kind te behandelen.
rt
pi_175681295
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mijn punt was dat het nogal doorzichtig is omdat ze weten wie je bent.
Dat begrijp ik maar mijn punt is dat het in mijn geval niet op zou vallen. Ik kom daar immers vaker.
pi_175681307
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Weerbaar exact. Ik heb haar echt heel kalm uitgelegd waarom ze dat moest regelen, want beter voor haar eigen toekomst etc etc. Dat heeft 3 JAAR geduurd nogmaals. Maakt niks uit, zo werkt een relatie. Aan elkaar werken etc.
Als ze drie keer een tijdelijk contract had gekregen geldt dat juridisch gezien automatisch als een vast contract, dus het maakt geen zak uit.
pi_175681311
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

TS, vergeet dat advies. Ga praten met je vriendin. Vraag haar wat ze wil. Of ze nog toekomst voor jullie samen ziet. Wat ze verder op Tinder of waar dan ook uitspookt, doet er niet toe.
Achterdocht is beter. Zo kom je echt weer bij elkaar.
pi_175681315
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:36 schreef Joene het volgende:

zeker ! nou kerel ga donderdag ff langs vertel het verhaal , zit je gezellig samen in de ww!
Kan ze hem in ieder geval niet meer verwijten werkloos te zijn. Ik zie win-win.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:36 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als ze drie keer een tijdelijk contract had gekregen geldt dat juridisch gezien automatisch als een vast contract, dus het maakt geen zak uit.
Juridisch wel maar ze had het dus niet ;) Haar werkgever paste dat gewoon niet aan en ze durfde er niets van te melden.
pi_175681333
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:37 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Achterdocht is beter. Zo kom je echt weer bij elkaar.
:D :D
pi_175681340
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan ze hem in ieder geval niet meer verwijten werkloos te zijn. Ik zie win-win.
maar wel meer dan 200 per maand tekort.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681343
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:37 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Juridisch wel maar ze had het dus niet ;) Haar werkgever paste dat gewoon niet aan en ze durfde er niets van te melden.
Dat maakt geen zak uit.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:37:55 #210
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175681344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet stalkerig lol, hoe kom je daarbij? Ik heb niets van mij laten horen hoor, zoals beloofd.
Heb het eens over wat JE ZELF gaat doen.

Alle verwachtingen die leg je bij haar neer. Je verwacht geen bal van jezelf. Ik zou gillend wegrennen.
pi_175681355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:37 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

:D :D
Kicken die vrouwtjes op :9
pi_175681364
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:37 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat maakt geen zak uit.
Kan wel zijn maar ze stond gewoon op 0 uur en werkte maar 10 uur per week, ook na die tijdelijke contracten. Nu is het altijd 38.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 21:38:27 #213
357044 Budapestenaar
pi_175681365
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:37 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Achterdocht is beter. Zo kom je echt weer bij elkaar.
Je moet mensen in een vervelende situatie niet plagen. o|O
pi_175681372
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Heb het eens over wat JE ZELF gaat doen.

Alle verwachtingen die leg je bij haar neer. Je verwacht geen bal van jezelf. Ik zou gillend wegrennen.
Dan heb je het topic niet goed gelezen.
pi_175681388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Kan wel zijn maar ze stond gewoon op 0 uur en werkte maar 10 uur per week, ook na die tijdelijke contracten. Nu is het altijd 38.
Ow, ik dacht eerder dat ze teveel werkte en bijna tegen een burnout aan zat.
pi_175681389
TS houdt in zn eentje heel FoK draaiende met dit topic. Nooit eerder vertoonde heldendaad!
pi_175681401
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:39 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ow, ik dacht eerder dat ze teveel werkte en bijna tegen een burnout aan zat.
Ja NU maar ze werkt er al 8 jaar.
pi_175681420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:39 schreef RicardoGallego het volgende:
TS houdt in zn eentje heel FoK draaiende met dit topic. Nooit eerder vertoonde heldendaad!
_O-
pi_175681423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:39 schreef RicardoGallego het volgende:
TS houdt in zn eentje heel FoK draaiende met dit topic. Nooit eerder vertoonde heldendaad!
Respect
pi_175681437
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Kicken die vrouwtjes op :9
Vinden ze dat geil of sexy?
pi_175681440
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:39 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja NU maar ze werkt er al 8 jaar.
Maar daar heb je dan toch zelf aan meegewerkt?
pi_175681459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:40 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Vinden ze dat geil of sexy?
Geil. Dominantie is dat. Die chickies willen allemaal gedomineerd worden.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:41:39 #223
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175681465
Kansloos dit. Zo kansloos. :N
pi_175681467
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:41 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Geil. Dominantie is dat. Die chickies willen allemaal gedomineerd worden.
true that!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681493
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:40 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Maar daar heb je dan toch zelf aan meegewerkt?
Waar doel je op? Dat ze veel werkt? Gedeeltelijk maar ze vind dat werk ook leuk en ze is leidinggevende (salaris is er totaal niet naar maar ok). Wel is het zo dat ze zichzelf soms belangrijker maakt als dat ze is. Bedoel dan vraag ik; Neem je morgen vrij doen we dit of dat en dan zegt ze; Ja maar ik moet de maandstaat doen want ik ben de enige die die sleutel heeft. Dan zeg ik; Dan kan je baas regelen dat meer mensen een sleutel krijgen? En dat vind ze een goed idee, maar dat meld ze dan weer niet. Dat soort dingen.
pi_175681505
Een vrouw wil een echte man. tS wat maakt jou een echte man?
pi_175681511
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:41 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Geil. Dominantie is dat. Die chickies willen allemaal gedomineerd worden.
Vrouwen die mannen domineren is veel geiler ;) Dat is niet de standaard, dus daarom juist _O_
pi_175681515
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:41 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Geil. Dominantie is dat. Die chickies willen allemaal gedomineerd worden.
Daarom heb ik nooit een chick :(
pi_175681522
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waar doel je op? Dat ze veel werkt? Gedeeltelijk maar ze vind dat werk ook leuk en ze is leidinggevende (salaris is er totaal niet naar maar ok). Wel is het zo dat ze zichzelf soms belangrijker maakt als dat ze is. Bedoel dan vraag ik; Neem je morgen vrij doen we dit of dat en dan zegt ze; Ja maar ik moet de maandstaat doen want ik ben de enige die die sleutel heeft. Dan zeg ik; Dan kan je baas regelen dat meer mensen een sleutel krijgen? En dat vind ze een goed idee, maar dat meld ze dan weer niet. Dat soort dingen.
Tering, waar jij je allemaal mee bemoeit zeg.
pi_175681533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waar doel je op? Dat ze veel werkt? Gedeeltelijk maar ze vind dat werk ook leuk en ze is leidinggevende (salaris is er totaal niet naar maar ok). Wel is het zo dat ze zichzelf soms belangrijker maakt als dat ze is. Bedoel dan vraag ik; Neem je morgen vrij doen we dit of dat en dan zegt ze; Ja maar ik moet de maandstaat doen want ik ben de enige die die sleutel heeft. Dan zeg ik; Dan kan je baas regelen dat meer mensen een sleutel krijgen? En dat vind ze een goed idee, maar dat meld ze dan weer niet. Dat soort dingen.
bemoei je niet met het werk van je meisje
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681537
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Daarom heb ik nooit een chick :(
Jij wordt zeker graag gedomineerd?
pi_175681541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:42 schreef BilmemKi het volgende:
Een vrouw wil een echte man. tS wat maakt jou een echte man?
Zorgzaam
Lief
Sta altijd klaar voor anderen
Goede sex

Ben geen adonis maar ook geen 3/10. Gemiddelde man zullen we maar zeggen.
pi_175681550
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Daarom heb ik nooit een chick :(
je moet ze dwingen!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681561
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zorgzaam
Lief
Sta altijd klaar voor anderen
Goede sex

Ben geen adonis maar ook geen 3/10. Gemiddelde man zullen we maar zeggen.
wat is goede sex ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681562
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef Joene het volgende:

[..]

bemoei je niet met het werk van je meisje
Dus ze moet blijven werken terwijl ik wat leuks wil doen met haar? Oke en achteraf wel klagen we doen niks leuks, jo :')
pi_175681567
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef Joene het volgende:

[..]

je moet ze dwingen!
Dat is moeilijker sinds #metoo
pi_175681572
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:44 schreef Joene het volgende:

[..]

wat is goede sex ?
Ik zou zeggen leen je vrouw uit en ze zal het je vertellen ^O^
pi_175681587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef AnoniemH het volgende:

Zorgzaam
Lief
Sta altijd klaar voor anderen
Goede sex
Och hemel. Ik ben ook een echte man -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681590
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dus ze moet blijven werken terwijl ik wat leuks wil doen met haar? Oke en achteraf wel klagen we doen niks leuks, jo :')
nee jij hoeft geen tips te geven wat ze moet doen, heb ik ook een poosje gedaan, kon ik bijna op de bank slapen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 21:45:26 #240
357044 Budapestenaar
pi_175681603
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:44 schreef Joene het volgende:

[..]

wat is goede sex ?
TS komt altijd klaar. :X
pi_175681604
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Heb het eens over wat JE ZELF gaat doen.

Alle verwachtingen die leg je bij haar neer. Je verwacht geen bal van jezelf. Ik zou gillend wegrennen.
ts doet toch van alles, hij praat met iedereen in haar omgeving en iedereen vindt dat hij gelijk heeft en zij hysterisch is, hij gaat een romantische video maken en als deze crisis voorbij is dan heeft hij zo een baan alleen moet zij nou gewoon eens doen wat hij zegt want hij heeft het allerbeste met haar voor en hij alleen kan haar redden van een vreselijk leven blahblahblah
( lieve ts ik krijg het al spaans benauwd van jou dus ik kan me voorstellen hoe dat voor je vriendin is)
pi_175681606
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dus ze moet blijven werken terwijl ik wat leuks wil doen met haar? Oke en achteraf wel klagen we doen niks leuks, jo :')
Mag ze zelf daar ook nog een keuze in maken?
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:45:33 #243
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175681609
Werk en privé moet altijd gescheiden houden. Als je er blijft mee bemoeien met haar werk krijg je heel veel problemen mee, dat is zij echt niet van gediend.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175681612
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik zou zeggen leen je vrouw uit en ze zal het je vertellen ^O^
Je kan je eigen vrouw niet eens bij je houden.

:@ inkoppertje
pi_175681620
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:45 schreef Joene het volgende:

[..]

nee jij hoeft geen tips te geven wat ze moet doen, heb ik ook een poosje gedaan, kon ik bijna op de bank slapen.
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:45 schreef Joene het volgende:

[..]

nee jij hoeft geen tips te geven wat ze moet doen, heb ik ook een poosje gedaan, kon ik bijna op de bank slapen.
Nee maar dan moet ze ook niet zeiken we doen niks leuks als ik het dus net heb aangegeven hoe we dat zouden kunnen oplossen.
pi_175681624
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Jij wordt zeker graag gedomineerd?
Je moest eens weten...
pi_175681626
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

TS komt altijd klaar. :X
Vriendin meerdere malen. Sex is het probleem ook niet bij ons.
pi_175681628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik zou zeggen leen je vrouw uit en ze zal het je vertellen ^O^
ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden maar erg creatief klinkt het niet.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681645
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:45 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mag ze zelf daar ook nog een keuze in maken?
Maar waarom zeuren we doen niks leuks als ik zeg oke dan gaan we dit of dat doen, maar dan om welke belachelijke reden dan ook geen vrij nemen. Dat strookt niet snap je?
pi_175681652
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:46 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Je moest eens weten...
Volgens mij wel. Ik merk dat mannen dat ook wel fijn vinden.

Maar erg off dit.
pi_175681665
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]


[..]

Nee maar dan moet ze ook niet zeiken we doen niks leuks als ik het dus net heb aangegeven hoe we dat zouden kunnen oplossen.
jou oplossing idd je had ook kunnen vragen hoe zij een oplossing zag
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681673
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:46 schreef AnoniemH het volgende:

Maar waarom zeuren we doen niks leuks als ik zeg oke dan gaan we dit of dat doen, maar dan om welke belachelijke reden dan ook geen vrij nemen. Dat strookt niet snap je?
Een dag van te voren vrij nemen? whut?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681692
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:47 schreef Joene het volgende:

[..]

jou oplossing idd je had ook kunnen vragen hoe zij een oplossing zag
Dat doe ik uiteraard ook. Je denkt misschien dat ik achterlijk ben ofzo. Maar vaak (want horeca) komt er weer wat tussen zoals weekend bijspringen of dit of dat en dan denk ik; Dat is je baas zijn functie, zorgen voor genoeg personeel en daar is ze het ook wel mee eens verder.
pi_175681699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een dag van te voren vrij nemen? whut?
Nee niet een dag koekoek _O-
pi_175681702
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:46 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vriendin meerdere malen. Sex is het probleem ook niet bij ons.
voor jou niet of voor haar niet ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681707
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een dag van te voren vrij nemen? whut?
lijkt zo simpel als je zelf nooit echt heb gewerkt
pi_175681715
De misplaatste arrogantie van TS begint behoorlijk bizarre vormen aan te nemen. _O-
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_175681721
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat doe ik uiteraard ook. Je denkt misschien dat ik achterlijk ben ofzo. Maar vaak (want horeca) komt er weer wat tussen zoals weekend bijspringen of dit of dat en dan denk ik; Dat is je baas zijn functie, zorgen voor genoeg personeel en daar is ze het ook wel mee eens verder.
als zij leidinggevende is is het ms wel haar functie.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:49 schreef AnoniemH het volgende:

Nee niet een dag koekoek _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:42 schreef AnoniemH het volgende:

Bedoel dan vraag ik; Neem je morgen vrij doen we dit of dat en dan zegt ze; Ja maar ik moet de maandstaat doen want ik ben de enige die die sleutel heeft. Dan zeg ik; Dan kan je baas regelen dat meer mensen een sleutel krijgen? En dat vind ze een goed idee, maar dat meld ze dan weer niet. Dat soort dingen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681730
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:49 schreef Joene het volgende:

[..]

voor jou niet of voor haar niet ?
Ik kopieer de tekst uit de email;

Onze sex is altijd goed en dat is ook het probleem helemaal niet. Toen je net wegging hebben we ook nog gewoon goede sex gehad. Maak je daar niet druk over, dat speelt niet.

Alstu.
pi_175681741
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]

Ah verkeerd van mij dan, dat bedoelde ik zo niet.
pi_175681745
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:49 schreef BilmemKi het volgende:

lijkt zo simpel als je zelf nooit echt heb gewerkt
Ja, ik heb ooit heeeel lang geleden zo'n vriendje gehad. Neem vrij. Meld je ziek. Etc.
Nee, gewoon nee 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681750
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:49 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

lijkt zo simpel als je zelf nooit echt heb gewerkt
Heb jij nooit gewerkt? Das kut.
pi_175681772
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Heb jij nooit gewerkt? Das kut.
Vanaf mijn 16de.
pi_175681783
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:51 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Vanaf mijn 16de.
Ik ook. Dus geen idee hoe je bij die onzin komt. Tot 2 jaar geleden zelfs nog.
pi_175681786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:50 schreef AnoniemH het volgende:

Ah verkeerd van mij dan, dat bedoelde ik zo niet.
ok, want het komt een beetje dwingend over als je verwacht dat ze haar werk op stel en sprong opzij schuift om iets leuks met jou te doen. Dat moet je helaas plannen. Spontaan leuke dingen doen kan dan op vrije dagen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681797
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik kopieer de tekst uit de email;

Onze sex is altijd goed en dat is ook het probleem helemaal niet. Toen je net wegging hebben we ook nog gewoon goede sex gehad. Maak je daar niet druk over, dat speelt niet.

Alstu.
Goed strepen we die af. overigens hoef je je voor mij niet te bewijzen he!

het maakt mij niet uit of je dr aan dr lange haren je liefdesgrot insleurt of dat je liefjes vraagt of ze misschien zin heeft om even lafjes er tegen aan te hangen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681798
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ok, want het komt een beetje dwingend over als je verwacht dat ze haar werk op stel en sprong opzij schuift om iets leuks met jou te doen. Dat moet je helaas plannen. Spontaan leuke dingen doen kan dan op vrije dagen.
Eens
pi_175681803
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:51 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ook. Dus geen idee hoe je bij die onzin komt. Tot 2 jaar geleden zelfs nog.
Goed zo.
pi_175681821
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:52 schreef Joene het volgende:

[..]

Goed strepen we die af. overigens hoef je je voor mij niet te bewijzen he!

het maakt mij niet uit of je dr aan dr lange haren je liefdesgrot insleurt of dat je liefjes vraagt of ze misschien zin heeft om even lafjes er tegen aan te hangen.
Nouja mag je best weten. Wij experimenteren veel op dat gebied. Merendeels komt van mij kant af, omdat ze zo verlegen was vroeger etc. Inmiddels is het 50/50 vond ik ook wel tof dat we daar uitkwamen zeg maar. Geen onbelangrijk ding in een relatie.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:53:29 #271
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175681838
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:45 schreef missgelukt het volgende:

[..]

ts doet toch van alles, hij praat met iedereen in haar omgeving en iedereen vindt dat hij gelijk heeft en zij hysterisch is, hij gaat een romantische video maken en als deze crisis voorbij is dan heeft hij zo een baan alleen moet zij nou gewoon eens doen wat hij zegt want hij heeft het allerbeste met haar voor en hij alleen kan haar redden van een vreselijk leven blahblahblah
( lieve ts ik krijg het al spaans benauwd van jou dus ik kan me voorstellen hoe dat voor je vriendin is)
Spijker op z’n kop.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:54:20 #272
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175681867
Het is zo bizar dat TS allemaal vertelt. Het is ook een raar verhaal aan het worden dat het alles door elkaar heen loopt.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175681885
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Spijker op z’n kop.
Totaal niet. Ik praat met mijn vrienden hierover en mijn tante dusja klopt niet helemaal en dat idee vd video laat ik varen.
pi_175681906
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nouja mag je best weten. Wij experimenteren veel op dat gebied. Merendeels komt van mij kant af, omdat ze zo verlegen was vroeger etc. Inmiddels is het 50/50 vond ik ook wel tof dat we daar uitkwamen zeg maar. Geen onbelangrijk ding in een relatie.
ik hoef het niet te weten, maar tof dat je niet 3 likjes geeft en 2 stootjes.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681917
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:55 schreef Joene het volgende:

[..]

ik hoef het niet te weten, maar tof dat je niet 3 likjes geeft en 2 stootjes.
Dat is wel erg karig :') :')
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 21:56:22 #276
357044 Budapestenaar
pi_175681931
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Totaal niet. Ik praat met mijn vrienden hierover en mijn tante dusja klopt niet helemaal en dat idee vd video laat ik varen.
Als mensen in dit topic het al benauwd van je krijgen. Zou het dan zo kunnen zijn dat jij je vriendin een beetje verstikt?
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:56:52 #277
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175681951
Ik vertel nooit over mijn seksleven, dat is mijn privé.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175681952
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is wel erg karig :') :')
Heeft ze ooit voorgesteld om een trio met een andere man er bij? Of misschien iets van een open relatie?
pi_175681960
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:56 schreef Ven1972 het volgende:
Ik vertel nooit over mijn seksleven, dat is mijn privé.
Is ook prive. Ik zit hier anoniem dus whatever.
pi_175681962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:46 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar waarom zeuren we doen niks leuks als ik zeg oke dan gaan we dit of dat doen, maar dan om welke belachelijke reden dan ook geen vrij nemen. Dat strookt niet snap je?
Tjah, als over dat soort dingen na 14 jaar nog niet normaal kunt communiceren dan zou ik een nieuwe vriendin gaan zoeken als ik jou was.
pi_175681963
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:56 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Heeft ze ooit voorgesteld om een trio met een andere man er bij? Of misschien iets van een open relatie?
je wilt je skills even demonstreren ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681976
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:56 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Heeft ze ooit voorgesteld om een trio met een andere man er bij? Of misschien iets van een open relatie?
Open wel over gesproken maar dat hebben we laten varen. Trio zou ze wel willen denk ik als ze gedronken heeft ofzo. Niet zo denk ik.
pi_175681985
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:57 schreef Joene het volgende:

[..]

je wilt je skills even demonstreren ?
Hahaha nee jonge. Dure zorg kosten in 2018 dan.
pi_175681986
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:57 schreef Joene het volgende:

[..]

je wilt je skills even demonstreren ?
Onder de 20CM hoef je niet aan te komen bij vriendin _O-
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:58:11 #285
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175681990
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:57 schreef Joene het volgende:

[..]

je wilt je skills even demonstreren ?
Orgie in dat neukcafé/restaurant. :+
pi_175681999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:56 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Heeft ze ooit voorgesteld om een trio met een andere man er bij? Of misschien iets van een open relatie?
:')
pi_175682008
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Open wel over gesproken maar dat hebben we laten varen. Trio zou ze wel willen denk ik als ze gedronken heeft ofzo. Niet zo denk ik.
Denk je dan niet dat het een beetje speelt dat ze ook wilt experimenteren met anderen aangezien ze al vanaf haar 17e bij je is?
pi_175682037
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Onder de 20CM hoef je niet aan te komen bij vriendin _O-
dan zit ze met een fokker wel goed toch ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175682042
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:58 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Denk je dan niet dat het een beetje speelt dat ze ook wilt experimenteren met anderen aangezien ze al vanaf haar 17e bij je is?
Dat heb ik haar ook op de man af gevraagd en dan zegt ze; Ik wil wel vrijgezel zijn, lekker los gaan etc. Maar 2 weken ervoor zegt ze weer; Nee dat wil ik niet. Tevens zegt ze in de email; Ik wil MEER genegenheid, maar dat word vrij lastig als je vrijgezel bent. Die wispelturigheid man man.
pi_175682045
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik kopieer de tekst uit de email;

Onze sex is altijd goed en dat is ook het probleem helemaal niet. Toen je net wegging hebben we ook nog gewoon goede sex gehad. Maak je daar niet druk over, dat speelt niet.

Alstu.
Plak het gedeelte waarin ze uitlegt wat het probleem wel is eens in een post?
pi_175682053
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:59 schreef Joene het volgende:

[..]

dan zit ze met een fokker wel goed toch ?
Alleen maar beta's hier gast :')
pi_175682058
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:59 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Plak het gedeelte waarin ze uitlegt wat het probleem wel is eens in een post?
Dat staat in de OP
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:01:06 #293
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175682078
Is je vriendin biseksueel?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175682085
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:01 schreef Ven1972 het volgende:
Is je vriendin biseksueel?
Nope
pi_175682090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat staat in de OP
Ah jah, vrijheid. Kan me voorstellen dat ze zich wat bekneld voelt.
pi_175682110
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:01 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ah jah, vrijheid. Kan me voorstellen dat ze zich wat bekneld voelt.
Opeenstapeling van dingen; Financieel, meer genegenheid, vrijheid, huishouden. Dat is het eigenlijk wel maar vrijheid en genegenheid strookt dan weer niet. Ze weet het gewoon niet denk ik.
pi_175682127
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:58 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

:')
Niet op die manier... ik ben nog maagd
pi_175682145
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Opeenstapeling van dingen; Financieel, meer genegenheid, vrijheid, huishouden. Dat is het eigenlijk wel maar vrijheid en genegenheid strookt dan weer niet. Ze weet het gewoon niet denk ik.
Genegenheid in vrijheid, ik snap dat wel. Financieel zou ik niet al te serieus nemen, je hebt haar tenslotte aan een vast contract geholpen. Af en toe een keer afwassen kan ook geen kwaad. Maar vrijheid, hoe ga je dat regelen?
pi_175682155
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:02 schreef AnoniemH het volgende:

Opeenstapeling van dingen; Financieel, meer genegenheid, vrijheid, huishouden. Dat is het eigenlijk wel maar vrijheid en genegenheid strookt dan weer niet. Ze weet het gewoon niet denk ik.
Het is dan ook gewoon nu ook een moeilijke en verwarrende tijd voor haar. Net als dat het voor jou is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175682175
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:02 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Niet op die manier... ik ben nog maagd
Maak je een grap?
pi_175682184
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:04 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Maak je een grap?
Wat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')