?quote:Op zondag 10 december 2017 21:06 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Geen dropdownmenu
Dus laat maar
Domme gans
Je hoeft ook niet alles in te vullen.quote:Op zondag 10 december 2017 21:09 schreef halfway het volgende:
Kerel ik kan toch niet al die namen onthouden.
Als in 'overall de beste in alle taken die bij het moderatorschap komen kijken'.quote:Op zondag 10 december 2017 21:12 schreef Themonk5 het volgende:
"Voor de moderator die jij het beste vindt."
Da's wel een hele open vraag. Het beste in wat? Hugecooll heeft bijvoorbeeld de leukste reacties, Amarantha de leukste gesprekken en Pharkus de beste topicsluiter.
Tja, leuk op het forum wezen is ook een taak van een mod vind ik... Mja, op Huge gestemd.quote:Op zondag 10 december 2017 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als in 'overall de beste in alle taken die bij het moderatorschap komen kijken'.
Wat er wel en niet bij komt kijken is niet iets waar men het unaniem over eens zal zijn, dus het staat je vrij dat zelf in te vullen als iets dat komt kijken bij het moderatorschap.quote:Op zondag 10 december 2017 21:14 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Tja, leuk op het forum wezen is ook een taak van een mod vind ik... Mja, op Huge gestemd.
De ergste gutmensch/meest politiek correcte user.quote:Op zondag 10 december 2017 21:21 schreef Themonk5 het volgende:
Voor de ergste geitenwollensokken user.
Wat?
Nooit van die term gehoord.quote:Op zondag 10 december 2017 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De ergste gutmensch/meest politiek correcte user.
Ik dacht dat geitenwollensokkendrager de bekendste term zou zijn.
leeg laten is mogelijk iddquote:Op zondag 10 december 2017 21:22 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Nooit van die term gehoord.![]()
Kan alleen geen 3 actieve users bedenken. Leeglaten is mogelijk toch?
Wel krom dat je niet op jezelf kan stemmenquote:Op zondag 10 december 2017 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
leeg laten is mogelijk idd
zowel van de hele vraag als van alleen de 3e of 2e en 3e keus
Dan gaat iedereen dat doen of hebben de users die dat niet doen een achterstand.quote:Op zondag 10 december 2017 21:23 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Wel krom dat je niet op jezelf kan stemmen
quote:Op zondag 10 december 2017 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen dat doen of hebben de users die dat niet doen een achterstand.
heeft m laatste keer dat die categorie erin zat ook gewonnen vgmquote:Op zondag 10 december 2017 21:27 schreef Themonk5 het volgende:
Ohja, Deadprez kan ik ook nog invullen bij de grootste gutmensch
Zie het ja. Heeft die titel nog steeds naast zijn naam staan.quote:Op zondag 10 december 2017 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heeft m laatste keer dat die categorie erin zat ook gewonnen vgm
oude glorie vergaat nietquote:Op zondag 10 december 2017 21:29 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Zie het ja. Heeft die titel nog steeds naast zijn naam staan.
Ik pas ook bij 'grootste gutmensch' en 'slimste user'quote:Op zondag 10 december 2017 21:53 schreef Goudenvis het volgende:
Op alle positieve vragen vogeltjesdans geantwoorden op alle negatieve Themonk5
.
Nee want dan geef je hem precies wat hij wil.quote:Op zondag 10 december 2017 21:56 schreef Waldorf2017 het volgende:
Wordt het dit jaar niet eens tijd voor een eretitel voor Guus omdat hij elk jaar weer het verkiezingstopic organiseert
Beter doe jij ff stemmen pik.quote:Op zondag 10 december 2017 22:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee want dan geef je hem precies wat hij wil.
Google is volgens jou een dubieuze site? En hoe kan de poll gehackt worden?quote:Op zondag 10 december 2017 22:39 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Waarom moeten we via een nogal dubieuze google site stemmen...? De poll kan gehacked worden, of als de uitslag niet bevalt stiekem aangepast worden door Guus_Geluk7.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 10 december 2017 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Google is volgens jou een dubieuze site? En hoe kan de poll gehackt worden?
Verder kan ik de uitslag niet ongemerkt aanpassen als ik alle inzendingen op het einde openbaar.
Dit biedt gewoon meer gebruiksgemak, zoals ook blijkt uit het feit dat bijna 70% van de respondenten tot nu toe heeft aangegeven Google Forms boven stemmen in een FOK!-topic te prefereren.
Wanneer is de uitslag bekend?quote:Op zondag 10 december 2017 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Google is volgens jou een dubieuze site? En hoe kan de poll gehackt worden?
Verder kan ik de uitslag niet ongemerkt aanpassen als ik alle inzendingen op het einde openbaar.
Dit biedt gewoon meer gebruiksgemak, zoals ook blijkt uit het feit dat bijna 70% van de respondenten tot nu toe heeft aangegeven Google Forms boven stemmen in een FOK!-topic te prefereren.
Ik wil mensen minstens een week geven om te stemmen, dus dan sluiten de stembussen zondag de 17e om middernacht. Dan maak ik de uitslag z.s.m. bekend.quote:
Maar je kunt dus wel stemmen nu, is dat niet prachtig?quote:Op zondag 10 december 2017 23:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar Guus, als ik niet kan stemmen heeft dit topic toch helemaal geen nut joh? Achterlijke gans!
Dat is echt fantastisch!quote:Op maandag 11 december 2017 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar je kunt dus wel stemmen nu, is dat niet prachtig?
Maakt het wat uit dat je bepaalde nominaties blanco laat omdat je geen user kan bedenken die in zo'n categorie zou kunnen vallen ?quote:Op maandag 11 december 2017 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niet-serieuze invullingen worden gewoon verwijderd trouwens.
Dus stemmen onder mijn naam (lol), overal jezelf invullen of jezelf opgeven onder de naam 'smak' om vervolgens alles met 'poep' en 'pies' te beantwoorden heeft verder geen zin.
Nee.quote:Op maandag 11 december 2017 00:43 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Maakt het wat uit dat je bepaalde nominaties blanco laat omdat je geen user kan bedenken die in zo'n categorie zou kunnen vallen ?
De ergste moslim awardquote:Op zondag 10 december 2017 21:21 schreef Themonk5 het volgende:
Voor de ergste geitenwollensokken user.
Wat?
Ik wil anoniem blijven. Dan kan niemand zien dat ik Iwanius bij alle negatieve neergetyft hebquote:Op maandag 11 december 2017 07:33 schreef LCMS het volgende:
Krijgen we nog te zien wie op wie heeft gestemd? Dat is goed voor je epener namelijk
Vgm zitten er ook serieuze groepen in jouw inzending, dus als er niet te veel users komen die maar de helft serieus invullen laat ik die wss staan.quote:Op maandag 11 december 2017 09:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ben ik overigens nu volledig gediskwalificeerd voor alle groepen?
Uit de feedback tot nu toe blijkt wel dat het volgend jaar wat korter moet idd.quote:Op maandag 11 december 2017 08:06 schreef Juup© het volgende:
Teveel vragen, afgehaakt bij 2e scherm.
Op het einde maak ik de spreadsheet die bij de enquete hoort openbaar.quote:Op maandag 11 december 2017 07:33 schreef LCMS het volgende:
Krijgen we nog te zien wie op wie heeft gestemd? Dat is goed voor je epener namelijk
Iig ikquote:Op maandag 11 december 2017 12:58 schreef Waldorf2017 het volgende:
Heeft er al iemand op mij gestemd
DM me ff wat foto's, kijken of je neukbaar bent, dan hebben we het nog wel over de prijsquote:Op maandag 11 december 2017 12:58 schreef Waldorf2017 het volgende:
ikquote:Op maandag 11 december 2017 12:58 schreef Waldorf2017 het volgende:
Oh...quote:Op maandag 11 december 2017 12:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op het einde maak ik de spreadsheet die bij de enquete hoort openbaar.
Waldorf is volgens mij een man.quote:Op maandag 11 december 2017 13:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
DM me ff wat foto's, kijken of je neukbaar bent, dan hebben we het nog wel over de prijs
Nopequote:Op maandag 11 december 2017 13:52 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Waldorf is volgens mij een man.
Dat kloptquote:Op maandag 11 december 2017 13:52 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Waldorf is volgens mij een man.
Deze voorwaarde had je vooraf bekend moeten maken. Ik wil nu mijn stemmen herzien en uitbreiden.quote:Op maandag 11 december 2017 12:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op het einde maak ik de spreadsheet die bij de enquete hoort openbaar.
quote:Op maandag 11 december 2017 15:21 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Deze voorwaarde had je vooraf bekend moeten maken. Ik wil nu mijn stemmen herzien en uitbreiden.
Kan je op zijn minst DETELEVISIEKIJKER nog bij xenofoob zetten en alle nominaties die slaan op dom?quote:
Juist prima dat het anoniem is.quote:Op maandag 11 december 2017 15:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
nu kan je niet zien wie wat stemt. Wat een faal topic weer.
Nee. Hoor je pas aan het eind te weten, anders krijg je een bandwagon effect...quote:
Een keer.quote:Op maandag 11 december 2017 15:51 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Nee. Hoor je pas aan het eind te weten, anders krijg je een bandwagon effect...
Je hebt op mij gestemd neem ik aan?
Jij hebt geen stemrecht.quote:Op maandag 11 december 2017 15:58 schreef Truus78 het volgende:
Ik heb gestemd.
Volgende keer mogen er wel wat meer leuke awards tussen zitten. Vond de meesten negatief/niet leuk om te ontvangen.
Dat wordt volgende week zichtbaar, Hans.quote:Op maandag 11 december 2017 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is alleen maar leuk om te zien wie op je stemt
Jammer dat Kim Jung Guus deze verkiezingen weer een stukje verder verd66t heeft
Alleen voor die stem.quote:Op maandag 11 december 2017 15:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heb een keer op mijn zelf gestemd.ben dus gediskwalificeerd.
Idd jammer, dat maakt de verkiezingen namelijk leuk. Nu is het saai.quote:Op maandag 11 december 2017 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is alleen maar leuk om te zien wie op je stemt
Jammer dat Kim Jung Guus deze verkiezingen weer een stukje verder verd66t heeft
Wilt u uw stem achteraf aanpassen, dan kan dat niet,quote:Op maandag 11 december 2017 15:26 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Kan je op zijn minst DETELEVISIEKIJKER nog bij xenofoob zetten en alle nominaties die slaan op dom?
Toen waren de aanvullende voorwaarden nog niet bekend.quote:Op maandag 11 december 2017 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wilt u uw stem achteraf aanpassen, dan kan dat niet,
Zorg ervoor dat u de eerste keer al kiest voor uw favoriet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |