abonnement Unibet Coolblue
pi_175649597
Beste mensen,

Ik heb even een kloon account aangemaakt, omdat ik vrij bekend ben op dit forum en ik sta op de rand van de afgrond na 14 jaar samen te zijn met mijn meissie. Ik zal alles proberen zo goed mogelijk te omschrijven, zodat het helder is. Mochten er vragen zijn dan ben ik uiteraard bereid deze te beantwoorden. Hopelijk zijn er wat mensen die mij kunnen adviseren ofzo.

Zoals gezegd ben ik al 14 jaar samen met de liefde van mijn leven. We zijn vanaf dat we 17 jaar zijn bijelkaar en wonen sinds een kleine 10 jaar samen. Eerst 6 jaar in een heel klein dorp en nu sinds 4 jaar in een groter dorp met ongeveer 10.000 inwoners.

Wij hebben in ons leven heel veel dingen meegemaakt en dit begon al op de allereerste dag dat ik haar voor de eerste keer zag. Haar ouders lagen namelijk in scheiding en er werd net niet gevochten in huis. Uiteindelijk is dat overigens goed gekomen, nadat haar moeder 6 weken uit huis is geweest.

Enkele jaren geleden kreeg mijn vriendin een ongeluk en werd aangereden. Hierdoor kwam ze 6 maanden in het ziekenhuis te liggen en hield daar beenletsel aan over, mede door toedoen van het ziekenhuis (wonden niet goed schoongemaakt). Ze moest opnieuw leren lopen, staan etc en is inmiddels al 8 jaar werkzaam in een Horeca bedrijf waar ze het reuze naar haar zin heeft, maar daar kom ik later nog op terug.

In de tussentijd heb ik gewoon gewerkt, maar op en af. Aantal keer goed pech gehad dat de bedrijven waar ik werkzaam voor was failliet gingen of ik kon het gewoon niet vinden met collega's etc. Ik ben daar zeer gevoelig voor vanwege een psychische stoornis die ik heb en die sinds vorig jaar pas erkend is (eindelijk). Ik ben dus niet iemand die langer dan 2-3 jaar bij een baas blijft hangen, ook al wil ik dat wel, het lukt telkens niet.

Sinds wij wonen waar wij nu wonen is er veel gebeurd. In de afgelopen 4 jaar hebben wij ieder jaar iemand verloren waar wij veel om geven. Zo overleed mijn oom plotseling aan een hartaanval 4 jaar geleden (waar mijn vriendin ook een goede band mee had), 3 jaar geleden mijn nicht van 32 aan een meervoudige hersentumor, 2 jaar geleden haar beste collega en vriendin aan kanker (ook net 38 ofzo) en nu staan wij op het punt om opnieuw iemand te verliezen, namelijk een vriendin van 26 ook aan kanker. Die zal op korte termijn overlijden en is niet meer te redden.

Toen wij hier kwamen wonen vertelde mijn vriendin mij; Ey ga nou eens wat doen, zoek eens wat contact etc. Uiteindelijk kwam ik bij de vereniging terecht waar ik nu bij zit en waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Het zijn echt vrienden geworden en ook mijn vriendin voelt zich daar welkom. Jaarlijks hebben we uitjes of komt ze kijken etc etc. En een tijdje geleden zijn we nog samen naar een bruiloft geweest van iemand uit mijn team.

Nu is het zo dat ik de afgelopen 2 jaar een ziektewetuitkering heb gehad en uiteindelijk ben ik goedgekeurd (niet geheel terecht maar goed). Ik was sinds Augustus dit jaar bezig om te solliciteren. Letterlijk honderden sollicitaties en gesprekken reeds gevoerd. Ik kon niet eerder dan Augustus solliciteren, omdat ik een ziektewetuitkering had en ik moest wachten op het eindoordeel van de arts. Mijn vriendin vertelde mij dat ze erg trots was dat ik het eindelijk inzag en dat ik zo snel reageerde. Ze maakte zich logischerwijs druk om de financiën.

Tevens zijn we al 3 jaar bezig om vader en moeder te worden. Na uitgebreid onderzoek bleek dat wij niet natuurlijk zwanger kunnen worden. De ''fout'' ligt bij mij. Hiervoor zijn we dit jaar een traject ingegaan bij het Erasmus in Rotterdam. Door middel van een ICSI-behandeling kunnen wij alsnog vader en moeder worden.Wel moest mijn vriendin 5 kilo afvallen oftewel erbij sporten. En ze werkt nog eens 40-45 uur per week en ik deed op dat moment niets.

In November zouden wij terug moeten komen bij het ziekenhuis, maar je raad het al. Enkele dagen voor we zouden gaan kwam ze met het nieuws dat ze twijfelt aan onze relatie. Ze zag op tegen de datum van het ziekenhuis en of we het wel allemaal konden rondbreien. Aan de ene kant heeft ze gelijk, omdat ik al een aantal keer een kans heb gehad wat betreft werk etc, maar aan de andere kant denk ik; Een baby dat gaat 9 maanden duren. Geef mij dan ook die tijd, je zag dat ik goed bezig was.

Op haar werk is ze heel goed met haar collega's, zelfs te goed misschien. Ze gaat graag op stap, feestjes en dat soort dingen. Dat is na de dood van haar beste collega meer geworden (die hield daar ook van, maar stierf alleen en was vaak eenzaam, eeuwige vrijgezel en kwam vaak de verkeerde mannen tegen zeg maar). Ik heb haar die vrijheid NOOIT ontnomen, omdat ik wist dat ze dat gemist heeft in haar jeugd, mede door toedoen van haar ouders. Ze zorgde immers altijd voor alles en iedereen.

Nu is de situatie zo dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ze loopt bij een psycholoog voor haarzelf, maar niet voor onze relatie. Ik heb haar verteld dat die psycholoog het waarschijnlijk erger maakt. Waarom? Als jij met een vraag komt; Ik heb altijd voor anderen gezorgd, wat moet ik doen? Dan zegt die psycholoog uiteraard dat je voor jezelf moet kiezen.

Onze relatie is ALTIJD goed geweest. Samen op vakantie, samen lachen en huilen, respect, waardering, goede sex (nog steeds) en zelden tot nooit ruzie. Weleens discussies maar geen ruzie. Tevens drink ik niet, drugs gebruik ik niet en geweld gebruik ik al helemaal niet. Ik ben eigenlijk een lief persoon die ook liefde nodig heeft en zij idem.

Nu is het zo dat ik bij mijn ouders verblijf voor inmiddels 10+ dagen en ik het zelf misschien erger heb gemaakt door haar te appen, vanwege onzekerheid en het ongewisse. Dit heb ik niet gewild, maar als ze in mijn schoenen had gestaan had ze hetzelfde gedaan denk ik. Wel hebben we enkele malen per email contact gehad.

In deze emails geeft ze de volgende punten aan;

Financiën (daar was ik mee bezig en ik heb vrijdag bijvoorbeeld weer een gesprek staan)
Vrijheid (die ze altijd van mij gekregen heeft maar toch heeft ze het gevoel een bepaalde verantwoordelijk richting mij te hebben)
Genegenheid (die gaf ik haar erg veel, zeker toen ik net wegging en dat vond ze ook heel fijn.)
Huishouden (oftewel of ik vaker dingen zelf wil zien, maar het probleem is ik zie het niet en dat stinkt haar terecht. Ook dit is op te lossen lijkt mij bijv met een memo bord ofzo)

Ik denk dat ze zich teveel spiegelt aan haar collega's die vaak jonger zijn en lekker alles los en vast neuken wat er is en lekker zuipen. Ik merk dat ze dat ook wil, maar dat heeft ze altijd tot op zekere hoogte gemogen. Het is voor mij dus een raadsel en het kwam als koude kak op mijn dak waar dit ineens vandaan komt.

1 week voordat ze met dit verhaal kwam hadden we nog wereldse sex en was het hou van je, wil je niet kwijt en we gaan ervoor he in 2018 en ineens PATS BOEM.

Ik ben nu 31 en mijn leven is helemaal vernield. Ik verlies haar, mijn 2 honden en 3 katten en mijn vrienden die ik net had opgebouwd daarzo. Nu ik 100 kilometer verder zit denk ik; Wat nu? Ik heb hier bij mijn ouders helemaal niets en ik wil dat het goed komt, maar wat te doen?

Ik weet dat mijn tante haar vanavond belt en ik spreek haar donderdagavond even. Zaterdag ga ik denk ik wel met de vereniging het uitje doen en een vriend raadde mij aan om haar zondag even lekker mee te nemen naar de schaatsbaan, maar aan de andere kant komt dat misschien opdringerig over, omdat ze aangaf rust te willen. Ik kan niet begrijpen dat je iemand waar je zoveel van houd en dat doet ze, zo ineens kan behandelen.

Ze is van een lieve, open, eerlijke, charmante en zorgzame vrouw INEENS omgeslagen naar iemand die alleen wil zijn, koud is en weinig empathie heeft. Ik begrijp er werkelijk niets van aan een kant.

Nu zul je denken; Ze wil ermee stoppen. Maar er zijn een aantal dingen waaraan ik denk waarvan ik zeg; Ze wil niet stoppen. Ze heeft namelijk de afspraak bij het ziekenhuis VERZET en niet geannuleerd. Verzet naar volgende week al zelfs. Tevens draagt ze onze verlovingsring nog.

Ik weet het niet meer en sorry voor het warrige verhaal.
pi_175649762
Daarnaast geeft ze ook aan dat ik haar beste vriend oftewel soulmate ben. Ze is erg in de war, maar ik wil niet dat ze de foute keuze gaat maken. Ik kan niet zonder haar en ik denk zij ook niet zonder mij, anders had ze allang een keuze gemaakt, omdat ze hier al langer mee liep naar het schijnt en ik heb niks aan haar gemerkt.
pi_175649872
even uitelkaar werkt niet , spullen pakken , shit verdelen , uithuilen en opnieuw beginnen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175649905
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 17:34 schreef Joene het volgende:
even uitelkaar werkt niet , spullen pakken , shit verdelen , uithuilen en opnieuw beginnen.
Ik wil niet opnieuw beginnen en ik denk zij ook niet, ook al zegt ze NU van wel. Ik denk dat het een fase is. Vrienden van mij die haar ook kennen zeggen; Ze komt daar vanzelf wel achter. Ze is TOTAAL niet het type dat alleen zal blijven. Ze mist genegenheid of meer genegenheid, maar wil wel alleen zijn? Dat klopt niet.
pi_175649931
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wil niet opnieuw beginnen en ik denk zij ook niet, ook al zegt ze NU van wel. Ik denk dat het een fase is. Vrienden van mij die haar ook kennen zeggen; Ze komt daar vanzelf wel achter. Ze is TOTAAL niet het type dat alleen zal blijven. Ze mist genegenheid of meer genegenheid, maar wil wel alleen zijn? Dat klopt niet.
je weet zeker dat ze geen ander heeft ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175649954
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 17:36 schreef Joene het volgende:

[..]

je weet zeker dat ze geen ander heeft ?
Vrijwel zeker ja. Alhoewel je dat nooit uit kunt sluiten natuurlijk, maar dat denk ik niet nee. Die afspraak bijvoorbeeld in het ziekenhuis staat nog steeds etc.
pi_175650022
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:37 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vrijwel zeker ja. Alhoewel je dat nooit uit kunt sluiten natuurlijk, maar dat denk ik niet nee. Die afspraak bijvoorbeeld in het ziekenhuis staat nog steeds etc.
ok zou kunnen natuurlijk. Ik vind het omslagpunt nogal apart, in een relatie merk je verwijdering namelijk.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175650063
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 17:40 schreef Joene het volgende:

[..]

ok zou kunnen natuurlijk. Ik vind het omslagpunt nogal apart, in een relatie merk je verwijdering namelijk.
Ja ik zat zelf aan het volgende scenario te denken;

Ze is zo gaan denken na de gesprekken met de psycholoog OF en nu komt het;

Ze is zo gaan denken na een gesprek met een meisje op haar werk die net van haar vriend af is en een kind van hem heeft. Hij blowde, gebruikte drank en deed helemaal niets (nog 100 x erger). Misschien dat ze daarom zo denkt ineens?
pi_175650113
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja ik zat zelf aan het volgende scenario te denken;

Ze is zo gaan denken na de gesprekken met de psycholoog OF en nu komt het;

Ze is zo gaan denken na een gesprek met een meisje op haar werk die net van haar vriend af is en een kind van hem heeft. Hij blowde, gebruikte drank en deed helemaal niets (nog 100 x erger). Misschien dat ze daarom zo denkt ineens?
In dat gesprek is onze zwangerschap ten sprake gekomen. Ze heeft aan dat meisje gevraagd of ze het wel moest doorzetten zeg maar dat idee.
pi_175650212
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

In dat gesprek is onze zwangerschap ten sprake gekomen. Ze heeft aan dat meisje gevraagd of ze het wel moest doorzetten zeg maar dat idee.
leggen jullie niet teveel nadruk op krijgen van een kind ? kan je niet beter gewoon van elkaar en het leven genieten ? been there done that 7 jaar lang kinderwens / ziekenhuis met stuklopende relatie.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175650379
Ik denk dat er teveel is gebeurd, soms gaan relatie's daar ook door stuk
pi_175650538
Eerste reactie op je hele lange verhaal: wat klink je beschuldigend naar je vriendin toe. Zij ontwikkelt zich, door haar werk, psycholoog etc en jij lijkt dat allemaal af te doen als iets slechts.
Terwijl je aan de andere kant jouw ontwikkelslagen in bij voorbeeld werk en financiën als positief ziet.

Waarom zie je dat zo anders bij je vriendin?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175650748
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk dat er teveel is gebeurd, soms gaan relatie's daar ook door stuk
Relaties zijn er nog om aan te werken natuurlijk. TS zijn vriendin lijkt op en zal de kracht moeten vinden om het te proberen. Werkt het niet dan kun je afscheid van elkaar nemen
pi_175650778
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Relaties zijn er nog om aan te werken natuurlijk. TS zijn vriendin lijkt op en zal de kracht moeten vinden om het te proberen. Werkt het niet dan kun je afscheid van elkaar nemen
Ben ik met je eens, maar soms zijn er zoveel gebeurtenissen en veranderen mensen, je ziet je partner maar van binnen is deze niet meer degene waar je op viel.
pi_175650782
Dit is klaar hoor.

Zij is er in elk geval klaar klaar mee en het zou me niet verbazen als er een stimulerende kracht achter zit om door te zetten. Of dat nu verliefdheid is of een beste vriendin, haar standpunt wordt goed gevoed, daarom herken je haar nu niet.


Maar dit ga je niet meer oplossen. Uithuilen en opnieuw beginnen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175650799
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Relaties zijn er nog om aan te werken natuurlijk. TS zijn vriendin lijkt op en zal de kracht moeten vinden om het te proberen. Werkt het niet dan kun je afscheid van elkaar nemen
Er moet dan wel nog iets zijn om aan te werken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175650810
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Er moet dan wel nog iets zijn om aan te werken.
De basis is bij ts heel goed wat ik eruit op kan maken
  maandag 11 december 2017 @ 18:05:18 #18
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175650839
je klinkt een beetje als een controlfreak tbh
  maandag 11 december 2017 @ 18:06:58 #19
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175650880
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:23 schreef AnoniemH het volgende:
Ik ben dus niet iemand die langer dan 2-3 jaar bij een baas blijft hangen, ook al wil ik dat wel, het lukt telkens niet.
Kan het zijn dat je vriendin haar respect voor je aan het verliezen is? Dat ze nu het ouderschap dichterbij komt zich afvraagt of ze je wel als vader van haar kind ziet?
Als je iemand bent die geen baan kan houden (buiten een faillissement om) is 'wat een droomvent' niet het eerste wat in me opkomt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_175650892
Ze ziet waarschijnlijk niet de juiste vader figuur in je. Niet meer in ieder geval.
pi_175650913
Het kan wel weer werken, maar ga dan eerst het gesprek eens goed aan.
pi_175650986
Gewoon laten gaan. Als je zeker weet dat ze van je houd en niet zonder je kan dan komt ze vanzelf toch weer terug?
pi_175651010
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 17:44 schreef Joene het volgende:

[..]

leggen jullie niet teveel nadruk op krijgen van een kind ? kan je niet beter gewoon van elkaar en het leven genieten ? been there done that 7 jaar lang kinderwens / ziekenhuis met stuklopende relatie.
Nee totaal niet. Dat is wat ze graag wil en dat wil ze nog steeds gaf ze aan in haar laatste mail. Alleen nu weet ze ineens niet of ze er zelf klaar voor is. Ik heb altijd gezegd; Jij beslist. Ik snap dat volkomen etc.
pi_175651018
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste reactie op je hele lange verhaal: wat klink je beschuldigend naar je vriendin toe. Zij ontwikkelt zich, door haar werk, psycholoog etc en jij lijkt dat allemaal af te doen als iets slechts.
Terwijl je aan de andere kant jouw ontwikkelslagen in bij voorbeeld werk en financiën als positief ziet.

Waarom zie je dat zo anders bij je vriendin?
Ik ben totaal niet beschuldigend en ontzettend trots op haar. Heb haar ook met veel dingen geholpen zoals opkomen voor zichzelf. Ze was vroeger erg verlegen etc.
pi_175651024
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:23 schreef AnoniemH het volgende:
Onze relatie is ALTIJD goed geweest. Samen op vakantie, samen lachen en huilen, respect, waardering, goede sex (nog steeds) en zelden tot nooit ruzie.
iig tegen haar zeggen dat je de tijd dat het wel goed ging heel erg mist,

en ook wel eens aan relatie therapie gedacht?
pi_175651026
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:05 schreef zeer het volgende:
je klinkt een beetje als een controlfreak tbh
Totaal niet. Ben zeer makkelijk in een relatie. Dat vind/vond ze ook altijd fijn.
pi_175651047
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:06 schreef Elpis het volgende:

[..]

Kan het zijn dat je vriendin haar respect voor je aan het verliezen is? Dat ze nu het ouderschap dichterbij komt zich afvraagt of ze je wel als vader van haar kind ziet?
Als je iemand bent die geen baan kan houden (buiten een faillissement om) is 'wat een droomvent' niet het eerste wat in me opkomt.
Zou kunnen maar ze gaf aan de andere kant ook aan dat ze TROTS op mij was dat ik het nu eindelijk inzag. Dat ik dan niet word aangenomen ligt buiten mijn macht. Overigens staat er Vrijdag gewoon weer een gesprek op de planning. Haar timing in dit verhaal is gewoon vreemd.
pi_175651062
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:15 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

iig tegen haar zeggen dat je de tijd dat het wel goed ging heel erg mist,

en ook wel eens aan relatie therapie gedacht?
Heb ik al voorgesteld, maar ze weet niet of ze dat wilt. Ik vind dat je alles moet proberen en dan pas kunt zeggen oke het werkt niet.
pi_175651097
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Heb ik al voorgesteld, maar ze weet niet of ze dat wilt. Ik vind dat je alles moet proberen en dan pas kunt zeggen oke het werkt niet.
ik zeg de dame heeft een ander of iemand die behoorlijke invloed heeft om haar mee te nemen zijn / haar levensstijl in.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175651111
Ik heb tevens ook al aangegeven dat het ook zo kan zijn dat ze tegen een burnout aan zit. Ze werkt zich echt kapot en neemt zelden vrij. Ook al heb ik al meermaals aangegeven; Mop neem nou eventjes 2 dagen vrij want je bent zo druk bezig etc.

Ook kan het zijn dat ze misschien last heeft van het klapperende eierstokken syndroom, althans zo noemt men dat. Als een vrouw zwanger wil worden en dat lukt of niet dan gaat die hele hormoonhuishouding in de war waardoor de relatie onder druk komt te staan en de vrouw gaat twijfelen aan alles. Dit zou zomaar kunnen.
pi_175651137
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 18:18 schreef Joene het volgende:

[..]

ik zeg de dame heeft een ander of iemand die behoorlijke invloed heeft om haar mee te nemen zijn / haar levensstijl in.
Dat laatste denk ik dan eerder. Dat zijn haar collega's die zij als vrienden ziet, maar die niet echt vrienden zijn, aangezien ze nooit bij ons thuis komen ofzo. Maar ik weet en iedereen die ik ken weet dat ook dat zij niet zo is. Een fase denken wij allemaal, maar dalijk raak ik haar kwijt door een fase en dat moet ik zien te doorbreken.
pi_175651143
Een ander.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175651151
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 18:18 schreef Joene het volgende:

[..]

ik zeg de dame heeft een ander of iemand die behoorlijke invloed heeft om haar mee te nemen zijn / haar levensstijl in.
Overigens is een ander vrijwel uitgesloten. Ze slikt immers nog steeds NIET de pil en onze afspraak staat nog steeds volgende week.
pi_175651188
Mmnmm ja ik lees ook dat de probemen begonnen sinds het nieuwe huis, hoor je ook vaak hoor dat mensen verhuizen en dat dan dingen opeens fout gaan, ja een huis heeft ook een bepaald soort specifieke sfeer, ...
pi_175651202
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:22 schreef Edwin_Posse het volgende:
Mmnmm ja ik lees ook dat de probemen begonnen sinds het nieuwe huis, hoor je ook vaak hoor dat mensen verhuizen en dat dan dingen opeens fout gaan, ja een huis heeft ook een bepaald soort specifieke sfeer, ...
Nieuwbouw. Wij zijn de eerste bewoners. Leuke buurt, leuke buren etc. Bos naast ons huis waar we altijd de honden uitlaten enz.
pi_175651243
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nieuwbouw. Wij zijn de eerste bewoners. Leuke buurt, leuke buren etc. Bos naast ons huis waar we altijd de honden uitlaten enz.
ja en dan zijn er ook taloze mensen die dan geloven in een soort aardstralen, waardoor je juist beter wel of niet op een bepaalde plek kan wonen,,..
  maandag 11 december 2017 @ 18:25:27 #37
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_175651255
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zou kunnen maar ze gaf aan de andere kant ook aan dat ze TROTS op mij was dat ik het nu eindelijk inzag. Dat ik dan niet word aangenomen ligt buiten mijn macht. Overigens staat er Vrijdag gewoon weer een gesprek op de planning. Haar timing in dit verhaal is gewoon vreemd.
Mwah dat je daar 14 jaar over heb gedaan vind ik persoonlijk toch wel een afknapper op zich.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_175651282
Bal wat andere biatches en stel je dan de vraag wat je beter bevalt; een vaste relatie of ongecompliceerde neukeritus.
U MAD?
pi_175651283
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:25 schreef Elpis het volgende:

[..]

Mwah dat je daar 14 jaar over heb gedaan vind ik persoonlijk toch wel een afknapper op zich.
Nee ik heb daar niet 14 jaar over gedaan lol. Niemand is perfect weet je, ook zij niet. Ook ik moet dingen leren, zij ook. Geen enkele relatie is perfect, maar die van ons was dat voor 95%. Zoals ze zelf aangeeft in haar laatste mail zijn het de kleine dingen bijelkaar opgeteld zeg maar, maar dan denk ik dat kunnen we toch oplossen?
pi_175651304
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Bal wat andere biatches en stel je dan de vraag wat je beter bevalt; een vaste relatie of ongecompliceerde neukeritus.
Onze relatie was niet gecompliceerd. Totaal niet zelfs. Lieten elkaar gaan en staan waar we wilden. Ze zegt dat ze meer genegenheid wil, maar alleen wil zijn. WUT? Snap je dat ze zelf heel onduidelijk is in wat ze wil.
pi_175651330
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Snap je dat ze zelf heel onduidelijk is in wat ze wil.
Vrouw. Dat moet genoeg zijn qua uitleg.
pi_175651334
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:25 schreef Elpis het volgende:

[..]

Mwah dat je daar 14 jaar over heb gedaan vind ik persoonlijk toch wel een afknapper op zich.
Daarnaast communiceert ze gewoon heel slecht. Ze gaat nu pas hulp zoeken. Waarom niet veel eerder? Ze praat er met NIEMAND over. Zelfs niet met haar zussen of vrienden, niemand. Ze komt hiermee op het allerlaatste moment, mede omdat ze angstig werd van die ziekenhuisdatum. Dat is niet echt eerlijk tegenover je partner.
pi_175651400
ja ik zie toch een breekpunt in precies de verhuizing, althans zo ik je verhaal lees,

kan je nog meer dingen herinneren die precies op hetzelfde moment kwamen dat je relatie slechter begon te gaan?
pi_175651430
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:32 schreef Edwin_Posse het volgende:
ja ik zie toch een breekpunt in precies de verhuizing, althans zo ik je verhaal lees,

kan je nog meer dingen herinneren die precies op hetzelfde moment kwamen dat je relatie slechter begon te gaan?
Ik heb het niet aan zien komen en nergens aan gemerkt. In Oktober dit jaar was alles nog goed, niks aan de hand. Na dat gesprek met haar collega (die ik overigens nog wil spreken hierover) is ze hiermee gekomen. Die datum van het ziekenhuis kwam dichterbij etc.

Wat ook tegelijk kwam is dat een vriendin van ons uit het niets op sterven ligt en op haar 26ste zal overlijden. Rugklachten > ziekenhuis > kanker.
pi_175651503
quote:
0s.gif [b]Op maandag 11 december 2017 18:20 schreef AnoniemH maar dalijk raak ik haar kwijt door een fase en dat moet ik zien te doorbreken.
dit kan jij niet maar moet zij doen , jij staat al buitenspel.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 18:45:53 #46
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175651665
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Totaal niet. Ben zeer makkelijk in een relatie. Dat vind/vond ze ook altijd fijn.
je hebt het idee dat de psycholoog het erger maakt omdat die voor haar zorgt en niet voor jullie relatie

ik vind dat echt wel een ziekmakende controle willen hoor
pi_175651682
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:03 schreef Ticootje het volgende:
Dit is klaar hoor.

Zij is er in elk geval klaar klaar mee en het zou me niet verbazen als er een stimulerende kracht achter zit om door te zetten. Of dat nu verliefdheid is of een beste vriendin, haar standpunt wordt goed gevoed, daarom herken je haar nu niet.

Maar dit ga je niet meer oplossen. Uithuilen en opnieuw beginnen.
:Y Het moment dat iemand zegt 'ik zie de relatie niet meer zitten' komt pas na máánden (misschien al jaren) nadenken. Ze ziet het niet pas niet zitten sinds 2 weken geleden, zeg maar. Ze heeft getwijfeld, afgewogen, gepiekerd, nagedacht en nog veel meer nagedacht. En pas bij enig zeker gevoel, pas bij het moment waarop de spreekwoordelijke druppels de emmer uit zijn geslopen....dat is het moment waarop zij zei 'ik zie de relatie niet meer zitten'. En vaker wel dan niet is ze er dan ook echt gewoon klaar mee. Een 'ander' kan trouwens ook vaak een laatste duwtje in de richting van er een punt achter zetten zijn. Ze hoeft nog niet vreemd te gaan, maar heeft misschien al wel gedacht 'goh, met hem zou het ook leuk/leuker zijn'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 december 2017 @ 18:47:09 #48
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175651683
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik dan eerder. Dat zijn haar collega's die zij als vrienden ziet, maar die niet echt vrienden zijn, aangezien ze nooit bij ons thuis komen ofzo. Maar ik weet en iedereen die ik ken weet dat ook dat zij niet zo is. Een fase denken wij allemaal, maar dalijk raak ik haar kwijt door een fase en dat moet ik zien te doorbreken.
dit ook man, je wilt haar beheersen zodat zij weer bijtrekt of zo, weet niet wat je allemaal in je hoofd hebt maar zij voelt zich niet fijn heh, je moet haar daar in steunen en als jullie relatie echt zo goed is komen jullie daar sterker uit

jij moet zorgen dat jij gelukkig bent, zij dat zij gelukkig is
pi_175651707
En ik vind je overigens ook controlfreakerig over komen. Kan toevallig zo zijn door de manier waarop je het verhaal vertelt, dus hoeft in het contact met haar niet zo te zijn, maar zo lezend kreeg ik die indruk wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175651744
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:48 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind je overigens ook controlfreakerig over komen. Kan toevallig zo zijn door de manier waarop je het verhaal vertelt, dus hoeft in het contact met haar niet zo te zijn, maar zo lezend kreeg ik die indruk wel.
Het is vooral dat ik zonder haar niet meer wil leven en nee dat is niet alleen liefdesverdriet. Zij heeft mij altijd geholpen en ik haar ook. Zonder haar hoeft het niet meer voor mij. Ik wil niet 10 jaar op een wachtlijst of met andere vrouwen daten etc. Dat zoek ik totaal niet.

De psycholoog is er voor haar en dat is goed, MAAR als jij binnenkomt met de vraag; Ik heb altijd voor anderen gezorgd en ben daar een beetje klaar mee? Welke kant zal een psycholoog je op duwen? Uiteraard zal die zeggen kies voor jezelf etc etc. Dat helpt in ons geval zeer zeker niet mee.
pi_175651773
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 18:47 schreef zeer het volgende:

[..]

dit ook man, je wilt haar beheersen zodat zij weer bijtrekt of zo, weet niet wat je allemaal in je hoofd hebt maar zij voelt zich niet fijn heh, je moet haar daar in steunen en als jullie relatie echt zo goed is komen jullie daar sterker uit

jij moet zorgen dat jij gelukkig bent, zij dat zij gelukkig is
Uiteraard, maar hoe moet je iemand steunen als diegene niet praat? Is het fair tegenover je partner dat je al maanden je mond houd en dat het EEN WEEK voor ze hiermee kwam alles nog goed leek? Ik heb echt niet gemerkt. Het was hou van jou etc etc zoals altijd.

Ik vind dat erg asociaal eigenlijk. Zo ga je niet met mensen om lijkt mij.
  maandag 11 december 2017 @ 18:51:56 #52
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175651788
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is vooral dat ik zonder haar niet meer wil leven en nee dat is niet alleen liefdesverdriet. Zij heeft mij altijd geholpen en ik haar ook. Zonder haar hoeft het niet meer voor mij. Ik wil niet 10 jaar op een wachtlijst of met andere vrouwen daten etc. Dat zoek ik totaal niet.

De psycholoog is er voor haar en dat is goed, MAAR als jij binnenkomt met de vraag; Ik heb altijd voor anderen gezorgd en ben daar een beetje klaar mee? Welke kant zal een psycholoog je op duwen? Uiteraard zal die zeggen kies voor jezelf etc etc. Dat helpt in ons geval zeer zeker niet mee.
je bent gewoon bang, dat snap ik, want het is nieuw en alles en kut, tegelijkertijd kom je gedachtegang er nu op neer dat je haar gelukkig hier volledig aan ondergeschikt maakt, denk niet dat dat de situatie veel beter maakt
pi_175651802
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y Het moment dat iemand zegt 'ik zie de relatie niet meer zitten' komt pas na máánden (misschien al jaren) nadenken. Ze ziet het niet pas niet zitten sinds 2 weken geleden, zeg maar. Ze heeft getwijfeld, afgewogen, gepiekerd, nagedacht en nog veel meer nagedacht. En pas bij enig zeker gevoel, pas bij het moment waarop de spreekwoordelijke druppels de emmer uit zijn geslopen....dat is het moment waarop zij zei 'ik zie de relatie niet meer zitten'. En vaker wel dan niet is ze er dan ook echt gewoon klaar mee. Een 'ander' kan trouwens ook vaak een laatste duwtje in de richting van er een punt achter zetten zijn. Ze hoeft nog niet vreemd te gaan, maar heeft misschien al wel gedacht 'goh, met hem zou het ook leuk/leuker zijn'.
Wij hebben altijd gepraat met elkaar. WAAROM heeft ze het zover laten komen dan? Waarom niet eerder aan de bel trekken? Nogmaals ik heb het niet zien aankomen, totaal niet.
pi_175651805
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is vooral dat ik zonder haar niet meer wil leven en nee dat is niet alleen liefdesverdriet. Zij heeft mij altijd geholpen en ik haar ook. Zonder haar hoeft het niet meer voor mij. Ik wil niet 10 jaar op een wachtlijst of met andere vrouwen daten etc. Dat zoek ik totaal niet.

De psycholoog is er voor haar en dat is goed, MAAR als jij binnenkomt met de vraag; Ik heb altijd voor anderen gezorgd en ben daar een beetje klaar mee? Welke kant zal een psycholoog je op duwen? Uiteraard zal die zeggen kies voor jezelf etc etc. Dat helpt in ons geval zeer zeker niet mee.
heeft ze voor jou gezorgd ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 18:52:31 #55
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175651806
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:51 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard, maar hoe moet je iemand steunen als diegene niet praat?
ruimte geven
quote:
Is het fair tegenover je partner dat je al maanden je mond houd en dat het EEN WEEK voor ze hiermee kwam alles nog goed leek? Ik heb echt niet gemerkt. Het was hou van jou etc etc zoals altijd.

Ik vind dat erg asociaal eigenlijk. Zo ga je niet met mensen om lijkt mij.
je probeert een emotionele episode te rationaliseren, dat werkt niet, sorry
  maandag 11 december 2017 @ 18:52:32 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175651807
quote:
Ze is van een lieve, open, eerlijke, charmante en zorgzame vrouw INEENS omgeslagen naar iemand die alleen wil zijn, koud is en weinig empathie heeft. Ik begrijp er werkelijk niets van aan een kant.
Dit geldt voor je hele verhaal. Alles lijkt ineens gebeurd. Je vriendin heeft volgens jou nooit signalen afgegeven, er zijn nergens ruzies aan voorafgegaan, alles was idyllisch tot dit moment. Nou, dat kan dus niet. Een vrouw geeft veel signalen af, duidelijk of onduidelijk en de man, pikt ze op of negeert ze. Beide kan. Klassiek voorbeeld dit van man die een breekpunt hoort als een donderslag bij heldere hemel.

Denk nog eens goed na. Afgelopen jaren, maanden. Hoe voelde je vriendin zich (werkelijk)?
pi_175651834
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y Het moment dat iemand zegt 'ik zie de relatie niet meer zitten' komt pas na máánden (misschien al jaren) nadenken. Ze ziet het niet pas niet zitten sinds 2 weken geleden, zeg maar. Ze heeft getwijfeld, afgewogen, gepiekerd, nagedacht en nog veel meer nagedacht. En pas bij enig zeker gevoel, pas bij het moment waarop de spreekwoordelijke druppels de emmer uit zijn geslopen....dat is het moment waarop zij zei 'ik zie de relatie niet meer zitten'. En vaker wel dan niet is ze er dan ook echt gewoon klaar mee. Een 'ander' kan trouwens ook vaak een laatste duwtje in de richting van er een punt achter zetten zijn. Ze hoeft nog niet vreemd te gaan, maar heeft misschien al wel gedacht 'goh, met hem zou het ook leuk/leuker zijn'.
Mooi verwoord.
pi_175651845
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit geldt voor je hele verhaal. Alles lijkt ineens gebeurd. Je vriendin heeft volgens jou nooit signalen afgegeven, er zijn nergens ruzies aan voorafgegaan, alles was idyllisch tot dit moment. Nou, dat kan dus niet. Een vrouw geeft veel signalen af, duidelijk of onduidelijk en de man, pikt ze op of negeert ze. Beide kan. Klassiek voorbeeld dit van man die een breekpunt hoort als een donderslag bij heldere hemel.

Denk nog eens goed na. Afgelopen jaren, maanden. Hoe voelde je vriendin zich (werkelijk)?
Ik ken haar als enige echt heel goed. Dit bevestigd ze zelf ook. Ik ken haar door en door en nee dit zag ik niet aankomen. Mijn ouders keken heel raar op en dat zegt veel. Ze heeft het altijd weggestopt zegt ze. Lekker makkelijk wel. Zo werkt een relatie toch niet?
pi_175651864
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:52 schreef zeer het volgende:

[..]

ruimte geven

[..]

je probeert een emotionele episode te rationaliseren, dat werkt niet, sorry
Eens maar aan de andere kant is een relatie geven en nemen en beide water bij de wijn en dat komt nu van 1 kant. Ik ben weg, ik neem geen contact op etc. Moet ik wachten tot 2022? Komop he.
pi_175651877
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 18:52 schreef Joene het volgende:

[..]

heeft ze voor jou gezorgd ?
Meer in de zin van zorgen voor elkaar. Elkaar opvangen wanneer nodig etc. Gewoon zoals een relatie werkt.
pi_175651883
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:

Wij hebben altijd gepraat met elkaar. WAAROM heeft ze het zover laten komen dan? Waarom niet eerder aan de bel trekken? Nogmaals ik heb het niet zien aankomen, totaal niet.
Omdat ze twijfelde. En bij twijfel wil je je partner niet onzeker/ongelukkig maken of dingen zeggen die altijd terug gaan komen. Ze heeft het pas uitgesproken toen ze het zeker wist.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 december 2017 @ 18:55:23 #62
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175651890
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wij hebben altijd gepraat met elkaar.
Net zeg je nog dat zij nooit praat.

Wat is het nou?
pi_175651906
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ze twijfelde. En bij twijfel wil je je partner niet onzeker/ongelukkig maken of dingen zeggen die altijd terug gaan komen. Ze heeft het pas uitgesproken toen ze het zeker wist.
Ze weet het nog niet zeker, want ze draagt onze ring nog en die datum staat nog steeds en ze is nog steeds niet aan de pil etc etc. Het is DUBBEL alles.
pi_175651917
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Net zeg je nog dat zij nooit praat.

Wat is het nou?
Nee in dit geval niet. Wel altijd gepraat over dingen die gebeurd zijn denk aan overlijden, problemen etc etc, maar nu INEENS niet meer.
  maandag 11 december 2017 @ 18:57:05 #65
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175651935
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar aan de andere kant is een relatie geven en nemen en beide water bij de wijn en dat komt nu van 1 kant. Ik ben weg, ik neem geen contact op etc. Moet ik wachten tot 2022? Komop he.
snap niet waarom je dit allemaal accepteert dan, je noemt d'r asociaal en nu dit, man je bent gek dat je d'r mist
  maandag 11 december 2017 @ 18:57:20 #66
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175651941
je hebt echt verwachtingen van hier tot gunder die precies moeten lopen zoals jij het voor ogen hebt, gaat niet werken
  maandag 11 december 2017 @ 18:57:26 #67
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175651946
Ik vind het erg zwart-wit zoals je het vertelt. Nooit dit, altijd dat, geweldig dit, ideaal dat, altijd zus en zo en nu opeens niet meer. Volgens mij vertel je alles te rooskleurig of heb je alles heel anders beleefd als je vriendin.
pi_175651951
Als je wil dat ook maar iets goed komt, geef je haar rust. Laat haar met rust.
Geef haar aan dat je graag wil praten over de relatie. Dat je wil weten waar je en jullie tekortgeschoten hebben in de relatie.
Kijk vanaf daar verder. Je hebt niets aan waarom doet ze zo op het moment.
pi_175651954
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:55 schreef AnoniemH het volgende:

Ze weet het nog niet zeker, want ze draagt onze ring nog en die datum staat nog steeds en ze is nog steeds niet aan de pil etc etc. Het is DUBBEL alles.
Ja, ik begrijp dat de signalen nog steeds verwarrend zijn -O- Ze zal er zelf ook veel moeite mee hebben. Besluiten dat het over is en er ook naar gaan handelen zijn verschillende dingen. Je zal waarschijnlijk ook nog wel eens seks hebben met haar. Classic.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175651961
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:57 schreef zeer het volgende:
je hebt echt verwachtingen van hier tot gunder die precies moeten lopen zoals jij het voor ogen hebt, gaat niet werken
Nee dat hebben we beide. Ik verwacht misschien dingen, omdat ik haar zo niet ken.
pi_175651962
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Meer in de zin van zorgen voor elkaar. Elkaar opvangen wanneer nodig etc. Gewoon zoals een relatie werkt.
en jij denkt dat de psych zegt dat ze daarom voor haarzelf moet kiezen ? je hebt een raar beeld van een psych.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175651982
quote:
5s.gif Op maandag 11 december 2017 18:57 schreef Joene het volgende:

[..]

en jij denkt dat de psych zegt dat ze daarom voor haarzelf moet kiezen ? je hebt een raar beeld van een psych.
Nee de psych zegt dat ze voor zichzelf moet kiezen, omdat ze met de vraag kwam; Waarom moet ik altijd voor anderen klaar staan etc. Dan is dat een logische reactie van de psych.
  maandag 11 december 2017 @ 18:59:13 #73
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175651994
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:57 schreef BilmemKi het volgende:
Als je wil dat ook maar iets goed komt, geef je haar rust. Laat haar met rust.
Geef haar aan dat je graag wil praten over de relatie. Dat je wil weten waar je en jullie tekortgeschoten hebben in de relatie.
Kijk vanaf daar verder.
Sluit ik me bij aan.
pi_175652007
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee de psych zegt dat ze voor zichzelf moet kiezen, omdat ze met de vraag kwam; Waarom moet ik altijd voor anderen klaar staan etc. Dan is dat een logische reactie van de psych.
wie zijn de anderen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 18:59:55 #75
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175652013
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat hebben we beide. Ik verwacht misschien dingen, omdat ik haar zo niet ken.
kweenie zij post hier natuurlijk niet maar wat je allemaal post hier komt neer op dat zij weer in de pas moet gaan lopen
pi_175652029
quote:
5s.gif Op maandag 11 december 2017 18:57 schreef Joene het volgende:

en jij denkt dat de psych zegt dat ze daarom voor haarzelf moet kiezen ? je hebt een raar beeld van een psych.
Die zijn doorgaans pro het in stand houden van goede relaties :7 Dus ik weet niet wat ze precies allemaal verteld heeft als je denkt dat de psych gezegd heeft dat ze voor zichzelf zou moeten kiezen.

Overigens is de tip haar met rust te laten wel een erg goede. En als er iets niet sexy en meelijwekkend is dan is het iemand die gaat smeken en steeds maar vragen waarom en als een soort stalker steeds whatsappjes stuurt etc. Niet doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 december 2017 @ 19:01:11 #77
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175652047
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee de psych zegt dat ze voor zichzelf moet kiezen, omdat ze met de vraag kwam; Waarom moet ik altijd voor anderen klaar staan etc. Dan is dat een logische reactie van de psych.
psycholoog zal proberen haar inzicht te geven in haar eigen gedrag zodat ze zich weer gelukkig kan voelen met zichzelf

denk niet dat jij kan inzien wat de uitkomst zal zijn van haar sessies
  maandag 11 december 2017 @ 19:01:19 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175652051
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ze twijfelde. En bij twijfel wil je je partner niet onzeker/ongelukkig maken of dingen zeggen die altijd terug gaan komen. Ze heeft het pas uitgesproken toen ze het zeker wist.
Waarschijnlijk gewacht tot ze sterk genoeg was.
pi_175652076
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewacht tot ze sterk genoeg was.
Agree.

Maar ik denk dat ze ook klaar is met wachten tot het beter wordt. Ik geloof niets in die hallelujah verhalen achteraf.
pi_175652106
Tja waarschijnlijk dacht ze 6 a 7 maand geleden al, ik heb helemaal geen zin in een man die amper zijn baan kan houden, dan is kinderen krijgen ook nog een heel probleem en ik moet afvallen ook nog bij mijn werk op. werk me helemaal suf blablablablabla en dan komt de dag dat ze bij de gedachte daad zet.

Misschien met paar vriendinnen gepraat, ook die gesprekken zijn vaak erg motiverend om er maar een eind aan te maken en dan zuchten dat het fijn zou zijn dat alles normaal is.

Bedenk ook gebeurtenissen gebeuren het is niet zo dat toen jij haar steunde je patent op haar kreeg dat ze de rest van haar leven bij je moet blijven omdat zij je even steunde.

Zoals ik zei, mensen veranderen en dat gebeurd doorlopend en soms komt er een dag dat jullie beiden niet meer bij elkaar passen, jij vind dan misschien nog van wel terwijl zij het gevoel heeft dat ze aan een dood verrot paard aan het trekken is.
pi_175652134
ik zou voorzichtig gaan accepteren dat dit kapot stuk is gewoon.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175652136
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:01 schreef Boca_Raton het volgende:

Waarschijnlijk gewacht tot ze sterk genoeg was.
Gewacht tot:

* ze heeft afgewacht tot TS dingen zou veranderen en ze vond dat het toch allemaal niet snel genoeg ging
* ze allerlei opties heeft afgewogen (langdurig) en besloten dat relatie beëindigen het beste was
* ze gewend is geraakt aan het idee dat het over is, dus het rouwen om de relatie is waarschijnlijk al grotendeels geweest
* ze de kracht heeft gehad het te vertellen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 december 2017 @ 19:04:26 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175652142
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:02 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Agree.

Maar ik denk dat ze ook klaar is met wachten tot het beter wordt. Ik geloof niets in die hallelujah verhalen achteraf.
Vind ik ook totaal ongeloofwaardig. TS schuift het uit tot nooit allemaal.

Die therapie zal haar geholpen hebben om zelfstandig te worden. Daar krijgt TS toch wel wel een deel van mee, als hij z'n voelsprieten wel uit blijft steken zo door de dagen heen. Veel mannen negeren die signalen (want: ongewenst) of merken ze inderdaad niet op. Maar de vrouw groeit verder tot het moment dat ze kiest. En dan opeens heeft niemand het zien aankomen, volgens manlief. Nou, vaak de slager nog wel.
pi_175652177
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewacht tot:

* ze heeft afgewacht tot TS dingen zou veranderen en ze vond dat het toch allemaal niet snel genoeg ging
* ze allerlei opties heeft afgewogen (langdurig) en besloten dat relatie beëindigen het beste was
* ze gewend is geraakt aan het idee dat het over is, dus het rouwen om de relatie is waarschijnlijk al grotendeels geweest
* ze de kracht heeft gehad het te vertellen
dit
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175652225
Ik ken beide kanten. De punten die hierboven staan kloppen wel.

Het gaat niet zomaar uit. Jullie relatie ging niet helemaal goed. Als jouw shock over is zul je dat zelf ook wel zien. Het zou goed voor je zijn dingen snel te beseffen, want daarmee kunnen jullie misschien samen nog verder.

Maar again: leave her the fuck alone.
pi_175652299
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet beschuldigend en ontzettend trots op haar. Heb haar ook met veel dingen geholpen zoals opkomen voor zichzelf. Ze was vroeger erg verlegen etc.
dit klinkt alsof ze jou simpelweg voorbij gegroeid is (al dan niet met jouw hulp) en jij niet (meer) naar haar niveau kan groeien...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175652394
Ik denk ook dat er een ander is die haar interesse gewekt heeft.
pi_175652427
En haar vrienden waarvan jij vindt dat het geen vrienden zijn omdat ze nooit thuis komen: misschien schaamt ze zich zelfs wel voor je.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175652430
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tja waarschijnlijk dacht ze 6 a 7 maand geleden al, ik heb helemaal geen zin in een man die amper zijn baan kan houden, dan is kinderen krijgen ook nog een heel probleem en ik moet afvallen ook nog bij mijn werk op. werk me helemaal suf blablablablabla en dan komt de dag dat ze bij de gedachte daad zet.

Misschien met paar vriendinnen gepraat, ook die gesprekken zijn vaak erg motiverend om er maar een eind aan te maken en dan zuchten dat het fijn zou zijn dat alles normaal is.

Bedenk ook gebeurtenissen gebeuren het is niet zo dat toen jij haar steunde je patent op haar kreeg dat ze de rest van haar leven bij je moet blijven omdat zij je even steunde.

Zoals ik zei, mensen veranderen en dat gebeurd doorlopend en soms komt er een dag dat jullie beiden niet meer bij elkaar passen, jij vind dan misschien nog van wel terwijl zij het gevoel heeft dat ze aan een dood verrot paard aan het trekken is.
Zeker waar, MAAR hier komt het weer; Ze vertelde mij in Augustus dat ze o zo blij was dat ik bijna een baan had en dat ze begreep dat ze even geduld moest hebben. Ik ben immers afhankelijk van de bedrijven zelf of ze mij wel of niet aannemen. Waarom mij dan voor de gek houden?

Wij passen nog prima bijelkaar en zo denk ik er niet alleen over. Wij hebben ontzettend veel gemeen, alleen denk ik dat het een combinatie van factoren is die zijn gaan irriteren, maar aan de andere kant is het niet eerlijk tegenover je partner dat je niet gewoon zegt; Lieverd ik voel dat ik de andere kant op ga, laten we hulp zoeken. Ze heeft nooit hulp gezocht. Ja nu, nu het te laat is misschien.
  maandag 11 december 2017 @ 19:16:19 #90
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175652443
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef Ticootje het volgende:
En haar vrienden waarvan jij vindt dat het geen vrienden zijn omdat ze nooit thuis komen: misschien schaamt ze zich zelfs wel voor je.
echt een opsteker voor TS :s)
pi_175652468
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zeker waar, MAAR hier komt het weer; Ze vertelde mij in Augustus dat ze o zo blij was dat ik bijna een baan had en dat ze begreep dat ze even geduld moest hebben. Ik ben immers afhankelijk van de bedrijven zelf of ze mij wel of niet aannemen. Waarom mij dan voor de gek houden?

Wij passen nog prima bijelkaar en zo denk ik er niet alleen over. Wij hebben ontzettend veel gemeen, alleen denk ik dat het een combinatie van factoren is die zijn gaan irriteren, maar aan de andere kant is het niet eerlijk tegenover je partner dat je niet gewoon zegt; Lieverd ik voel dat ik de andere kant op ga, laten we hulp zoeken. Ze heeft nooit hulp gezocht. Ja nu, nu het te laat is misschien.
Je had bijna een baan in augustus. Het is nu december...
pi_175652474
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Vind ik ook totaal ongeloofwaardig. TS schuift het uit tot nooit allemaal.

Die therapie zal haar geholpen hebben om zelfstandig te worden. Daar krijgt TS toch wel wel een deel van mee, als hij z'n voelsprieten wel uit blijft steken zo door de dagen heen. Veel mannen negeren die signalen (want: ongewenst) of merken ze inderdaad niet op. Maar de vrouw groeit verder tot het moment dat ze kiest. En dan opeens heeft niemand het zien aankomen, volgens manlief. Nou, vaak de slager nog wel.
Ik heb niets van die gesprekken meegekregen. Ze vertelde mij dat dat tussen haar en de psych was. Ik heb echt waar en dat zweer ik op iedereen die mij lief is, NIETS gemerkt. Alles was nog goed 1 week voor ik vertrok. Ze zegt zelf ook; Ik ben niet zon prater. Ja prima, maar schuif mij dan niet alles in de schoenen. Ieder mens maakt fouten, die hoeven niet fataal te zijn weet je wel.
  maandag 11 december 2017 @ 19:17:30 #93
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175652490
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zeker waar, MAAR hier komt het weer; Ze vertelde mij in Augustus dat ze o zo blij was dat ik bijna een baan had en dat ze begreep dat ze even geduld moest hebben. Ik ben immers afhankelijk van de bedrijven zelf of ze mij wel of niet aannemen. Waarom mij dan voor de gek houden?

Wij passen nog prima bijelkaar en zo denk ik er niet alleen over. Wij hebben ontzettend veel gemeen, alleen denk ik dat het een combinatie van factoren is die zijn gaan irriteren, maar aan de andere kant is het niet eerlijk tegenover je partner dat je niet gewoon zegt; Lieverd ik voel dat ik de andere kant op ga, laten we hulp zoeken. Ze heeft nooit hulp gezocht. Ja nu, nu het te laat is misschien.
Jezus man je legt het allemaal bij haar neer en de actie die ze onderneemt keur je volledig af.
pi_175652500
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb niets van die gesprekken meegekregen. Ze vertelde mij dat dat tussen haar en de psych was. Ik heb echt waar en dat zweer ik op iedereen die mij lief is, NIETS gemerkt. Alles was nog goed 1 week voor ik vertrok. Ze zegt zelf ook; Ik ben niet zon prater. Ja prima, maar schuif mij dan niet alles in de schoenen. Ieder mens maakt fouten, die hoeven niet fataal te zijn weet je wel.
waarom vertrok jij en niet zij ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175652513
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef Ticootje het volgende:
En haar vrienden waarvan jij vindt dat het geen vrienden zijn omdat ze nooit thuis komen: misschien schaamt ze zich zelfs wel voor je.
Dat lijkt mij sterk :D Ze was altijd enorm trots op mij als persoon en dat mocht ook iedereen weten. Wel ben ik niet een feestganger. Ik ga liever naar een concert dan naar een techno feest waar ik niets mee heb, maar goed je kan ook niet alles van elkaar leuk vinden natuurlijk.
pi_175652555
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:17 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Je had bijna een baan in augustus. Het is nu december...
Tja ze liggen niet voor het oprapen helaas. In de regio waar wij wonen zoekt men vooral vrachtwagenchauffeurs, fysieke arbeid (dat mag ik helaas niet) en hetgeen wat ik kan winkel werkzaamheden (daar ben ik al te oud voor hoor ik vaak) of iets in de service etc daar is gewoon weinig van, maar zoals gezegd vrijdag heb ik weer een gesprek en dat bedrijf heeft al 3 x gebeld, dat is wel een signaal dat ze mij graag willen spreken.
pi_175652570
quote:
5s.gif Op maandag 11 december 2017 19:17 schreef Joene het volgende:

[..]

waarom vertrok jij en niet zij ?
Omdat ze naast de deur werkt en ze eigenlijk nergens naartoe kon. Ik kon naar mijn ouders dus dat was het makkelijkste eigenlijk.
pi_175652573
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zeker waar, MAAR hier komt het weer; Ze vertelde mij in Augustus dat ze o zo blij was dat ik bijna een baan had en dat ze begreep dat ze even geduld moest hebben. Ik ben immers afhankelijk van de bedrijven zelf of ze mij wel of niet aannemen. Waarom mij dan voor de gek houden?

Wij passen nog prima bijelkaar en zo denk ik er niet alleen over. Wij hebben ontzettend veel gemeen, alleen denk ik dat het een combinatie van factoren is die zijn gaan irriteren, maar aan de andere kant is het niet eerlijk tegenover je partner dat je niet gewoon zegt; Lieverd ik voel dat ik de andere kant op ga, laten we hulp zoeken. Ze heeft nooit hulp gezocht. Ja nu, nu het te laat is misschien.
Nee joh, je bent niet beschuldigend naar haar toe hoor...
Zal vast vanuit je boosheid en verdriet komen. Maar laat dat buiten de deur als je de relatie met haar wil bespreken. En laat haar voor nu even met rust. Het is niet alleen moeilijk en verwarrdend voor jou, maar ook voor haar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175652585
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:16 schreef zeer het volgende:

[..]

echt een opsteker voor TS :s)
Ze werkt fulltime, hij zit thuis en is niet in staat om een baan vast te houden langer dan 3 jaar.

De toon hier is behoorlijk dat de fouten overal gezocht moeten worden, maar niet bij hem.

Op haar werk en met haar vrienden heeft ze waarschijnlijk de situatie besproken waar ze in zit en waar ze zich niet gelukkig in voelt.

Ik draai m om: zou jij vrienden meenemen naar huis als de situatie om te janken is?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175652588
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:17 schreef zeer het volgende:

[..]

Jezus man je legt het allemaal bij haar neer en de actie die ze onderneemt keur je volledig af.
De actie keur ik niet af. Totaal niet zelfs. Het is meer het moment zonder enige vorm van communicatie. Dat hoort niet in een relatie.
pi_175652596
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Tja ze liggen niet voor het oprapen helaas. In de regio waar wij wonen zoekt men vooral vrachtwagenchauffeurs, fysieke arbeid (dat mag ik helaas niet) en hetgeen wat ik kan winkel werkzaamheden (daar ben ik al te oud voor hoor ik vaak) of iets in de service etc daar is gewoon weinig van, maar zoals gezegd vrijdag heb ik weer een gesprek en dat bedrijf heeft al 3 x gebeld, dat is wel een signaal dat ze mij graag willen spreken.
ok wat is jouw opleidingsniveau en wat het hare ? waarom heeft zij wel een baan en jij niet ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 19:20:44 #102
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175652602
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:

Wij passen nog prima bijelkaar en zo denk ik er niet alleen over.
Wat zij zelf vindt, gaat het daar ook niet om?
pi_175652619
He bah, overal heb je wel iets op te zeggen.
  maandag 11 december 2017 @ 19:21:35 #104
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175652627
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze werkt fulltime, hij zit thuis en is niet in staat om een baan vast te houden langer dan 3 jaar.

De toon hier is behoorlijk dat de fouten overal gezocht moeten worden, maar niet bij hem.

Op haar werk en met haar vrienden heeft ze waarschijnlijk de situatie besproken waar ze in zit en waar ze zich niet gelukkig in voelt.

Ik draai m om: zou jij vrienden meenemen naar huis als de situatie om te janken is?
ik zou m'n vrienden op hun bek rossen die m'n partner waar ik voor gekozen heb niet respecteren
pi_175652633
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze werkt fulltime, hij zit thuis en is niet in staat om een baan vast te houden langer dan 3 jaar.

De toon hier is behoorlijk dat de fouten overal gezocht moeten worden, maar niet bij hem.

Op haar werk en met haar vrienden heeft ze waarschijnlijk de situatie besproken waar ze in zit en waar ze zich niet gelukkig in voelt.

Ik draai m om: zou jij vrienden meenemen naar huis als de situatie om te janken is?
Ik denk dat je het heel zwart/wit ziet. Of draait het leven alleen om werk? Ik keur mensen niet goed of af op basis van werk. Ik deed zat ernaast daar gaat het helemaal niet om en daarnaast ben ik heel goed met haar collega's, want die kennen wij allemaal persoonlijk en ik ga ook weleens mee, niet altijd natuurlijk.
pi_175652639
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ze naast de deur werkt en ze eigenlijk nergens naartoe kon. Ik kon naar mijn ouders dus dat was het makkelijkste eigenlijk.
zij is jou toch zat , bokt zij lekker op!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 19:22:18 #107
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175652654
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

De actie keur ik niet af. Totaal niet zelfs. Het is meer het moment zonder enige vorm van communicatie. Dat hoort niet in een relatie.
waarom hoort dat niet? JIJ vindt dat dat niet hoort maar daar zijn geen regels voor hoor

zij heeft ruimte nodig en jij trekt dat niet, dat is jouw probleem, los het op.
pi_175652665
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:21 schreef zeer het volgende:

[..]

ik zou m'n vrienden op hun bek rossen die m'n partner waar ik voor gekozen heb niet respecteren
Ook als je zelf misschien het respect bent verloren en ze je steunen in je keuze?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175652667
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:20 schreef Joene het volgende:

[..]

ok wat is jouw opleidingsniveau en wat het hare ? waarom heeft zij wel een baan en jij niet ?
Zij heeft hulp gehad bij een baan aangaande dat ongeval vanuit de tegenpartij, omdat ze eigenlijk niets meer kon. Ik heb HAVO/HBO gedaan, maar in onze omgeving (geen grote stad in de buurt) is er weinig. Zij werkt voor een mager salaris in de horeca.
pi_175652677
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat zij zelf vindt, gaat het daar ook niet om?
De vraag is vind ze dat echt of is het wispelturigheid? De twijfel zeg maar.
  maandag 11 december 2017 @ 19:23:43 #111
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175652710
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook als je zelf misschien het respect bent verloren en ze je steunen in je keuze?
wordt wel erg hypothetisch dit allemaal
pi_175652717
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook als je zelf misschien het respect bent verloren en ze je steunen in je keuze?
Ze steunen haar omdat ze dat stappen wel leuk vinden. Alsof hun het interesseert met wie ze samen is, want dat is namelijk niet zo. Het zijn geen vrienden vrienden zeg maar, meer collega's vage kennissen.
pi_175652745
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zij heeft hulp gehad bij een baan aangaande dat ongeval vanuit de tegenpartij, omdat ze eigenlijk niets meer kon. Ik heb HAVO/HBO gedaan, maar in onze omgeving (geen grote stad in de buurt) is er weinig. Zij werkt voor een mager salaris in de horeca.
als je wilt werken is er werk, ik reis ook elke dag 1 a 1,5 uur enkele reis om de baan te kunnen doen die ik leuk vind.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175652749
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik denk dat je het heel zwart/wit ziet. Of draait het leven alleen om werk? Ik keur mensen niet goed of af op basis van werk. Ik deed zat ernaast daar gaat het helemaal niet om en daarnaast ben ik heel goed met haar collega's, want die kennen wij allemaal persoonlijk en ik ga ook weleens mee, niet altijd natuurlijk.
Het is makkelijk jezelf te verdrinken in je werk als dat je vlucht is van een vervelende deprimerende thuissituatie.

Nee werk is niet alles maar op het moment dat werk voor je relatie komt te staan moet je je afvragen of alles nog wel goed gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175652755
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:22 schreef zeer het volgende:

[..]

waarom hoort dat niet? JIJ vindt dat dat niet hoort maar daar zijn geen regels voor hoor

zij heeft ruimte nodig en jij trekt dat niet, dat is jouw probleem, los het op.
In een relatie hoor je te communiceren. Regel 1 van relatie therapie bijvoorbeeld. Als ze zo blijft communiceren zal ze ook in de toekomst niet lang bij iemand blijven. Relatie is geven en nemen en ook ik maak fouten op zeker.
  maandag 11 december 2017 @ 19:25:08 #116
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175652776
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:24 schreef Joene het volgende:
als je wilt werken is er werk
deze naïviteit _O_
pi_175652782
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze steunen haar omdat ze dat stappen wel leuk vinden. Alsof hun het interesseert met wie ze samen is, want dat is namelijk niet zo. Het zijn geen vrienden vrienden zeg maar, meer collega's vage kennissen.
ik vind dat je jezelf overal erg schoon praat.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175652793
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze steunen haar omdat ze dat stappen wel leuk vinden. Alsof hun het interesseert met wie ze samen is, want dat is namelijk niet zo. Het zijn geen vrienden vrienden zeg maar, meer collega's vage kennissen.
En dat vertel je haar vast ook.

Lekker denigerend.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 december 2017 @ 19:25:36 #119
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175652794
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

In een relatie hoor je te communiceren. Regel 1 van relatie therapie bijvoorbeeld. Als ze zo blijft communiceren zal ze ook in de toekomst niet lang bij iemand blijven. Relatie is geven en nemen en ook ik maak fouten op zeker.
Ik denk dat je haar smoort makker.
  maandag 11 december 2017 @ 19:25:48 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175652804
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:50 schreef AnoniemH het volgende:


De psycholoog is er voor haar en dat is goed, MAAR als jij binnenkomt met de vraag; Ik heb altijd voor anderen gezorgd en ben daar een beetje klaar mee? Welke kant zal een psycholoog je op duwen? Uiteraard zal die zeggen kies voor jezelf etc etc. Dat helpt in ons geval zeer zeker niet mee.
Hmmzzz. Dat betekend dat kies voor jezelf niet in balans is met kies voor je relatie.
Dat er essentiële dingen in de relatie zitten die in conflict zijn met kies voor jezelf. Want als de relatie echt zo goed zit is kiezen voor jezelf en voor de relatie hetzelfde, is kies voor de relatie kiezen voor jezelf.

Zit het dus echt wel zo goed, of zie je haar laten we er geen conflict van maken en niet blijven hangen in wat niet goed gaat als zijnde er is geen probleem?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175652811
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is makkelijk jezelf te verdrinken in je werk als dat je vlucht is van een vervelende deprimerende thuissituatie.

Nee werk is niet alles maar op het moment dat werk voor je relatie komt te staan moet je je afvragen of alles nog wel goed gaat.
Dat begrijp ik maar de situatie thuis was niet deprimerend. We hebben vanaf Augustus nog tal van leuke dingen gedaan samen. Meer dan daarvoor zelfs. Daarom snap ik niet dat ze er NU mee komt. Had ik nu al 5 jaar als een lamzak op de bank gelegen dan had ik het begrepen, maar dat was niet zo. We waren juist allebei bezig om ervoor te zorgen dat 2018 een topjaar ging worden.
pi_175652828
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:25 schreef zeer het volgende:

[..]

deze naïviteit _O_
Het is vast de schuld van de rabobank he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175652838
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:25 schreef Joene het volgende:

[..]

ik vind dat je jezelf overal erg schoon praat.
Lees dan de opening nogmaals, want als er 1 is die ook fouten heeft gemaakt ben ik het. Maar het is geven en nemen, dat ben je toch wel met mij eens hoop ik.
  maandag 11 december 2017 @ 19:27:08 #124
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175652847
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:25 schreef Joene het volgende:

[..]

ik vind dat je jezelf overal erg schoon praat.
Dit dus.
pi_175652867
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:25 schreef zeer het volgende:

[..]

deze naïviteit _O_
is geen naïviteit is waarheid. Zeker momenteel of kies de juiste sector , begin desnoods onder aan de ladder.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175652877
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:27 schreef Joene het volgende:

[..]

is geen naïviteit is waarheid. Zeker momenteel of kies de juiste sector , begin desnoods onder aan de ladder.
Naiviteit inderdaad. Geeft verder niks maar praat niet generaliserend aub.
  maandag 11 december 2017 @ 19:28:10 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175652880
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat begrijp ik maar de situatie thuis was niet deprimerend. We hebben vanaf Augustus nog tal van leuke dingen gedaan samen. Meer dan daarvoor zelfs. Daarom snap ik niet dat ze er NU mee komt. Had ik nu al 5 jaar als een lamzak op de bank gelegen dan had ik het begrepen, maar dat was niet zo. We waren juist allebei bezig om ervoor te zorgen dat 2018 een topjaar ging worden.
En jouw inspanningen waren....?
pi_175652885
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Lees dan de opening nogmaals, want als er 1 is die ook fouten heeft gemaakt ben ik het. Maar het is geven en nemen, dat ben je toch wel met mij eens hoop ik.
zeker zij moet geven en jij neemt dat is zoals ik het lees.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175652903
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:28 schreef Joene het volgende:

[..]

zeker zij moet geven en jij neemt dat is zoals ik het lees.
Nee beide dan is begrijpend lezen niet zo je ding.
pi_175652906
TS, het wordt tijd dat je aan jezelf gaat werken en zelf een goed leven krijgt zonder je ex. Eerst je eigen leven op orde en dan komt de rest wel. Met alle respect, als ik je posts lees kom je een beetje over als een sneue persoon die overal excuses voor zoekt. Tijd om daar verandering in te brengen.

Daarnaast zijn jullie al vanaf je 17e bij elkaar. Heb je er ooit aan gedacht dat je ex wellicht ooit interesse krijgt in andere mannen?
pi_175652907
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat begrijp ik maar de situatie thuis was niet deprimerend. We hebben vanaf Augustus nog tal van leuke dingen gedaan samen. Meer dan daarvoor zelfs. Daarom snap ik niet dat ze er NU mee komt. Had ik nu al 5 jaar als een lamzak op de bank gelegen dan had ik het begrepen, maar dat was niet zo. We waren juist allebei bezig om ervoor te zorgen dat 2018 een topjaar ging worden.
Meer leuke dingen doen of vaker op vakantie zorgt er niet voor dat opeens alles weer goed is als het probleem aanwezig blijft.

Zodra je weer thuis bent verval je in het oude patroon, waar zij blijkbaar niet langer mee kon leven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175652921
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En jouw inspanningen waren....?
Ik ben bij een psych geweest ook om te leren omgaan met mijzelf dit jaar ook. Ik was echt net bezig alles op orde te krijgen en dat meen ik serieus, alleen dat kost TIJD. Ik kan niet alles in 1 dag veranderen, niemand niet.
pi_175652923
Anyway TS, je chick vindt jou waarschijnlijk too much.

Stel ze wil door, hoe ga je je dan opstellen? Wat ga je veranderen?
  maandag 11 december 2017 @ 19:29:24 #134
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175652925
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:51 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard, maar hoe moet je iemand steunen als diegene niet praat? Is het fair tegenover je partner dat je al maanden je mond houd en dat het EEN WEEK voor ze hiermee kwam alles nog goed leek? Ik heb echt niet gemerkt. Het was hou van jou etc etc zoals altijd.

Ik vind dat erg asociaal eigenlijk. Zo ga je niet met mensen om lijkt mij.
Ook hier. Heeft ze werkelijk niets aangegeven, of wil jij het enkel als zodanig betitelen als ze had geschreeuwd, gestampt, in was blijven hangen?

Iets aangeven en dan er niet in blijven hangen betekend niet dat het dan wel goed gaat daarna. Het betekend dat ze verder probeert te gaan, het een open kans geeft.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175652934
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:28 schreef Desmosedici het volgende:
TS, het wordt tijd dat je aan jezelf gaat werken en zelf een goed leven krijgt zonder je ex. Eerst je eigen leven op orde en dan komt de rest wel. Met alle respect, als ik je posts lees kom je een beetje over als een sneue persoon die overal excuses voor zoekt. Tijd om daar verandering in te brengen.

Daarnaast zijn jullie al vanaf je 17e bij elkaar. Heb je er ooit aan gedacht dat je ex wellicht ooit interesse krijgt in andere mannen?
DESMO IK HOU NOG ALTIJD VAN JOU
pi_175652950
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Naiviteit inderdaad. Geeft verder niks maar praat niet generaliserend aub.
nou kom op , noem naar regio waar jij met je hbo papiertje niet iets kan doen hou op. Het is ook een kwestie van aanpassen he , 1,5 uur reizen en je zit vast en zeker bij een grote stad.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175652951
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:19 schreef AnoniemH het volgende:

Ook kan het zijn dat ze misschien last heeft van het klapperende eierstokken syndroom, althans zo noemt men dat. Als een vrouw zwanger wil worden en dat lukt of niet dan gaat die hele hormoonhuishouding in de war waardoor de relatie onder druk komt te staan en de vrouw gaat twijfelen aan alles. Dit zou zomaar kunnen.
:') Wat?
Twiddel
pi_175652960
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:29 schreef BilmemKi het volgende:
Anyway TS, je chick vindt jou waarschijnlijk too much.

Stel ze wil door, hoe ga je je dan opstellen? Wat ga je veranderen?
Ik ga sowieso aan de slag dat is stap 1, financieel moet het goed gaan. Die andere punten zoals huishouden daar hadden we het al over. Memo bordje zodat ik het niet vergeet, simpel. Het is niet dat ik het NIET doe, het is meer dat ik het NIET zie.

Daarna eventueel relatie therapie ofzo denk ik? Ik heb er ook geen handleiding voor.
pi_175652965
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben bij een psych geweest ook om te leren omgaan met mijzelf dit jaar ook.
ik zou nog is gaan
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175652966
Als ik de houding van TS zo een beetje inschat na een pagina of 2 vind ik het ook niet raar dat hij niet in staat is om langer voor een werkgever te werken.

Een werkgever zou de houding straatje schoonvegen ook snel zat zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175652980
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ook hier. Heeft ze werkelijk niets aangegeven, of wil jij het enkel als zodanig betitelen als ze had geschreeuwd, gestampt, in was blijven hangen?

Iets aangeven en dan er niet in blijven hangen betekend niet dat het dan wel goed gaat daarna. Het betekend dat ze verder probeert te gaan, het een open kans geeft.
Ze heeft werkelijk niets aangegeven. En dat meen ik uit de grond van mijn hart en dat neem ik ze ook kwalijk aan 1 kant, aan de andere kant niet.
pi_175652991
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:30 schreef Joene het volgende:

[..]

nou kom op , noem naar regio waar jij met je hbo papiertje niet iets kan doen hou op. Het is ook een kwestie van aanpassen he , 1,5 uur reizen en je zit vast en zeker bij een grote stad.
1,5 uur reizen op de fiets? Geen rijbewijs en geen geld om het te halen.
pi_175653010
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga sowieso aan de slag dat is stap 1, financieel moet het goed gaan. Die andere punten zoals huishouden daar hadden we het al over. Memo bordje zodat ik het niet vergeet, simpel. Het is niet dat ik het NIET doe, het is meer dat ik het NIET zie.

Daarna eventueel relatie therapie ofzo denk ik? Ik heb er ook geen handleiding voor.
het huishouden boeit haar echt geen reet man , dat zijn bullshit punten om je ff verder aan de kant te trappen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653014
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 19:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]

:') Wat?
Werd ons bij het Erasmus verteld. Schijnt echt te bestaan, wij moesten ook onze lach inhouden maar het bestaat echt.
pi_175653017
Overigens is het niet echt nuttig om anonieme Fokker zo aan te vallen. Hij hoeft niet eens van alles verkeerd te hebben gedaan. Zij kan ook veranderd zijn. Hoe dan ook, begin maar tot je door te laten dringen dat het over is. Ook als er nog even een korte opleving komt, dan wil dat nog steeds niet zeggen dat alles weer goed is. Beloftes van veranderen, daar in het begin ook je best voor doen: gaat gebeuren. Maar mensen veranderen niet zo snel. Gewoontes zijn een bitch.

Sterkte de komende tijd. Sterkte met de feestdagen :* Zorg goed voor jezelf en ga dingen met vrienden doen. Richt je op je eigen toekomst.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175653034
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:32 schreef Joene het volgende:

[..]

het huishouden boeit haar echt geen reet man , dat zijn bullshit punten om je ff verder aan de kant te trappen.
Dat heb ik meer met het punt genegenheid waar ze ineens mee komt ook. Je wil meer genegenheid (terwijl we dat hadden) maar je wil wel vrijgezel zijn, huh wut?
pi_175653036
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:30 schreef Joene het volgende:

[..]

nou kom op , noem naar regio waar jij met je hbo papiertje niet iets kan doen hou op. Het is ook een kwestie van aanpassen he , 1,5 uur reizen en je zit vast en zeker bij een grote stad.
Een of andere andere linkse knuffelstudie, daar is nog steeds geen vraag naar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175653049
quote:
17s.gif Op maandag 11 december 2017 19:29 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

DESMO IK HOU NOG ALTIJD VAN JOU
Ik weet niet wie je bent, maar voorruit, ik accepteer je liefde :D
pi_175653059
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Overigens is het niet echt nuttig om anonieme Fokker zo aan te vallen. Hij hoeft niet eens van alles verkeerd te hebben gedaan. Zij kan ook veranderd zijn. Hoe dan ook, begin maar tot je door te laten dringen dat het over is. Ook als er nog even een korte opleving komt, dan wil dat nog steeds niet zeggen dat alles weer goed is. Beloftes van veranderen, daar in het begin ook je best voor doen: gaat gebeuren. Maar mensen veranderen niet zo snel. Gewoontes zijn een bitch.

Sterkte de komende tijd. Sterkte met de feestdagen :* Zorg goed voor jezelf en ga dingen met vrienden doen. Richt je op je eigen toekomst.
Probleem is ik heb geen vrienden. Ja mijn vrienden bij de vereniging, maar daar ben ik nu dus niet.
pi_175653062
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

1,5 uur reizen op de fiets? Geen rijbewijs en geen geld om het te halen.
ZUCHT.
pi_175653064
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 19:30 schreef summer2bird het volgende:

:') Wat?
Antwoorden proberen te bedenken op de grote 'Waarom!!' vraag. Niet raar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175653078
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

1,5 uur reizen op de fiets? Geen rijbewijs en geen geld om het te halen.
ik ben begonnen met 2 uur met de bus en trein.Zodat ik geld kreeg om een rijbewijs te halen. Je haalt alleen maar excuses aan om dingen niet te doen ipv oplossingen. ik begin die ex van je wel te begrijpen, het ligt namelijk NOOIT aan jou.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653080
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:33 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Ik weet niet wie je bent, maar voorruit, ik accepteer je liefde :D
Ik geil al jaren op je man. :s
pi_175653088
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Werd ons bij het Erasmus verteld. Schijnt echt te bestaan, wij moesten ook onze lach inhouden maar het bestaat echt.
Holy shit. Een syndroom achter een Jochem Myer grap noemen :X
Twiddel
pi_175653113
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:33 schreef BilmemKi het volgende:

ZUCHT.
Ik krijg ook jeuk van die mensen die alleen maar in problemen en obstakels denken ipv in mogelijkheden en oplossingen :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175653121
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat heb ik meer met het punt genegenheid waar ze ineens mee komt ook. Je wil meer genegenheid (terwijl we dat hadden) maar je wil wel vrijgezel zijn, huh wut?
klopt is wat tegenstrijdig maar Hey jouw signalen stralen ook niet echt uit dat ze naar je toe holt he!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653127
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat heb ik meer met het punt genegenheid waar ze ineens mee komt ook. Je wil meer genegenheid (terwijl we dat hadden) maar je wil wel vrijgezel zijn, huh wut?
Ah. Er zal waarschijnlijk wel aandacht zijn van een ander. En dat voelt fijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175653133
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Werd ons bij het Erasmus verteld. Schijnt echt te bestaan, wij moesten ook onze lach inhouden maar het bestaat echt.
Nu opper je het wel als serieuze mogelijkheid. Die weer alles met je vriendin te maken heeft en weinig me jou.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175653161
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:32 schreef Joene het volgende:

[..]

het huishouden boeit haar echt geen reet man , dat zijn bullshit punten om je ff verder aan de kant te trappen.
Nou, als je zelf werkt en je man zit werkloos thuis en presteert het om nog niets te doen in het huishouden.... Dan kan je aan zoiets kleins wel flink ergeren.
pi_175653206
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:36 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Nou, als je zelf werkt en je man zit werkloos thuis en presteert het om nog niets te doen in het huishouden.... Dan kan je aan zoiets kleins wel flink ergeren.
ze wil gewoon een vent die een beetje moeite doet , zn financiële shit op orde heeft .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653242
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:36 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Nou, als je zelf werkt en je man zit werkloos thuis en presteert het om nog niets te doen in het huishouden.... Dan kan je aan zoiets kleins wel flink ergeren.
Nou mooi. Die van mij was vandaag de hele dag thuis. Uitgebreid in bad, joggingbroek aan ed. Ik kom thuis, kan ik eerst de keuken doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175653275
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou mooi. Die van mij was vandaag de hele dag thuis. Uitgebreid in bad, joggingbroek aan ed. Ik kom thuis, kan ik eerst de keuken doen.
Meen je dit...
pi_175653299
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:39 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Meen je dit...
Nee daar hebben we een schoonmaker voor. Ik pestte die dikke een beetje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175653300
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zeker waar, MAAR hier komt het weer; Ze vertelde mij in Augustus dat ze o zo blij was dat ik bijna een baan had en dat ze begreep dat ze even geduld moest hebben. Ik ben immers afhankelijk van de bedrijven zelf of ze mij wel of niet aannemen. Waarom mij dan voor de gek houden?

Wij passen nog prima bijelkaar en zo denk ik er niet alleen over. Wij hebben ontzettend veel gemeen, alleen denk ik dat het een combinatie van factoren is die zijn gaan irriteren, maar aan de andere kant is het niet eerlijk tegenover je partner dat je niet gewoon zegt; Lieverd ik voel dat ik de andere kant op ga, laten we hulp zoeken. Ze heeft nooit hulp gezocht. Ja nu, nu het te laat is misschien.
Weet je hoeveel vrouwen, ik hou van jou, 2 dagen voor de scheiding aanvraag zeggen en daarna is het, ik hou alles van jou.
Daarbij wat jij ziet, ziet zij misschien niet
  maandag 11 december 2017 @ 19:40:13 #165
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175653301
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

De vraag is vind ze dat echt of is het wispelturigheid? De twijfel zeg maar.
Haar benaderen met je bent emotioneel onstabiel (hormonen, dingen die boven komen door therapie e.d.) is het slechtste wat je nu kan doen.
Rode lap en stier, echt heel erg dat.

Hou daarmee op, dus zelfs niet in je eigen hoofd dit mee laten spelen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175653345
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Haar benaderen met je bent emotioneel onstabiel (hormonen, dingen die boven komen door therapie e.d.) is het slechtste wat je nu kan doen.
Rode lap en stier, echt heel erg dat.

Hou daarmee op, dus zelfs niet in je eigen hoofd dit mee laten spelen.
Het is alsof je een discussie hebt en je als man erin gooit: je reageert zo fel, moet je soms ongesteld worden ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175653365
maar goed wanneer moeten we helpen je spullen inladen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653436
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:42 schreef Joene het volgende:
maar goed wanneer moeten we helpen je spullen inladen ?
LOL. Dit ja.

TS, zoek het bij jezelf, anders kun je beginnen met afscheid nemen.
pi_175653466
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:44 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

LOL. Dit ja.

TS, zoek het bij jezelf, anders kun je beginnen met afscheid nemen.
beginnen ? jij ziet nog mogelijkheden ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 19:46:44 #170
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_175653497
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

1,5 uur reizen op de fiets? Geen rijbewijs en geen geld om het te halen.
En dan wil je een kind? Denk er nog eens goed over na zou ik zeggen.
  maandag 11 december 2017 @ 19:47:39 #171
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175653519
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is alsof je een discussie hebt en je als man erin gooit: je reageert zo fel, moet je soms ongesteld worden ofzo.
Oh, zelfs zo geschreven voel ik het gewoon... Dat val dood gevoel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175653594
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:46 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

En dan wil je een kind? Denk er nog eens goed over na zou ik zeggen.
dat heeft zn ex al gedaan !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653606
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:

Weet je hoeveel vrouwen, ik hou van jou, 2 dagen voor de scheiding aanvraag zeggen en daarna is het, ik hou alles van jou.
Daarbij wat jij ziet, ziet zij misschien niet
Ik heb op FB twee mensen die echt bijna dagelijks postten hoeveel ze wel niet van elkaar hielden en hoe geweldig ze waren en dingen als 'jij bent de ware en ik wil je nooit meer kwijt'. Juist, die gaan nu scheiden. En de week voor ze dat vertelden zag FB er nog steeds niet anders uit wat betreft de over the top liefdesverklaringen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175653640
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:41 schreef Ticootje het volgende:

Het is alsof je een discussie hebt en je als man erin gooit: je reageert zo fel, moet je soms ongesteld worden ofzo.
Dat klopt dan bij mij meestal wel :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175653645
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:46 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

En dan wil je een kind? Denk er nog eens goed over na zou ik zeggen.
Een kind is geen lijmmiddel. Verre van zelfs.

Als je relatie niet lekker zit en je doet daar een periode slapeloze nachten en nieuwe rollen en verwachtingen bij, wat denk je dat er gebeurd?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175653652
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb op FB twee mensen die echt bijna dagelijks postten hoeveel ze wel niet van elkaar hielden en hoe geweldig ze waren en dingen als 'jij bent de ware en ik wil je nooit meer kwijt'. Juist, die gaan nu scheiden. En de week voor ze dat vertelden zag FB er nog steeds niet anders uit wat betreft de over the top liefdesverklaringen.
Dit zei mijn vriendin laatst. Mensen die over thj top zijn op insta etc hebben vaak relatie problemen. Om mij heen zie ik inderdaad hetzelfde.
pi_175653666
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klopt dan bij mij meestal wel :')
Ja, maar dat doet er niet toe. Het is spelen met je leven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175653667
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb op FB twee mensen die echt bijna dagelijks postten hoeveel ze wel niet van elkaar hielden en hoe geweldig ze waren en dingen als 'jij bent de ware en ik wil je nooit meer kwijt'. Juist, die gaan nu scheiden. En de week voor ze dat vertelden zag FB er nog steeds niet anders uit wat betreft de over the top liefdesverklaringen.
hebben wij dezelfde facebook vrienden ? :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653688
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:33 schreef Joene het volgende:

[..]

ik ben begonnen met 2 uur met de bus en trein.Zodat ik geld kreeg om een rijbewijs te halen. Je haalt alleen maar excuses aan om dingen niet te doen ipv oplossingen. ik begin die ex van je wel te begrijpen, het ligt namelijk NOOIT aan jou.
Gast luister nu eens. Ik ben kortgeleden nog naar een gesprek geweest en wat krijg ik te horen? Je hebt geen rijbewijs, OV meh zijn we niet kapot van etc etc.
pi_175653696
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:51 schreef Joene het volgende:

[..]

hebben wij dezelfde facebook vrienden ? :D
Ik heb ze ontvolgd. Ik werd er misselijk van.

Dan denk ik: ga asjeblieft gewoon alleen neuken en laat het daarbij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175653711
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:51 schreef Ticootje het volgende:

Ja, maar dat doet er niet toe. Het is spelen met je leven.
Je bedoelt: je hebt me nu net een excuus gegeven om nóg feller, bozer en valser te worden O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175653715
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Gast luister nu eens. Ik ben kortgeleden nog naar een gesprek geweest en wat krijg ik te horen? Je hebt geen rijbewijs, OV meh zijn we niet kapot van etc etc.
GAST luister eens, dan ga je even productiewerk of wat dan ook doen om geld te sparen, zodat je een rijbewijs kan halen.
pi_175653726
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:51 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Dit zei mijn vriendin laatst. Mensen die over thj top zijn op insta etc hebben vaak relatie problemen. Om mij heen zie ik inderdaad hetzelfde.
Insta? :D
pi_175653747
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:53 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Insta? :D
Ben jij ook over de top op insta? :9
pi_175653767
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bedoelt: je hebt me nu net een excuus gegeven om nóg feller, bozer en valser te worden O-)
Uhuh, en valser en feller is vaak niet eens zo moeilijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175653770
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Gast luister nu eens. Ik ben kortgeleden nog naar een gesprek geweest en wat krijg ik te horen? Je hebt geen rijbewijs, OV meh zijn we niet kapot van etc etc.
Gast luister eens , je doet niet genoeg moeite ! ga een fucking callcenter baan nemen haal je rijbewijs en maak wat van je leven bijvoorkeur zonder je ex , leer op je eigen benen staan.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 19:54:32 #187
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175653776
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Gast luister nu eens. Ik ben kortgeleden nog naar een gesprek geweest en wat krijg ik te horen? Je hebt geen rijbewijs, OV meh zijn we niet kapot van etc etc.
Kap es met die 1000 excuses.
pi_175653781
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:53 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

GAST luister eens, dan ga je even productiewerk of wat dan ook doen om geld te sparen, zodat je een rijbewijs kan halen.
Dat wil ik wel MAAR de kortste reistijd is 30 minuten met OV. Vrijdag heb ik goede hoop in, dat is letterlijk om de hoek van ons huis.
pi_175653821
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Een kind is geen lijmmiddel. Verre van zelfs.

Als je relatie niet lekker zit en je doet daar een periode slapeloze nachten en nieuwe rollen en verwachtingen bij, wat denk je dat er gebeurd?
Ik vind het ook goed dat we het kind nu niet doorzetten. Daar hoor je mij helemaal niet over. Verstandig en wijs besluit zoals we dat altijd gedaan hebben over tal van zaken. We zijn het altijd eens geweest over heel veel dingen in het leven.
pi_175653823
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat wil ik wel MAAR de kortste reistijd is 30 minuten met OV. Vrijdag heb ik goede hoop in, dat is letterlijk om de hoek van ons huis.
30 minuten en dan klagen :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653824
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat wil ik wel MAAR de kortste reistijd is 30 minuten met OV. Vrijdag heb ik goede hoop in, dat is letterlijk om de hoek van ons huis.
LOL

30 minuten is niet veel? Waar heb je het over man? Ga werken, ga aan de slag. Doet iets met je leven. Geen enkele vrouw wordt nat van een man voor wie zij moet zorgen.
pi_175653842
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:55 schreef Joene het volgende:

[..]

30 minuten en dan klagen :D
^O^
pi_175653849
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:55 schreef Joene het volgende:

[..]

30 minuten en dan klagen :D
Al moet ik 3 uur rijden maar ze willen dat liever niet aangezien je gewoon niet op het OV kunt bouwen en dat begrijp ik ook wel. Ik zou morgen nog schoonmaakwerk willen doen, maar moet het er wel zijn.
pi_175653851
30 minuten reizen is peanuts.

Maar goed, ik zou me wat toegankelijker opstellen vrijdag als er zoveel vanaf hangt voor je.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175653852
Ik ben je houding nu al zat, laat staan na 14 jaar :')
pi_175653854
Wauw... in zo’n 190 posts van relatie advies naar het doodverklaren van die relatie... echt weer FOK!
Wat weten we er met zijn allen nu helemaal van? Je hoort alleen het verhaal van TS. Hoe kun je nu al zo’n advies geven?

Dat er problemen zijn is duidelijk. En of de relatie nog kans van slagen heeft zal de toekomst uitwijzen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175653857
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik vind het ook goed dat we het kind nu niet doorzetten. Daar hoor je mij helemaal niet over. Verstandig en wijs besluit zoals we dat altijd gedaan hebben over tal van zaken. We zijn het altijd eens geweest over heel veel dingen in het leven.
wees het dan nu eens met het einde van je relatie , neuk dr nog 1x in alle hoeken en gaten , neem afscheid met een lach en traan en gun haar haar geluk.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653862
Hoe is jullie seksleven eigenlijk? Zij zeker on top totdat jij klaar kwam?
  maandag 11 december 2017 @ 19:57:09 #199
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175653873
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat wil ik wel MAAR de kortste reistijd is 30 minuten met OV.
Wat erg!
pi_175653888
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:56 schreef BilmemKi het volgende:
Hoe is jullie seksleven eigenlijk? Zij zeker on top totdat jij klaar kwam?
Nee die is geweldig. Veel dingen proberen, telkens wat nieuws en beide nooit wat te klagen. Dat zei ze nog in haar laatste mail.
pi_175653895
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Al moet ik 3 uur rijden maar ze willen dat liever niet aangezien je gewoon niet op het OV kunt bouwen en dat begrijp ik ook wel. Ik zou morgen nog schoonmaakwerk willen doen, maar moet het er wel zijn.
ga glazenwasser worden , koop een emmer en een ladder :D oh kut geen rijbewijs
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 19:58:24 #202
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175653923
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Al moet ik 3 uur rijden maar ze willen dat liever niet aangezien je gewoon niet op het OV kunt bouwen en dat begrijp ik ook wel. Ik zou morgen nog schoonmaakwerk willen doen, maar moet het er wel zijn.
Dat is er OVERAL, klaploper!!!!!

Man, wat ben jij een parasiet!
pi_175653930
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:56 schreef BilmemKi het volgende:
Hoe is jullie seksleven eigenlijk? Zij zeker on top totdat jij klaar kwam?
wel geil dit , voel een klein stijfje.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653944
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat is er OVERAL, klaploper!!!!!

Man, wat ben jij een parasiet!
Ik DM je mijn adres en dan mag jij voor mij een baan vinden oke? Moet wel aangenomen worden he?
pi_175653949
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:58 schreef Joene het volgende:

[..]

wel geil dit , voel een klein stijfje.
Ja, dat is ook heel lekker, maar na 10000 x wordt het ook wel saai.
pi_175653963
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik DM je mijn adres en dan mag jij voor mij een baan vinden oke? Moet wel aangenomen worden he?
begin is met je woonplaats ? zeker ergens op schiermonnikoog ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653983
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:59 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Ja, dat is ook heel lekker, maar na 10000 x wordt het ook wel saai.
schuif je een gaatje op!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175653989
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:55 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

LOL

30 minuten is niet veel? Waar heb je het over man? Ga werken, ga aan de slag. Doet iets met je leven. Geen enkele vrouw wordt nat van een man voor wie zij moet zorgen.
Niemand vindt het fijn als er van hem of haar geprofiteerd wordt. Genoeg vrouwen die zorgen voor het inkomen en de man regelt de boel thuis. Maar het gaat om gelijkwaardigheid. Thuiskomen na 50 uur werken en dan eerst thuis de pleuriszooi opruimen terwijl de ander de hele dag geen flikker te doen heeft...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175653990
TS,

Wat is je opleiding eigenlijk?
  maandag 11 december 2017 @ 20:00:45 #210
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175654013
TS vindt het wel best, al die jaren geen bal doen. :r
pi_175654030
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niemand vindt het fijn als er van hem of haar geprofiteerd wordt. Genoeg vrouwen die zorgen voor het inkomen en de man regelt de boel thuis. Maar het gaat om gelijkwaardigheid. Thuiskomen na 50 uur werken en dan eerst thuis de pleuriszooi opruimen terwijl de ander de hele dag geen flikker te doen heeft...
En dan vragen mensen zich af waarom een relatie niet loopt...

Volgens mij kun je dan geen gezonde relatie aan. Ik zou geen puf meer over hebben voor seks, knuffelen of lief doen.
pi_175654041
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:59 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Ja, dat is ook heel lekker, maar na 10000 x wordt het ook wel saai.
Joene, lees deze even.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 december 2017 @ 20:02:19 #213
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175654058
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:00 schreef BilmemKi het volgende:
TS,

Wat is je opleiding eigenlijk?
Parasitair Onderwijs.
pi_175654059
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:

Dat is er OVERAL, klaploper!!!!!

Man, wat ben jij een parasiet!
Ja, werk zat, maar als er ook maar één betere kandidaat is dan is ook dat werk weer weg natuurlijk. Als niemand je ziet zitten, blijven er alleen kutbanen over. Ik zou ook niet alles willen doen, kom ik eerlijk voor uit. Heb ik makkelijk praten, want prima werk en nog nooit zonder gezeten, maar toch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175654069
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Joene, lees deze even.
je moet nog 50x on top
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 20:03:16 #216
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175654096
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bedoelt: je hebt me nu net een excuus gegeven om nóg feller, bozer en valser te worden O-)
Nou vooral een rode knop, een vanaf nu is een normaal gesprek gedoemd te mislukken. Of ik dan hormonaal ben of niet doet er niet zo toe.
Sterker nog, hoe hormonaler ik ben, hoe beter ik zelfs de gedachte eraan al op pik.

Hormonaal zijn is niet fijn, dun ijs. Arme mannen soms.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175654101
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Parasitair Onderwijs.
_O-
pi_175654111
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, werk zat, maar als er ook maar één betere kandidaat is dan is ook dat werk weer weg natuurlijk. Als niemand je ziet zitten, blijven er alleen kutbanen over. Ik zou ook niet alles willen doen, kom ik eerlijk voor uit. Heb ik makkelijk praten, want prima werk en nog nooit zonder gezeten, maar toch.
als je van niks moet beginnen moet je gvd blij zijn als ze je aan willen nemen om de tegels van de supermarkt op je knietjes te boenen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175654128
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Parasitair Onderwijs.
held _O-
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175654150
TS, ik werk en draag zorg voor mijzelf. Stel ik zou daar een inwonende partner bij hebben die leeft op mijn geld zelf niet veel doet, overal smoesjes voor heeft, lui is, 30 minuten reizen al als reden ziet om niet te solliciteren zou ik echt ongelukkig worden.

Ze heeft het goed volgehouden.
  maandag 11 december 2017 @ 20:04:42 #221
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175654153
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, werk zat, maar als er ook maar één betere kandidaat is dan is ook dat werk weer weg natuurlijk. Als niemand je ziet zitten, blijven er alleen kutbanen over. Ik zou ook niet alles willen doen, kom ik eerlijk voor uit. Heb ik makkelijk praten, want prima werk en nog nooit zonder gezeten, maar toch.
Met schoonmaakwerk valt dat mee.
pi_175654155
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Nou vooral een rode knop, een vanaf nu is een normaal gesprek gedoemd te mislukken. Of ik dan hormonaal ben of niet doet er niet zo toe.
Sterker nog, hoe hormonaler ik ben, hoe beter ik zelfs de gedachte eraan al op pik.

Hormonaal zijn is niet fijn, dun ijs. Arme mannen soms.
Je empathisch vermogen siert je O+

Ik heb al best vaak excuses gemaakt voor mijn onredelijke, hormoongestuurde gedrag :')
Arme vrouwen is ook op z'n plaats.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175654177
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:03 schreef Joene het volgende:

als je van niks moet beginnen moet je gvd blij zijn als ze je aan willen nemen om de tegels van de supermarkt op je knietjes te boenen.
Maar daar hebben ze ook liever iemand van 15-17 en geen man boven de 30 met een hbo opleiding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175654182
TS WAAR BEN JE.

ik geniet hier zo van, antwoord ajb.
pi_175654187
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Met schoonmaakwerk valt dat mee.
Goedemiddag, welkom bij mc donalds, kan ik uw bestelling opnemen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654189
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je empathisch vermogen siert je O+

Ik heb al best vaak excuses gemaakt voor mijn onredelijke, hormoongestuurde gedrag :')
Arme vrouwen is ook op z'n plaats.
jij bent een hormonster ja ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175654214
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:05 schreef Joene het volgende:

jij bent een hormonster ja ?
Ik ben een engel! Een lievere vrouw kan je je niet wensen. op 2 dagen per maand na dan :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175654223
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:04 schreef BilmemKi het volgende:
TS, ik werk en draag zorg voor mijzelf. Stel ik zou daar een inwonende partner bij hebben die leeft op mijn geld zelf niet veel doet, overal smoesjes voor heeft, lui is, 30 minuten reizen al als reden ziet om niet te solliciteren zou ik echt ongelukkig worden.

Ze heeft het goed volgehouden.
Jammer, nu heb ik geen interesse meer in je :{ Dacht dat je voor me ging werken en ik chillen
pi_175654248
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar daar hebben ze ook liever iemand van 15-17 en geen man boven de 30 met een hbo opleiding.
daarom ga naar een callcenter zeker deze maanden waren er genoeg die mensen zochten om zorgverzekeringen om te zetten bijvoorbeeld. Haal je gelijk je wft en hoppa klein doorstroom kansje ... we moeten nu niet doen alsof het onmogelijk is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175654257
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:06 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Jammer, nu heb ik geen interesse meer in je :{
Het is super onaantrekkelijk als een man lui is... HIj moet levensvreugde hebben.
  maandag 11 december 2017 @ 20:07:30 #231
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175654262
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Goedemiddag, welkom bij mc donalds, kan ik uw bestelling opnemen?
Daar moet ie voor fietsen en band is al vijf jaar lek. Geen geld voor.
pi_175654280
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar daar hebben ze ook liever iemand van 15-17 en geen man boven de 30 met een hbo opleiding.
Waar hij verder geen werkervaring mee heeft. Dus die kennis is waarschijnlijk al een stuk weggezakt en al niet meer up to date.

Gewoon weer onderaan starten. Dat papiertje is waardeloos na zo’n cv.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654282
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Daar moet ie voor fietsen en band is al vijf jaar lek. Geen geld voor.
LOL
pi_175654286
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben een engel! Een lievere vrouw kan je je niet wensen. op 2 dagen per maand na dan :@
:D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175654302
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:05 schreef Ticootje het volgende:

Goedemiddag, welkom bij mc donalds, kan ik uw bestelling opnemen?
Dat is al een beter voorbeeld :Y

Daar zoeken ze echt vaak mensen en geven iedereen een kans.

Maar goed, anonieme fokker heeft nu weinig aan tips om werk te vinden. Hij is er mee bezig en heeft ook wel iets anders aan z'n hoofd. Daarbij, waar moet hij precies werk zoeken. Waar woont hij over een week, over een maand? Allemaal onzekerheden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175654311
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Het is super onaantrekkelijk als een man lui is... HIj moet levensvreugde hebben.
ssst ! tico leest mee!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175654329
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Het is super onaantrekkelijk als een man lui is... HIj moet levensvreugde hebben.
Ik val eigenlijk wel een beetje op het joggingbroektype met een blij bier in de hand.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654333
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 20:08 schreef Joene het volgende:

[..]

ssst ! tico leest mee!
Ohhh jullie neuken elkaar?

Jeetje, je komt zo saai over. Arme Tico.
pi_175654354
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 20:08 schreef Joene het volgende:

[..]

ssst ! tico leest mee!
Heb ik je toestemming gegeven voor levensvreugde?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654362
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:09 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Ohhh jullie neuken elkaar?

Jeetje, je komt zo saai over. Arme Tico.
nee neuken doen wij niet meer :{
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175654370
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik val eigenlijk wel een beetje op het joggingbroektype met een blij bier in de hand.
Die hoeft dan ook niet per se lui te zijn.
pi_175654376
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:09 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Ohhh jullie neuken elkaar?

Jeetje, je komt zo saai over. Arme Tico.
Zeesterren...

Maar hij verdient zo lekker he. Dat geef je niet zomaar op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654382
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:10 schreef Joene het volgende:

[..]

nee neuken doen wij niet meer :{
Dan is je relatie over.

Ga maar uit elkaar. Geen seks is geen relatie.
pi_175654418
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is al een beter voorbeeld :Y

Daar zoeken ze echt vaak mensen en geven iedereen een kans.

Maar goed, anonieme fokker heeft nu weinig aan tips om werk te vinden. Hij is er mee bezig en heeft ook wel iets anders aan z'n hoofd. Daarbij, waar moet hij precies werk zoeken. Waar woont hij over een week, over een maand? Allemaal onzekerheden.
Zonder dollen biedt de mac ook allerlei opleidingen aan om echt wat meer te doen dan hamburgers flippen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654440
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:10 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Dan is je relatie over.

Ga maar uit elkaar. Geen seks is geen relatie.
goede sex kennelijk ook niet vraag maar aan TS
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175654441
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:10 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Dan is je relatie over.

Ga maar uit elkaar. Geen seks is geen relatie.
Wie zegt dat ik geen sex heb?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654459
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:10 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Die hoeft dan ook niet per se lui te zijn.
En bier maakt vaak ook wel blij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654479
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik geen sex heb?
Je fok sletje?
pi_175654491
Noemt hij je weleens foksletje tijdens de seks? Lijkt mij wel geil :)
pi_175654501
Oke ontopic weer.
pi_175654530
We kregen een dorp of stad door. Zodat we een baan konden vinden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654553
TS dm me je stad of dorp. Ik ga zoeken naar een baan voor je. Ik heb nu toch niets te doen.
pi_175654558
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:13 schreef BilmemKi het volgende:
Noemt hij je weleens foksletje tijdens de seks? Lijkt mij wel geil :)
ik wil jou best foksletje noemen hoor
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 20:15:16 #254
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175654560
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:13 schreef BilmemKi het volgende:
Oke ontopic weer.
Waar is TS aka de Schurk?
  maandag 11 december 2017 @ 20:16:16 #255
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175654599
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:14 schreef Ticootje het volgende:
We kregen een dorp of stad door. Zodat we een baan konden vinden.
Mag ie zelf doen.
pi_175654611
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niemand vindt het fijn als er van hem of haar geprofiteerd wordt. Genoeg vrouwen die zorgen voor het inkomen en de man regelt de boel thuis. Maar het gaat om gelijkwaardigheid. Thuiskomen na 50 uur werken en dan eerst thuis de pleuriszooi opruimen terwijl de ander de hele dag geen flikker te doen heeft...
Dat is in ons geval niet zo. Ik heb natuurlijk wel gewerkt, alleen niet jaren aan een stuk, maar ik heb ook gewoon de rekeningen betaald etc etc. Het is niet zo dat het alleen van haar af komt ofzo.
pi_175654682
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is in ons geval niet zo. Ik heb natuurlijk wel gewerkt, alleen niet jaren aan een stuk, maar ik heb ook gewoon de rekeningen betaald etc etc. Het is niet zo dat het alleen van haar af komt ofzo.
Maar jij hebt niet gewerkt voor de rekeningen. Een vrouw is een zoogdier, net als jij. Jij als man bent de jager en zij is de verzorger van jouw kindjes, maar moet ook verzorgd worden door jou.

In de huidige tijd is dit natuurlijk iets anders, maar in beginsel is dit wel wat wij zoeken in elkaar.
pi_175654688
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Het is super onaantrekkelijk als een man lui is... HIj moet levensvreugde hebben.
Eens maar zoals gezegd en dit zijn haar woorden zag ze het helemaal weer zitten in Augustus. Ze wist dat het tijd zou kosten voor ik aan de slag zou zijn. Natuurlijk had ik in Juli het liefste al een baan gehad, maar dat is niet anders. Je zou ook kunnen denken oke we kijken het even aan etc maar dat is helemaal niet besproken ofzo.
pi_175654690
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is in ons geval niet zo. Ik heb natuurlijk wel gewerkt, alleen niet jaren aan een stuk, maar ik heb ook gewoon de rekeningen betaald etc etc. Het is niet zo dat het alleen van haar af komt ofzo.
hebben jullie of beter heeft zij spaargeld ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175654714
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Maar jij hebt niet gewerkt voor de rekeningen. Een vrouw is een zoogdier, net als jij. Jij als man bent de jager en zij is de verzorger van jouw kindjes, maar moet ook verzorgd worden door jou.

In de huidige tijd is dit natuurlijk iets anders, maar in beginsel is dit wel wat wij zoeken in elkaar.
Wow.
Hier haak ik wel even af.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654720
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Daar moet ie voor fietsen en band is al vijf jaar lek. Geen geld voor.
Je snapt zelf ook wel dat ik voor Mc te oud ben. KFC zocht laatst iemand de vacaturetekst; Ben jij 16 jaar of ouder..... Dan weet je al dat je met je 31 geen kans van slagen hebt. Overigens heb ik er wel op gesolliciteerd.
pi_175654725
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar zoals gezegd en dit zijn haar woorden zag ze het helemaal weer zitten in Augustus. Ze wist dat het tijd zou kosten voor ik aan de slag zou zijn. Natuurlijk had ik in Juli het liefste al een baan gehad, maar dat is niet anders. Je zou ook kunnen denken oke we kijken het even aan etc maar dat is helemaal niet besproken ofzo.
Wat is veranderd tot nu toe waardoor zij nog hoop zou moeten hebben?
pi_175654744
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wow.
Hier haak ik wel even af.
Doe maar.
pi_175654751
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 20:11 schreef Joene het volgende:

[..]

goede sex kennelijk ook niet vraag maar aan TS
Mods zullen zo ingrijpen
  maandag 11 december 2017 @ 20:20:40 #265
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175654764
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wow.
Hier haak ik wel even af.
Ik juist niet.
pi_175654767
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mods zullen zo ingrijpen
:D
pi_175654803
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar zoals gezegd en dit zijn haar woorden zag ze het helemaal weer zitten in Augustus. Ze wist dat het tijd zou kosten voor ik aan de slag zou zijn. Natuurlijk had ik in Juli het liefste al een baan gehad, maar dat is niet anders. Je zou ook kunnen denken oke we kijken het even aan etc maar dat is helemaal niet besproken ofzo.
Hoeveel tijd en energie heb je daadwerkelijk gestopt in het vinden van een baan?

Hebben we het dan over elke dag de vacaturesites doorspitten, elke dag een brief eruit?

Of doe je een keer per maand eens een poging?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654807
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef Joene het volgende:

[..]

hebben jullie of beter heeft zij spaargeld ?
Niet meer hadden we wel. Is opgegaan nadat zij dat ongeval kreeg en zonder werk kwam te zitten en de tegenpartij tegenstribbelde om geld uit te keren. Uiteindelijk wel gekregen maar de rekeningen liepen wel door uiteraard en dat heb IK allemaal gedaan. Zoals het hoort. Relatie sta je beide in.
pi_175654827
Mja ik zou mij er alvast maar bij neer gaan leggen dat het uit gaat, zoals ik al zei, een vrouw kan vandaag je de hemel in prijzen en je helemaal het einde vinden en morgen staan je spullen in een plas water voor de deur.

Haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar en wat jij misschien als helemaal geweldig hebt ervaren hoeft niet te betekenen dat zij dit ook vind, misschien denkt zij al glimlachend, gatverdamme.
pi_175654842
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:19 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Wat is veranderd tot nu toe waardoor zij nog hoop zou moeten hebben?
Nu op dit moment niets, maar dat kan ook niet aangezien ik 110 KM verder weg ben. Ik WAS al bezig. Ze bracht mij zelfs naar meerdere sollicitatiegesprekken (3 dagen voor ze hiermee kwam zelfs nog) en we hoopten allebei dat ik snel wat zou vinden.

Op dit moment ben ik bezig met mijn auto theorie overigens, daar heb ik nu toch tijd voor lol.
  maandag 11 december 2017 @ 20:23:18 #271
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175654857
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Niet meer hadden we wel. Is opgegaan nadat zij dat ongeval kreeg en zonder werk kwam te zitten en de tegenpartij tegenstribbelde om geld uit te keren. Uiteindelijk wel gekregen maar de rekeningen liepen wel door uiteraard en dat heb IK allemaal gedaan. Zoals het hoort. Relatie sta je beide in.
Mag ik een teiltje? :r
pi_175654884
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoeveel tijd en energie heb je daadwerkelijk gestopt in het vinden van een baan?

Hebben we het dan over elke dag de vacaturesites doorspitten, elke dag een brief eruit?

Of doe je een keer per maand eens een poging?
ELKE dag. Ik ben nogal iemand van de financiën en wist dat wij in de problemen konden komen rond December etc. Zij is ook wel iemand van alles netjes etc. Ik heb in totaal meer dan 100 sollicitaties gedaan. Van keukenboerverkoper tot en met dagbladbezorger. Aantal keer bij de laatste 2 of 3 kandidaten gezeten, want ik heb wel competenties. Vaak kiezen ze dan toch voor een jonger iemand of met een rijbewijs etc.
pi_175654896
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nu op dit moment niets, maar dat kan ook niet aangezien ik 110 KM verder weg ben. Ik WAS al bezig. Ze bracht mij zelfs naar meerdere sollicitatiegesprekken (3 dagen voor ze hiermee kwam zelfs nog) en we hoopten allebei dat ik snel wat zou vinden.

Op dit moment ben ik bezig met mijn auto theorie overigens, daar heb ik nu toch tijd voor lol.
Sorry, maar ik begrijp haar volledig.... Ik heb juist diep respect dat zij voor haar zelf kan opkomen na 14 jaar.

Doe haar maar de groetjes.
pi_175654909
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Mag ik een teiltje? :r
Wat bedoel je? Het is toch normaal dat ik voor haar zorg en zij voor mij? Je bent toch samen een stel? Ik vond dat heel normaal hoor dat ik een tijdlang alles betaalde etc. Ik bedoel dat niet slecht.
pi_175654980
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:24 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Sorry, maar ik begrijp haar volledig.... Ik heb juist diep respect dat zij voor haar zelf kan opkomen na 14 jaar.

Doe haar maar de groetjes.
Gedeeltelijk eens. Aan de andere kant had dan eerder aan de bel getrokken. Het is niet eerlijk tegenover je partner, ook die verdient een kans nietwaar? Hoe zou jij je voelen weet je wel. Relaties zijn er om continu te verbeteren en daar waren we nu net mee bezig, daarom kwam het zo onverwachts etc.

Zelfs mijn ouders zeggen: Het is een schat van een meid, maar hoe ze dit heeft aangepakt is niet helemaal fair tegenover jou. JA jij hebt fouten gemaakt, maar zij net zo goed. Kom er SAMEN uit.
pi_175655017
quote:
0s.gif [b]Op maandag 11 december 2017 20:27 schreef AnoniemH

Zelfs mijn ouders zeggen: Het is een schat van een meid, maar hoe ze dit heeft aangepakt is niet helemaal fair tegenover jou. JA jij hebt fouten gemaakt, maar zij net zo goed. Kom er SAMEN uit.
je ouders zijn geen partij , tuurlijk zeggen ze dit soort woorden. Zij zien jou gek worden van verdriet geen ouder die dat gaat stimuleren he?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175655036
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Gedeeltelijk eens. Aan de andere kant had dan eerder aan de bel getrokken. Het is niet eerlijk tegenover je partner, ook die verdient een kans nietwaar? Hoe zou jij je voelen weet je wel. Relaties zijn er om continu te verbeteren en daar waren we nu net mee bezig, daarom kwam het zo onverwachts etc.

Zelfs mijn ouders zeggen: Het is een schat van een meid, maar hoe ze dit heeft aangepakt is niet helemaal fair tegenover jou. JA jij hebt fouten gemaakt, maar zij net zo goed. Kom er SAMEN uit.
Communicatie is key, maar de meesten hebben daar moeite mee.

Zij heeft het waarschijnlijk volgehouden tot ze niet meer kon. Zolang jij naar haar wijst wordt dit niets en verdient zij iets beters. Hou gewoon je mond eens met je ZIJ DIT ZIJ DAT. Zij is de man in jullie relatie, geen enkele vrouw houdt dat oneindig vol.
pi_175655052
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:28 schreef Joene het volgende:

[..]

je ouders zijn geen partij , tuurlijk zeggen ze dit soort woorden. Zij zien jou gek worden van verdriet geen ouder die dat gaat stimuleren he?
Nee mijn ouders zijn eerlijk en hebben mij vaak zat op mijn lazer gegeven. Die staan er neutraal in op zeker, daar kan ik niets over zeggen. Mijn peettante heeft haar nu overigens aan de telefoon als ik het goed heb en die heeft met ons beide een hele goede band en snapt beide kanten van het verhaal ook.
pi_175655111
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:29 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Communicatie is key, maar de meesten hebben daar moeite mee.

Zij heeft het waarschijnlijk volgehouden tot ze niet meer kon. Zolang jij naar haar wijst wordt dit niets en verdient zij iets beters. Hou gewoon je mond eens met je ZIJ DIT ZIJ DAT. Zij is de man in jullie relatie, geen enkele vrouw houdt dat oneindig vol.
Je slaat de spijker op zijn kop. Communicatie is key inderdaad. Maar moet ik nu boeten terwijl ze zelf dus ook fouten heeft gemaakt waaronder niet communiceren? Nogmaals als de situatie andersom was geweest in ons geval dan had ik in ieder geval wel proberen te praten of er hulp bij gezocht.
pi_175655121
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee mijn ouders zijn eerlijk en hebben mij vaak zat op mijn lazer gegeven. Die staan er neutraal in op zeker, daar kan ik niets over zeggen. Mijn peettante heeft haar nu overigens aan de telefoon als ik het goed heb en die heeft met ons beide een hele goede band en snapt beide kanten van het verhaal ook.
waarom zo een tante ermee bemoeien. is dat je laatste stroh halm ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:31:51 #281
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175655154
Deze relatie is voor haar al voorbij. Al een tijd. Jij begint t nu paste verwerken en jebent pas in fase 1.accepteer nou maar gewoon dat ding niks meer wordt want je doet je zelf alleen maar langer pijn zo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175655168
Overigens naast alle advies van met rust laten etc , als je dat niet kan! Ga dan haar kant op doe 1 goed open eerlijk gesprek en kijk wat eruit komt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175655181
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:31 schreef Joene het volgende:

[..]

waarom zo een tante ermee bemoeien. is dat je laatste stroh halm ?
Nee die bood dat zelf aan toen ze hier vandeweek op visite was. Die zegt ook dat er teveel goeds is om mee te stoppen en gaf zichzelf als voorbeeld met haar inmiddels overleden man. Die was nooit thuis, altijd werken in het buitenland etc en zij heeft ook een fase gehad rond haar 30ste waarop ze dacht; Is dit het nu? Wil ik kinderen met deze man etc?
pi_175655201
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:31 schreef Joene het volgende:

waarom zo een tante ermee bemoeien. is dat je laatste stroh halm ?
Neutrale partij die ze graag samen ziet? Het kan nieuwe inzichten geven als het een beetje een redelijke tante is. Die inzichten hoeven niet te zijn 'het komt goed, schatje'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175655206
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neutrale partij die ze graag samen ziet? Het kan nieuwe inzichten geven als het een beetje een redelijke tante is. Die inzichten hoeven niet te zijn 'het komt goed, schatje'.
Dit inderdaad, dankjewel.
pi_175655231
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:31 schreef CoolGuy het volgende:
Deze relatie is voor haar al voorbij. Al een tijd. Jij begint t nu paste verwerken en jebent pas in fase 1.accepteer nou maar gewoon dat ding niks meer wordt want je doet je zelf alleen maar langer pijn zo.
Ja, dat is altijd een pijnlijk besef. Dat het voor haar al veel langer voorbij was. En dat zelfs daarna nog vele gelukkige en mooie momenten incl seks en 'ik hou van je'-zinnetjes zijn langs gekomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175655249
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neutrale partij die ze graag samen ziet? Het kan nieuwe inzichten geven als het een beetje een redelijke tante is. Die inzichten hoeven niet te zijn 'het komt goed, schatje'.
hmm zou voor mij afschrikkend werken maar ik ben meer van regel
mn eigen shit en bemoei niet.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175655264
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is altijd een pijnlijk besef. Dat het voor haar al veel langer voorbij was. En dat zelfs daarna nog vele gelukkige en mooie momenten incl seks en 'ik hou van je'-zinnetjes zijn langs gekomen.
Ja en dat laatste klopt dan niet weet je wel. Want ik kan heel goed zien wanneer ze acteert of liegt, daar is ze namelijk belachelijk slecht in :D Dusja dat was allemaal wel gemeend enz.
pi_175655285
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 20:34 schreef Joene het volgende:

[..]

hmm zou voor mij afschrikkend werken maar ik ben meer van regel
mn eigen shit en bemoei niet.
Maar het werkt niet afschrikkend als een collega de relatie de vernieling in helpt bijv? Want dat staat ze toch ook toe?
pi_175655287
Topic scannend kom je nog al initatiefloos over. Je vriendin moet je na x jaar aansporen eens iets buitenhuis te gaan doen. Het is blijkbaar al x jaar een probleem dat jij dingen "niet ziet" waar zij zich aan stoort en nu jullie on a friggin break zijn bedenk je je dat je misschien wel eens een memobordje kunt proberen. Google die shit, kijk op fok naar topics over huishouden (er loopt zelfs een reeks over zo'n huishoudgoeroe die kant en klare periodeplanningen heeft), doe IETS.

Als ik uit dit topic van een vreemde die me marig boeit al 2 punten kan halen waar ik de kriebels van krijg, zal dat voor je vriendin inmiddels vast een waslijst zijn waar je wng van wordt.

Je komt een beetje puberaal over, allemaal redenen opnoemen waarom dingen NIET gebeuren of lopen, maar niet je verantwoordelijkheid pakken en gewoon shit oppakken en fixen.

Zou daar een deel van de twijfel vandaan kunnen komen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175655289
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is altijd een pijnlijk besef. Dat het voor haar al veel langer voorbij was. En dat zelfs daarna nog vele gelukkige en mooie momenten incl seks en 'ik hou van je'-zinnetjes zijn langs gekomen.
sex kan prima als de relatie al op lager pitje staat , inclusief beide gewoon echt ervan genieten imo.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175655304
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop. Communicatie is key inderdaad. Maar moet ik nu boeten terwijl ze zelf dus ook fouten heeft gemaakt waaronder niet communiceren? Nogmaals als de situatie andersom was geweest in ons geval dan had ik in ieder geval wel proberen te praten of er hulp bij gezocht.
Was er wel sprake van eerlijke communicatie, of kon ze alleen dingen zeggen of uiten als dat in je straatje lag. Dingen die je liever niet hoorde veegde je die niet denigerend weg? Zoals die zogenaamde vrienden zeg maar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175655316
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar het werkt niet afschrikkend als een collega de relatie de vernieling in helpt bijv? Want dat staat ze toch ook toe?
die collega bevestigd wat ze wil horen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175655323
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:34 schreef AnoniemH het volgende:

Ja en dat laatste klopt dan niet weet je wel. Want ik kan heel goed zien wanneer ze acteert of liegt, daar is ze namelijk belachelijk slecht in :D Dusja dat was allemaal wel gemeend enz.
Ik zei ook niet dat ze acteerde, ze heeft het ongetwijfeld zelf ook allemaal heel moeilijk gehad en steeds gehoopt dat ze er anders over zou gaan denken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175655359
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar het werkt niet afschrikkend als een collega de relatie de vernieling in helpt bijv? Want dat staat ze toch ook toe?
Man man man, lees je eigen posts nou eens terug. Wijzen met je vingertje, stampvoeten... dit is toch geen manier om met zoiets om te gaan?
pi_175655360
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Was er wel sprake van eerlijke communicatie, of kon ze alleen dingen zeggen of uiten als dat in je straatje lag. Dingen die je liever niet hoorde veegde je die niet denigerend weg? Zoals die zogenaamde vrienden zeg maar?
Nee we spraken altijd open en eerlijk over dingen en dat meen ik serieus. Ik nam haar mening altijd zeer serieus en luisterde zowat altijd naar haar punten of dingen daarom ook dat het zo vreemd is voor me.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:37:01 #297
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175655373
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja en dat laatste klopt dan niet weet je wel. Want ik kan heel goed zien wanneer ze acteert of liegt, daar is ze namelijk belachelijk slecht in :D Dusja dat was allemaal wel gemeend enz.
Ja, zo gemeend dat ze nu poef, *ineens* volledig is omgeslagen. Natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175655376
Ik denk niet dat je helemaal begrijpt hoe vrouwen denken, wist je wel dat je soms wel tig keer per dag ruzie kan hebben met een vrouw zonder dat je het zelf merkt. Vrouwen kunnen in gedachten heel boos worden, dan zijn ze al aan nadenken wat ze allemaal naar je hoofd zullen gooien en kunnen het zelfs ook weer goed maken en tegen de tijd dat je daadwerkelijk samen bent is de 'ruzie' al weer over.
Ze heeft misschien in haar hoofd al alle ruzie's problemen en dergelijke behandeld, heeft ze al afscheid van je genomen, geprobeerd om nog het goede in de relatie te zien, heeft ze uren consult met vriendinnen gehad, heeft ze je hints gegeven die jij niet begreep, ze kan het zelfs wel eens gezegd hebben zonder dat het je ooit is opgevallen, maar was jij er blind voor.

Vergeet niet, degene die vertrekt heeft al 7 a 5 maand nagedacht, aan de relatie gewerkt en al afscheid genomen, verdriet gehad, geprobeerd dingen te accepteren en te laten rusten en nu is ze klaar.
pi_175655391
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, zo gemeend dat ze nu poef, *ineens* volledig is omgeslagen. Natuurlijk.
Dat begrijpt niemand ook.
pi_175655404
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar het werkt niet afschrikkend als een collega de relatie de vernieling in helpt bijv? Want dat staat ze toch ook toe?
Dat is gelijkwaardiger. Nu wordt ze een soort ter verantwoording geroepen.

Tenminste, zo zou ik het oppakken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175655412
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop. Communicatie is key inderdaad. Maar moet ik nu boeten terwijl ze zelf dus ook fouten heeft gemaakt waaronder niet communiceren? Nogmaals als de situatie andersom was geweest in ons geval dan had ik in ieder geval wel proberen te praten of er hulp bij gezocht.
Geef je haar nou echt de schuld. ugh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')