Je weet wel beter toch? Dat wordt gewoon weer met 0-0 de rust in.quote:Op maandag 11 december 2017 18:15 schreef Buitendam het volgende:
Ik mag hopen dat ze wat goed willen maken
Galavoorstelling, 0-10. 10 keer Luuk de Jong.quote:Op maandag 11 december 2017 18:15 schreef Buitendam het volgende:
Ik mag hopen dat ze wat goed willen maken
Inderdaad. Want het is koud. Om vervolgens in de 92ste minuut de 0-1 in te knikken genot.quote:Op maandag 11 december 2017 18:24 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Je weet wel beter toch? Dat wordt gewoon weer met 0-0 de rust in.
Dan zal t allemaal wel goed komenquote:Op maandag 11 december 2017 19:35 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat t hele kaartenhuis nu in elkaar stort.
galavoorstelling kan alleen wanneer er voetballers in het veld staan.quote:Op maandag 11 december 2017 18:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Galavoorstelling, 0-10. 10 keer Luuk de Jong.
quote:President Velez Sarsfield bevestigt akkoord met PSV over Romero
In gesprek met het Argentijnse radiostation Radio Uno heeft de president van de Argentijnse club Velez Sarsfield Sergio Rapisarda bevestigd een akkoord te hebben bereikt met PSV over de transfer van Maximiliano Romero. "We slaagden er niet in om de laatste administratieve details met VfB Stuttgart rond te maken. In die periode kwam PSV nog tussenbeiden met een beter bod. Dat hebben we inmiddels geaccepteerd. Deze week reizen we af naar Nederland en dan zullen we alle details bekendmaken op de officiële website."
Shinen gaan ze.quote:Op maandag 11 december 2017 19:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
galavoorstelling kan alleen wanneer er voetballers in het veld staan.
quote:Op maandag 11 december 2017 20:48 schreef Morendo het volgende:
VBL / AFC AJAX #3010 Frenkie is MAD!!!
quote:
Brands heeft de grond onder zijn villa verkocht.quote:Op maandag 11 december 2017 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
10 miljoen voor RomeroWaar komt dat vandaan, lopen ze nu vooruit op verkoop van Lozano?
Tsja moet je maar niet als elf laffe harries naar de hoofdstad afreizen. PSV is geen wonderploegb maar Ajax ook nietquote:Op maandag 11 december 2017 20:48 schreef Morendo het volgende:
VBL / AFC AJAX #3010 Frenkie is MAD!!!
We kunnen het ook gewoon eens zonder verdediging proberen, misschienquote:Op maandag 11 december 2017 22:05 schreef Doublepain het volgende:
Maar schijnbaar is een linksback niet nodig tegenwoordig![]()
Brenet had nog nooit verloren broederquote:Op maandag 11 december 2017 22:05 schreef Doublepain het volgende:
Maar schijnbaar is een linksback niet nodig tegenwoordig![]()
We gaan t woensdag zien. Heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd. Lozano uit vorm, geen Locadia enz. Gaat een 0-0 worden.quote:Op maandag 11 december 2017 19:38 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dan zal t allemaal wel goed komen
Maar dat lag niet aan Brenet zelf. Zoet heeft ons dit seizoen al heel vaak gered. Zonder hem hadden we sowieso een punt of 6 minder gehad.quote:Op maandag 11 december 2017 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Brenet had nog nooit verloren broeder
Brenet was onze talisman. Dat was eel duidelijk. Nu is het alleen klaarquote:Op maandag 11 december 2017 23:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan Brenet zelf. Zoet heeft ons dit seizoen al heel vaak gered. Zonder hem hadden we sowieso een punt of 6 minder gehad.
Amen, broeder.quote:Op maandag 11 december 2017 23:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We gaan t woensdag zien. Heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd. Lozano uit vorm, geen Locadia enz. Gaat een 0-0 worden.
quote:PSV heeft nog geen officiële mededeling gedaan, maar het dagblad schrijft dat een MRI-scan maandag de ernst van de kwetsuur heeft aangetoond. Het lijkt erop dat Locadia zelfs enkele maanden niet beschikbaar is. Daardoor mist de aanvaller niet alleen de laatste vier wedstrijden van dit kalenderjaar, maar ook de herstart van de Eredivisie.
Scheelt goals, maar bespaart je ook een gigantische dissonant qua teamspel en voetballend vermogen.quote:
Platte kar kan weer in de schuur.quote:Op dinsdag 12 december 2017 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet je dus ook nog een aanvaller halen in de winter, met lozano - de jong - Bergewijn ga je niks winnen
Man van glas die loca dia
4-4-2 spelen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet je dus ook nog een aanvaller halen in de winter, met lozano - de jong - Bergewijn ga je niks winnen
Waarom zou dat niks worden? Dit lijkt mij een prima voorhoede tegen een club als fc Groningenquote:Op dinsdag 12 december 2017 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies. En de wedstrijden die we nog tegen Feyenoord en Ajax spelen mogen we gewoon verliezen. De rest winnen en je bent kampioen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 08:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waarom zou dat niks worden? Dit lijkt mij een prima voorhoede tegen een club als fc Groningen
Vorig jaar was het zonder Locadia echt ruk. In de wedstrijden dat hij goed was scoor je veel dit seizoen. Laatste weken wel in mindere vormquote:Op dinsdag 12 december 2017 08:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. En de wedstrijden die we nog tegen Feyenoord en Ajax spelen mogen we gewoon verliezen. De rest winnen en je bent kampioen.
Kan prima met deze selectie.
Is nog niet bekend. Met Stuttgart hadden ze (bijna) een overeenkomst voor in de winter in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 december 2017 07:16 schreef skysherrif het volgende:
komt romero niet in de winter gewoon? Of in zomer pas
Die gaan Jørgensen halen, vandaar..quote:Op dinsdag 12 december 2017 10:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. Met Stuttgart hadden ze (bijna) een overeenkomst voor in de winter in ieder geval.
Welnee PSV wint gewoon stoïcijns, Groningen is toch niks dit seizoen.quote:Op maandag 11 december 2017 23:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We gaan t woensdag zien. Heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd. Lozano uit vorm, geen Locadia enz. Gaat een 0-0 worden.
Gat van 15 miljoen in de begroting danquote:Op dinsdag 12 december 2017 09:27 schreef tja77 het volgende:
'PSV bereikt akkoord voor minimaal 8 miljoen euro'
Zou trouwens klote zijn als deze knaap gehaald wordt om een eventueel vertrek van Locadia op te vangen. En Locadia door zijn blessure niet de ingecalculeerde transfer maakt.
0-3quote:Op maandag 11 december 2017 23:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien heeft PSV wel geïnvesteerd in BTCquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gat van 15 miljoen in de begroting dan
Ik denk Feyenoordquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:35 schreef rubbereend het volgende:
opmerkelijk, Labyad heeft het over een stap naar een topclub in Nederland. Zou Brands met hem bezig zijn?
denk het ook, Ajax kan ik me niet voorstellen al zijn al wel heel druk met transfersquote:
Zou 2 seizoenen terug al komen .quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:35 schreef rubbereend het volgende:
opmerkelijk, Labyad heeft het over een stap naar een topclub in Nederland. Zou Brands met hem bezig zijn?
quote:Op maandag 11 december 2017 19:49 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]Blijft een geweldig plaatje.
twentequote:Op dinsdag 12 december 2017 16:35 schreef rubbereend het volgende:
Ajax heeft niet nog meer middenvelders nodig nee, Feyenoord heeft het meest zijn creativiteit nodig. PSV heeft hem toch ook niet echt nodig?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk het ook, Ajax kan ik me niet voorstellen al zijn al wel heel druk met transfers
Hij kon nadat Toivonen vertrok al terug komen ,waarom nu dan niet?quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:38 schreef Scarface88 het volgende:
Brands gaat Labyad echt niet terughalen na alles wat ie de club geflikt heeft dat weet ik 100% zeker. Ajax heeft m niet nodig dus dan blijft alleen Feyenoord over. Past daar ook wel prima.
Hoe kom je hierbij? Hij heeft zo ver ik weet nooit terug kunnen komenquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij kon nadat Toivonen vertrok al terug komen ,waarom nu dan niet?
Heeft zijn vader verteld ,die wonen in dezelfde straat bij ons ( in Marokko)quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Hij heeft zo ver ik weet nooit terug kunnen komen
de kou is tussen die twee wel uit de lucht, die hebben het al eerder uitgesprokenquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:38 schreef Scarface88 het volgende:
Brands gaat Labyad echt niet terughalen na alles wat ie de club geflikt heeft dat weet ik 100% zeker. Ajax heeft m niet nodig dus dan blijft alleen Feyenoord over. Past daar ook wel prima.
True. Maar toch geloof ik niet dat hij er heel positief op staat bij PSV. Niet alleen door wat hij Brands heeft geflikt (conciërge), het team/supporters (in bed blijven liggen bij training en tweeten), maar meer de reden waarom. Hij zag vBommel komen en was niet eens bereid om voor zijn plek te vechten. En geld.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kou is tussen die twee wel uit de lucht, die hebben het al eerder uitgesproken
Nieuw stadion, Messi halen dit dat.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien heeft PSV wel geïnvesteerd in BTC
quote:Maxi Romero is met aanhang inmiddels onderweg naar Nederland. Zo'n 1,5 uur geleden vertrok zijn vlucht vanuit Buenos Aires richting Nederland. Hij zal morgenochtend arriveren op Schiphol, waarna vervolgens de afrondende gesprekken en de medische keuring op het programma staan.
Cocu is niet zo van het kansen geven.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:35 schreef tja77 het volgende:
Malen maakt de 0-1 voor jong PSV.
Die lijkt makkelijk te scoren, misschien hem eens een kans geven in PSV 1.
Nooit. Geloof nooit dat ze die rat nog op De Herdgang willen zien na alles wat ze voor hem hebben gedaan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou 2 seizoenen terug al komen .
Denk wel dat ie terug komt..
Ipv Pereiro
Wie wil je er dan neerzetten?quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:54 schreef RipCity het volgende:
Oh Romero pas volgend seizoen volgens Rikkemans.
Dus we zitten met Luuk 'ik kan niet koppen, schieten of voetballen' de Jong opgescheept... bah bah.
Een jaar geleden riep iedereen Lammers. Daar hoor ik weinig mensen meer over..........quote:
Ik vind het een prachtspeler, een beetje zoals Petrovic (of Stinga,kennen we die nog?) vroeger. Hij heeft zich toen gek laten maken, en was jong. Prima, maar nu volwassen en zo gedraagt hij zich ook. Met wrok kom je niet ver.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. Maar toch geloof ik niet dat hij er heel positief op staat bij PSV. Niet alleen door wat hij Brands heeft geflikt (conciërge), het team/supporters (in bed blijven liggen bij training en tweeten), maar meer de reden waarom. Hij zag vBommel komen en was niet eens bereid om voor zijn plek te vechten. En geld.
Maar goed, dat denk ik. Hij had wel al vrij snel spijt en heeft zich daarna eigenlijk nooit meer negatief uitgelaten over PSV of haar supporters. Zelfs niet na de continue 'spreekkoren'. Dat siert 'm dan nog wel enigzins.
Soit. Weet niet of ik PSVCL moet geloven (niks persoonlijks verder). Maar mocht dit waar zijn, vind ik het wel een redelijke dikke middelvinger naar de PSV-supporters. In die tijd dan. Nu zal het iets minder gevoelig liggen. Maar buiten dat alles om. Volgens mij hebben we 'm nog steeds niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |