Dat de koers keihard doorschiet betekent nog niet meteen dat het een goede keuze isquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Gisteren werd hier nog iemand uitgelachen omdat hij LTC op een ATH wilde kopen (200)...
Had ik ook gezegd als ik dev was ja. Die reacties onder die tweet maken het ook niet beter.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
[..]FAKE NEWStwitter:DavidSonstebo twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 18:15:35@TheNextWeb This is an absolute fabrication by the author at @TheNextWeb and IOTA Foundation's legal team is on thi… https://t.co/vOzl8eFENv reageer retweet
Ledger Nano S.quote:
Als je serieus bezig wilt met crypto's kom je niet onder die verificatie uit.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:27 schreef Nurksis het volgende:
Het is al een aantal keer voorbij gekomen, maar ik ben het overzicht wat kwijt.
Waar kun je makkelijk terug naar FIAT gaan? En waar kun je nog terecht zonder ID verificatie? Misschien een idee om een overzicht te maken zodat deze aan de OP, en in het N00B-topic toegevoegd kan worden.
Dat overzichtje wil ik best maken als ik zelf het overzicht heb
Bitonic.nl als je snel wil verkopen tegen een hogere fee.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:27 schreef Nurksis het volgende:
Het is al een aantal keer voorbij gekomen, maar ik ben het overzicht wat kwijt.
Waar kun je makkelijk terug naar FIAT gaan? En waar kun je nog terecht zonder ID verificatie? Misschien een idee om een overzicht te maken zodat deze aan de OP, en in het N00B-topic toegevoegd kan worden.
Dat overzichtje wil ik best maken als ik zelf het overzicht heb
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je serieus bezig wilt met crypto's kom je niet onder die verificatie uit.
Daar was ik mij idd bewust van. Maar kan het überhaupt nog ergens als men enkele euro's (Max. 500) wil uitbetalen?quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je serieus bezig wilt met crypto's kom je niet onder die verificatie uit.
Bekijk het adres eens op Etherscan, misschien staat daar meer info.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:08 schreef UtopiaVolger het volgende:
he network is just so congested that you just have to increase the gas price in order to withdraw. And Etherdelta's having an issue with updating right now. Most people are able to withdraw by increasing the gas price to higher than 25 gwei. Are you using metamask and do you have other pending transactions?
Lukt ze dan niet echt goed...quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:
Bij Ripple heb ik altijd het idee dat een paar banken die coin aan het pompen zijn, als het een beetje achter blijft.verder geen problemen mee
Ja heb ik meerdere malen gedaan, maar daar staat niks pending. EtherDelta flipt gewoon op de dag dat ik het gebruik.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Bekijk het adres eens op Etherscan, misschien staat daar meer info.
Dan is er wat anders aan de hand. Of er mist een decimaal.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:08 schreef UtopiaVolger het volgende:
Yes lol the network is just so congested that you just have to increase the gas price in order to withdraw. And Etherdelta's having an issue with updating right now. Most people are able to withdraw by increasing the gas price to higher than 25 gwei. Are you using metamask and do you have other pending transactions?
Ik had de gas prize zelfs op 80 gezet zonder succes.
Ja.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:18 schreef Patroon het volgende:
Ik zit zowel op Bittrex naar LTC te kijken als op Binance. Op Binance is de waarde 304 dollar en op Bittrex 320 dollar. Dat is een best groot verschil, is dat normaal?
ah dus op Binance kopen en dan voor een paar centen naar Bittrex sturen en verkopenquote:
Dat heet arbitrage en is veelal niet rendabel door hoge fees, als je het narekent zul je wel zien dat het net wel/net niet rendabel is.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
ah dus op Binance kopen en dan voor een paar centen naar Bittrex sturen en verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |