Ging hier prima...binnen 30 min was ik gevalideerd. Paspoort + selfie was voldoende. Scheelde wel dat ik geregistreerd stond met mijn volledige naam als naam bij Bittrex en niet mijn roepnaamquote:Op dinsdag 12 december 2017 14:09 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen cashen...
*Bittrex.. echt, moordneigingen naar jullie toe
Thx zal ze installeren, dan kan ik nu weer ontspannen, lijkt wel of ik sinds ik meedoe strak sta van de pillen. lekker gevoel zonder bijwerkingenquote:Op dinsdag 12 december 2017 14:09 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Blockfolio & Delta. Al werkt het niet altijd goed, het is beter dan niets.
Het is een wat oudere meme maar hij checkt uit.quote:
En wat doet die bot?quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:14 schreef descon het volgende:
Draai zelf een telegram bot op mijn raspberry pi...werkt prima in combi met de Bittrex API en wat python scriptjes
Nee in stapjes van 10%quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:16 schreef Chaes het volgende:
Die Litecoin is toch niet ineens 70% omhoog gegaan in de afgelopen 24u?
75%quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:16 schreef Chaes het volgende:
Die Litecoin is toch niet ineens 70% omhoog gegaan in de afgelopen 24u?
Stuurt een notificatie als een munt boven een bepaalde criteria komt. Bijv heb een aantal sell orders staan en als de koers in de buurt komt dan krijg ik een notificatie dat de sell order bijna wordt uitgevoerd.quote:
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:19 schreef Chaes het volgende:
Ken de technologie achter die coin niet echt maar volgens een maat van me is het crap.
Spreiden en HODL-en met die hap.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:20 schreef Patroon het volgende:
Het is heel verleidelijk om nog wat ETH te kopen, want ik voorzie wel dat die in de toekomst naar 1k gaat. Maar ik trap er niet in, straks zit ik weer in ETH en blijft die stil staan en schiet BTC weer door naar 20k..
Litecoin is een Bitcoin-kloon (geen fork dus) met een aantal aanpassingen (bloktijd van 2,5 minuut ipv 10 minuten en ander hashing-algoritme: scrypt). Het lijkt momenteel steeds meer een soort testnetwerk te worden voor nieuwe technieken die eerst op Litecoin beschikbaar komen en later bij Bitcoin.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:19 schreef Chaes het volgende:
Ken de technologie achter die coin niet echt maar volgens een maat van me is het crap.
Ah, verhelderend. Dankjequote:Op dinsdag 12 december 2017 14:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Litecoin is een Bitcoin-kloon (geen fork dus) met een aantal aanpassingen (bloktijd van 2,5 minuut ipv 10 minuten en ander hashing-algoritme: scrypt). Het lijkt momenteel steeds meer een soort testnetwerk te worden voor nieuwe technieken die eerst op Litecoin beschikbaar komen en later bij Bitcoin.
Zeg maar waar de forks voor zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Litecoin is een Bitcoin-kloon (geen fork dus) met een aantal aanpassingen (bloktijd van 2,5 minuut ipv 10 minuten en ander hashing-algoritme: scrypt). Het lijkt momenteel steeds meer een soort testnetwerk te worden voor nieuwe technieken die eerst op Litecoin beschikbaar komen en later bij Bitcoin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |