Had ik gespot maar dat gaat over je eigen kinderen en je eigen scheiding. Ik kan niet inschatten of er behoefte is aan een topic over de zorg voor en de omgang met de kinderen van je partner, ik kom eigenlijk nooit in OUD.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 15:38 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij niet, wel deze.
OUD / Gescheiden ouder perikelen....

Als jij die behoefte hebt is die behoefte er toch? Wees vrijquote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Had ik gespot maar dat gaat over je eigen kinderen en je eigen scheiding. Ik kan niet inschatten of er behoefte is aan een topic over de zorg voor en de omgang met de kinderen van je partner, ik kom eigenlijk nooit in OUD.

Ga ik binnenkort eens doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij die behoefte hebt is die behoefte er toch? Wees vrij

OUD / (mini)meet topic!quote:Op maandag 21 mei 2018 12:53 schreef Madivi het volgende:
Er was toch ooit een topic voor het voorstellen van kleine spontane meets? Zou iemand dat voor mij kunnen vinden?

Ik wil het betreffende topic niet vervuilen dus vandaar hier. Is dit echt zo?quote:Op zondag 20 mei 2018 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het prima als je hier je verdriet komt spuien, daar is dit topic voor, maar wees dan ook even zo sjiek om toe te geven dat je huidige zwangerschap, die volgens de echo die je toen kwam posten al zo'n 21 weken zou zijn, verzonnen is. Dan krijg je waarschijnlijk wat meer sympathie.

twijfel je er aan?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 10:22 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ik wil het betreffende topic niet vervuilen dus vandaar hier. Is dit echt zo?

Nou ja, kijk, we hebben het hier niet over een OUD-user die enkel en alleen hier actief is en een heel fake verhaal heeft opgehangen om de users in dit specifieke forum een hak te zetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 11:11 schreef mefke79 het volgende:
Laat ik het zo zeggen: het zou me niet verbazen. Maar meestal worden dit soort dingen gemeld, dus ergens zo verstopt in een topic kwam wat vreemd over, vandaar.

nou iddquote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hè bah! Ik krijg hier weer een beetje een "missjones" gevoel van.

volgens mij mag dat niet en moet je datlater inhalen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:18 schreef Vicky het volgende:
En als je zwanger bent is het volgens mij niet slim om aan de ramadan mee te doen

Nu je het zegtquote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:00 schreef Malteser het volgende:
Zwanger of niet, ze heeft wel twee verschillende kleuren iPhones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |