Klopt!quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je dacht eerst nog dat de watermethode wellicht minder geschikt zou zijn voor je andere kinderen toch? Of vergis ik mij?
Als je er niet op wilt reageren, is dat natuurlijk prima.
Ik ben gewoon geīnteresseerd in je afwegingen.
Fijn dat je dan toch die keuze hebt gemaakt en het zo prettig voelt eigenlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:10 schreef pinquit het volgende:
[..]
Klopt!
Vlk had in eerste instantie gezegd dat het in ons ZH geen gebruikelijke methode was. Plus oudste had aangegeven dat eeeeecht niet te willen, een dood kindje in de koelkast.
Toen reageerden vivi (met dat je alleen een bakje water nodig hebt dus wat is er niet aan te kunnen), en Wupwup (met dat oudste het natuurlijk niet hoeft te zien en dat het geheel aan mij en partner was hoe en wat we kozen). Toen kreeg ik ook van BE nog een hele lijst aan info en website en al met al toch besloten dat het gewoon iets heel moois was en het enige logische leek om te doen.
En dat was het ook. Zo natuurlijk op deze manier.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
PinqWat ontroerend en wat een verdriet. Die foto van de voetjes brak mijn hart in duizend stukjes. Zo oneerlijk.
Nogmaals heel erg veel sterkte
wait whut?!quote:Op zondag 20 mei 2018 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het prima als je hier je verdriet komt spuien, daar is dit topic voor, maar wees dan ook even zo sjiek om toe te geven dat je huidige zwangerschap, die volgens de echo die je toen kwam posten al zo'n 21 weken zou zijn, verzonnen is. Dan krijg je waarschijnlijk wat meer sympathie.
Ah wat apart! Het is inmiddels ook zo goed als weg, dus dan klinkt het best aannemelijk dat dat het toch geweest is.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:05 schreef simmu het volgende:
och pinq![]()
heel veel sterkte de komende tijd!
wat ik je wel nog mee wil geven: het kan prima dat je wel beweging voelde en die nu nog steeds voelt. ik weet dat veel moeders van prematuur geboren kindjes dit meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |