SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Telegram:
Wil je met je mobiel up-to-date blijven met de laatste Lowlands nieuwtjes? Klik dan op onderstaande Telegram link vanaf je smartphone:
FOK! Lowlands Telegram
Zou best kunnen.quote:Op maandag 11 december 2017 14:54 schreef Carlo09 het volgende:
Lenny Kravitz heeft zojuist een Europees tour aangekondigd zonder Nederlandse datums, misschien iets voor Lowlands?
JAAAAAAAAquote:Op maandag 11 december 2017 18:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Bonobo is in de buurt. Lijkt me logische boeking.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 12 december 2017 09:08 schreef Mr-Brightside het volgende:
BKS gaat volgens Facebook waarschijnlijk zeer snel met namen komen. Als The War on Drugs er niet bij staat, kunnen we die met potlood voor Lowlands opschrijven denk ik zo.
Een jaar geleden kregen we op woensdag 14 december de eerste, grote, worp namen van LL. Ben benieuwd of we nu ook voor Kerst wat gaan horen..quote:Op woensdag 13 december 2017 08:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Frequency komt vanmiddag met namen waar ook Gorillaz bij gaat zitten. Kans lijkt me steeds groter worden.
Die show was geweldig @ Ziggo domequote:Op woensdag 13 december 2017 08:31 schreef Niveath het volgende:
[..]
Een jaar geleden kregen we op woensdag 14 december de eerste, grote, worp namen van LL. Ben benieuwd of we nu ook voor Kerst wat gaan horen..
Gorillaz is wel een headliner die ik niet zou missen dus kom maar door.
Ja eens een van de betere concerten van 2017 (The National was toch iets beter imo), maar toch heerlijke set. De rest van Frequency zal zijn:quote:
Een Kaleo in de Alpha/Heineken zou me ook niet verbazen. En Mando Diao mogen ze overslaan.quote:Gorillaz, Macklemore, Kygo, Kaleo, Casper, Mando Diao, RAF Camora & Bonez MC, Left Boy, Yung Hurn, Trailerpark, Timmy Trumpet, Lost Frequencies, Käpt’n, Peng & Die Tentakel von Delphi, Rin, Jamie Lawson, UFO 361, Faber
Dimension, Drunken Masters, DJ Hype b2b Hazard, Jauz, Krewella, Kungs, Macky Gee, Netsky, Steven Lions und Sigala
Weinig boeiends bij Frequency, behalve Gorillaz natuurlijk. Man, wat zou dat geweldig zijn op zondagavond in de Alphaquote:Op woensdag 13 december 2017 08:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja eens een van de betere concerten van 2017 (The National was toch iets beter imo), maar toch heerlijke set. De rest van Frequency zal zijn:
[..]
Een Kaleo in de Alpha/Heineken zou me ook niet verbazen. En Mando Diao mogen ze overslaan.
Oeh ja slecht was dat, weggegaan bij The Kaiser Chiefs toen om naar hen te kijken....mijn grootste spijtmoment van LL ever!quote:Op woensdag 13 december 2017 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Mando Diao was zo kut paar jaar terug... duidelijk een uitgerangeerde band. Verder niet heel spannends. Ik denk dat een Kygo misschien net iets te commercieel is voor Lowlands.
Denk dat minstens de helft van de Lowlanders inmiddels te jong is om het uit hun jeugd te kennen.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:52 schreef kalinhos het volgende:
Ik zou iets als Klein Orkest wel geinig vinden. Denk dat 80% vd lowlands bezoekers hun nummers wel kent vanuit hun eigen jeugd én ze zijn momenteel aan het touren.
Lowlands heeft dat vorig jaar toch ook een beetje gedaan met The xx, die zag ook niemand als headliner aankomen. Dus misschien zit er wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Op Graz schreef iemand dat Mojo Björk zou hebben weggesnoept van Best Kept Secret en ze dan in augustus neerzetten (wat dan Lowlands moet zijn?). En dat ze Arcade Fire hebben laten schieten om een dag later na BKS neer te zetten als concurrentie?
Ik zie Björk niet snel headlinen op Lowlands, en ik denk eerlijk gezegd niet dat ze voor minder komt. En zeker niet dat ze Arcade Fire daarvoor laten schieten.
Gaat geen 2017 meer worden zo te zien.quote:Het duurt nog even tot we de eerste LL18 namen bekendmaken en de kaartverkoop start, maar omdat 3FM's Serious Request al voor de deur staat, kun je bij de Serious Request Veiling wel alvast bieden op een LL18 VIP-arrangement voor twee personen!
Hmm ik vind The XX commercieel wat aantrekkelijker dan Björk. Dat laatste album is veel meer niche dan The XX. Maar van mij mag het hoor. Maar als ik als Lowlands zijnde kon kiezen tussen Björk en Arcade Fire, dan zou ik toch voor die 2e gaan gevoelsmatig.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:55 schreef Carlo09 het volgende:
[..]
Lowlands heeft dat vorig jaar toch ook een beetje gedaan met The xx, die zag ook niemand als headliner aankomen. Dus misschien zit er wel een kern van waarheid in.
In ander festival nieuws, Rock am ring/Rock im park, hebben Foo Fighters, Muse, Thirty Seconds To Mars en Gorrillaz aangekondigd. Het zou me verbazen als Gorillaz een Nederlands festival overslaan en niet op Lowlands staan dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 08:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Björk steeds dichter in de buurt:Tering wat een poster...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me af of Björk echt een Lowlands headliner is.. Gaat niet zorgen voor een volle Alpha + heuvel lijkt me.Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
Een van de bandleden heeft aangegeven dat ze in 2018 een ‘Little tour’ gaan doen, en ze zich voor de rest richten op soloprojecten. De ‘Little tour’ lijkt tot dusver om een aantal festival in Zuid-Amerika te gaan. Zou fantastisch zijn, maar zie het voorlopig niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:45 schreef whosvegas het volgende:
Komend voorjaar gaat Radiohead toeren door Zuid Amerika.
Nog niks over europa bekend
Maar lijkt me super gaaf, als ze op Lowlands staan.
Het is een zekerheidje dat ik ga (dit jaar heb ik mijn kaartje moeten verkopen wegens een gebroken enkel).
Ik heb er ook mijn twijfels bij.. maar als ze daarnaast 2 sterke headliners hebben (Gorillaz en ???) dan zou het nog best kunnen. Alleen zou het toch beetje raar vinden dat ze daarvoor echt Arcade Fire zouden laten schieten zoals het gerucht gaat puur om BKS dwars te zitten.quote:Op vrijdag 15 december 2017 08:55 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Tering wat een poster...
Vraag me af of Björk echt een Lowlands headliner is.. Gaat niet zorgen voor een volle Alpha + heuvel lijkt me.
Ik zie Björk ook niet echt de Alpha headlinen. In het recente verleden (Nick Cave en NIN bijv) is ook gebleken dat, ondanks de kwaliteit van die bands, deze beter de Bravo of Heineken kunnen afsluiten.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb er ook mijn twijfels bij.. maar als ze daarnaast 2 sterke headliners hebben (Gorillaz en ???) dan zou het nog best kunnen. Alleen zou het toch beetje raar vinden dat ze daarvoor echt Arcade Fire zouden laten schieten zoals het gerucht gaat puur om BKS dwars te zitten.
Alweer Depeche Modequote:Op vrijdag 15 december 2017 10:22 schreef Niveath het volgende:
Depeche Mode staat op Lollapalooza Parijs, die zou ik toch ook wel echt geniaal vinden in de nieuwe Alpha.
Komen idd te vaakquote:
En kaartjes voor Ahoy zijn binnen...Dat wordt voor BKS hooguit een dagkaart!quote:Wat betreft Arcade Fire denk ik dat de band zelf heeft gekozen voor een concert ipv een festival. Laatste keer dat Arcade Fire een concert gaf in Nederland was alweer 6/7 jaar geleden. Kan me goed voorstellen dat ze dan bedanken voor nog een festival en de echte fans een los concert gunnen.
Dat 'Little tour' had ik nog niet begrepen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 08:58 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Een van de bandleden heeft aangegeven dat ze in 2018 een ‘Little tour’ gaan doen, en ze zich voor de rest richten op soloprojecten. De ‘Little tour’ lijkt tot dusver om een aantal festival in Zuid-Amerika te gaan. Zou fantastisch zijn, maar zie het voorlopig niet gebeuren.
Ik geloof ook niet dat ze Björk boven Arcade Fire verkiezen. Al is AF kennelijk ook weer niet zo populair, want hun concert is nog niet uitverkocht. Björk is best een leuke headliner, maar geen naam waar je kaartjes voor koopt.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb er ook mijn twijfels bij.. maar als ze daarnaast 2 sterke headliners hebben (Gorillaz en ???) dan zou het nog best kunnen. Alleen zou het toch beetje raar vinden dat ze daarvoor echt Arcade Fire zouden laten schieten zoals het gerucht gaat puur om BKS dwars te zitten.
Björk is wel degelijk een prima headliner voor een festival (in 2012 erg tof op Pukkelpop), al denk ik dat het Lowlands-model - geen dagkaarten - plus een paar vrij "moeilijke" platen in de laatste jaren (Arcaquote:Op vrijdag 15 december 2017 19:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze Björk boven Arcade Fire verkiezen. Al is AF kennelijk ook weer niet zo populair, want hun concert is nog niet uitverkocht. Björk is best een leuke headliner, maar geen naam waar je kaartjes voor koopt.
Die toucheren zomaar tussen de 500k - 1 mio voor een headlineshow verwacht ik ja. Aan de andere kant is het wel confronterend dat hun Ahoy' show niet uitverkocht is. Voor zo'n gage verwacht je wel een band die een dusdanige aantrekkingskracht heeft dat ze zo'n zaal wel in een paar dagen uitverkopen. Laten we wel zijn, het zijn 17k tickets ofzo...quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Björk is wel degelijk een prima headliner voor een festival (in 2012 erg tof op Pukkelpop), al denk ik dat het Lowlands-model - geen dagkaarten - plus een paar vrij "moeilijke" platen in de laatste jaren (Arca) haar inderdaad wat minder geschikt maken dan een Arcade Fire. Die nota bene met hun slechtste album ineens naar een veel groter publiek doorgebroken zijn en nu op hun absolute hoogtepunt qua populariteit lijkt te zitten. Neem aan dat die nu ook wel de hoofdprijs durven te vragen overigens...
Fever Ray enkel op het affiche van LL zou al een reden zijn het festival te bezoekenquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:38 schreef Niveath het volgende:
Fever Ray komt op Melt, lijkt me ook een typische Bravo-naam wel.
Volgens dezelfde geruchten de laatste headliner voor BKS.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:55 schreef Carlo09 het volgende:
Arctic monkeys schijnen ook de touren in de zomer en de geruchten gaan dat ze op mad cool festival te staan, misschien ook wel iets lowlands ?
Mad Cool gerucht heeft een andere bron dan het BKS gerucht. Die van BKS moet je stukken minder serieus nemen.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:03 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Volgens dezelfde geruchten de laatste headliner voor BKS.
Zou best kunnen hoor, met de nieuwe plaat!quote:Op woensdag 20 december 2017 12:34 schreef richolio het volgende:
En Chemical Brothers weer? Maken die ook een kans? Of is dat een beetje slap omdat ze een paar jaar geleden al afsluiter waren
Oh, geen ideequote:Op woensdag 20 december 2017 13:17 schreef stevieU2 het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, met de nieuwe plaat!
En wat was er aan de hand met het vorige optreden op LL? Ik had de impressie dat er toen van alles technisch mis ging.....
Wanneer stonden die er voor het laatst dan?, kan het me niet heugen. Overigs hoop ik dat ze naar LL18 komen maar de kans zal wel heel klein zijn.quote:
Dat is een beetje een running gag hierzo. Nee gewoon welkom hoor, maar zie het ook niet gebeuren.quote:Op zondag 24 december 2017 20:49 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Wanneer stonden die er voor het laatst dan?, kan het me niet heugen. Overigs hoop ik dat ze naar LL18 komen maar de kans zal wel heel klein zijn.
Arctic na BKS ook LL denk je?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Op welke namen hopen jullie 2018?
Ik ga voor headliners: Arctic Monkeys, Gorillaz en Björk.
Verder: The War On Drugs als een van de subs.
Als dance namen zou ik zeer graag Deadmau5, Justice (al is die uitgesloten door We Are Electric denk ik) en Bonobo.
Dat BKS gerucht valt nog niet helemaal serieus te nemen. Zou beide kunnen, maar ik zie liever op Lowlands denk ik.quote:
oh ik dacht dat dat behoorlijk serieus was.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat BKS gerucht valt nog niet helemaal serieus te nemen. Zou beide kunnen, maar ik zie liever op Lowlands denk ik.
Voor mij weer even geleden... dus ben er wel weer aan toe.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat behoorlijk serieus was.
Persoonlijk heb ik er weinig mee trouwens en bovendien al een paar keer gezien.
Bjork jaaaaaaaren geleden voor het laatst op RW.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Voor mij weer even geleden... dus ben er wel weer aan toe.
Denk niet dat ze snel een headliner neerzetten die ik nog niet gezien heb. Al hoop ik dat ze dus idd Björk hebben.
Gorillaz was erg tof in de ZiggoDome en ben wel benieuwd hoe dat in een festival setting over komt.
GOED NIEUWS.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Britney Spears tourt rond Lowlands jongens.
ik zou het ook wel lachen vinden.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zou het wel echt goud vinden. Britney op Lowlands.
Half uur setje dan.quote:
Met orkestbandquote:
ik ken lang niet alles moet ik bekennen, maar van wat ik wel ken zou ik graag Aurora en Benjamin Clementine wille toevoegen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:
We mogen er van jullie van het Coachella affiche afkomen? Doe mij maar: Eminem, The Weeknd, Jamiroquai, St. Vincent, Jean-Michel Jarre, Maceo Plex, Perfume Genius, Fleet Foxes, Chic feat. Nile Rodgers, Jungle, Brock Hampton, King Krule, The Drums, Jospeh Capriati.
Het is januari, niets laats aan voor LL begrippen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:19 schreef Simmertje het volgende:
Duurt wel erg lang zeg voor de eerste namen..
Ik heb gewoon weinig geduld...quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is januari, niets laats aan voor LL begrippen.
Maar volgens mij was er meestal al wel een datum bekend wanneer de voorverkoop begon. Maar ook dat is nog niet bekend toch?quote:Op woensdag 3 januari 2018 14:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is januari, niets laats aan voor LL begrippen.
EvE wat is dezequote:Op woensdag 3 januari 2018 16:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit had ik nog helemaal niet gezien
https://www.rtlnieuws.nl/(...)mogelijk-op-lowlands
Hoe kan je dit nou niet willen boekenquote:
Jawel: 17 t/m 19 augustus 2018quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar volgens mij was er meestal al wel een datum bekend wanneer de voorverkoop begon. Maar ook dat is nog niet bekend toch?
Alleen verkoop aan de poort dus?quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jawel: 17 t/m 19 augustus 2018
http://lowlands.nl/nieuws/2017/10/03/lowlands-2018/
Met heel veel moeite kan dat jaquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alleen verkoop aan de poort dus?
Maar ik geef het toe, je kunt die zin op 2 manieren lezen.
Als iemand er aan kan sleutelen zonder erbij flauw te vallen wel....quote:
Gorillaz - Arctic Monkeys - Florence & The Machinequote:Op vrijdag 5 januari 2018 08:46 schreef µ het volgende:
De headliners van Lowlands 2018: alle geruchten op een rijtje
Gorillaz - Arctic Monkeys - Florence & The Machinequote:
Ik verwacht de volgende Alpha headliners:quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:06 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Gorillaz - Arctic Monkeys - Florence & The Machine
Subs: Björk - Tame Impala - The War On Drugs
Als je het mij vraagt.. (het liefst geen Imagine Dragons)
Je quote is/was stukquote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik verwacht de volgende Alpha headliners:
Gorillaz - The War on Drugs - Florence + The Machine
Arctic Monkeys EN Gorillaz zal een dure bedoeling worden voor Lowlands denk ik zo, al zou ik het alleen maar toejuichen
Dat denk ik ook, en denk ook niet dat Björk komt voor een subheadline spot. Maarja...
Gorillaz laatst gezien, super awesome. Hoop dat dat ook op LL werkt. Arctic Monkeys ook gezien, niet super-super.quote:
Ja toch... heeft Werchter ook al afgesloten? Lijkt me niet minder groot dan LCD Soundsystem, The XX, Disclosure, Ben Howard etc.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:18 schreef TAV74 het volgende:
Florence als Alpha headliner? Ik vind het een uitstekende keuze, maar is het wel groot genoeg onder de LL doelgroep?
Ja die ZiggoDome show was super tof, moet gewoon werken op Lowlands. Al die hits die voorbij kwamen + Hong Kongquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:40 schreef µ het volgende:
[..]
Gorillaz laatst gezien, super awesome. Hoop dat dat ook op LL werkt. Arctic Monkeys ook gezien, niet super-super.
Ik wil wel wat nieuwe shit.
Ben Howard. Wat een verschrikking was dat, daarna nog een poging gewaagd in de HMH. Halverwege weg gegaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja toch... heeft Werchter ook al afgesloten? Lijkt me niet minder groot dan LCD Soundsystem, The XX, Disclosure, Ben Howard etc.
Bedoening, indiaan, bedoening..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Arctic Monkeys EN Gorillaz zal een dure bedoeling worden voor Lowlands denk ik zo, al zou ik het alleen maar toejuichen
Sloot zelfs Glasto af, podium kan ze makkelijk aan, maar ik heb altijd de indruk dat ze hier minder groot is dan in andere landen, maar ik kan het ook erg slecht inschatten tegenwoordig merk ik. Ziggo was bij haar iig niet heel snel uitverkocht, hoewel het uiteindelijk wel vol zat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja toch... heeft Werchter ook al afgesloten? Lijkt me niet minder groot dan LCD Soundsystem, The XX, Disclosure, Ben Howard etc.
Anders post je hier zo weinigquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bedoening, indiaan, bedoening..
Hehequote:
Wie??quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar is Gorillaz dan wel zoveel groter in ons land?
Toen was ze natuurlijk wel subheadliner, eigenlijk zouden Foo Fighters voor haar staan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sloot zelfs Glasto af, podium kan ze makkelijk aan, maar ik heb altijd de indruk dat ze hier minder groot is dan in andere landen, maar ik kan het ook erg slecht inschatten tegenwoordig merk ik. Ziggo was bij haar iig niet heel snel uitverkocht, hoewel het uiteindelijk wel vol zat.
Top 2000 is meer een graadmeter voor Pinkpop, niet voor Lowlands denk ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar even de ultieme muzikale graadmater van ons land erbij genomen, de Top 2000.
Florence en Gorillaz beiden 2 noteringen, maar die van Gorillaz staan wel zo'n 1500 plekken hoger,
Jij denkt dat een band die op Pinkpop hoger op de bill staat, bij Lowlands er lager op zou komen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Top 2000 is meer een graadmeter voor Pinkpop, niet voor Lowlands denk ik.
Klopt, neemt niet weg dat de organisatie het aandurfde en dat ze het fantastisch deed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toen was ze natuurlijk wel subheadliner, eigenlijk zouden Foo Fighters voor haar staan.
Kijk maar naar Sean Paul vorig jaarquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij denkt dat een band die op Pinkpop hoger op de bill staat, bij Lowlands er lager op zou komen?
Voor beide wel als het om de echt grote namen gaat vermoed ik. In de categorie daaronder, die op LL headlinen, loopt het idd wel flink uiteen, daar kun je als indicatie voor Pinkpop radio 2 en voor Lowlands Pinguin radio aanhouden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Top 2000 is meer een graadmeter voor Pinkpop, niet voor Lowlands denk ik.
Klopt, maar die vraag was te moeilijk dus zijn we een eenvoudiger zijpad ingeslagenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het ging mij vooral om de populariteit in ons land van die 2.
Dat lijkt mij verder niets met Pinkpop of Lowlands te maken te hebben.
Ik snap je vraag.. denk dat het niet veel uitmaakt. Sterker nog ik sta zelf een beetje versteld dat beide genoemde acts in de Top 2000 staan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het ging mij vooral om de populariteit in ons land van die 2.
Dat lijkt mij verder niets met Pinkpop of Lowlands te maken te hebben.
ik zou hem als outcast een leuke oefening aan de ringen laten doenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Boef lijkt me trouwens wel wat voor Lowlands dit jaar.
In de Adonis?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Reünie? Zijn die dan uit elkaar geweest? Die band valt me live altijd tegen terwijl ik ze op album steengoed vind. Maar is welkom ja!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:53 schreef Carlo09 het volgende:
The Gaslight Anthem, maakt ook een reünie deze zomer! Zou een hele gave sub-headliner zijn voor LL 2018
Bier gooien bij Charliequote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Fixedquote:Op maandag 8 januari 2018 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bier gooien Afval prikken bij Charlie
Volgens mij touren ze weer ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van "The 59 Sound"quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Reünie? Zijn die dan uit elkaar geweest? Die band valt me live altijd tegen terwijl ik ze op album steengoed vind. Maar is welkom ja!
Nog maar 1 enkele festival bekend toch? Brian Fallon staat in Juni/Juli ook op een aantal Europese festivals.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:03 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Volgens mij touren ze weer ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van "The 59 Sound"
YES PLEASE!quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:26 schreef Mr-Brightside het volgende:
Ik verwacht ook een live show van BICEP dit jaar op Lowlands. Laatste 2 jaar best groot geworden in Nederland.
Altijd leuk.. maar nooit bijzonder.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:12 schreef Mr-Brightside het volgende:
Nog niemand gehoord over The Kooks btw. Staan halverwege juli in Portugal en de week voor Lowlands in Roemenie. Lijkt me een zeer geschikte kanidaat voor de Alpha
Fleet Foxes zou wel tof zijn ja, zou me ook niet verbazen gezien ze vorig jaar al op DTRH stonden.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:23 schreef Carlo09 het volgende:
Paramore en Fleet Foxes komen beide ook in de buurt van Lowlands in 2018, zouden ook nog 2 aangename toevoegingen zijn naar mijn idee
Schrijf Blaudzun met z'n nieuwe album ook maar vast op.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Als Nederlandse naam lijkt me Tim Knol ook wel een optie, is ook terug van weg geweest.
Het is voor MOJO/Lowlands geen verrassing dat AM op BKS staat natuurlijk, anders hadden ze ze zelf wel geboekt.quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:40 schreef Mr-Brightside het volgende:
Verwacht nu wel snel een tegenzet van Lowlands nadat nu bekend is dat Arctic Monkeys naar BKS komt, kaartjes zullen hard gaan daarvoor denk ik zo.
het is een goede naam, maar mijn inziens niet zo'n 'verkoopkanon' als arcade Fire of Radiohead. Maar misschien onderschat ik ze.quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:40 schreef Mr-Brightside het volgende:
Verwacht nu wel snel een tegenzet van Lowlands nadat nu bekend is dat Arctic Monkeys naar BKS komt, kaartjes zullen hard gaan daarvoor denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |