Ik wil niet opnieuw beginnen en ik denk zij ook niet, ook al zegt ze NU van wel. Ik denk dat het een fase is. Vrienden van mij die haar ook kennen zeggen; Ze komt daar vanzelf wel achter. Ze is TOTAAL niet het type dat alleen zal blijven. Ze mist genegenheid of meer genegenheid, maar wil wel alleen zijn? Dat klopt niet.quote:Op maandag 11 december 2017 17:34 schreef Joene het volgende:
even uitelkaar werkt niet , spullen pakken , shit verdelen , uithuilen en opnieuw beginnen.
je weet zeker dat ze geen ander heeft ?quote:Op maandag 11 december 2017 17:36 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik wil niet opnieuw beginnen en ik denk zij ook niet, ook al zegt ze NU van wel. Ik denk dat het een fase is. Vrienden van mij die haar ook kennen zeggen; Ze komt daar vanzelf wel achter. Ze is TOTAAL niet het type dat alleen zal blijven. Ze mist genegenheid of meer genegenheid, maar wil wel alleen zijn? Dat klopt niet.
Vrijwel zeker ja. Alhoewel je dat nooit uit kunt sluiten natuurlijk, maar dat denk ik niet nee. Die afspraak bijvoorbeeld in het ziekenhuis staat nog steeds etc.quote:Op maandag 11 december 2017 17:36 schreef Joene het volgende:
[..]
je weet zeker dat ze geen ander heeft ?
ok zou kunnen natuurlijk. Ik vind het omslagpunt nogal apart, in een relatie merk je verwijdering namelijk.quote:Op maandag 11 december 2017 17:37 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Vrijwel zeker ja. Alhoewel je dat nooit uit kunt sluiten natuurlijk, maar dat denk ik niet nee. Die afspraak bijvoorbeeld in het ziekenhuis staat nog steeds etc.
Ja ik zat zelf aan het volgende scenario te denken;quote:Op maandag 11 december 2017 17:40 schreef Joene het volgende:
[..]
ok zou kunnen natuurlijk. Ik vind het omslagpunt nogal apart, in een relatie merk je verwijdering namelijk.
In dat gesprek is onze zwangerschap ten sprake gekomen. Ze heeft aan dat meisje gevraagd of ze het wel moest doorzetten zeg maar dat idee.quote:Op maandag 11 december 2017 17:41 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja ik zat zelf aan het volgende scenario te denken;
Ze is zo gaan denken na de gesprekken met de psycholoog OF en nu komt het;
Ze is zo gaan denken na een gesprek met een meisje op haar werk die net van haar vriend af is en een kind van hem heeft. Hij blowde, gebruikte drank en deed helemaal niets (nog 100 x erger). Misschien dat ze daarom zo denkt ineens?
leggen jullie niet teveel nadruk op krijgen van een kind ? kan je niet beter gewoon van elkaar en het leven genieten ? been there done that 7 jaar lang kinderwens / ziekenhuis met stuklopende relatie.quote:Op maandag 11 december 2017 17:42 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
In dat gesprek is onze zwangerschap ten sprake gekomen. Ze heeft aan dat meisje gevraagd of ze het wel moest doorzetten zeg maar dat idee.
Relaties zijn er nog om aan te werken natuurlijk. TS zijn vriendin lijkt op en zal de kracht moeten vinden om het te proberen. Werkt het niet dan kun je afscheid van elkaar nemenquote:Op maandag 11 december 2017 17:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk dat er teveel is gebeurd, soms gaan relatie's daar ook door stuk
Ben ik met je eens, maar soms zijn er zoveel gebeurtenissen en veranderen mensen, je ziet je partner maar van binnen is deze niet meer degene waar je op viel.quote:Op maandag 11 december 2017 18:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Relaties zijn er nog om aan te werken natuurlijk. TS zijn vriendin lijkt op en zal de kracht moeten vinden om het te proberen. Werkt het niet dan kun je afscheid van elkaar nemen
Er moet dan wel nog iets zijn om aan te werken.quote:Op maandag 11 december 2017 18:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Relaties zijn er nog om aan te werken natuurlijk. TS zijn vriendin lijkt op en zal de kracht moeten vinden om het te proberen. Werkt het niet dan kun je afscheid van elkaar nemen
De basis is bij ts heel goed wat ik eruit op kan makenquote:Op maandag 11 december 2017 18:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er moet dan wel nog iets zijn om aan te werken.
Kan het zijn dat je vriendin haar respect voor je aan het verliezen is? Dat ze nu het ouderschap dichterbij komt zich afvraagt of ze je wel als vader van haar kind ziet?quote:Op maandag 11 december 2017 17:23 schreef AnoniemH het volgende:
Ik ben dus niet iemand die langer dan 2-3 jaar bij een baas blijft hangen, ook al wil ik dat wel, het lukt telkens niet.
Nee totaal niet. Dat is wat ze graag wil en dat wil ze nog steeds gaf ze aan in haar laatste mail. Alleen nu weet ze ineens niet of ze er zelf klaar voor is. Ik heb altijd gezegd; Jij beslist. Ik snap dat volkomen etc.quote:Op maandag 11 december 2017 17:44 schreef Joene het volgende:
[..]
leggen jullie niet teveel nadruk op krijgen van een kind ? kan je niet beter gewoon van elkaar en het leven genieten ? been there done that 7 jaar lang kinderwens / ziekenhuis met stuklopende relatie.
Ik ben totaal niet beschuldigend en ontzettend trots op haar. Heb haar ook met veel dingen geholpen zoals opkomen voor zichzelf. Ze was vroeger erg verlegen etc.quote:Op maandag 11 december 2017 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste reactie op je hele lange verhaal: wat klink je beschuldigend naar je vriendin toe. Zij ontwikkelt zich, door haar werk, psycholoog etc en jij lijkt dat allemaal af te doen als iets slechts.
Terwijl je aan de andere kant jouw ontwikkelslagen in bij voorbeeld werk en financiën als positief ziet.
Waarom zie je dat zo anders bij je vriendin?
iig tegen haar zeggen dat je de tijd dat het wel goed ging heel erg mist,quote:Op maandag 11 december 2017 17:23 schreef AnoniemH het volgende:
Onze relatie is ALTIJD goed geweest. Samen op vakantie, samen lachen en huilen, respect, waardering, goede sex (nog steeds) en zelden tot nooit ruzie.
Totaal niet. Ben zeer makkelijk in een relatie. Dat vind/vond ze ook altijd fijn.quote:Op maandag 11 december 2017 18:05 schreef zeer het volgende:
je klinkt een beetje als een controlfreak tbh
Zou kunnen maar ze gaf aan de andere kant ook aan dat ze TROTS op mij was dat ik het nu eindelijk inzag. Dat ik dan niet word aangenomen ligt buiten mijn macht. Overigens staat er Vrijdag gewoon weer een gesprek op de planning. Haar timing in dit verhaal is gewoon vreemd.quote:Op maandag 11 december 2017 18:06 schreef Elpis het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je vriendin haar respect voor je aan het verliezen is? Dat ze nu het ouderschap dichterbij komt zich afvraagt of ze je wel als vader van haar kind ziet?
Als je iemand bent die geen baan kan houden (buiten een faillissement om) is 'wat een droomvent' niet het eerste wat in me opkomt.
Heb ik al voorgesteld, maar ze weet niet of ze dat wilt. Ik vind dat je alles moet proberen en dan pas kunt zeggen oke het werkt niet.quote:Op maandag 11 december 2017 18:15 schreef Edwin_Posse het volgende:
[..]
iig tegen haar zeggen dat je de tijd dat het wel goed ging heel erg mist,
en ook wel eens aan relatie therapie gedacht?
ik zeg de dame heeft een ander of iemand die behoorlijke invloed heeft om haar mee te nemen zijn / haar levensstijl in.quote:Op maandag 11 december 2017 18:16 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Heb ik al voorgesteld, maar ze weet niet of ze dat wilt. Ik vind dat je alles moet proberen en dan pas kunt zeggen oke het werkt niet.
Dat laatste denk ik dan eerder. Dat zijn haar collega's die zij als vrienden ziet, maar die niet echt vrienden zijn, aangezien ze nooit bij ons thuis komen ofzo. Maar ik weet en iedereen die ik ken weet dat ook dat zij niet zo is. Een fase denken wij allemaal, maar dalijk raak ik haar kwijt door een fase en dat moet ik zien te doorbreken.quote:Op maandag 11 december 2017 18:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zeg de dame heeft een ander of iemand die behoorlijke invloed heeft om haar mee te nemen zijn / haar levensstijl in.
Overigens is een ander vrijwel uitgesloten. Ze slikt immers nog steeds NIET de pil en onze afspraak staat nog steeds volgende week.quote:Op maandag 11 december 2017 18:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zeg de dame heeft een ander of iemand die behoorlijke invloed heeft om haar mee te nemen zijn / haar levensstijl in.
Nieuwbouw. Wij zijn de eerste bewoners. Leuke buurt, leuke buren etc. Bos naast ons huis waar we altijd de honden uitlaten enz.quote:Op maandag 11 december 2017 18:22 schreef Edwin_Posse het volgende:
Mmnmm ja ik lees ook dat de probemen begonnen sinds het nieuwe huis, hoor je ook vaak hoor dat mensen verhuizen en dat dan dingen opeens fout gaan, ja een huis heeft ook een bepaald soort specifieke sfeer, ...
ja en dan zijn er ook taloze mensen die dan geloven in een soort aardstralen, waardoor je juist beter wel of niet op een bepaalde plek kan wonen,,..quote:Op maandag 11 december 2017 18:23 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nieuwbouw. Wij zijn de eerste bewoners. Leuke buurt, leuke buren etc. Bos naast ons huis waar we altijd de honden uitlaten enz.
Mwah dat je daar 14 jaar over heb gedaan vind ik persoonlijk toch wel een afknapper op zich.quote:Op maandag 11 december 2017 18:15 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ze gaf aan de andere kant ook aan dat ze TROTS op mij was dat ik het nu eindelijk inzag. Dat ik dan niet word aangenomen ligt buiten mijn macht. Overigens staat er Vrijdag gewoon weer een gesprek op de planning. Haar timing in dit verhaal is gewoon vreemd.
Nee ik heb daar niet 14 jaar over gedaan lol. Niemand is perfect weet je, ook zij niet. Ook ik moet dingen leren, zij ook. Geen enkele relatie is perfect, maar die van ons was dat voor 95%. Zoals ze zelf aangeeft in haar laatste mail zijn het de kleine dingen bijelkaar opgeteld zeg maar, maar dan denk ik dat kunnen we toch oplossen?quote:Op maandag 11 december 2017 18:25 schreef Elpis het volgende:
[..]
Mwah dat je daar 14 jaar over heb gedaan vind ik persoonlijk toch wel een afknapper op zich.
Onze relatie was niet gecompliceerd. Totaal niet zelfs. Lieten elkaar gaan en staan waar we wilden. Ze zegt dat ze meer genegenheid wil, maar alleen wil zijn. WUT? Snap je dat ze zelf heel onduidelijk is in wat ze wil.quote:Op maandag 11 december 2017 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Bal wat andere biatches en stel je dan de vraag wat je beter bevalt; een vaste relatie of ongecompliceerde neukeritus.
Vrouw. Dat moet genoeg zijn qua uitleg.quote:Op maandag 11 december 2017 18:27 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Snap je dat ze zelf heel onduidelijk is in wat ze wil.
Daarnaast communiceert ze gewoon heel slecht. Ze gaat nu pas hulp zoeken. Waarom niet veel eerder? Ze praat er met NIEMAND over. Zelfs niet met haar zussen of vrienden, niemand. Ze komt hiermee op het allerlaatste moment, mede omdat ze angstig werd van die ziekenhuisdatum. Dat is niet echt eerlijk tegenover je partner.quote:Op maandag 11 december 2017 18:25 schreef Elpis het volgende:
[..]
Mwah dat je daar 14 jaar over heb gedaan vind ik persoonlijk toch wel een afknapper op zich.
Ik heb het niet aan zien komen en nergens aan gemerkt. In Oktober dit jaar was alles nog goed, niks aan de hand. Na dat gesprek met haar collega (die ik overigens nog wil spreken hierover) is ze hiermee gekomen. Die datum van het ziekenhuis kwam dichterbij etc.quote:Op maandag 11 december 2017 18:32 schreef Edwin_Posse het volgende:
ja ik zie toch een breekpunt in precies de verhuizing, althans zo ik je verhaal lees,
kan je nog meer dingen herinneren die precies op hetzelfde moment kwamen dat je relatie slechter begon te gaan?
dit kan jij niet maar moet zij doen , jij staat al buitenspel.quote:[b]Op maandag 11 december 2017 18:20 schreef AnoniemH maar dalijk raak ik haar kwijt door een fase en dat moet ik zien te doorbreken.
je hebt het idee dat de psycholoog het erger maakt omdat die voor haar zorgt en niet voor jullie relatiequote:Op maandag 11 december 2017 18:15 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Totaal niet. Ben zeer makkelijk in een relatie. Dat vind/vond ze ook altijd fijn.
quote:Op maandag 11 december 2017 18:03 schreef Ticootje het volgende:
Dit is klaar hoor.
Zij is er in elk geval klaar klaar mee en het zou me niet verbazen als er een stimulerende kracht achter zit om door te zetten. Of dat nu verliefdheid is of een beste vriendin, haar standpunt wordt goed gevoed, daarom herken je haar nu niet.
Maar dit ga je niet meer oplossen. Uithuilen en opnieuw beginnen.
dit ook man, je wilt haar beheersen zodat zij weer bijtrekt of zo, weet niet wat je allemaal in je hoofd hebt maar zij voelt zich niet fijn heh, je moet haar daar in steunen en als jullie relatie echt zo goed is komen jullie daar sterker uitquote:Op maandag 11 december 2017 18:20 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik dan eerder. Dat zijn haar collega's die zij als vrienden ziet, maar die niet echt vrienden zijn, aangezien ze nooit bij ons thuis komen ofzo. Maar ik weet en iedereen die ik ken weet dat ook dat zij niet zo is. Een fase denken wij allemaal, maar dalijk raak ik haar kwijt door een fase en dat moet ik zien te doorbreken.
Het is vooral dat ik zonder haar niet meer wil leven en nee dat is niet alleen liefdesverdriet. Zij heeft mij altijd geholpen en ik haar ook. Zonder haar hoeft het niet meer voor mij. Ik wil niet 10 jaar op een wachtlijst of met andere vrouwen daten etc. Dat zoek ik totaal niet.quote:Op maandag 11 december 2017 18:48 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind je overigens ook controlfreakerig over komen. Kan toevallig zo zijn door de manier waarop je het verhaal vertelt, dus hoeft in het contact met haar niet zo te zijn, maar zo lezend kreeg ik die indruk wel.
Uiteraard, maar hoe moet je iemand steunen als diegene niet praat? Is het fair tegenover je partner dat je al maanden je mond houd en dat het EEN WEEK voor ze hiermee kwam alles nog goed leek? Ik heb echt niet gemerkt. Het was hou van jou etc etc zoals altijd.quote:Op maandag 11 december 2017 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
dit ook man, je wilt haar beheersen zodat zij weer bijtrekt of zo, weet niet wat je allemaal in je hoofd hebt maar zij voelt zich niet fijn heh, je moet haar daar in steunen en als jullie relatie echt zo goed is komen jullie daar sterker uit
jij moet zorgen dat jij gelukkig bent, zij dat zij gelukkig is
je bent gewoon bang, dat snap ik, want het is nieuw en alles en kut, tegelijkertijd kom je gedachtegang er nu op neer dat je haar gelukkig hier volledig aan ondergeschikt maakt, denk niet dat dat de situatie veel beter maaktquote:Op maandag 11 december 2017 18:50 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik zonder haar niet meer wil leven en nee dat is niet alleen liefdesverdriet. Zij heeft mij altijd geholpen en ik haar ook. Zonder haar hoeft het niet meer voor mij. Ik wil niet 10 jaar op een wachtlijst of met andere vrouwen daten etc. Dat zoek ik totaal niet.
De psycholoog is er voor haar en dat is goed, MAAR als jij binnenkomt met de vraag; Ik heb altijd voor anderen gezorgd en ben daar een beetje klaar mee? Welke kant zal een psycholoog je op duwen? Uiteraard zal die zeggen kies voor jezelf etc etc. Dat helpt in ons geval zeer zeker niet mee.
Wij hebben altijd gepraat met elkaar. WAAROM heeft ze het zover laten komen dan? Waarom niet eerder aan de bel trekken? Nogmaals ik heb het niet zien aankomen, totaal niet.quote:Op maandag 11 december 2017 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]Het moment dat iemand zegt 'ik zie de relatie niet meer zitten' komt pas na máánden (misschien al jaren) nadenken. Ze ziet het niet pas niet zitten sinds 2 weken geleden, zeg maar. Ze heeft getwijfeld, afgewogen, gepiekerd, nagedacht en nog veel meer nagedacht. En pas bij enig zeker gevoel, pas bij het moment waarop de spreekwoordelijke druppels de emmer uit zijn geslopen....dat is het moment waarop zij zei 'ik zie de relatie niet meer zitten'. En vaker wel dan niet is ze er dan ook echt gewoon klaar mee. Een 'ander' kan trouwens ook vaak een laatste duwtje in de richting van er een punt achter zetten zijn. Ze hoeft nog niet vreemd te gaan, maar heeft misschien al wel gedacht 'goh, met hem zou het ook leuk/leuker zijn'.
heeft ze voor jou gezorgd ?quote:Op maandag 11 december 2017 18:50 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik zonder haar niet meer wil leven en nee dat is niet alleen liefdesverdriet. Zij heeft mij altijd geholpen en ik haar ook. Zonder haar hoeft het niet meer voor mij. Ik wil niet 10 jaar op een wachtlijst of met andere vrouwen daten etc. Dat zoek ik totaal niet.
De psycholoog is er voor haar en dat is goed, MAAR als jij binnenkomt met de vraag; Ik heb altijd voor anderen gezorgd en ben daar een beetje klaar mee? Welke kant zal een psycholoog je op duwen? Uiteraard zal die zeggen kies voor jezelf etc etc. Dat helpt in ons geval zeer zeker niet mee.
ruimte gevenquote:Op maandag 11 december 2017 18:51 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hoe moet je iemand steunen als diegene niet praat?
je probeert een emotionele episode te rationaliseren, dat werkt niet, sorryquote:Is het fair tegenover je partner dat je al maanden je mond houd en dat het EEN WEEK voor ze hiermee kwam alles nog goed leek? Ik heb echt niet gemerkt. Het was hou van jou etc etc zoals altijd.
Ik vind dat erg asociaal eigenlijk. Zo ga je niet met mensen om lijkt mij.
Dit geldt voor je hele verhaal. Alles lijkt ineens gebeurd. Je vriendin heeft volgens jou nooit signalen afgegeven, er zijn nergens ruzies aan voorafgegaan, alles was idyllisch tot dit moment. Nou, dat kan dus niet. Een vrouw geeft veel signalen af, duidelijk of onduidelijk en de man, pikt ze op of negeert ze. Beide kan. Klassiek voorbeeld dit van man die een breekpunt hoort als een donderslag bij heldere hemel.quote:Ze is van een lieve, open, eerlijke, charmante en zorgzame vrouw INEENS omgeslagen naar iemand die alleen wil zijn, koud is en weinig empathie heeft. Ik begrijp er werkelijk niets van aan een kant.
Mooi verwoord.quote:Op maandag 11 december 2017 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]Het moment dat iemand zegt 'ik zie de relatie niet meer zitten' komt pas na máánden (misschien al jaren) nadenken. Ze ziet het niet pas niet zitten sinds 2 weken geleden, zeg maar. Ze heeft getwijfeld, afgewogen, gepiekerd, nagedacht en nog veel meer nagedacht. En pas bij enig zeker gevoel, pas bij het moment waarop de spreekwoordelijke druppels de emmer uit zijn geslopen....dat is het moment waarop zij zei 'ik zie de relatie niet meer zitten'. En vaker wel dan niet is ze er dan ook echt gewoon klaar mee. Een 'ander' kan trouwens ook vaak een laatste duwtje in de richting van er een punt achter zetten zijn. Ze hoeft nog niet vreemd te gaan, maar heeft misschien al wel gedacht 'goh, met hem zou het ook leuk/leuker zijn'.
Ik ken haar als enige echt heel goed. Dit bevestigd ze zelf ook. Ik ken haar door en door en nee dit zag ik niet aankomen. Mijn ouders keken heel raar op en dat zegt veel. Ze heeft het altijd weggestopt zegt ze. Lekker makkelijk wel. Zo werkt een relatie toch niet?quote:Op maandag 11 december 2017 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit geldt voor je hele verhaal. Alles lijkt ineens gebeurd. Je vriendin heeft volgens jou nooit signalen afgegeven, er zijn nergens ruzies aan voorafgegaan, alles was idyllisch tot dit moment. Nou, dat kan dus niet. Een vrouw geeft veel signalen af, duidelijk of onduidelijk en de man, pikt ze op of negeert ze. Beide kan. Klassiek voorbeeld dit van man die een breekpunt hoort als een donderslag bij heldere hemel.
Denk nog eens goed na. Afgelopen jaren, maanden. Hoe voelde je vriendin zich (werkelijk)?
Eens maar aan de andere kant is een relatie geven en nemen en beide water bij de wijn en dat komt nu van 1 kant. Ik ben weg, ik neem geen contact op etc. Moet ik wachten tot 2022? Komop he.quote:Op maandag 11 december 2017 18:52 schreef zeer het volgende:
[..]
ruimte geven
[..]
je probeert een emotionele episode te rationaliseren, dat werkt niet, sorry
Meer in de zin van zorgen voor elkaar. Elkaar opvangen wanneer nodig etc. Gewoon zoals een relatie werkt.quote:
Omdat ze twijfelde. En bij twijfel wil je je partner niet onzeker/ongelukkig maken of dingen zeggen die altijd terug gaan komen. Ze heeft het pas uitgesproken toen ze het zeker wist.quote:Op maandag 11 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:
Wij hebben altijd gepraat met elkaar. WAAROM heeft ze het zover laten komen dan? Waarom niet eerder aan de bel trekken? Nogmaals ik heb het niet zien aankomen, totaal niet.
Net zeg je nog dat zij nooit praat.quote:Op maandag 11 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Wij hebben altijd gepraat met elkaar.
Ze weet het nog niet zeker, want ze draagt onze ring nog en die datum staat nog steeds en ze is nog steeds niet aan de pil etc etc. Het is DUBBEL alles.quote:Op maandag 11 december 2017 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze twijfelde. En bij twijfel wil je je partner niet onzeker/ongelukkig maken of dingen zeggen die altijd terug gaan komen. Ze heeft het pas uitgesproken toen ze het zeker wist.
Nee in dit geval niet. Wel altijd gepraat over dingen die gebeurd zijn denk aan overlijden, problemen etc etc, maar nu INEENS niet meer.quote:Op maandag 11 december 2017 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat zij nooit praat.
Wat is het nou?
snap niet waarom je dit allemaal accepteert dan, je noemt d'r asociaal en nu dit, man je bent gek dat je d'r mistquote:Op maandag 11 december 2017 18:54 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Eens maar aan de andere kant is een relatie geven en nemen en beide water bij de wijn en dat komt nu van 1 kant. Ik ben weg, ik neem geen contact op etc. Moet ik wachten tot 2022? Komop he.
Ja, ik begrijp dat de signalen nog steeds verwarrend zijnquote:Op maandag 11 december 2017 18:55 schreef AnoniemH het volgende:
Ze weet het nog niet zeker, want ze draagt onze ring nog en die datum staat nog steeds en ze is nog steeds niet aan de pil etc etc. Het is DUBBEL alles.
Nee dat hebben we beide. Ik verwacht misschien dingen, omdat ik haar zo niet ken.quote:Op maandag 11 december 2017 18:57 schreef zeer het volgende:
je hebt echt verwachtingen van hier tot gunder die precies moeten lopen zoals jij het voor ogen hebt, gaat niet werken
en jij denkt dat de psych zegt dat ze daarom voor haarzelf moet kiezen ? je hebt een raar beeld van een psych.quote:Op maandag 11 december 2017 18:54 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Meer in de zin van zorgen voor elkaar. Elkaar opvangen wanneer nodig etc. Gewoon zoals een relatie werkt.
Nee de psych zegt dat ze voor zichzelf moet kiezen, omdat ze met de vraag kwam; Waarom moet ik altijd voor anderen klaar staan etc. Dan is dat een logische reactie van de psych.quote:Op maandag 11 december 2017 18:57 schreef Joene het volgende:
[..]
en jij denkt dat de psych zegt dat ze daarom voor haarzelf moet kiezen ? je hebt een raar beeld van een psych.
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 11 december 2017 18:57 schreef BilmemKi het volgende:
Als je wil dat ook maar iets goed komt, geef je haar rust. Laat haar met rust.
Geef haar aan dat je graag wil praten over de relatie. Dat je wil weten waar je en jullie tekortgeschoten hebben in de relatie.
Kijk vanaf daar verder.
wie zijn de anderen ?quote:Op maandag 11 december 2017 18:58 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee de psych zegt dat ze voor zichzelf moet kiezen, omdat ze met de vraag kwam; Waarom moet ik altijd voor anderen klaar staan etc. Dan is dat een logische reactie van de psych.
kweenie zij post hier natuurlijk niet maar wat je allemaal post hier komt neer op dat zij weer in de pas moet gaan lopenquote:Op maandag 11 december 2017 18:57 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee dat hebben we beide. Ik verwacht misschien dingen, omdat ik haar zo niet ken.
Die zijn doorgaans pro het in stand houden van goede relatiesquote:Op maandag 11 december 2017 18:57 schreef Joene het volgende:
en jij denkt dat de psych zegt dat ze daarom voor haarzelf moet kiezen ? je hebt een raar beeld van een psych.
psycholoog zal proberen haar inzicht te geven in haar eigen gedrag zodat ze zich weer gelukkig kan voelen met zichzelfquote:Op maandag 11 december 2017 18:58 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee de psych zegt dat ze voor zichzelf moet kiezen, omdat ze met de vraag kwam; Waarom moet ik altijd voor anderen klaar staan etc. Dan is dat een logische reactie van de psych.
Waarschijnlijk gewacht tot ze sterk genoeg was.quote:Op maandag 11 december 2017 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze twijfelde. En bij twijfel wil je je partner niet onzeker/ongelukkig maken of dingen zeggen die altijd terug gaan komen. Ze heeft het pas uitgesproken toen ze het zeker wist.
Agree.quote:Op maandag 11 december 2017 19:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewacht tot ze sterk genoeg was.
Gewacht tot:quote:Op maandag 11 december 2017 19:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarschijnlijk gewacht tot ze sterk genoeg was.
Vind ik ook totaal ongeloofwaardig. TS schuift het uit tot nooit allemaal.quote:Op maandag 11 december 2017 19:02 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Agree.
Maar ik denk dat ze ook klaar is met wachten tot het beter wordt. Ik geloof niets in die hallelujah verhalen achteraf.
ditquote:Op maandag 11 december 2017 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewacht tot:
* ze heeft afgewacht tot TS dingen zou veranderen en ze vond dat het toch allemaal niet snel genoeg ging
* ze allerlei opties heeft afgewogen (langdurig) en besloten dat relatie beëindigen het beste was
* ze gewend is geraakt aan het idee dat het over is, dus het rouwen om de relatie is waarschijnlijk al grotendeels geweest
* ze de kracht heeft gehad het te vertellen
dit klinkt alsof ze jou simpelweg voorbij gegroeid is (al dan niet met jouw hulp) en jij niet (meer) naar haar niveau kan groeien...quote:Op maandag 11 december 2017 18:14 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet beschuldigend en ontzettend trots op haar. Heb haar ook met veel dingen geholpen zoals opkomen voor zichzelf. Ze was vroeger erg verlegen etc.
Zeker waar, MAAR hier komt het weer; Ze vertelde mij in Augustus dat ze o zo blij was dat ik bijna een baan had en dat ze begreep dat ze even geduld moest hebben. Ik ben immers afhankelijk van de bedrijven zelf of ze mij wel of niet aannemen. Waarom mij dan voor de gek houden?quote:Op maandag 11 december 2017 19:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tja waarschijnlijk dacht ze 6 a 7 maand geleden al, ik heb helemaal geen zin in een man die amper zijn baan kan houden, dan is kinderen krijgen ook nog een heel probleem en ik moet afvallen ook nog bij mijn werk op. werk me helemaal suf blablablablabla en dan komt de dag dat ze bij de gedachte daad zet.
Misschien met paar vriendinnen gepraat, ook die gesprekken zijn vaak erg motiverend om er maar een eind aan te maken en dan zuchten dat het fijn zou zijn dat alles normaal is.
Bedenk ook gebeurtenissen gebeuren het is niet zo dat toen jij haar steunde je patent op haar kreeg dat ze de rest van haar leven bij je moet blijven omdat zij je even steunde.
Zoals ik zei, mensen veranderen en dat gebeurd doorlopend en soms komt er een dag dat jullie beiden niet meer bij elkaar passen, jij vind dan misschien nog van wel terwijl zij het gevoel heeft dat ze aan een dood verrot paard aan het trekken is.
echt een opsteker voor TSquote:Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef Ticootje het volgende:
En haar vrienden waarvan jij vindt dat het geen vrienden zijn omdat ze nooit thuis komen: misschien schaamt ze zich zelfs wel voor je.
Je had bijna een baan in augustus. Het is nu december...quote:Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Zeker waar, MAAR hier komt het weer; Ze vertelde mij in Augustus dat ze o zo blij was dat ik bijna een baan had en dat ze begreep dat ze even geduld moest hebben. Ik ben immers afhankelijk van de bedrijven zelf of ze mij wel of niet aannemen. Waarom mij dan voor de gek houden?
Wij passen nog prima bijelkaar en zo denk ik er niet alleen over. Wij hebben ontzettend veel gemeen, alleen denk ik dat het een combinatie van factoren is die zijn gaan irriteren, maar aan de andere kant is het niet eerlijk tegenover je partner dat je niet gewoon zegt; Lieverd ik voel dat ik de andere kant op ga, laten we hulp zoeken. Ze heeft nooit hulp gezocht. Ja nu, nu het te laat is misschien.
Ik heb niets van die gesprekken meegekregen. Ze vertelde mij dat dat tussen haar en de psych was. Ik heb echt waar en dat zweer ik op iedereen die mij lief is, NIETS gemerkt. Alles was nog goed 1 week voor ik vertrok. Ze zegt zelf ook; Ik ben niet zon prater. Ja prima, maar schuif mij dan niet alles in de schoenen. Ieder mens maakt fouten, die hoeven niet fataal te zijn weet je wel.quote:Op maandag 11 december 2017 19:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vind ik ook totaal ongeloofwaardig. TS schuift het uit tot nooit allemaal.
Die therapie zal haar geholpen hebben om zelfstandig te worden. Daar krijgt TS toch wel wel een deel van mee, als hij z'n voelsprieten wel uit blijft steken zo door de dagen heen. Veel mannen negeren die signalen (want: ongewenst) of merken ze inderdaad niet op. Maar de vrouw groeit verder tot het moment dat ze kiest. En dan opeens heeft niemand het zien aankomen, volgens manlief. Nou, vaak de slager nog wel.
Jezus man je legt het allemaal bij haar neer en de actie die ze onderneemt keur je volledig af.quote:Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Zeker waar, MAAR hier komt het weer; Ze vertelde mij in Augustus dat ze o zo blij was dat ik bijna een baan had en dat ze begreep dat ze even geduld moest hebben. Ik ben immers afhankelijk van de bedrijven zelf of ze mij wel of niet aannemen. Waarom mij dan voor de gek houden?
Wij passen nog prima bijelkaar en zo denk ik er niet alleen over. Wij hebben ontzettend veel gemeen, alleen denk ik dat het een combinatie van factoren is die zijn gaan irriteren, maar aan de andere kant is het niet eerlijk tegenover je partner dat je niet gewoon zegt; Lieverd ik voel dat ik de andere kant op ga, laten we hulp zoeken. Ze heeft nooit hulp gezocht. Ja nu, nu het te laat is misschien.
waarom vertrok jij en niet zij ?quote:Op maandag 11 december 2017 19:17 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik heb niets van die gesprekken meegekregen. Ze vertelde mij dat dat tussen haar en de psych was. Ik heb echt waar en dat zweer ik op iedereen die mij lief is, NIETS gemerkt. Alles was nog goed 1 week voor ik vertrok. Ze zegt zelf ook; Ik ben niet zon prater. Ja prima, maar schuif mij dan niet alles in de schoenen. Ieder mens maakt fouten, die hoeven niet fataal te zijn weet je wel.
Dat lijkt mij sterkquote:Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef Ticootje het volgende:
En haar vrienden waarvan jij vindt dat het geen vrienden zijn omdat ze nooit thuis komen: misschien schaamt ze zich zelfs wel voor je.
Tja ze liggen niet voor het oprapen helaas. In de regio waar wij wonen zoekt men vooral vrachtwagenchauffeurs, fysieke arbeid (dat mag ik helaas niet) en hetgeen wat ik kan winkel werkzaamheden (daar ben ik al te oud voor hoor ik vaak) of iets in de service etc daar is gewoon weinig van, maar zoals gezegd vrijdag heb ik weer een gesprek en dat bedrijf heeft al 3 x gebeld, dat is wel een signaal dat ze mij graag willen spreken.quote:Op maandag 11 december 2017 19:17 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Je had bijna een baan in augustus. Het is nu december...
Omdat ze naast de deur werkt en ze eigenlijk nergens naartoe kon. Ik kon naar mijn ouders dus dat was het makkelijkste eigenlijk.quote:
Nee joh, je bent niet beschuldigend naar haar toe hoor...quote:Op maandag 11 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ze werkt fulltime, hij zit thuis en is niet in staat om een baan vast te houden langer dan 3 jaar.quote:
De actie keur ik niet af. Totaal niet zelfs. Het is meer het moment zonder enige vorm van communicatie. Dat hoort niet in een relatie.quote:Op maandag 11 december 2017 19:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Jezus man je legt het allemaal bij haar neer en de actie die ze onderneemt keur je volledig af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |