DEXquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:00 schreef MissionPhailed het volgende:
En hierom vermijd ik tegenwoordig gecentraliseerde exchanges
Bij Bl3p mag dat ook gewoon, er staat bij het aanmelden zelfs bij dat het toegestaan is je BSN te blurren en een watermerk toe te voegen. Maarja, zij hebben vanwege drukte de aanmeldingen stopgezet.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké duidelijk.![]()
Daar mag dat dus kennelijk wel.
Gedecentraliseerde exchanges kunnen ook om je ID vragen en de toegang weigeren. Bekijk de voorwaarden van de Waves Dex bijvoorbeeld. Je gaat bij gebruik een contract aan met een bedrijf in de VK, met alle rechten en plichten. Ik ken nog geen Open DEX.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:00 schreef MissionPhailed het volgende:
En hierom vermijd ik tegenwoordig gecentraliseerde exchanges
Oh eens hoor. Maar als er staat dat het NIET mag ergens (zoals bij Bittrex) kan je het dus beter gewoon ook maar niet doen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij Bl3p mag dat ook gewoon, er staat bij het aanmelden zelfs bij dat het toegestaan is je BSN te blurren en een watermerk toe te voegen. Maarja, zij hebben vanwege drukte de aanmeldingen stopgezet.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh eens hoor. Maar als er staat dat het NIET mag ergens (zoals bij Bittrex) kan je het dus beter gewoon ook maar niet doen.
In de wallet van litebitquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:13 schreef Maryamgouda het volgende:
Mensen ik heb trouwens jullie hulp nodig. Ik heb wat coins verkocht van een wallet via litebit. Nou hebben ze die aankoop geannuleerd NADAT het al weg is van die wallet. Waar is het geld nu? Vanwege drukte kan t n tijdje dure voor ze reagere op mn bericht
Dat komt omdat Bittrex de aanmeldingen via een geautomatiseerde tool beoordeelt, en die accepteert geen gemaskeerde BSN of watermerken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh eens hoor. Maar als er staat dat het NIET mag ergens (zoals bij Bittrex) kan je het dus beter gewoon ook maar niet doen.
Ah oke heeft iemand hier ervaring mee gehad. Vraag me af of ik uiteindelijk dan het geld krijg zoals de huidige waarde nu of van de waarde toen ik het verkocht..quote:
Daar heb je bureaus voor, hoef je niet zelf te doen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is gemakkelijker gezegd dan in praktijk gedaan. Je kunt niet zomaar iemand van straat trekken. Je moet mensen selecteren, opleiden en waarschijnlijk ook screenen als ze met id's moeten werken.
Je krijgt gewoon het bedrag in coins terug op het retouradres dat je hebt ingevuld.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:21 schreef Maryamgouda het volgende:
[..]
Ah oke heeft iemand hier ervaring mee gehad. Vraag me af of ik uiteindelijk dan het geld krijg zoals de huidige waarde nu of van de waarde toen ik het verkocht..
Ik snap ook niet echt waarom je je ID zou watermerken voor zoiets. Natuurlijk moet je niet je ID overal rondstrooien, maar het lijkt me dat het wel encrypted is opgeslagen bij Bittrex.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ze gaan XRP gebruiken?quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:
Bij Ripple heb ik altijd het idee dat een paar banken die coin aan het pompen zijn, als het een beetje achter blijft.verder geen problemen mee
Waarom winnen mensen de loterij.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Bovendien hebben ze miljoenen paspoorten, hoe groot is de kans dat er met jouw ID net iets kan gebeuren.
Je moet nergens van uit gaan..quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt waarom je je ID zou watermerken voor zoiets. Natuurlijk moet je niet je ID overal rondstrooien, maar het lijkt me dat het wel encrypted is opgeslagen bij Bittrex.
Bovendien hebben ze miljoenen paspoorten, hoe groot is de kans dat er met jouw ID net iets kan gebeuren.
Met de huidige extreme bedragen ontkom je niet helemaal aan een validatie.
Tja je kunt morgen ook je auto in de prak rijden.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Waarom winnen mensen de loterij.
(On)geluk hebben!
totdat je niet meer naar het buitenland kan omdat je gezocht wordtquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tja je kunt morgen ook je auto in de prak rijden.
Ik lig niet echt wakker van zo'n paspoort kopie.
denied!quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef gelly het volgende:
Waves weer even naar de .00060 ofzo, alvast bedankt.
Zij moeten gewoon zelf aan bepaalde regels voldoen als exchange.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt waarom je je ID zou watermerken voor zoiets. Natuurlijk moet je niet je ID overal rondstrooien, maar het lijkt me dat het wel encrypted is opgeslagen bij Bittrex.
Met de huidige extreme bedragen ontkom je niet helemaal aan een validatie.
Totdat je besluit je er niet druk over te maken. Ja, het kan gebeuren ja. Nee, het hoeft niet te gebeuren. Met een watermerkje hou je boze tokkies niet buiten de deur als ze aankloppen voor wat niet geleverde Iphones.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef Oscar. het volgende:
[..]
totdat je niet meer naar het buitenland kan omdat je gezocht wordt
totdat je continu door de politie wordt aangehouden omdat je gesignaleerd staat
totdat je continu deurwaarders aan je deur hebt die geld van je eisen
totdat je boze tokkies aan de deur hebt omdat je de beloofde iPhones niet hebt geleverd
tsja.
Maar je kunt een afweging maken hoe groot die kans is. Het is wat anders als je je net behaalde rijbewijs op twitter gooit bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef Oscar. het volgende:
[..]
totdat je niet meer naar het buitenland kan omdat je gezocht wordt
totdat je continu door de politie wordt aangehouden omdat je gesignaleerd staat
totdat je continu deurwaarders aan je deur hebt die geld van je eisen
totdat je boze tokkies aan de deur hebt omdat je de beloofde iPhones niet hebt geleverd
tsja.
Met dat watermerkje trapt helemaal niemand erin.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Met een watermerkje hou je boze tokkies niet buiten de deur als ze aankloppen voor wat niet geleverde Iphones.
Dit dus, het leven kent wel grotere gevaren.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat je besluit je er niet druk over te maken. Ja, het kan gebeuren ja. Nee, het hoeft niet te gebeuren. Met een watermerkje hou je boze tokkies niet buiten de deur als ze aankloppen voor wat niet geleverde Iphones.
Je overschat hier schromelijk tokkies.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Met dat watermerkje trapt helemaal niemand erin.
Ik heb ook een brandverzekering.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit dus, het leven kent wel grotere gevaren.
je bedoelt ADXquote:
snel verkopenquote:
12k maar?quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:54 schreef gelly het volgende:
Magnet is met zn 12k aan waves de prijs aan het drukken.
Hij heeft toch veel meer?quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:54 schreef gelly het volgende:
Magnet is met zn 12k aan waves de prijs aan het drukken.
Bizar eigenlijk. Binnen die tijd zoveel profit. Had je nu 5000 euro ingezetquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:10 schreef Dje_1985 het volgende:
Ook maar eens posten na al maanden lurken in dit topic. Alles in ¤
Augustus dit jaar 75,- BTC gekocht en 25,- XRP.
September nogmaals 100,- BTC, 100,- ETH, 150,- XRP en 50,- LTC.
Strategie: alles in paper wallets en hodl.
Inzet: 500,- vandaag door de 1200,- en inmiddels 1500,- aangetikt 🎉
Doel: Lambo in 2025.
Zware pump bezig... Vertrouw het niet...quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:59 schreef TourOfData het volgende:
What's up with Ripple? Wat is er aan de hand? 50% erbij in 12 minuten.
BREAKING XRP RIPPLE NEWS!!quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zware pump bezig... Vertrouw het niet...
Ja idd, had/als. Inzet blijft er lekker in zitten. Doel is lange termijn. Verhogen was ik niet van plan maar is wel aanlokkelijk. Voelt alleen zo Fomo op dit moment.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:59 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk. Binnen die tijd zoveel profit. Had je nu 5000 euro ingezet
Haal je je inzet er nog uit of laat je die staan? En nog van plan verder te verhogen?
Bron?quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:03 schreef TourOfData het volgende:
[..]
BREAKING XRP RIPPLE NEWS!!
@amazon and @Uber are the two latest large company's to join @Ripple
Amazon en Uber stonden op een presentatie van Ripple in Seoul....maar weet de context niet.quote:
Dragonchain. 😎quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:05 schreef Dje_1985 het volgende:
[..]
Ja idd, had/als. Inzet blijft er lekker in zitten. Doel is lange termijn. Verhogen was ik niet van plan maar is wel aanlokkelijk. Voelt alleen zo Fomo op dit moment.
IOTA technologie is gewoon veel belovendquote:Op dinsdag 12 december 2017 22:06 schreef descon het volgende:
[..]
Amazon en Uber stonden op een presentatie van Ripple in Seoul....maar weet de context niet.
* mompelt iets over IOTA en microsoft
WoW and don't forget the banks!quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:03 schreef TourOfData het volgende:
[..]
BREAKING XRP RIPPLE NEWS!!
@amazon and @Uber are the two latest large company's to join @Ripple
Disneyquote:Op dinsdag 12 december 2017 22:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte Dragonchain shill heWat zie jij in die coin dan? Is het hun draakje?
Tuurlijk wel, gewoon je coin chillen die je goed vindtquote:Op dinsdag 12 december 2017 22:10 schreef Mand het volgende:
Ik mag helaas niet over XRP beginnen nu die zo stijgt..
Ardor gaat lekkerrr! :d
Ik heb zelfs een shirt besteld vandaag. Met dat draakje ja. 😂 Maar het is toch meer dan dat. Wacht ff linkje zoeken naar een uitleg die beter is dan de mijne. Ik begin er gewoon in te geloven.quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte Dragonchain shill heWat zie jij in die coin dan? Is het hun draakje?
quote:BruceLeeCoin (BLC) is a community-based digital token created by Bruce Lee fans and volunteers. We are dedicated to creating awareness of the cryptocurrency for all the Bruce Lee fans and eventually worldwide.
Met jou kan ik praten!quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon je coin chillen die je goed vindt
XRP XRP XRP XRP EN EEN VLEUGJE ARDORquote:Op dinsdag 12 december 2017 22:10 schreef Mand het volgende:
Ik mag helaas niet over XRP beginnen nu die zo stijgt..
Ardor gaat lekkerrr! :d
Ja, met bankzaken zijn ze niet zo snel. Wacht ook al een paar dagen op een storting.quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Probeer al 4 dagen een bedrag op coinbase te storten maar hij komt naar niet...
Niet inzet er direct uithalen. Dat geeft juist dat extra rendement!quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:59 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk. Binnen die tijd zoveel profit. Had je nu 5000 euro ingezet
Haal je je inzet er nog uit of laat je die staan? En nog van plan verder te verhogen?
duurder met wat?quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:20 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ja, met bankzaken zijn ze niet zo snel. Wacht ook al een paar dagen op een storting.
Tip: Coinbase is trouwens vaak duurder dan Bitstamp, Kraken en Bl3p.
Die maakt zich op voor de oudejaarsrunquote:Op dinsdag 12 december 2017 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Al die pumps van die altcoins..
Dit is een voorbode voor BTC. Die heeft straks een take-off, die zien we echt nooit meer terug
Haha. Zo herkenbaar. Ik moest volgens mij bij Bittrex een foto maken met mezelf, mijn rijbewijs en een briefje met de datum erop. Duurde ff voor ik alles scherp had.quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:19 schreef Blistering het volgende:
Die dubbele verificatie op Coinbase gaat ook nergens over. Heb m'n ID verified maar nu moet ik nog een verificatiemiddel doen dus ik dacht ik doe m'n rijbewijs. Upload voorkant en achterkant, moet je ook nog een foto van jezelf makenHeb geen webcam dus ik dacht ik doe het i.p.v. op m'n pc op m'n gsm. Daar kan ik weer geen foto van m'n rijbewijs uploaden maar moet je een foto ervan maken. Dus ik maak een foto, zegt 'ie dat de foto te groot is qua mb's maar je kan hem ook niet kleiner maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |