abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175680944
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, ik word gewoon bang van jou. Het lijkt wel alsof je een commandocentrum hebt opgericht en zwaar hijgend iedereen zit te overtuigen van je gelijk. Ondanks die 14 jaar kom je stalkerig over, zeer obsessief, zeer afhankelijk en dat het ook fout kan gaan lijkt nog nergens post te vatten.

Als je zo bezig blijft ga je omvallen straks.
Ik ben helemaal niet stalkerig lol, hoe kom je daarbij? Ik heb niets van mij laten horen hoor, zoals beloofd.
pi_175680955
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Maak niet uit. Maar gewoon een beetje vrouwelijk schoon zien is ook chill.
Zeker is dat chill maar dat boeit mij nu niets. Zover is het nog niet. We zijn beide nog geen single. Zoiets kun je niet maken.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:26:37 #153
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175680965
Je plaatst haar op een voetstuk en maakt van je liefde een gevangenis. Sorry, maar ik zou ook wegrennen.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175680967
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zeker is dat chill maar dat boeit mij nu niets. Zover is het nog niet. We zijn beide nog geen single. Zoiets kun je niet maken.
kijken mag hoor
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175680969
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet stalkerig lol, hoe kom je daarbij? Ik heb niets van mij laten horen hoor, zoals beloofd.
Nou ja, als je zelfs naar haar werkgever wil stappen dan vind ik dat ook stalkerig.
pi_175680971
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Joene het volgende:

[..]

kijken mag hoor
Uiteraard
pi_175680972
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Alleen kijken he!
pi_175680982
Engnek is het.
pi_175680990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:27 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Alleen kijken he!
Pfff het gaat zo snel hier dat ik achterloop
pi_175680993
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou ja, als je zelfs naar haar werkgever wil stappen dan vind ik dat ook stalkerig.
Dat was sowieso het plan begin dit jaar al. Zulke dingen kunnen niet. Dalijk krijgt mijn vriendin gezeik als leiddinggevende daardoor, komop zeg.
pi_175681005
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat was sowieso het plan begin dit jaar al. Zulke dingen kunnen niet. Dalijk krijgt mijn vriendin gezeik als leiddinggevende daardoor, komop zeg.
Kan ze dat zelf niet bespreken op haar werk?
pi_175681020
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt dat je de neiging hebt om erg in iemands hoofd te willen kruipen. Bijna alsof je je vriendin assimileren wil. "We are the Borg. You will be assimilated. Resistance is futile".
pi_175681023
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

het is none of your business.... net als dat je er niks over te zeggen hebt of je vriendin uitleg verschuldigd is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175681026
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Kan ze dat zelf niet bespreken op haar werk?
Hoe vaak moet ik nog aangeven dat ze niet praat? Dat ze mij vaak ondersteund heeft is zo, maar ik doe dat dus met dit soort dingen. Ze is snel bang verkeerd te doen.
pi_175681050
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef Joene het volgende:

[..]

het is none of your business.... net als dat je er niks over te zeggen hebt of je vriendin uitleg verschuldigd is.
Het is wel mijn business als ze dalijk ontslagen word omdat ze als leidinggevende had moeten ingrijpen ;) Als ze het zelf niet kan is het prima als je als partner daarbij kunt helpen.
pi_175681052
Je vent zal je baas maar bellen om een roddel door te geven want hij is het niet eens met de gang van zaken op de werkvloer! Ik zou me kapot schamen en ruzie hebben met mijn vriend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681057
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ik nog aangeven dat ze niet praat? Dat ze mij vaak ondersteund heeft is zo, maar ik doe dat dus met dit soort dingen. Ze is snel bang verkeerd te doen.
je bent een beetje haar manager... het kom maar bij papa syndroom, en nu is het kind volwassen en gaat ze ergens anders wonen.
pi_175681059
quote:

[..]

Nou als ze daar een leidinggevende functie heeft en jij gaat bij haar baas zaken melden die niet kunnen, dan kan dat nog weleens slecht uitpakken voor haar misschien?
pi_175681068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef AnoniemH het volgende:

Het is wel mijn business als ze dalijk ontslagen word omdat ze als leidinggevende had moeten ingrijpen ;) Als ze het zelf niet kan is het prima als je als partner daarbij kunt helpen.
Nee, dat is niet prima. Zit er een steekje los bij jou of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175681069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Je vent zal je baas maar bellen om een roddel door te geven want hij is het niet eens met de gang van zaken op de werkvloer! Ik zou me kapot schamen en ruzie hebben met mijn vriend.
Het punt is het is geen roddel. Een roddel zou ik niet voor bellen. Overigens zou ik langsgaan, bellen is zo meh.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:30:04 #171
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175681077
quote:

[..]

Dit is NIET ondersteunen.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175681079
quote:
joh!
pi_175681091
quote:
Ach kom op... better safe then sorry... nietwaar?
pi_175681108
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze had moeten ingrijpen en jij gaat dat even melden bij de baas? Wil je haar ontslagen hebben dan?
pi_175681115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:30 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Dit is NIET ondersteunen.
Dus ondersteunen is de boel de boel laten? Als ik haar daarmee kan helpen omdat ze het zelf niet durft aan te kaarten dan doe ik dat. Dat doet ze bij mij ook met veel dingen. Elkaar helpen moet kunnen in een relatie.

Overigens dwalen we af want het is nu helemaal niet aan de orde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')