Dit is wel een dingetje inderdaad. In plaats van het kommentaar naar een ander, kan je ook "ik zou het niet anders willen" kunnen zeggen. Zelfde boodschap, puur op jezelf gericht, over iets dat voor jezelf werkt/goed voelt/handig is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi voorbeeldje van mezelf, ik post hem hier alleen ter illustratie van ‘je (volledig onterecht) aangesproken voelen op een keuze die je maakt’:
[..]
Mensen die van elk zuchtje wakker worden en daarna niet meer in slaap kunnen vallen en dan uren wakker liggen en als gevolg daarvan steeds slechter gaan functioneren.
(De effecten van slaapgebrek komen overeen met dronkenschap.).
:’)
(Ik heb de naam even weggehaald, want het hoeft geen lok-quote te worden. )
Eens hoor! Wat ik al zei: niet alles hoeft van commentaar voorzien te worden. En we moeten ook wel ergens tegen kunnenquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:37 schreef AwayTL het volgende:
En aan de andere kant kan je het je als lezer ook gewoon niet aantrekken.
Bovenstaand gaat mij inmiddels beter/goed af in tegenstelling tot de tijd dat ik nog vol in de hormonen zat overigens.
Maar vind wel dat het een wisselwerking is en dat we niet op eierschalen hoeven te gaan lopen omdat iemand anders zich misschien aangevallen voelt om een slecht geformuleerde zin on the interwebs.
Eens, daarom zei ik ook ‘volkomen onterecht’ erbij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:37 schreef AwayTL het volgende:
En aan de andere kant kan je het je als lezer ook gewoon niet aantrekken.
Bovenstaand gaat mij inmiddels beter/goed af in tegenstelling tot de tijd dat ik nog vol in de hormonen zat overigens.
Maar vind wel dat het een wisselwerking is en dat we niet op eierschalen hoeven te gaan lopen omdat iemand anders zich misschien aangevallen voelt om een slecht geformuleerde zin on the interwebs.
OUD / Opvoeden in theorie en praktijk: een feelgood-topic!quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:27 schreef Roomsnoes het volgende:
Anyway - maak een topic, dan zien we wel wat er van komt.
Je was voornamelijk bezig met stellen dat het onzin was, dat dit soort ziektes niet bestaan en feitelijk dat het moeders eigen schuld was. Ja, dat is onnodig in de vraagstelling van ts.quote:Op zondag 9 juni 2019 12:25 schreef Elan het volgende:
Wat is er precies "kwetsend geneuzel" aan het stellen dat als ouder het belangrijkste is om zelf het goede voorbeeld te geven?
Wtf, dat heb ik nergens geroepen??quote:Op zondag 9 juni 2019 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je was voornamelijk bezig met stellen dat het onzin was, dat dit soort ziektes niet bestaan en feitelijk dat het moeders eigen schuld was. Ja, dat is onnodig in de vraagstelling van ts.
OUD / Basisschool kiezen deel 5quote:Op maandag 8 juli 2019 20:56 schreef Sisu het volgende:
Ik kan het topic over schoolkeuzes niet meer vinden via Mn mobiel. Kan iemand die omhoog gooien ?
OUD / Geboortekaartjes deel 30quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:02 schreef Cryptocoryne het volgende:
Geboortekaartjes topic was hier toch ook?
Yes:quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:50 schreef Cryptocoryne het volgende:
Was er ook niet een wandelwagen topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |