quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Mijn kinders zijn 29 en 32 en leven in Nieuw-Sealand en zijn zeer wel opgevoed.met allebij een eigen bedrijf aldaar. Dank u . En hebben de nog ouderwetse Nederlands opvoeding genoten. Niet de Wollahh.
Grootste troll van FOK! beweerd een bedrijf te hebben van 8.8millie maar scheld als 49 jarige met kanker. En zijn kinders wonen in 'nieuw-sealand'. Nooit van gehoord in ieder geval. Zijn eerste kind kreeg hij op de middelbare school.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
16 jaar lees ik nu. "bedrijfje" is meer dan 8 komma 8 miljoen waard. Agrarisch en verkocht. Ik ben 49 jaar en uitgewerkt doe het mij na "homo" zoals je jezelf noemt. Ik lach je uit.
Aanschouw de 49 jarige vader met een bedrijf van 8.8millie.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:35 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Omdat je met je kk kop loopt te bemoeien over dingen waar je niet van weet godveverkloterige kutkop.
Aanschouw de 24/////7 FOK ! idioot die geen leven heeft buiten het afbranden van fokkers die reageren en daarmee dit forum kapot maakt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:35 schreef _--_ het volgende:
[..]
Aanschouw de 49 jarige vader met een bedrijf van 8.8millie.
1 slash was genoeg geweest mogool.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:38 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Aanschouw de 24/////7 FOK ! idioot die geen leven heeft buiten het afbranden van fokkers die reageren en daarmee dit forum kapot maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |