abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175654611
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niemand vindt het fijn als er van hem of haar geprofiteerd wordt. Genoeg vrouwen die zorgen voor het inkomen en de man regelt de boel thuis. Maar het gaat om gelijkwaardigheid. Thuiskomen na 50 uur werken en dan eerst thuis de pleuriszooi opruimen terwijl de ander de hele dag geen flikker te doen heeft...
Dat is in ons geval niet zo. Ik heb natuurlijk wel gewerkt, alleen niet jaren aan een stuk, maar ik heb ook gewoon de rekeningen betaald etc etc. Het is niet zo dat het alleen van haar af komt ofzo.
pi_175654682
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is in ons geval niet zo. Ik heb natuurlijk wel gewerkt, alleen niet jaren aan een stuk, maar ik heb ook gewoon de rekeningen betaald etc etc. Het is niet zo dat het alleen van haar af komt ofzo.
Maar jij hebt niet gewerkt voor de rekeningen. Een vrouw is een zoogdier, net als jij. Jij als man bent de jager en zij is de verzorger van jouw kindjes, maar moet ook verzorgd worden door jou.

In de huidige tijd is dit natuurlijk iets anders, maar in beginsel is dit wel wat wij zoeken in elkaar.
pi_175654688
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Het is super onaantrekkelijk als een man lui is... HIj moet levensvreugde hebben.
Eens maar zoals gezegd en dit zijn haar woorden zag ze het helemaal weer zitten in Augustus. Ze wist dat het tijd zou kosten voor ik aan de slag zou zijn. Natuurlijk had ik in Juli het liefste al een baan gehad, maar dat is niet anders. Je zou ook kunnen denken oke we kijken het even aan etc maar dat is helemaal niet besproken ofzo.
pi_175654690
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

hebben jullie of beter heeft zij spaargeld ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175654714
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Maar jij hebt niet gewerkt voor de rekeningen. Een vrouw is een zoogdier, net als jij. Jij als man bent de jager en zij is de verzorger van jouw kindjes, maar moet ook verzorgd worden door jou.

In de huidige tijd is dit natuurlijk iets anders, maar in beginsel is dit wel wat wij zoeken in elkaar.
Wow.
Hier haak ik wel even af.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175654720
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Daar moet ie voor fietsen en band is al vijf jaar lek. Geen geld voor.
Je snapt zelf ook wel dat ik voor Mc te oud ben. KFC zocht laatst iemand de vacaturetekst; Ben jij 16 jaar of ouder..... Dan weet je al dat je met je 31 geen kans van slagen hebt. Overigens heb ik er wel op gesolliciteerd.
pi_175654725
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar zoals gezegd en dit zijn haar woorden zag ze het helemaal weer zitten in Augustus. Ze wist dat het tijd zou kosten voor ik aan de slag zou zijn. Natuurlijk had ik in Juli het liefste al een baan gehad, maar dat is niet anders. Je zou ook kunnen denken oke we kijken het even aan etc maar dat is helemaal niet besproken ofzo.
Wat is veranderd tot nu toe waardoor zij nog hoop zou moeten hebben?
pi_175654744
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wow.
Doe maar.
pi_175654751
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 20:11 schreef Joene het volgende:

[..]

goede sex kennelijk ook niet vraag maar aan TS
Mods zullen zo ingrijpen
  maandag 11 december 2017 @ 20:20:40 #265
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175654764
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wow.
Ik juist niet.
pi_175654767
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mods zullen zo ingrijpen
:D
pi_175654803
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoeveel tijd en energie heb je daadwerkelijk gestopt in het vinden van een baan?

Hebben we het dan over elke dag de vacaturesites doorspitten, elke dag een brief eruit?

Of doe je een keer per maand eens een poging?
pi_175654807
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef Joene het volgende:

[..]

hebben jullie of beter heeft zij spaargeld ?
Niet meer hadden we wel. Is opgegaan nadat zij dat ongeval kreeg en zonder werk kwam te zitten en de tegenpartij tegenstribbelde om geld uit te keren. Uiteindelijk wel gekregen maar de rekeningen liepen wel door uiteraard en dat heb IK allemaal gedaan. Zoals het hoort. Relatie sta je beide in.
pi_175654827
Mja ik zou mij er alvast maar bij neer gaan leggen dat het uit gaat, zoals ik al zei, een vrouw kan vandaag je de hemel in prijzen en je helemaal het einde vinden en morgen staan je spullen in een plas water voor de deur.

Haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar en wat jij misschien als helemaal geweldig hebt ervaren hoeft niet te betekenen dat zij dit ook vind, misschien denkt zij al glimlachend, gatverdamme.
pi_175654842
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:19 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Wat is veranderd tot nu toe waardoor zij nog hoop zou moeten hebben?
Nu op dit moment niets, maar dat kan ook niet aangezien ik 110 KM verder weg ben. Ik WAS al bezig. Ze bracht mij zelfs naar meerdere sollicitatiegesprekken (3 dagen voor ze hiermee kwam zelfs nog) en we hoopten allebei dat ik snel wat zou vinden.

Op dit moment ben ik bezig met mijn auto theorie overigens, daar heb ik nu toch tijd voor lol.
  maandag 11 december 2017 @ 20:23:18 #271
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175654857
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Niet meer hadden we wel. Is opgegaan nadat zij dat ongeval kreeg en zonder werk kwam te zitten en de tegenpartij tegenstribbelde om geld uit te keren. Uiteindelijk wel gekregen maar de rekeningen liepen wel door uiteraard en dat heb IK allemaal gedaan. Zoals het hoort. Relatie sta je beide in.
Mag ik een teiltje? :r
pi_175654884
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoeveel tijd en energie heb je daadwerkelijk gestopt in het vinden van een baan?

Hebben we het dan over elke dag de vacaturesites doorspitten, elke dag een brief eruit?

Of doe je een keer per maand eens een poging?
ELKE dag. Ik ben nogal iemand van de financiën en wist dat wij in de problemen konden komen rond December etc. Zij is ook wel iemand van alles netjes etc. Ik heb in totaal meer dan 100 sollicitaties gedaan. Van keukenboerverkoper tot en met dagbladbezorger. Aantal keer bij de laatste 2 of 3 kandidaten gezeten, want ik heb wel competenties. Vaak kiezen ze dan toch voor een jonger iemand of met een rijbewijs etc.
pi_175654896
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nu op dit moment niets, maar dat kan ook niet aangezien ik 110 KM verder weg ben. Ik WAS al bezig. Ze bracht mij zelfs naar meerdere sollicitatiegesprekken (3 dagen voor ze hiermee kwam zelfs nog) en we hoopten allebei dat ik snel wat zou vinden.

Op dit moment ben ik bezig met mijn auto theorie overigens, daar heb ik nu toch tijd voor lol.
Sorry, maar ik begrijp haar volledig.... Ik heb juist diep respect dat zij voor haar zelf kan opkomen na 14 jaar.

Doe haar maar de groetjes.
pi_175654909
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Mag ik een teiltje? :r
Wat bedoel je? Het is toch normaal dat ik voor haar zorg en zij voor mij? Je bent toch samen een stel? Ik vond dat heel normaal hoor dat ik een tijdlang alles betaalde etc. Ik bedoel dat niet slecht.
pi_175654980
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:24 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Sorry, maar ik begrijp haar volledig.... Ik heb juist diep respect dat zij voor haar zelf kan opkomen na 14 jaar.

Doe haar maar de groetjes.
Gedeeltelijk eens. Aan de andere kant had dan eerder aan de bel getrokken. Het is niet eerlijk tegenover je partner, ook die verdient een kans nietwaar? Hoe zou jij je voelen weet je wel. Relaties zijn er om continu te verbeteren en daar waren we nu net mee bezig, daarom kwam het zo onverwachts etc.

Zelfs mijn ouders zeggen: Het is een schat van een meid, maar hoe ze dit heeft aangepakt is niet helemaal fair tegenover jou. JA jij hebt fouten gemaakt, maar zij net zo goed. Kom er SAMEN uit.
pi_175655017
quote:
0s.gif [b]Op maandag 11 december 2017 20:27 schreef AnoniemH

Zelfs mijn ouders zeggen: Het is een schat van een meid, maar hoe ze dit heeft aangepakt is niet helemaal fair tegenover jou. JA jij hebt fouten gemaakt, maar zij net zo goed. Kom er SAMEN uit.
je ouders zijn geen partij , tuurlijk zeggen ze dit soort woorden. Zij zien jou gek worden van verdriet geen ouder die dat gaat stimuleren he?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175655036
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Gedeeltelijk eens. Aan de andere kant had dan eerder aan de bel getrokken. Het is niet eerlijk tegenover je partner, ook die verdient een kans nietwaar? Hoe zou jij je voelen weet je wel. Relaties zijn er om continu te verbeteren en daar waren we nu net mee bezig, daarom kwam het zo onverwachts etc.

Communicatie is key, maar de meesten hebben daar moeite mee.

Zij heeft het waarschijnlijk volgehouden tot ze niet meer kon. Zolang jij naar haar wijst wordt dit niets en verdient zij iets beters. Hou gewoon je mond eens met je ZIJ DIT ZIJ DAT. Zij is de man in jullie relatie, geen enkele vrouw houdt dat oneindig vol.
pi_175655052
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:28 schreef Joene het volgende:

[..]

je ouders zijn geen partij , tuurlijk zeggen ze dit soort woorden. Zij zien jou gek worden van verdriet geen ouder die dat gaat stimuleren he?
Nee mijn ouders zijn eerlijk en hebben mij vaak zat op mijn lazer gegeven. Die staan er neutraal in op zeker, daar kan ik niets over zeggen. Mijn peettante heeft haar nu overigens aan de telefoon als ik het goed heb en die heeft met ons beide een hele goede band en snapt beide kanten van het verhaal ook.
pi_175655111
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:29 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Communicatie is key, maar de meesten hebben daar moeite mee.

Zij heeft het waarschijnlijk volgehouden tot ze niet meer kon. Zolang jij naar haar wijst wordt dit niets en verdient zij iets beters. Hou gewoon je mond eens met je ZIJ DIT ZIJ DAT. Zij is de man in jullie relatie, geen enkele vrouw houdt dat oneindig vol.
Je slaat de spijker op zijn kop. Communicatie is key inderdaad. Maar moet ik nu boeten terwijl ze zelf dus ook fouten heeft gemaakt waaronder niet communiceren? Nogmaals als de situatie andersom was geweest in ons geval dan had ik in ieder geval wel proberen te praten of er hulp bij gezocht.
pi_175655121
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee mijn ouders zijn eerlijk en hebben mij vaak zat op mijn lazer gegeven. Die staan er neutraal in op zeker, daar kan ik niets over zeggen. Mijn peettante heeft haar nu overigens aan de telefoon als ik het goed heb en die heeft met ons beide een hele goede band en snapt beide kanten van het verhaal ook.
waarom zo een tante ermee bemoeien. is dat je laatste stroh halm ?
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:31:51 #281
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175655154
Deze relatie is voor haar al voorbij. Al een tijd. Jij begint t nu paste verwerken en jebent pas in fase 1.accepteer nou maar gewoon dat ding niks meer wordt want je doet je zelf alleen maar langer pijn zo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175655168
Overigens naast alle advies van met rust laten etc , als je dat niet kan! Ga dan haar kant op doe 1 goed open eerlijk gesprek en kijk wat eruit komt.
pi_175655181
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:31 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee die bood dat zelf aan toen ze hier vandeweek op visite was. Die zegt ook dat er teveel goeds is om mee te stoppen en gaf zichzelf als voorbeeld met haar inmiddels overleden man. Die was nooit thuis, altijd werken in het buitenland etc en zij heeft ook een fase gehad rond haar 30ste waarop ze dacht; Is dit het nu? Wil ik kinderen met deze man etc?
pi_175655201
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:31 schreef Joene het volgende:

Neutrale partij die ze graag samen ziet? Het kan nieuwe inzichten geven als het een beetje een redelijke tante is. Die inzichten hoeven niet te zijn 'het komt goed, schatje'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175655206
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neutrale partij die ze graag samen ziet? Het kan nieuwe inzichten geven als het een beetje een redelijke tante is. Die inzichten hoeven niet te zijn 'het komt goed, schatje'.
Dit inderdaad, dankjewel.
pi_175655231
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:31 schreef CoolGuy het volgende:
Deze relatie is voor haar al voorbij. Al een tijd. Jij begint t nu paste verwerken en jebent pas in fase 1.accepteer nou maar gewoon dat ding niks meer wordt want je doet je zelf alleen maar langer pijn zo.
Ja, dat is altijd een pijnlijk besef. Dat het voor haar al veel langer voorbij was. En dat zelfs daarna nog vele gelukkige en mooie momenten incl seks en 'ik hou van je'-zinnetjes zijn langs gekomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175655249
quote:

[..]

hmm zou voor mij afschrikkend werken maar ik ben meer van regel
mn eigen shit en bemoei niet.
pi_175655264
quote:

[..]

Ja, dat is altijd een pijnlijk besef. Dat het voor haar al veel langer voorbij was. En dat zelfs daarna nog vele gelukkige en mooie momenten incl seks en 'ik hou van je'-zinnetjes zijn langs gekomen.
Ja en dat laatste klopt dan niet weet je wel. Want ik kan heel goed zien wanneer ze acteert of liegt, daar is ze namelijk belachelijk slecht in :D Dusja dat was allemaal wel gemeend enz.
pi_175655285
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 20:34 schreef Joene het volgende:

[..]

hmm zou voor mij afschrikkend werken maar ik ben meer van regel
mn eigen shit en bemoei niet.
Maar het werkt niet afschrikkend als een collega de relatie de vernieling in helpt bijv? Want dat staat ze toch ook toe?
pi_175655287
Topic scannend kom je nog al initatiefloos over. Je vriendin moet je na x jaar aansporen eens iets buitenhuis te gaan doen. Het is blijkbaar al x jaar een probleem dat jij dingen "niet ziet" waar zij zich aan stoort en nu jullie on a friggin break zijn bedenk je je dat je misschien wel eens een memobordje kunt proberen. Google die shit, kijk op fok naar topics over huishouden (er loopt zelfs een reeks over zo'n huishoudgoeroe die kant en klare periodeplanningen heeft), doe IETS.

Als ik uit dit topic van een vreemde die me marig boeit al 2 punten kan halen waar ik de kriebels van krijg, zal dat voor je vriendin inmiddels vast een waslijst zijn waar je wng van wordt.

Je komt een beetje puberaal over, allemaal redenen opnoemen waarom dingen NIET gebeuren of lopen, maar niet je verantwoordelijkheid pakken en gewoon shit oppakken en fixen.

Zou daar een deel van de twijfel vandaan kunnen komen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175655289
quote:

[..]

sex kan prima als de relatie al op lager pitje staat , inclusief beide gewoon echt ervan genieten imo.
pi_175655304
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop. Communicatie is key inderdaad. Maar moet ik nu boeten terwijl ze zelf dus ook fouten heeft gemaakt waaronder niet communiceren? Nogmaals als de situatie andersom was geweest in ons geval dan had ik in ieder geval wel proberen te praten of er hulp bij gezocht.
Was er wel sprake van eerlijke communicatie, of kon ze alleen dingen zeggen of uiten als dat in je straatje lag. Dingen die je liever niet hoorde veegde je die niet denigerend weg? Zoals die zogenaamde vrienden zeg maar?
pi_175655316
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar het werkt niet afschrikkend als een collega de relatie de vernieling in helpt bijv? Want dat staat ze toch ook toe?
die collega bevestigd wat ze wil horen
pi_175655323
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:34 schreef AnoniemH het volgende:

Ja en dat laatste klopt dan niet weet je wel. Want ik kan heel goed zien wanneer ze acteert of liegt, daar is ze namelijk belachelijk slecht in :D Dusja dat was allemaal wel gemeend enz.
Ik zei ook niet dat ze acteerde, ze heeft het ongetwijfeld zelf ook allemaal heel moeilijk gehad en steeds gehoopt dat ze er anders over zou gaan denken.
pi_175655359
quote:

[..]

Man man man, lees je eigen posts nou eens terug. Wijzen met je vingertje, stampvoeten... dit is toch geen manier om met zoiets om te gaan?
pi_175655360
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Was er wel sprake van eerlijke communicatie, of kon ze alleen dingen zeggen of uiten als dat in je straatje lag. Dingen die je liever niet hoorde veegde je die niet denigerend weg? Zoals die zogenaamde vrienden zeg maar?
Nee we spraken altijd open en eerlijk over dingen en dat meen ik serieus. Ik nam haar mening altijd zeer serieus en luisterde zowat altijd naar haar punten of dingen daarom ook dat het zo vreemd is voor me.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:37:01 #297
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175655373
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja, zo gemeend dat ze nu poef, *ineens* volledig is omgeslagen. Natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175655376
Ik denk niet dat je helemaal begrijpt hoe vrouwen denken, wist je wel dat je soms wel tig keer per dag ruzie kan hebben met een vrouw zonder dat je het zelf merkt. Vrouwen kunnen in gedachten heel boos worden, dan zijn ze al aan nadenken wat ze allemaal naar je hoofd zullen gooien en kunnen het zelfs ook weer goed maken en tegen de tijd dat je daadwerkelijk samen bent is de 'ruzie' al weer over.
Ze heeft misschien in haar hoofd al alle ruzie's problemen en dergelijke behandeld, heeft ze al afscheid van je genomen, geprobeerd om nog het goede in de relatie te zien, heeft ze uren consult met vriendinnen gehad, heeft ze je hints gegeven die jij niet begreep, ze kan het zelfs wel eens gezegd hebben zonder dat het je ooit is opgevallen, maar was jij er blind voor.

Vergeet niet, degene die vertrekt heeft al 7 a 5 maand nagedacht, aan de relatie gewerkt en al afscheid genomen, verdriet gehad, geprobeerd dingen te accepteren en te laten rusten en nu is ze klaar.
pi_175655391
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, zo gemeend dat ze nu poef, *ineens* volledig is omgeslagen. Natuurlijk.
Dat begrijpt niemand ook.
pi_175655404
quote:

[..]

Dat is gelijkwaardiger. Nu wordt ze een soort ter verantwoording geroepen.

Tenminste, zo zou ik het oppakken.
pi_175655412
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Geef je haar nou echt de schuld. ugh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')