Flirt heeft toch geen tractiebeperking, maar alleen een verzoek aan de machinist om maximaal 60% procent tractie te geven?quote:Op maandag 18 december 2017 09:54 schreef MTL het volgende:
Jep
En sinds vandaag worden de Flirts langzaam voorzien van de update waarmee er geen (tractie)beperkingen meer zijn, samen met nog een heleboel andere verbeteringen.
			
			
			
			Als ik de materieelmanager goed heb begrepen, is er nu een aanpassing gedaan, waardoor de trein nu de wettelijk voorgeschreven tijden haalt als je 100% tractie geeft. Ik kan mij voorstellen dat er gewoon een beperking in de aanzetversnelling is ingebouwd, en niet zo zeer een tractiebeperking.quote:Op maandag 18 december 2017 10:35 schreef ReisT het volgende:
[..]
Flirt heeft toch geen tractiebeperking, maar alleen een verzoek aan de machinist om maximaal 60% procent tractie te geven?
Wordt er dan nu niet juist een softwarematige beperking ingebouwd? Dat je dan dus wel 100% tractie mag geven, maar de software daar 60% van maakt.
			
			
			
			
			
			
			
			Oh nee dan moet je maar liefst 5 minuten wachten op de volgendequote:Op maandag 18 december 2017 10:04 schreef J.B. het volgende:
Ik heb wel geluk met treinen de laatste tijdIntercity van Maastricht naar Alkmaar in Eindhoven opgeheven vanwege 5 (!!!) minuten vertraging
			
			
			
			
			
			
			
			Ik was wel mijn zeer gewaardeerde zitplaats daardoor kwijtquote:Op maandag 18 december 2017 15:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh nee dan moet je maar liefst 5 minuten wachten op de volgende![]()
Nadeel van die hoge frequentie, als je 2 minuten buiten je pad valt is het gauw gedaan met de rit.
			
			
			
			pdfjequote:ProRail kan u daarom nog niet aangeven wanneer het probleem voor de reizigers opgelost is en wil daar ook niet over speculeren
			
			
			
			Die goede oude tijd, met Koning Beator aan de macht.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Is net als "mentrix" een niet bestaande vervrouwelijking. Dat was eind jaren 80 en begin jaren 90 opeens heel populair om dat soort dingen te doen, maar het (was toen in ieder geval) gewoon fout Nederlands
			
			
			
			Zou wel fijn zijn als je het ‘daarom’ deel er ook even bij zetquote:Op maandag 18 december 2017 16:30 schreef boriq het volgende:
Nietszeggende brief van Prorail naar de provincie Overijssel rondom de Kamperlijn problemen, met als uitsmijter:
[..]
pdfje
			
			
			
			
			
			
			
			Het is natuurlijk sowieso een flater van jewelste dat er blijkbaar gewoon niet naar die onderbouw gekeken is. Of niet dan.quote:Op maandag 18 december 2017 17:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als je het ‘daarom’ deel er ook even bij zet
			
			
			
			
			
			
			
			Dus omdat ze nu gaan doen wat zo'n beetje iedereen hier al jaaaren roept is het helaas?quote:Op maandag 18 december 2017 17:44 schreef Basekid_NZ het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)-vergroten~a4546357/
Geen verbetering de komende jaren door concurrentie helaasch
			
			
			
			Ja, de tering zeg.quote:Op maandag 18 december 2017 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is natuurlijk sowieso een flater van jewelste dat er blijkbaar gewoon niet naar die onderbouw gekeken is. Of niet dan.
			
			
			
			Ja, raar gezicht eah!quote:Op maandag 18 december 2017 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh boy https://nos.nl/artikel/22(...)t-op-snelweg-vs.html
			
			
			
			
			
			
			
			Jij ziet een ontspoorde Talgo en denkt hieraan?quote:Op maandag 18 december 2017 18:28 schreef MCH het volgende:
Hey, ik ga volgende week vanaf Madrid met de hogesnelheidstrein. Duurt dat inchecken in Spanje echt een half uur?
			
			
			
			Die zit pas op 1 strike. En dit jaar lijkt die gewoon gehaald te gaan worden.quote:Op maandag 18 december 2017 17:47 schreef James1988 het volgende:
De punctualiteits-KPI is er toch ook nog? NS zei een paar weken geleden dat ze daar op het randje zitten.
			
			
			
			
			
			
			
			Het inchecken duurt twee minuten, wachten een half uur.quote:
			
			
			
			Ik moest er ook een keer over nadenken hoor. Zo duidelijk was het niet.quote:Op maandag 18 december 2017 18:58 schreef b2py het volgende:
Het inchecken zelf duurt 2 minuten, het in de rij wachten voor het inchecken 28. Jezus praat ik swahili ofzo
			
			
			
			Oh je reageerde op die klaphark. Die reacties zie ik helemaal niet johquote:Op maandag 18 december 2017 18:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het inchecken duurt twee minuten, wachten een half uur.
			
			
			
			Had ik dan 2 en 28 moeten schrijven?quote:Op maandag 18 december 2017 18:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik moest er ook een keer over nadenken hoor. Zo duidelijk was het niet.
			
			
			
			Nee, het was niet direct duidelijk waar het antwoord over gingquote:Op maandag 18 december 2017 19:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Had ik dan 2 en 28 moeten schrijven?
			
			
			
			Je reageert als een autistische Flesquote:Op maandag 18 december 2017 18:58 schreef b2py het volgende:
Het inchecken zelf duurt 2 minuten, het in de rij wachten voor het inchecken 28. Jezus praat ik swahili ofzo
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Vandaag was de eerste dag van een nieuwe dienstregeling, waarbij een nieuw stuk spoor in gebruik werd genomen. Op dat nieuwe stuk gebeurde het ongeluk. De trein gaat daar met 130 kilometer per uur een stuk sneller dan voorheen.
			
			
			
			
			
			
			
			Ja, nou en. En voordat andere mensen gaan zeuren; De conductor controleert in de VS de kaartjes en de Engineer rijdt.quote:Op maandag 18 december 2017 23:16 schreef dcm360 het volgende:
O jee, en blijkbaar reed de conducteur de trein als we de NOS mogen geloven.
			
			
			
			Dat snap je toch niet?quote:Op maandag 18 december 2017 23:36 schreef James1988 het volgende:
Er is geen positive train control (treinbeveiliging) aanwezig op het traject waar de trein reed.
			
			
			
			In Frankrijk kijken ze je raar aan als je zegt dat een conducteur de kaartjes controleertquote:Op maandag 18 december 2017 23:16 schreef dcm360 het volgende:
O jee, en blijkbaar reed de conducteur de trein als we de NOS mogen geloven.
			
			
			
			| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |