Nee dat mag niet wat dat valt onder sneeuwpret. En ja als je mij kinderen aanraakt bij hun sneeuwpret zal ik jou lelijke gesmolten gezicht meer dan een half uur de niet gesmolten sneeuw in duwen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:01 schreef Fer het volgende:
Is dat de nieuwe trend onder de huidige generatie kutkinderen uit de laagste sociale klasse? Kapotmaken wat een ander in elkaar zet. Mag je dit soort kinderen hun gebrek aan opvoeding er nog in rammen?
Of valt een minuut met hun lelijke gezicht in de sneeuw houden ook onder mishandeling. Grote kans natuurlijk dat de ouders je voor racist uit maken of de grote Ooohhj-kliek van de Vara er weer op duikt.
Ik ga maar slapen, hopelijk is morgen alles gesmolten en opgelost.
TS:quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:01 schreef Fer het volgende:
Is dat de nieuwe trend onder de huidige generatie kutkinderen uit de laagste sociale klasse? Kapotmaken wat een ander in elkaar zet. Mag je dit soort kinderen hun gebrek aan opvoeding er nog in rammen?
Of valt een minuut met hun lelijke gezicht in de sneeuw houden ook onder mishandeling. Grote kans natuurlijk dat de ouders je voor racist uit maken of de grote Ooohhj-kliek van de Vara er weer op duikt.
Goed voorbeeld voor uw kinders ook.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:06 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nee dat mag niet wat dat valt onder sneeuwpret. En ja als je mij kinderen aanraakt bij hun sneeuwpret zal ik jou lelijke gesmolten gezicht meer dan een half uur de niet gesmolten sneeuw in duwen.
Mijn kinders zijn 29 en 32 en leven in Nieuw-Sealand en zijn zeer wel opgevoed.met allebij een eigen bedrijf aldaar. Dank u . En hebben de nog ouderwetse Nederlands opvoeding genoten. Niet de Wollahh.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Goed voorbeeld voor uw kinders ook.
Nieuw-Zeeland*quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Mijn kinders zijn 29 en 32 en leven in Nieuw-Sealand en zijn zeer wel opgevoed.met allebei een eigen bedrijf aldaar. Dank u . En hebben de nog ouderwetse Nederlands opvoeding genoten. Niet de Wollahh.
Ik ga hier verder niet op in je wilt toch gelijk hebben. En ik ben geen buitenlander. Net zoals mijn kinderen niet. Ik ben een ras-hollander.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:14 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland*
Ik ben ook buitenlander maar ik ben goed opgevoed hoor. Dat kon ook zonder geweld.
Moet je de broer van Werkman vragen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:01 schreef Fer het volgende:
Nee man. Je woont hier dus je spreekt gewoon de Nederlandse taal.quote:
Toch laten je kinderen je in de steek door te vertrekken. Lekker, als je straks oud bent en hun zitten lekker zo ver. Ik zou m’n moeder nooit in de steek late .quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:16 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in je wilt toch gelijk hebben. En ik ben geen buitenlander. Net zoals mijn kinderen niet. Ik ben een ras-hollander.
Wat jij wil jochie.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee man. Je woont hier dus je spreekt gewoon de Nederlandse taal.
Ik ga toch ook niet m’n moedertaal spreken?
Gedraag je gewoon naar de Nederlandse normen en waarden.quote:
Wat lul je nou man. Mijn bedrijf is verkocht en zit nu in een overname omdat ik dan bij mijn kinderen ga wonen daar je hebt geen idee waar je het over hebt. Je lult maar wat. Mijn god wat zijn mensen toch dom.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Toch laten je kinderen je in de steek door te vertrekken. Lekker, als je straks oud bent en hun zitten lekker zo ver. Ik zou m’n moeder nooit in de steek late .
Je bent niet wijs jochie.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon naar de Nederlandse normen en waarden.
En spreek landen in de juiste vorm uit AUB.
‘Nieuw-Zeeland’ meneer.
En jij noemt jezelf een ras-Nederlanderquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:25 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Wat lul je nou man. Mijn bedrijf is verkocht en zit nu in een overname omdat ik dan bij mijn kinderen ga wonen daar je hebt geen idee waar je het over hebt. Je lult maar wat. Mijn god wat zijn mensen toch dom.
Ja kloptquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:28 schreef Pendule het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf een ras-Nederlander
Ik geloof er niks van. Je laat dit land in de steek meneer.
En hoe de fuck komen we in godsnaam in een topic over sneeuwpoppen op onderwerpen zoals de overname van jouw bedrijfquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:06 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nee dat mag niet wat dat valt onder sneeuwpret. En ja als je mij kinderen aanraakt bij hun sneeuwpret zal ik jou lelijke gesmolten gezicht meer dan een half uur de niet gesmolten sneeuw in duwen.
quote:
De OP quoten, is dat soms een nieuwe trend?quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:20 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Moet je de broer van Werkman vragen.
Gezicht in de sneeuw is de nieuwe trend. Snowfacing of zo. Een of andere challenge.
ik lach me kapot om jou weet je dat.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:40 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nou verbeeld je dat maar niet hoor meneertje.
Leek me noodzakelijk vanwege dat off-topic gezeik van die boer en die homoquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
[..]
De OP quoten, is dat soms een nieuwe trend?
Na het zal. Mijn god.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:42 schreef Pendule het volgende:
[..]
ik lach me kapot om jou weet je dat.
Je gaat op jou leeftijd in discussie met een 16 jarige homo.
Je maakt me echt aan het lachen. Thnx voor deze goede tijden.
PS: je zit wel altijd rond te spuwen over die achterlijke kolonie daar in het zuiden.
‘overname bedrijfje’ en ‘Mijn kinders die leven in Nieuw-Zeeland’quote:
16 jaar lees ik nu. "bedrijfje" is meer dan 8 komma 8 miljoen waard. Agrarisch en verkocht. Ik ben 49 jaar en uitgewerkt doe het mij na "homo" zoals je jezelf noemt. Ik lach je uit.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:45 schreef Pendule het volgende:
[..]
‘overname bedrijfje’ en ‘Mijn kinders die leven in Nieuw-Zeeland’
Sorry hoor maar je bent echt kaolo grappig![]()
Ik laat mijn man werken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
16 jaar lees ik nu. "bedrijfje" is meer dan 8 komma 8 miljoen waard. Agrarisch en verkocht. Ik ben 49 jaar en uitgewerkt doe het mij na "homo" zoals je jezelf noemt. Ik lach je uit.
Jij bent echt dom.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:49 schreef Pendule het volgende:
[..]
owh wacht je bent een Surinamer
Ja nu mag je gaan.
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:50 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik laat mijn man werken.
Ik ben het vrouwtje in de relatie.
Dus ik hoef alleen te koken en te stofzuigen.
Manmanmanmanquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:51 schreef Pendule het volgende:
[..]
Bij je woonplaats staat Suriname dude.
Ik ben homo.quote:
Want geld betekend veelquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
16 jaar lees ik nu. "bedrijfje" is meer dan 8 komma 8 miljoen waard. Agrarisch en verkocht. Ik ben 49 jaar en uitgewerkt doe het mij na "homo" zoals je jezelf noemt. Ik lach je uit.
Man je bent 16 ga eerst eens werken sukkel voordat je weet waarover je praat..quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Want geld betekend veel
Zelfs al heb je geld kan je nog steeds gemeen zijn als persoon of een klootzak.
Ja daarom juist. Hoe is het met je koelkast vol met Fernandes ?quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:53 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ja ik ben een Neger wat een lul ben jij.
Nogmaals, ik ben het vrouwtje in de relatie en zodra ik trouw zeg ik m’n baantje op.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:55 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Man je bent 16 ga eerst eens werken sukkel voordat je weet waarover je praat..
Man wat lul je nou. Ik heb geen kleurtje idioot.Je bent echt te dom voor mij. Heb al vertelt dat ik een ras Nederlander ben.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Hoe is het met je koelkast vol met Fernandes ?
Ik heb ook een kleurtje hoor.
Waarom noem je jezelf dan ras-Nederlander ?
Dude, je had een argrarisch bedrijf.. je was dus een boer. Je bent geen fking econoom ofsoquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:58 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Man wat lul je nou. Ik heb geen kleurtje idioot.Je bent echt te dom voor mij. Heb al vertelt dat ik een ras Nederlander ben.
Ben je nou een neger of niet?quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:53 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ja ik ben een Neger wat een lul ben jij.
LoL gvd na ich bin klar.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:59 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dude, je had een argrarisch bedrijf.. je was dus een boer. Je bent geen fking econoom ofso
En jij hebt geen poot om op te staanquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:59 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dude, je had een argrarisch bedrijf.. je was dus een boer. Je bent geen fking econoom ofso
Ik kan teren op de portomonee van m’n vriendjequote:Op dinsdag 12 december 2017 01:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
En jij hebt geen poot om op te staan
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof om een keer een rondleiding te krijgen. Kan dat?
16 jaar zijn en zo een praatjes hebben. Ga mamma een lolly vragen sukkel.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
op oudere leeftijd de woorden van deze generatie gebruiken
Nah ik zuig aan de lolly van mijn blanke vriend. Hij komtquote:Op dinsdag 12 december 2017 01:06 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
16 jaar zijn en zo een praatjes hebben. Ga mamma een lolly vragen sukkel.
Jij hebt teveel op die gele smileypillen zitten sabbelen sukkel.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nah ik zuig aan de lolly van mijn blanke vriend. Hij komt
Niet uit Nieuw-Zeeland.
Veel plezier daarmee.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nah ik zuig aan de lolly van mijn blanke vriend. Hij komt
Niet uit Nieuw-Zeeland.
Blanke Nederlandersquote:Op dinsdag 12 december 2017 01:09 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Jij hebt teveel op die gele smileypillen zitten sabbelen sukkel.
Nieuw-sealand? Sealand? Knap dat ze daar bedrijven hebben hoor. https://nl.m.wikipedia.or(...)natie%29?wprov=sfla1quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Mijn kinders zijn 29 en 32 en leven in Nieuw-Sealand en zijn zeer wel opgevoed.met allebij een eigen bedrijf aldaar. Dank u . En hebben de nog ouderwetse Nederlands opvoeding genoten. Niet de Wollahh.
Tsja Surinamers zijn niet zo slim.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nieuw-sealand? Sealand? Knap dat ze daar bedrijven hebben hoor. https://nl.m.wikipedia.or(...)natie%29?wprov=sfla1
En jij bent vader van 2 volwassen kinderen. Schaam je opa.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:35 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Omdat je met je kk kop loopt te bemoeien over dingen waar je niet van weet godveverkloterige kutkop.
Ja blanken hequote:Op dinsdag 12 december 2017 01:21 schreef _--_ het volgende:
[..]
En jij bent vader van 2 volwassen kinderen. Schaam je opa.
49 jaar? 1 van je kind is 32?quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
hahha die smeerlap was toen 17.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:23 schreef _--_ het volgende:
[..]
49 jaar? 1 van je kind is 32?
Aivd ingelicht.
Even niet gekeken. Jij bent echt een lul met je Surinamer.. Nu ik dit gelezen heb en ik ben geen Surinamer hoor maar hoop wel dat karma jou keihard gaat nemen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
hahha die smeerlap was toen 17.
Ja die Surinamers zijn altijd zo vies.
Blanke hollanders zijn nooit zo geil.
Waar heb jij het in godsnaam over?quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
hahha die smeerlap was toen 17.
Ja die Surinamers zijn altijd zo vies.
Blanke hollanders zijn nooit zo geil.
Diehard dat je bent. Je bent overduidelijk een troll.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:34 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Even niet gekeken. Jij bent echt een lul met je Surinamer.. Nu ik dit gelezen heb en ik ben geen Surinamer hoor maar hoop wel dat karma jou keihard gaat nemen.
Je zegt dat je 49 bent en je kind is 32. 49-32=17 smeerlap.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:36 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over?
Mafkeesquote:Op dinsdag 12 december 2017 01:39 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je zegt dat je 49 bent en je kind is 32. 49-32=17 smeerlap.
27 uren op 1 dag. Das knap gedaan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:39 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
kk op man 27/7 idioot fokker.
KLB / Grootste troll van FOK! revaled speciaal voor uquote:
Een pedoquote:Op dinsdag 12 december 2017 01:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee man dat is gwn vies.
Op je fking 17e man... wat ben jij.
TR gemachtquote:Op dinsdag 12 december 2017 01:41 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Je bent een kk idioot hopelijk zien de mods dat ook.
Idioot ik was 18 mafkees. Hoop dar karma je krijgt vieze graftak.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee man dat is gwn vies.
Op je fking 17e man... wat ben jij.
Ja misschien toen het kind uit haar bijk vloog. Maar jij hebt haar zonder condoom gedaan op je 17e. Schaam je om een scholier zwanger te maken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:42 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Idioot ik was 18 mafkees. Hoop dar karma je krijgt vieze graftak.
Had gehoopt dat hugecooll er iets aan zou doen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan het gevloek met kk te zien zit je hier eerder bij de nacht-oncoloog.
Hoe je koest. Dit is leuk.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had gehoopt dat hugecooll er iets aan zou doen.
Mij zuigen is karmaquote:Op dinsdag 12 december 2017 01:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een smeerlap die een blank meisje heeft genomen.
Ik walg van je.
Wat nu vast ligt is dat karige een ban krijgt na al die posts van hem. Maar laat dat even wachten ik heb nog plezier.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had gehoopt dat hugecooll er iets aan zou doen.
Geen idee waar jij het over hebt maar Karma krijgt jequote:Op dinsdag 12 december 2017 01:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik walg van je.
Ja ik zuig graag pikken: Blanke, Spaanse, Italiaanse, Turkse, Marokkaanse, venezulaanse en Ierse pikken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:56 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Mij zuigen is karma krijgt je
Karma krijgt jequote:Op dinsdag 12 december 2017 01:58 schreef _--_ het volgende:
Karma krijgt je is de vloek van toetanchamon en karige_neger is de enige persoon op aarde die het gebruik ervan kent.
Karma krijgt jequote:Op dinsdag 12 december 2017 01:58 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja ik zuig graag pikken: Blanke, Spaanse, Italiaanse, Turkse, Marokkaanse, venezulaanse en Ierse pikken.
Maar geen negerpik. Liever niet.
Karma krijgt jequote:Op dinsdag 12 december 2017 01:57 schreef _--_ het volgende:
[..]
Wat nu vast ligt is dat karige een ban krijgt na al die posts van hem. Maar laat dat even wachten ik heb nog plezier.
Ik krijg geen kind van jou hoorquote:
Karma krijgt jequote:Op dinsdag 12 december 2017 01:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik walg van je.
Karma krijgt jequote:Op dinsdag 12 december 2017 01:53 schreef _--_ het volgende:
[..]
Laat maar. Ts heeft school niet eens kunnen afronden. Volgens mij heeft hij in het hoekje achter school een meisje meegenomen.
Karma krijgt jequote:Op dinsdag 12 december 2017 01:51 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ben je al opa eigenlijk? Volgensmij waren jouw kinderen iig wel slim genoeg om niet een meid te laten bevallen op school.
Als je uberhaupt kinderen hebt.
Alleen jij ook van buiten.quote:Signature
Diep van binnen zijn we allemaal bruin.
Karma krijgt jequote:Op dinsdag 12 december 2017 02:01 schreef _--_ het volgende:
We houden jou wel lekker lang wakker het karig lul?
Karma krijgt jequote:Op dinsdag 12 december 2017 02:02 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik wed dat jou melkwitte ogen nu uit je kop puilen.
Karma krijgt jequote:Op dinsdag 12 december 2017 02:03 schreef _--_ het volgende:
Iemand heeft karig hutje ingepeperd. Hij is volledig verlamd en kan alleen nog maar 1 zin herhalen.
Karma krijgt jequote:Op dinsdag 12 december 2017 02:03 schreef _--_ het volgende:
Iemand heeft karig hutje ingepeperd. Hij is volledig verlamd en kan alleen nog maar 1 zin herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |