Dat komt omdat Bittrex de aanmeldingen via een geautomatiseerde tool beoordeelt, en die accepteert geen gemaskeerde BSN of watermerken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh eens hoor. Maar als er staat dat het NIET mag ergens (zoals bij Bittrex) kan je het dus beter gewoon ook maar niet doen.
Ah oke heeft iemand hier ervaring mee gehad. Vraag me af of ik uiteindelijk dan het geld krijg zoals de huidige waarde nu of van de waarde toen ik het verkocht..quote:
Daar heb je bureaus voor, hoef je niet zelf te doen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is gemakkelijker gezegd dan in praktijk gedaan. Je kunt niet zomaar iemand van straat trekken. Je moet mensen selecteren, opleiden en waarschijnlijk ook screenen als ze met id's moeten werken.
Je krijgt gewoon het bedrag in coins terug op het retouradres dat je hebt ingevuld.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:21 schreef Maryamgouda het volgende:
[..]
Ah oke heeft iemand hier ervaring mee gehad. Vraag me af of ik uiteindelijk dan het geld krijg zoals de huidige waarde nu of van de waarde toen ik het verkocht..
Ik snap ook niet echt waarom je je ID zou watermerken voor zoiets. Natuurlijk moet je niet je ID overal rondstrooien, maar het lijkt me dat het wel encrypted is opgeslagen bij Bittrex.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh eens hoor. Maar als er staat dat het NIET mag ergens (zoals bij Bittrex) kan je het dus beter gewoon ook maar niet doen.
Dus ze gaan XRP gebruiken?quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:
Bij Ripple heb ik altijd het idee dat een paar banken die coin aan het pompen zijn, als het een beetje achter blijft.verder geen problemen mee
Waarom winnen mensen de loterij.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Bovendien hebben ze miljoenen paspoorten, hoe groot is de kans dat er met jouw ID net iets kan gebeuren.
Je moet nergens van uit gaan..quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt waarom je je ID zou watermerken voor zoiets. Natuurlijk moet je niet je ID overal rondstrooien, maar het lijkt me dat het wel encrypted is opgeslagen bij Bittrex.
Bovendien hebben ze miljoenen paspoorten, hoe groot is de kans dat er met jouw ID net iets kan gebeuren.
Met de huidige extreme bedragen ontkom je niet helemaal aan een validatie.
Tja je kunt morgen ook je auto in de prak rijden.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Waarom winnen mensen de loterij.
(On)geluk hebben!
totdat je niet meer naar het buitenland kan omdat je gezocht wordtquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tja je kunt morgen ook je auto in de prak rijden.
Ik lig niet echt wakker van zo'n paspoort kopie.
denied!quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef gelly het volgende:
Waves weer even naar de .00060 ofzo, alvast bedankt.
Zij moeten gewoon zelf aan bepaalde regels voldoen als exchange.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt waarom je je ID zou watermerken voor zoiets. Natuurlijk moet je niet je ID overal rondstrooien, maar het lijkt me dat het wel encrypted is opgeslagen bij Bittrex.
Met de huidige extreme bedragen ontkom je niet helemaal aan een validatie.
Totdat je besluit je er niet druk over te maken. Ja, het kan gebeuren ja. Nee, het hoeft niet te gebeuren. Met een watermerkje hou je boze tokkies niet buiten de deur als ze aankloppen voor wat niet geleverde Iphones.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef Oscar. het volgende:
[..]
totdat je niet meer naar het buitenland kan omdat je gezocht wordt
totdat je continu door de politie wordt aangehouden omdat je gesignaleerd staat
totdat je continu deurwaarders aan je deur hebt die geld van je eisen
totdat je boze tokkies aan de deur hebt omdat je de beloofde iPhones niet hebt geleverd
tsja.
Maar je kunt een afweging maken hoe groot die kans is. Het is wat anders als je je net behaalde rijbewijs op twitter gooit bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef Oscar. het volgende:
[..]
totdat je niet meer naar het buitenland kan omdat je gezocht wordt
totdat je continu door de politie wordt aangehouden omdat je gesignaleerd staat
totdat je continu deurwaarders aan je deur hebt die geld van je eisen
totdat je boze tokkies aan de deur hebt omdat je de beloofde iPhones niet hebt geleverd
tsja.
Met dat watermerkje trapt helemaal niemand erin.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Met een watermerkje hou je boze tokkies niet buiten de deur als ze aankloppen voor wat niet geleverde Iphones.
Dit dus, het leven kent wel grotere gevaren.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat je besluit je er niet druk over te maken. Ja, het kan gebeuren ja. Nee, het hoeft niet te gebeuren. Met een watermerkje hou je boze tokkies niet buiten de deur als ze aankloppen voor wat niet geleverde Iphones.
Je overschat hier schromelijk tokkies.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Met dat watermerkje trapt helemaal niemand erin.
Ik heb ook een brandverzekering.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit dus, het leven kent wel grotere gevaren.
je bedoelt ADXquote:
snel verkopenquote:
12k maar?quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:54 schreef gelly het volgende:
Magnet is met zn 12k aan waves de prijs aan het drukken.
Hij heeft toch veel meer?quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:54 schreef gelly het volgende:
Magnet is met zn 12k aan waves de prijs aan het drukken.
Bizar eigenlijk. Binnen die tijd zoveel profit. Had je nu 5000 euro ingezetquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:10 schreef Dje_1985 het volgende:
Ook maar eens posten na al maanden lurken in dit topic. Alles in ¤
Augustus dit jaar 75,- BTC gekocht en 25,- XRP.
September nogmaals 100,- BTC, 100,- ETH, 150,- XRP en 50,- LTC.
Strategie: alles in paper wallets en hodl.
Inzet: 500,- vandaag door de 1200,- en inmiddels 1500,- aangetikt 🎉
Doel: Lambo in 2025.
Zware pump bezig... Vertrouw het niet...quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:59 schreef TourOfData het volgende:
What's up with Ripple? Wat is er aan de hand? 50% erbij in 12 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |