Flirt heeft toch geen tractiebeperking, maar alleen een verzoek aan de machinist om maximaal 60% procent tractie te geven?quote:Op maandag 18 december 2017 09:54 schreef MTL het volgende:
Jep
En sinds vandaag worden de Flirts langzaam voorzien van de update waarmee er geen (tractie)beperkingen meer zijn, samen met nog een heleboel andere verbeteringen.
Als ik de materieelmanager goed heb begrepen, is er nu een aanpassing gedaan, waardoor de trein nu de wettelijk voorgeschreven tijden haalt als je 100% tractie geeft. Ik kan mij voorstellen dat er gewoon een beperking in de aanzetversnelling is ingebouwd, en niet zo zeer een tractiebeperking.quote:Op maandag 18 december 2017 10:35 schreef ReisT het volgende:
[..]
Flirt heeft toch geen tractiebeperking, maar alleen een verzoek aan de machinist om maximaal 60% procent tractie te geven?
Wordt er dan nu niet juist een softwarematige beperking ingebouwd? Dat je dan dus wel 100% tractie mag geven, maar de software daar 60% van maakt.
Oh nee dan moet je maar liefst 5 minuten wachten op de volgendequote:Op maandag 18 december 2017 10:04 schreef J.B. het volgende:
Ik heb wel geluk met treinen de laatste tijd Intercity van Maastricht naar Alkmaar in Eindhoven opgeheven vanwege 5 (!!!) minuten vertraging
Ik was wel mijn zeer gewaardeerde zitplaats daardoor kwijtquote:Op maandag 18 december 2017 15:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh nee dan moet je maar liefst 5 minuten wachten op de volgende
Nadeel van die hoge frequentie, als je 2 minuten buiten je pad valt is het gauw gedaan met de rit.
pdfjequote:ProRail kan u daarom nog niet aangeven wanneer het probleem voor de reizigers opgelost is en wil daar ook niet over speculeren
Die goede oude tijd, met Koning Beator aan de macht.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Is net als "mentrix" een niet bestaande vervrouwelijking. Dat was eind jaren 80 en begin jaren 90 opeens heel populair om dat soort dingen te doen, maar het (was toen in ieder geval) gewoon fout Nederlands
Zou wel fijn zijn als je het ‘daarom’ deel er ook even bij zetquote:Op maandag 18 december 2017 16:30 schreef boriq het volgende:
Nietszeggende brief van Prorail naar de provincie Overijssel rondom de Kamperlijn problemen, met als uitsmijter:
[..]
pdfje
Het is natuurlijk sowieso een flater van jewelste dat er blijkbaar gewoon niet naar die onderbouw gekeken is. Of niet dan.quote:Op maandag 18 december 2017 17:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als je het ‘daarom’ deel er ook even bij zet
Dus omdat ze nu gaan doen wat zo'n beetje iedereen hier al jaaaren roept is het helaas? Maak het evenquote:Op maandag 18 december 2017 17:44 schreef Basekid_NZ het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)-vergroten~a4546357/
Geen verbetering de komende jaren door concurrentie helaasch
Ja, de tering zeg.quote:Op maandag 18 december 2017 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is natuurlijk sowieso een flater van jewelste dat er blijkbaar gewoon niet naar die onderbouw gekeken is. Of niet dan.
Ja, raar gezicht eah!quote:Op maandag 18 december 2017 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh boy https://nos.nl/artikel/22(...)t-op-snelweg-vs.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |