Dat is in ons geval niet zo. Ik heb natuurlijk wel gewerkt, alleen niet jaren aan een stuk, maar ik heb ook gewoon de rekeningen betaald etc etc. Het is niet zo dat het alleen van haar af komt ofzo.quote:Op maandag 11 december 2017 20:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niemand vindt het fijn als er van hem of haar geprofiteerd wordt. Genoeg vrouwen die zorgen voor het inkomen en de man regelt de boel thuis. Maar het gaat om gelijkwaardigheid. Thuiskomen na 50 uur werken en dan eerst thuis de pleuriszooi opruimen terwijl de ander de hele dag geen flikker te doen heeft...
Maar jij hebt niet gewerkt voor de rekeningen. Een vrouw is een zoogdier, net als jij. Jij als man bent de jager en zij is de verzorger van jouw kindjes, maar moet ook verzorgd worden door jou.quote:Op maandag 11 december 2017 20:16 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat is in ons geval niet zo. Ik heb natuurlijk wel gewerkt, alleen niet jaren aan een stuk, maar ik heb ook gewoon de rekeningen betaald etc etc. Het is niet zo dat het alleen van haar af komt ofzo.
Eens maar zoals gezegd en dit zijn haar woorden zag ze het helemaal weer zitten in Augustus. Ze wist dat het tijd zou kosten voor ik aan de slag zou zijn. Natuurlijk had ik in Juli het liefste al een baan gehad, maar dat is niet anders. Je zou ook kunnen denken oke we kijken het even aan etc maar dat is helemaal niet besproken ofzo.quote:Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Het is super onaantrekkelijk als een man lui is... HIj moet levensvreugde hebben.
hebben jullie of beter heeft zij spaargeld ?quote:Op maandag 11 december 2017 20:16 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat is in ons geval niet zo. Ik heb natuurlijk wel gewerkt, alleen niet jaren aan een stuk, maar ik heb ook gewoon de rekeningen betaald etc etc. Het is niet zo dat het alleen van haar af komt ofzo.
Wow.quote:Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet gewerkt voor de rekeningen. Een vrouw is een zoogdier, net als jij. Jij als man bent de jager en zij is de verzorger van jouw kindjes, maar moet ook verzorgd worden door jou.
In de huidige tijd is dit natuurlijk iets anders, maar in beginsel is dit wel wat wij zoeken in elkaar.
Je snapt zelf ook wel dat ik voor Mc te oud ben. KFC zocht laatst iemand de vacaturetekst; Ben jij 16 jaar of ouder..... Dan weet je al dat je met je 31 geen kans van slagen hebt. Overigens heb ik er wel op gesolliciteerd.quote:Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar moet ie voor fietsen en band is al vijf jaar lek. Geen geld voor.
Wat is veranderd tot nu toe waardoor zij nog hoop zou moeten hebben?quote:Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Eens maar zoals gezegd en dit zijn haar woorden zag ze het helemaal weer zitten in Augustus. Ze wist dat het tijd zou kosten voor ik aan de slag zou zijn. Natuurlijk had ik in Juli het liefste al een baan gehad, maar dat is niet anders. Je zou ook kunnen denken oke we kijken het even aan etc maar dat is helemaal niet besproken ofzo.
Mods zullen zo ingrijpenquote:Op maandag 11 december 2017 20:11 schreef Joene het volgende:
[..]
goede sex kennelijk ook niet vraag maar aan TS
Hoeveel tijd en energie heb je daadwerkelijk gestopt in het vinden van een baan?quote:Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Eens maar zoals gezegd en dit zijn haar woorden zag ze het helemaal weer zitten in Augustus. Ze wist dat het tijd zou kosten voor ik aan de slag zou zijn. Natuurlijk had ik in Juli het liefste al een baan gehad, maar dat is niet anders. Je zou ook kunnen denken oke we kijken het even aan etc maar dat is helemaal niet besproken ofzo.
Niet meer hadden we wel. Is opgegaan nadat zij dat ongeval kreeg en zonder werk kwam te zitten en de tegenpartij tegenstribbelde om geld uit te keren. Uiteindelijk wel gekregen maar de rekeningen liepen wel door uiteraard en dat heb IK allemaal gedaan. Zoals het hoort. Relatie sta je beide in.quote:Op maandag 11 december 2017 20:18 schreef Joene het volgende:
[..]
hebben jullie of beter heeft zij spaargeld ?
Nu op dit moment niets, maar dat kan ook niet aangezien ik 110 KM verder weg ben. Ik WAS al bezig. Ze bracht mij zelfs naar meerdere sollicitatiegesprekken (3 dagen voor ze hiermee kwam zelfs nog) en we hoopten allebei dat ik snel wat zou vinden.quote:Op maandag 11 december 2017 20:19 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Wat is veranderd tot nu toe waardoor zij nog hoop zou moeten hebben?
Mag ik een teiltje?quote:Op maandag 11 december 2017 20:21 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Niet meer hadden we wel. Is opgegaan nadat zij dat ongeval kreeg en zonder werk kwam te zitten en de tegenpartij tegenstribbelde om geld uit te keren. Uiteindelijk wel gekregen maar de rekeningen liepen wel door uiteraard en dat heb IK allemaal gedaan. Zoals het hoort. Relatie sta je beide in.
ELKE dag. Ik ben nogal iemand van de financiën en wist dat wij in de problemen konden komen rond December etc. Zij is ook wel iemand van alles netjes etc. Ik heb in totaal meer dan 100 sollicitaties gedaan. Van keukenboerverkoper tot en met dagbladbezorger. Aantal keer bij de laatste 2 of 3 kandidaten gezeten, want ik heb wel competenties. Vaak kiezen ze dan toch voor een jonger iemand of met een rijbewijs etc.quote:Op maandag 11 december 2017 20:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel tijd en energie heb je daadwerkelijk gestopt in het vinden van een baan?
Hebben we het dan over elke dag de vacaturesites doorspitten, elke dag een brief eruit?
Of doe je een keer per maand eens een poging?
Sorry, maar ik begrijp haar volledig.... Ik heb juist diep respect dat zij voor haar zelf kan opkomen na 14 jaar.quote:Op maandag 11 december 2017 20:22 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nu op dit moment niets, maar dat kan ook niet aangezien ik 110 KM verder weg ben. Ik WAS al bezig. Ze bracht mij zelfs naar meerdere sollicitatiegesprekken (3 dagen voor ze hiermee kwam zelfs nog) en we hoopten allebei dat ik snel wat zou vinden.
Op dit moment ben ik bezig met mijn auto theorie overigens, daar heb ik nu toch tijd voor lol.
Wat bedoel je? Het is toch normaal dat ik voor haar zorg en zij voor mij? Je bent toch samen een stel? Ik vond dat heel normaal hoor dat ik een tijdlang alles betaalde etc. Ik bedoel dat niet slecht.quote:
Gedeeltelijk eens. Aan de andere kant had dan eerder aan de bel getrokken. Het is niet eerlijk tegenover je partner, ook die verdient een kans nietwaar? Hoe zou jij je voelen weet je wel. Relaties zijn er om continu te verbeteren en daar waren we nu net mee bezig, daarom kwam het zo onverwachts etc.quote:Op maandag 11 december 2017 20:24 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp haar volledig.... Ik heb juist diep respect dat zij voor haar zelf kan opkomen na 14 jaar.
Doe haar maar de groetjes.
je ouders zijn geen partij , tuurlijk zeggen ze dit soort woorden. Zij zien jou gek worden van verdriet geen ouder die dat gaat stimuleren he?quote:[b]Op maandag 11 december 2017 20:27 schreef AnoniemH
Zelfs mijn ouders zeggen: Het is een schat van een meid, maar hoe ze dit heeft aangepakt is niet helemaal fair tegenover jou. JA jij hebt fouten gemaakt, maar zij net zo goed. Kom er SAMEN uit.
Communicatie is key, maar de meesten hebben daar moeite mee.quote:Op maandag 11 december 2017 20:27 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Aan de andere kant had dan eerder aan de bel getrokken. Het is niet eerlijk tegenover je partner, ook die verdient een kans nietwaar? Hoe zou jij je voelen weet je wel. Relaties zijn er om continu te verbeteren en daar waren we nu net mee bezig, daarom kwam het zo onverwachts etc.
Zelfs mijn ouders zeggen: Het is een schat van een meid, maar hoe ze dit heeft aangepakt is niet helemaal fair tegenover jou. JA jij hebt fouten gemaakt, maar zij net zo goed. Kom er SAMEN uit.
Nee mijn ouders zijn eerlijk en hebben mij vaak zat op mijn lazer gegeven. Die staan er neutraal in op zeker, daar kan ik niets over zeggen. Mijn peettante heeft haar nu overigens aan de telefoon als ik het goed heb en die heeft met ons beide een hele goede band en snapt beide kanten van het verhaal ook.quote:Op maandag 11 december 2017 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
je ouders zijn geen partij , tuurlijk zeggen ze dit soort woorden. Zij zien jou gek worden van verdriet geen ouder die dat gaat stimuleren he?
Je slaat de spijker op zijn kop. Communicatie is key inderdaad. Maar moet ik nu boeten terwijl ze zelf dus ook fouten heeft gemaakt waaronder niet communiceren? Nogmaals als de situatie andersom was geweest in ons geval dan had ik in ieder geval wel proberen te praten of er hulp bij gezocht.quote:Op maandag 11 december 2017 20:29 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Communicatie is key, maar de meesten hebben daar moeite mee.
Zij heeft het waarschijnlijk volgehouden tot ze niet meer kon. Zolang jij naar haar wijst wordt dit niets en verdient zij iets beters. Hou gewoon je mond eens met je ZIJ DIT ZIJ DAT. Zij is de man in jullie relatie, geen enkele vrouw houdt dat oneindig vol.
waarom zo een tante ermee bemoeien. is dat je laatste stroh halm ?quote:Op maandag 11 december 2017 20:29 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee mijn ouders zijn eerlijk en hebben mij vaak zat op mijn lazer gegeven. Die staan er neutraal in op zeker, daar kan ik niets over zeggen. Mijn peettante heeft haar nu overigens aan de telefoon als ik het goed heb en die heeft met ons beide een hele goede band en snapt beide kanten van het verhaal ook.
Nee die bood dat zelf aan toen ze hier vandeweek op visite was. Die zegt ook dat er teveel goeds is om mee te stoppen en gaf zichzelf als voorbeeld met haar inmiddels overleden man. Die was nooit thuis, altijd werken in het buitenland etc en zij heeft ook een fase gehad rond haar 30ste waarop ze dacht; Is dit het nu? Wil ik kinderen met deze man etc?quote:Op maandag 11 december 2017 20:31 schreef Joene het volgende:
[..]
waarom zo een tante ermee bemoeien. is dat je laatste stroh halm ?
Neutrale partij die ze graag samen ziet? Het kan nieuwe inzichten geven als het een beetje een redelijke tante is. Die inzichten hoeven niet te zijn 'het komt goed, schatje'.quote:Op maandag 11 december 2017 20:31 schreef Joene het volgende:
waarom zo een tante ermee bemoeien. is dat je laatste stroh halm ?
Dit inderdaad, dankjewel.quote:Op maandag 11 december 2017 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neutrale partij die ze graag samen ziet? Het kan nieuwe inzichten geven als het een beetje een redelijke tante is. Die inzichten hoeven niet te zijn 'het komt goed, schatje'.
Ja, dat is altijd een pijnlijk besef. Dat het voor haar al veel langer voorbij was. En dat zelfs daarna nog vele gelukkige en mooie momenten incl seks en 'ik hou van je'-zinnetjes zijn langs gekomen.quote:Op maandag 11 december 2017 20:31 schreef CoolGuy het volgende:
Deze relatie is voor haar al voorbij. Al een tijd. Jij begint t nu paste verwerken en jebent pas in fase 1.accepteer nou maar gewoon dat ding niks meer wordt want je doet je zelf alleen maar langer pijn zo.
hmm zou voor mij afschrikkend werken maar ik ben meer van regelquote:Op maandag 11 december 2017 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neutrale partij die ze graag samen ziet? Het kan nieuwe inzichten geven als het een beetje een redelijke tante is. Die inzichten hoeven niet te zijn 'het komt goed, schatje'.
Ja en dat laatste klopt dan niet weet je wel. Want ik kan heel goed zien wanneer ze acteert of liegt, daar is ze namelijk belachelijk slecht inquote:Op maandag 11 december 2017 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd een pijnlijk besef. Dat het voor haar al veel langer voorbij was. En dat zelfs daarna nog vele gelukkige en mooie momenten incl seks en 'ik hou van je'-zinnetjes zijn langs gekomen.
Maar het werkt niet afschrikkend als een collega de relatie de vernieling in helpt bijv? Want dat staat ze toch ook toe?quote:Op maandag 11 december 2017 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
hmm zou voor mij afschrikkend werken maar ik ben meer van regel
mn eigen shit en bemoei niet.
sex kan prima als de relatie al op lager pitje staat , inclusief beide gewoon echt ervan genieten imo.quote:Op maandag 11 december 2017 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd een pijnlijk besef. Dat het voor haar al veel langer voorbij was. En dat zelfs daarna nog vele gelukkige en mooie momenten incl seks en 'ik hou van je'-zinnetjes zijn langs gekomen.
Was er wel sprake van eerlijke communicatie, of kon ze alleen dingen zeggen of uiten als dat in je straatje lag. Dingen die je liever niet hoorde veegde je die niet denigerend weg? Zoals die zogenaamde vrienden zeg maar?quote:Op maandag 11 december 2017 20:30 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Communicatie is key inderdaad. Maar moet ik nu boeten terwijl ze zelf dus ook fouten heeft gemaakt waaronder niet communiceren? Nogmaals als de situatie andersom was geweest in ons geval dan had ik in ieder geval wel proberen te praten of er hulp bij gezocht.
die collega bevestigd wat ze wil horenquote:Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Maar het werkt niet afschrikkend als een collega de relatie de vernieling in helpt bijv? Want dat staat ze toch ook toe?
Ik zei ook niet dat ze acteerde, ze heeft het ongetwijfeld zelf ook allemaal heel moeilijk gehad en steeds gehoopt dat ze er anders over zou gaan denken.quote:Op maandag 11 december 2017 20:34 schreef AnoniemH het volgende:
Ja en dat laatste klopt dan niet weet je wel. Want ik kan heel goed zien wanneer ze acteert of liegt, daar is ze namelijk belachelijk slecht inDusja dat was allemaal wel gemeend enz.
Man man man, lees je eigen posts nou eens terug. Wijzen met je vingertje, stampvoeten... dit is toch geen manier om met zoiets om te gaan?quote:Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Maar het werkt niet afschrikkend als een collega de relatie de vernieling in helpt bijv? Want dat staat ze toch ook toe?
Nee we spraken altijd open en eerlijk over dingen en dat meen ik serieus. Ik nam haar mening altijd zeer serieus en luisterde zowat altijd naar haar punten of dingen daarom ook dat het zo vreemd is voor me.quote:Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Was er wel sprake van eerlijke communicatie, of kon ze alleen dingen zeggen of uiten als dat in je straatje lag. Dingen die je liever niet hoorde veegde je die niet denigerend weg? Zoals die zogenaamde vrienden zeg maar?
Ja, zo gemeend dat ze nu poef, *ineens* volledig is omgeslagen. Natuurlijk.quote:Op maandag 11 december 2017 20:34 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja en dat laatste klopt dan niet weet je wel. Want ik kan heel goed zien wanneer ze acteert of liegt, daar is ze namelijk belachelijk slecht inDusja dat was allemaal wel gemeend enz.
Dat begrijpt niemand ook.quote:Op maandag 11 december 2017 20:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, zo gemeend dat ze nu poef, *ineens* volledig is omgeslagen. Natuurlijk.
Dat is gelijkwaardiger. Nu wordt ze een soort ter verantwoording geroepen.quote:Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Geef je haar nou echt de schuld. ugh.quote:Op maandag 11 december 2017 20:30 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Communicatie is key inderdaad. Maar moet ik nu boeten terwijl ze zelf dus ook fouten heeft gemaakt waaronder niet communiceren? Nogmaals als de situatie andersom was geweest in ons geval dan had ik in ieder geval wel proberen te praten of er hulp bij gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |