Ja precies.. dat komt er dus nog bij.. want wat er nu ligt is gister en vannacht gevallen..quote:Op maandag 11 december 2017 10:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tweet was een uur geleden:
MeteoGroup-Weer.nl
@MeteoGroupWeer
1 u1 uur geleden
Meer
De #sneeuwhoeveelheden die #vandaag worden verwacht in kaart gebracht.
Ik zeg ook-1 uur.quote:Op maandag 11 december 2017 10:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
De buienradar voorspelling +1/3 uur is ook prut en puur een motie-simulatie, geen natuurkundige simulatie.
HEUJ!quote:
Rotterdam begint het inderdaad te sneeuwen nu, maar nog niet overtuigend.quote:Op maandag 11 december 2017 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sneeuwt het daar nog niet? Jullie zouden er vol in moeten zitten nu
Zuiden van Engelandquote:Op maandag 11 december 2017 10:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
Waar woon je dan?
Hier ligt dit dus..
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #946 KNMI ingesneeuwd
Wees blij. Er is nu echt helemaal niets meer aan. Het was ff mooi, maar nu is het vooral kut.quote:Op maandag 11 december 2017 10:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zuiden van EngelandHet noorden van Engeland heeft een hoop gehad, Nederland heeft een hele hoop gehad en wij helemaal noppes!
Ja hier sneeuwt het nu ook een beetje. Horizontale sneeuw. Waait redelijk. Beverwaard danquote:Op maandag 11 december 2017 10:48 schreef marcel-o het volgende:
[..]
HEUJ!![]()
hier bij Kralingen begint t toch echt weer te dwarrelen nu.
en begint intensiever te worden.
Ja maar dat telt ook heulemaal niet..quote:Op maandag 11 december 2017 10:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zuiden van EngelandHet noorden van Engeland heeft een hoop gehad, Nederland heeft een hele hoop gehad en wij helemaal noppes!
Ja inderdaad. Het zou heel de dag gaan sneeuwen maar dat zie ik niet gebeuren. Straks gewoon weer droog over een paar uurtjesquote:Op maandag 11 december 2017 11:08 schreef Coelho het volgende:
Op buienradar lijkt het gebied al weer een stuk dunner te worden, waar in eerdere voorspellingen de boel zou roteren van een horizontale ligging naar een meer verticale ligging. Ik moet het nog zien dat het de hele dag sneeuwt bij EHV. Zoals het er nu naar uit ziet is het over een uur of anderhalf weer droog en hebben we er echt geen 5cm bij gekregen.
Dat kantelen van het front zie ik ook niet gebeuren eigenlijk.. zou een hoop ellende besparen in ieder geval!quote:Op maandag 11 december 2017 11:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het zou heel de dag gaan sneeuwen maar dat zie ik niet gebeuren. Straks gewoon weer droog over een paar uurtjes
Waarom zie jij dat niet gebeuren ? Of is dit weer een "gevoel"quote:Op maandag 11 december 2017 11:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat kantelen van het front zie ik ook niet gebeuren eigenlijk.. zou een hoop ellende besparen in ieder geval!
Zijn ze het er nog steeds niet over eens?quote:Op maandag 11 december 2017 10:57 schreef MaLo het volgende:
Wel vaag, de ene kaart geeft het meest voor de randstad en de ander het meest voor het oosten.
We gaan het meemaken.
Bijna alle modellen gaan voor de meeste sneeuw voor Utrecht/Gelderland/Overijssel.quote:Op maandag 11 december 2017 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn ze het er nog steeds niet over eens?
Ik heb vertrouwen in elk model die dat niet zegt.quote:Op maandag 11 december 2017 11:16 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bijna alle modellen gaan voor de meeste sneeuw voor Utrecht/Gelderland/Overijssel.
Omdat Zuid Limburg nu al droog lijkt te worden op de radar..quote:Op maandag 11 december 2017 11:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Waarom zie jij dat niet gebeuren ? Of is dit weer een "gevoel"
ik zag net anders beelden van de a2 bij Maastricht en daar ligt een best pak sneeuw en was het ook nog niet droog.quote:Op maandag 11 december 2017 11:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat Zuid Limburg nu al droog lijkt te worden op de radar..
Waar is die hevige sneeuwval dan?quote:Op maandag 11 december 2017 11:18 schreef Maver24 het volgende:
https://twitter.com/TheIceMan_/status/940163690040569856
Filmpje van mij van de actuele situatie in Rotterdam
Clickbait lol. Het sneeuwt wel aardig door atm. Echt blijven liggen doet het nog niet trouwensquote:Op maandag 11 december 2017 11:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Waar is die hevige sneeuwval dan?
Is ook allemaal beton zo ongeveer.. daar blijft het nooit heel snel liggen..quote:Op maandag 11 december 2017 11:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Clickbait lol. Het sneeuwt wel aardig door atm. Echt blijven liggen doet het nog niet trouwens
Achter op balkon ligt inmiddels wel een laagje. Als het nog een paar uur doorgaat dan komt er vanzelf een laagjequote:Op maandag 11 december 2017 11:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Is ook allemaal beton zo ongeveer.. daar blijft het nooit heel snel liggen..
Hier is alles mooi een paar cm bedekt behalve alles van steen of beton.. daar is het net aan wit..
Daar was ook de verwachting van niet zoveel sneeuwquote:Op maandag 11 december 2017 11:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
In Heerlen al dik een half uur niets meer, alleen maar drap en smeltende sneeuw.
Hoor ook een hoop scholen die om 12:00 dicht gaan.quote:Op maandag 11 december 2017 11:31 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, het pand gaat hier om 13:00 sluiten hoor ik net. Ik nog wel daadwerkelijk moeite gedaan om hier te komen.... had ik net zo goed paar uurtjes thuis kunnen werken
Belgiëquote:Op maandag 11 december 2017 11:32 schreef Frutsel het volgende:
Koekoek
1300 km file in België, alle tunnels gesloten
https://www.hln.be/wetens(...)singen-uit~adc24e39/
Wil ook naar huis en sneeuw, nee de zuid-limburgse loonslaven mogen het land weer draaiende houden.quote:Op maandag 11 december 2017 11:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar was ook de verwachting van niet zoveel sneeuw
Viel me vanmorgen al op, op het file plaatje in Google maps.quote:Op maandag 11 december 2017 11:32 schreef Frutsel het volgende:
Koekoek
1300 km file in België, alle tunnels gesloten
https://www.hln.be/wetens(...)singen-uit~adc24e39/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |