SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Glow in the Dark.
Het is in ieder geval droog...
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:14 schreef just me het volgende:
[..]tot later
![]()
en veel luisterplezier
![]()
have funquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:14 schreef just me het volgende:
[..]tot later
![]()
en veel luisterplezier
![]()
Daarom dus al beter dan Coldplayquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:14 schreef peaceman het volgende:
tja snow patrol, echt zo'n band die niet imponeert, maar ook niet irriteert.
chasing cars vind ik echt een fijn nummer.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:14 schreef peaceman het volgende:
Run vind ik wel hun muzikale hoogtepunt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
chasing cars vind ik echt een fijn nummer.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom dus al beter dan Coldplay
Live beter dan op de plaat in ieder geval...quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:14 schreef peaceman het volgende:
Ik heb ze, geloof ik, ook wel eens live gezien. Maar omdat ik twijfel betekent dat OF dat ze geen indruk maakten OF dat ik ze niet live gezien heb.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live beter dan op de plaat in ieder geval...
Veel plezier!quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:14 schreef just me het volgende:
[..]tot later
![]()
en veel luisterplezier
![]()
mooi logoquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het honkbal seizoen kan weer beginnen...
Die knuppels hebben in dit geval alleen niks met honkbal te maken.quote:
Inderdaad. Totaal bizar, die gekte. Wat is er nu eigenlijk gebeurd? We hebben enige overlast gehad doordat er een laagje sneeuw is gevallen (zoals dat bijna elke winter gebeurt). Maar er wordt een drama van gemaakt alsof er een vulkaan is uitgebarsten en alsof de noodtoestand van kracht is. En het idiote is: half Nederland doet nog mee ook aan die idioterie.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die knuppels hebben in dit geval alleen niks met honkbal te maken.
Maar ik doe net of ik dat niet weet...
zelfs de onderwijzers gaan ervan in stakingquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. Totaal bizar, die gekte. Wat is er nu eigenlijk gebeurd? We hebben enige overlast gehad doordat er een laagje sneeuw is gevallen (zoals dat bijna elke winter gebeurt). Maar er wordt een drama van gemaakt alsof er een vulkaan is uitgebarsten en alsof de noodtoestand van kracht is. En het idiote is: half Nederland doet nog mee ook aan die idioterie.
Net als toetje een flinke portie Kaiserschmarren naar binnen gewerkt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Voer is op, nu aan het toetje dat is Radio 49.
oeh lekker, soms, wel erg machtigquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als toetje een flinke portie Kaiserschmarren naar binnen gewerkt.
Met poedersuiker en een kluit zoute boter er op...
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die knuppels hebben in dit geval alleen niks met honkbal te maken.
Maar ik doe net of ik dat niet weet...
Ja, weet je.... voordat de sneeuw valt, zitten alle sneeuwvlokjes bij elkaar .... dus 1 zo'n sneeuwvlokje die vraagt aan een ander waar hij van plan is om te gaan vallen. Dus dat sneeuwvlokje zegt; Ik ga lekker naar Oostenrijk. Lekker lui op de piste liggen. En jij?quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. Totaal bizar, die gekte. Wat is er nu eigenlijk gebeurd? We hebben enige overlast gehad doordat er een laagje sneeuw is gevallen (zoals dat bijna elke winter gebeurt). Maar er wordt een drama van gemaakt alsof er een vulkaan is uitgebarsten en alsof de noodtoestand van kracht is. En het idiote is: half Nederland doet nog mee ook aan die idioterie.
Wij hebben geen bergen, geen echt koude winters en zelden sneeuw.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Exact dit. Je kunt Noorwegen of een ander winters land niet met Nederland vergelijk, appels met peren.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben geen bergen, geen echt koude winters en zelden sneeuw.
Dus als het een keer sneeuwt en flink ook, zoals gisteren, dan stremt de boel.
Niet zo gek, we zijn er gewoon niet voldoende op voorbereid...
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, weet je.... voordat de sneeuw valt, zitten alle sneeuwvlokjes bij elkaar .... dus 1 zo'n sneeuwvlokje die vraagt aan een ander waar hij van plan is om te gaan vallen. Dus dat sneeuwvlokje zegt; Ik ga lekker naar Oostenrijk. Lekker lui op de piste liggen. En jij?
Waarop die ander zegt: Ik ga naar Nederland, paniek zaaien.
Best gek, want het sneeuwt zowat elke winter hier.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben geen bergen, geen echt koude winters en zelden sneeuw.
Dus als het een keer sneeuwt en flink ook, zoals gisteren, dan stremt de boel.
Niet zo gek, we zijn er gewoon niet voldoende op voorbereid...
Heb je een tweeling?quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:31 schreef livelink het volgende:
Grappig, twee 14-jarigen die voor het eerst Drs. P horen
niet zoveel keus voor dames...quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://nuffsaidamsterdam.com/
Ook voor dames...
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:31 schreef livelink het volgende:
Grappig, twee 14-jarigen die voor het eerst Drs. P horen
Ja, wel zo'n 3 dagen per jaar dat het ook nog blijft liggen...quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best gek, want het sneeuwt zowat elke winter hier.
Dat is volgens mij niet helemaal waar. Er zijn jaren geweest dat het helemaal niet sneeuwde.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best gek, want het sneeuwt zowat elke winter hier.
Godzijdank nietquote:
voortaan kan het elke winter sneeuwen, Symph heeft snowboots!quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet helemaal waar. Er zijn jaren geweest dat het helemaal niet sneeuwde.
Volgende keer gaat 'ie gewoon mee, geen gelul meer!quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph net op de bank: ik ga die Gargamel maar eens draaien vanavond
ik ben voorquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende keer gaat 'ie gewoon mee, geen gelul meer!
Ik gok eerder dat ze pro zijnquote:
Typoquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat ze pro zijn
Die Gargamel?quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph net op de bank: ik ga die Gargamel maar eens draaien vanavond
45.000 maar? Heel Schotland is toch altijd dronken?quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit doet me aan 45000 dronken Schotten denken.
Die zaten in het stadion. De rest van de Schotten zat gewoon in de kroeg of wellicht thuis.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
45.000 maar? Heel Schotland is toch altijd dronken?
Ah zoquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gogol Bordello was te moeilijk om te onthouden
ik aan Milli Vanilliquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet eigenlijk aan Peter Blanker denken
Ik heb iets Iers aangevraagd voor je...quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit doet me aan 45000 dronken Schotten denken.
daar zijn ze danquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb iets Iers aangevraagd voor je...
10 en 18 februari bedoel je?quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 25 januari samen met de Dropkick Murphy's in de Heineken Music Bak...![]()
Een zaterdag in ieder geval, 10 februari in mijn geval.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
10 en 18 februari bedoel je?
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:56 schreef livelink het volgende:
Mijn hartslag gaat een tikkeltje sneller nu.
10 feb is zaterdag idd, 18 is zondag.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Een zaterdag in ieder geval, 10 februari in mijn geval.
De 25e moet ik aan de whisky, zie ik nu...
Hij zong ook I cannot swallow. Dat hoorde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Gorgelen als songtext. Vernieuwend.
Is een Ierse whiskey proeverij, dus het is wel in het verlengde...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
10 feb is zaterdag idd, 18 is zondag.
Aan de whisky is ook niet verkeerd
quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Pie Jesu, het is er weer de tijd voor...
Volgende week dinsdag zingt een vriend (counter tenor) van ons dit weer tijdens zijn jaarlijkse kerstconcert in Monnickendam. Ik kan alleen niet tegen die hoge stem...quote:
ik kan het wel hebbenquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag zingt een vriend (counter tenor) van ons dit weer tijdens zijn jaarlijkse kerstconcert in Monnickendam. Ik kan alleen niet tegen die hoge stem...
ongelukjequote:Op dinsdag 12 december 2017 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ook mooi![]()
Op dat intermezzo na...
Goed mixen is dan weer iets anders..quote:
alle begin is moeilijkquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed mixen is dan weer iets anders..
Done...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Moet hier even gepost worden dan
MUZ / Post hier op de datum- of tijdsaanduiding uit een songtekst
Nee, Harry is veel beterder...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende keer kinderen voor kinderen
quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Die hoorde ik vanochtend tot mijn spijt op de radioquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:16 schreef livelink het volgende:
Dit heb ik maar niet aan de jongens laten horen
Met die hormonen weet je het nooit.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Is dit sexueel overdraagbaar dan?
14 Jaar.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Met die hormonen weet je het nooit.
Moest je zeker nog geld toe geven ook...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Annie kan ook heeeel vals een BZN-kerstplaat inzingen, afgelopen jaar bij mama Symph gehoord, tijdens de kaasfondue. LP is bij de kringloop beland, echt te erg
Ken je A Fish Called Wanda?quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:20 schreef CindieY het volgende:
Ik heb lichtelijk zo'n RIk werd er als kind altijd mee geplaagd, want ik kom maar heel gewoon uit de provincie Groningen, waar het accent heul anders is.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moest je zeker nog geld toe geven ook...
quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je A Fish Called Wanda?
Met een accent kan je een heel eind komen...
de vraag bij het ophalen:is het artikel schoon, heel en bruikbaar? Heb ik met een leugentje beantwoordquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moest je zeker nog geld toe geven ook...
Annie is altijd heel schoon.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de vraag bij het ophalen:is het artikel schoon, heel en bruikbaar? Heb ik met een leugentje beantwoord
quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Annie is altijd heel schoon.
Meteen douchen na het schoonmaken van de wijting...
ik speel ook nog de basquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu speelt 'ie een mopje op de piano, wat issie muzikaal he, die echtgenoot van mij...
'When I want sax, I call Candy...'quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu speelt 'ie een mopje op de piano, wat issie muzikaal he, die echtgenoot van mij...
Daarentegen is het kerstalbum van The Cats wel goed aan te horen. Die moet ik elke Kerst toch wel 1x horen. Kan ook nostalgie zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Annie kan ook heeeel vals een BZN-kerstplaat inzingen, afgelopen jaar bij mama Symph gehoord, tijdens de kaasfondue. LP is bij de kringloop beland, echt te erg
nu hoor ik het ookquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Veel vrouwen zingen: I like shopping
quote:
Kattengejank...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarentegen is het kerstalbum van The Cats wel goed aan te horen. Die moet ik elke Kerst toch wel 1x horen. Kan ook nostalgie zijn.
[ afbeelding ]
geweldige hoes.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarentegen is het kerstalbum van The Cats wel goed aan te horen. Die moet ik elke Kerst toch wel 1x horen. Kan ook nostalgie zijn.
[ afbeelding ]
De bus?quote:
Busje komt zoquote:
Ik denk dat DDM dat doet...quote:
Die is het, Henk speelt het...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik denk dat DDM dat doet...
Ik vraag vast 'Me So Horny' voor die show aan...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
Geproduceerd door Trevor Horn
Zal t.z.t. ook voorbijkomen in de Horn-show die ik al een eeuwigheid in het vooruitzicht stel.
Ik heb die R niet...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:35 schreef livelink het volgende:
Op dat kerstalbum van The Cats staat ook nog een nummer voor CindieY
quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag vast 'Me So Horny' voor die show aan...
quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:35 schreef livelink het volgende:
Op dat kerstalbum van The Cats staat ook nog een nummer voor CindieY
dat wil ik de bure niet aandoenquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Henk speelde dus geen bas, maar viool
quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan die k*treclame met dat filmpje niet weg? Hij drukt elke keer de muziek weg
nee, op fok! een reclame voor iets met boekhouden, ik kan niet eens fok! en muziek tegelijk doen op de ipad. Het vivaforum heeft nog irritantere reclames trouwensquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Geef die jongen wat MP3's onder de boom dan...
Ah, vraag aan Santa dan een abo voor onder de boom...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, op fok! een reclame voor iets met boekhouden, ik kan niet eens fok! en muziek tegelijk doen op de ipad. Het vivaforum heeft nog irritantere reclames trouwens
Met een 1-ster abo ben je er al van afquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, op fok! een reclame voor iets met boekhouden, ik kan niet eens fok! en muziek tegelijk doen op de ipad. Het vivaforum heeft nog irritantere reclames trouwens
ik hoor geen geluid bij reclames, maar ze drukken wel radio49 weg en dan is het opeens stilquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Reclames zijn altijdmet of zonder geluid...
Een algeheel reclame verbod zou best fijn zijn.
Er is hier dan ook een simpele remedie voor...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Reclames zijn altijdmet of zonder geluid...
Een algeheel reclame verbod zou best fijn zijn.
Oh? Want tv-reclame, radio reclame, billboards en tegenwoordig die felle lichtgevende schermen langs de snelweg...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is hier dan ook een simpele remedie voor...
Dat kan, maar dan moet je nog iets dieper in de buidel tasten...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh? Want tv-reclame, radio reclame, billboards en tegenwoordig die felle lichtgevende schermen langs de snelweg...die zou ik graag zien verdwijnen
Ja, gaat onbetaalbaar wordenquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet je nog iets dieper in de buidel tasten...
Song van het jaar 2017! Die komt er wel in denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, heb ik het toch gehoord voor de Top2000 begint
Zo lang jij en ik de kosten niet betalen, doet een ander dat via reclame...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, gaat onbetaalbaar worden
In sommige steden hebben ze gekozen om reclame zuilen en dergelijke te verwijderen. De stad wordt er een stuk vrolijker van.
Maar tegelijkertijd ook weer overhyped.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke plaat maar ze hebben zoveel betere nummers.
Door wie?quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Song van het jaar 2017! Die komt er wel in denk ik.
Het paste mooi achter de vorige.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke plaat maar ze hebben zoveel betere nummers.
Dit nummer of Arcade Fire?quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd ook weer overhyped.
Arcade Fire...quote:
Mexican panfluit...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hadden ook gewoon een normaal einde aan het nummer mogen maken
Oh hun.... mja, alle album jaarlijstjes tonen ook weer allemaal dezelfde titels... War on Drugs overal bijna op 1quote:
onder andere en dan een halve jamsessie om het nog even te rekken, ik kan er niet zo veel meequote:
Ben ik het niet met je eens. Wij volgen ze al een tijdje en we hebben ze meerdere keren live gezien en ze zijn echt heel goed. Dit nummer vind ik wel overhyped.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
onder andere en dan een halve jamsessie om het nog even te rekken, ik kan er niet zo veel mee
En nee, Symph, je waagt het niet
Ken dat album niet, maar zou het toeval zijn als alle lijstjes hetzelfde zijn?quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh hun.... mja, alle album jaarlijstjes tonen ook weer allemaal dezelfde titels... War on Drugs overal bijna op 1
Originaliteit is erg ver te zoeken.
Het was heel heel druk en heel heel gladquote:
Het probleem is, is dat het allemaal maar middelmatige albums. Maar goed, misschien is dat Nederland ten voeten uit. Middelmaat.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken dat album niet, maar zou het toeval zijn als alle lijstjes hetzelfde zijn?
Hoeft niks met originaliteit te maken te hebben...
Het is simpelweg 1 van hun weinige hitjes en dat krijgt airplay, zeker nadat Eberhard vd Laan het had laten afspelen. Verder is Arcade Fire gewoon een leuk bandje met soms wat 'vreemde', maar voor mij prima songs...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens. Wij volgen ze al een tijdje en we hebben ze meerdere keren live gezien en ze zijn echt heel goed. Dit nummer vind ik wel overhyped.
Ja, ik vond het om 18.30 ook al heel erg glad, ja. Eerst liep ik over de straat omdat de stoep zo rottig liep, maar op een gegeven moment ben ik juist op de sneeuwresten gaan lopen omdat de straat verraderlijk glad werd.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Het was heel heel druk en heel heel glad
Wie bepaalt dat het middelmaat is?quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het probleem is, is dat het allemaal maar middelmatige albums. Maar goed, misschien is dat Nederland ten voeten uit. Middelmaat.
Ja precies dat!quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond het om 18.30 ook al heel erg glad, ja. Eerst liep ik over de straat omdat de stoep zo rottig liep, maar op een gegeven moment ben ik juist op de sneeuwresten gaan lopen omdat de straat verraderlijk glad werd.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is simpelweg 1 van hun weinige hitjes en dat krijgt airplay, zeker nadat Eberhard vd Laan het had laten afspelen. Verder is Arcade Fire gewoon een leuk bandje met soms wat 'vreemde', maar voor mij prima songs...
Wel eindelijk weer licht in Dellûf?quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Het was heel heel druk en heel heel glad
je hebt alleen gargamel gemistquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:59 schreef just me het volgende:
bedankt voor het begin en het einde Symph
Het was leuk om er even geweest te zijn, volgens mij zei ik vorig jaar ik ga nooit weer maar die lichtjes in de bomen die weerspiegelen in de grachten zijn toch wel tofquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel eindelijk weer licht in Dellûf?
Je hoeft er geen wereldreis voor te maken, dus het is een kleine moeite...quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Het was leuk om er even geweest te zijn, volgens mij zei ik vorig jaar ik ga nooit weer maar die lichtjes in de bomen die weerspiegelen in de grachten zijn toch wel tof
twee veertienjarigen die Drs P ontdekkenquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel, Symphonic![]()
Het was weer inspirerend.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft er geen wereldreis voor te maken, dus het is een kleine moeite...
Beterschap!quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:03 schreef peaceman het volgende:
Dank Symph!
Wel geluisterd, niet veel gepost (beetje koppijn)
oh dat zal morgen wel weer over zijn hoor. Weinig slaap en druk gehad. Niets bijzonders.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:03 schreef peaceman het volgende:
Dank Symph!
Wel geluisterd, niet veel gepost (beetje koppijn)
de volgende les gaat over Jules de Cortequote:Op dinsdag 12 december 2017 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
twee veertienjarigen die Drs P ontdekken
quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de volgende les gaat over Jules de Corte
quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik post 'm gewoon nog een keer:
waa echt een tof nummerquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik post 'm gewoon nog een keer:
die ga ik zeker wel kijken binnenkortquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je een heel concert willen zien:
en laat je dan lekker gaanquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die ga ik zeker wel kijken binnenkort
dank je, bakje troost heb ik wel nodig.. storing KPN dus alles is brakquote:
Zo donker? Hier niet, maar wel erg veel wind.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kwart voor 9, lijkt nog wel nacht hier.
Jij ook?quote:Op woensdag 13 december 2017 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
dank je, bakje troost heb ik wel nodig.. storing KPN dus alles is brak
Nee, ik ben niet brakquote:
Dus niet alles is brak.quote:
Het is hier niet de hele tijd maar de verbinding valt er regelmatig uit, volgens de site van KPN kan dit de hele ochtend duren.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2017 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dat je naar de stad fietst omdat je om 10:10 uur bij de kapper moet zijn en dat de afspraak dan niet doorgaat.Ik ben wel gebeld, maar toen was ik al in de stad om eerst naar wat winkels te gaan en het regent pijpenstelen. Ik was doorweekt.
quote:
Iets klopt er hier niet...quote:
Vandaar dat het zo heerlijk rustig is...quote:Op woensdag 13 december 2017 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
Het is hier niet de hele tijd maar de verbinding valt er regelmatig uit, volgens de site van KPN kan dit de hele ochtend duren.
Een Fluim?quote:Op woensdag 13 december 2017 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, het kerstpakket van Symph is binnen. Helaas kun je dit jaar geen cadeaukaart van de Hema bestellen. Assortiment van ruim 1000 producten waar je niet op zit te wachten, gelukkig zit er nog een dinerbon tussen, maar heel boeiend is die ook niet.
ik vond die bon van de Hema echt primaquote:Op woensdag 13 december 2017 11:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kent weinig kerstpakketten waar men ECHT 100% enthousiast over is....
Wat klopt er niet? Ik ben gebeld door de kapper en ik heb geen KPN-storing. Zowel niet thuis als op mijn mobiel.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iets klopt er hier niet...
[ afbeelding ]
Nee maar ik vind het wel altijd een leuk gebaar van de werkgever. Je krijgt het zomaar....quote:Op woensdag 13 december 2017 11:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kent weinig kerstpakketten waar men ECHT 100% enthousiast over is....
Dus heb ik mijn tijd nuttig besteed en n kerstboom gekocht !quote:Op woensdag 13 december 2017 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo heerlijk rustig is...
Mja, tis een beetje zonde geld als niemand die kerstpakketten ook echt gebruikt. Kan je als werkgever beter inderdaad een financieel extraatje geven.quote:Op woensdag 13 december 2017 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het wel altijd een leuk gebaar van de werkgever. Je krijgt het zomaar....
Wij krijgen geen pakket maar een envelop met geld, persoonlijk van je leidinggevende. Peaceman krijgt ook geld, maar dan extra bij zijn salaris. Dat vind ik erg onpersoonlijk.
Wel eerst de 25.000 beestjes er uit schudden he?quote:Op woensdag 13 december 2017 11:18 schreef just me het volgende:
[..]
Dus heb ik mijn tijd nuttig besteed en n kerstboom gekocht !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |