Jawel.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsja, achteraf gezien had ik ze graag op de ATH van gisteren gekocht.
Dus 'heel vreemd' is het niet altijd.
Ik zou nu instappen voor je de (duik)boot mist!quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:58 schreef metallicelmo het volgende:
Men zegt geen Litecoin kopen als ie flink stijgt, maarja hoe weet je of hij nog naar beneden komt :p
Er komen nog forks aan, nog meer futures en mensen die nu twijfelen om in te stappen krijgen hun 13e maand gestort. BTC gaat deze maand ongetwijfeld nog een enorme sprong maken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
BTC is nu al een tijdje heel stabiel, binnenkort een enorme golf van alt-coins naar BTC? Potverdomme... ik mn handen jeuken.
Ja ik ben ooit uitgestapt op $4.... hmm sindsdien geen nieuwe meer gekocht maar het is de enige coin die ik nog graag in de verzameling wil opnemenquote:Op dinsdag 12 december 2017 15:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik zou nu instappen voor je de (duik)boot mist!
Ik zei net nog hij gaat terug naar 0.015500 en dat gebeurde bijna precies; 0.15620quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:58 schreef metallicelmo het volgende:
Men zegt geen Litecoin kopen als ie flink stijgt, maarja hoe weet je of hij nog naar beneden komt :p
Maar heb je er ook op gekocht ?quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:05 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik zei net nog hij gaat terug naar 0.015500 en dat gebeurde bijna precies; 0.15620
Nu weer naar de moon...
Nee ik wilde niet kopen, anderen wilden/willen dat. Maar goed, stijgt vast nog door en door en door zo te zien.quote:
ATH (bij)kopenquote:Op dinsdag 12 december 2017 13:29 schreef Patroon het volgende:
Gewoon ATH instappen. Net op 0.015452 nog bijgekocht. Dan hoef ik over een jaar iig niet te roepen, had ik maar en als als als.
Einde van de dag staat ie op 300.
Ik heb wel een account maar durf er niks mee te doen, omdat hij steeds crasht en down is ;')quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:11 schreef brombeer_ het volgende:
Litecoin 410 op coinbase![]()
Waarom heb ik daar geen account
Nicequote:Op dinsdag 12 december 2017 14:20 schreef descon het volgende:
[..]
Stuurt een notificatie als een munt boven een bepaalde criteria komt. Bijv heb een aantal sell orders staan en als de koers in de buurt komt dan krijg ik een notificatie dat de sell order bijna wordt uitgevoerd.
Dan heb ik nog wat tijd om die order te annuleren als ik ze toch nog wil houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |