Ik ben helemaal niet stalkerig lol, hoe kom je daarbij? Ik heb niets van mij laten horen hoor, zoals beloofd.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, ik word gewoon bang van jou. Het lijkt wel alsof je een commandocentrum hebt opgericht en zwaar hijgend iedereen zit te overtuigen van je gelijk. Ondanks die 14 jaar kom je stalkerig over, zeer obsessief, zeer afhankelijk en dat het ook fout kan gaan lijkt nog nergens post te vatten.
Als je zo bezig blijft ga je omvallen straks.

Zeker is dat chill maar dat boeit mij nu niets. Zover is het nog niet. We zijn beide nog geen single. Zoiets kun je niet maken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Maak niet uit. Maar gewoon een beetje vrouwelijk schoon zien is ook chill.

kijken mag hoorquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Zeker is dat chill maar dat boeit mij nu niets. Zover is het nog niet. We zijn beide nog geen single. Zoiets kun je niet maken.

Nou ja, als je zelfs naar haar werkgever wil stappen dan vind ik dat ook stalkerig.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet stalkerig lol, hoe kom je daarbij? Ik heb niets van mij laten horen hoor, zoals beloofd.

Alleen kijken he!quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Zeker is dat chill maar dat boeit mij nu niets. Zover is het nog niet. We zijn beide nog geen single. Zoiets kun je niet maken.

Dat was sowieso het plan begin dit jaar al. Zulke dingen kunnen niet. Dalijk krijgt mijn vriendin gezeik als leiddinggevende daardoor, komop zeg.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou ja, als je zelfs naar haar werkgever wil stappen dan vind ik dat ook stalkerig.

Kan ze dat zelf niet bespreken op haar werk?quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:27 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat was sowieso het plan begin dit jaar al. Zulke dingen kunnen niet. Dalijk krijgt mijn vriendin gezeik als leiddinggevende daardoor, komop zeg.

Ik denk dat ze bedoelt dat je de neiging hebt om erg in iemands hoofd te willen kruipen. Bijna alsof je je vriendin assimileren wil. "We are the Borg. You will be assimilated. Resistance is futile".quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:25 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet stalkerig lol, hoe kom je daarbij? Ik heb niets van mij laten horen hoor, zoals beloofd.

het is none of your business.... net als dat je er niks over te zeggen hebt of je vriendin uitleg verschuldigd is.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:27 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat was sowieso het plan begin dit jaar al. Zulke dingen kunnen niet. Dalijk krijgt mijn vriendin gezeik als leiddinggevende daardoor, komop zeg.

Hoe vaak moet ik nog aangeven dat ze niet praat? Dat ze mij vaak ondersteund heeft is zo, maar ik doe dat dus met dit soort dingen. Ze is snel bang verkeerd te doen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Kan ze dat zelf niet bespreken op haar werk?

Het is wel mijn business als ze dalijk ontslagen word omdat ze als leidinggevende had moeten ingrijpenquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef Joene het volgende:
[..]
het is none of your business.... net als dat je er niks over te zeggen hebt of je vriendin uitleg verschuldigd is.
 Als ze het zelf niet kan is het prima als je als partner daarbij kunt helpen.
 Als ze het zelf niet kan is het prima als je als partner daarbij kunt helpen.

je bent een beetje haar manager... het kom maar bij papa syndroom, en nu is het kind volwassen en gaat ze ergens anders wonen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog aangeven dat ze niet praat? Dat ze mij vaak ondersteund heeft is zo, maar ik doe dat dus met dit soort dingen. Ze is snel bang verkeerd te doen.

Nou als ze daar een leidinggevende functie heeft en jij gaat bij haar baas zaken melden die niet kunnen, dan kan dat nog weleens slecht uitpakken voor haar misschien?quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog aangeven dat ze niet praat? Dat ze mij vaak ondersteund heeft is zo, maar ik doe dat dus met dit soort dingen. Ze is snel bang verkeerd te doen.

Nee, dat is niet prima. Zit er een steekje los bij jou of zo?quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef AnoniemH het volgende:
Het is wel mijn business als ze dalijk ontslagen word omdat ze als leidinggevende had moeten ingrijpenAls ze het zelf niet kan is het prima als je als partner daarbij kunt helpen.

Het punt is het is geen roddel. Een roddel zou ik niet voor bellen. Overigens zou ik langsgaan, bellen is zo meh.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Je vent zal je baas maar bellen om een roddel door te geven want hij is het niet eens met de gang van zaken op de werkvloer! Ik zou me kapot schamen en ruzie hebben met mijn vriend.

Dit is NIET ondersteunen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:
[..]

joh!quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Je vent zal je baas maar bellen om een roddel door te geven want hij is het niet eens met de gang van zaken op de werkvloer! Ik zou me kapot schamen en ruzie hebben met mijn vriend.

Ach kom op... better safe then sorry... nietwaar?quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef Isabeau het volgende:

Ze had moeten ingrijpen en jij gaat dat even melden bij de baas? Wil je haar ontslagen hebben dan?quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:29 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het is wel mijn business als ze dalijk ontslagen word omdat ze als leidinggevende had moeten ingrijpenAls ze het zelf niet kan is het prima als je als partner daarbij kunt helpen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |