abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175648950
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:43 schreef DonnaRush het volgende:
Ja Songeur, rustig aan.

Ik heb tussen Kerst en O&N vrij genomen. Even tijd voor mezelf, ben ik echt wel aan toe.
Heerlijk! Goede keuze.
Wij gaan met de familie een weekendje weg met kerst. Van 22-12 tot 27-12. Nu had ik de 28e ook vrij genomen want lekker rusten, maar we kampen echt met zware onderbezetting op het werk en een gebrek aan kennis bij het personeel wat er wel zit. Nu wil ik eigenlijk zorgen met alles klaar te zijn voor kerst of de 28e thuis te werken maar dat eigenlijk liever niet.
pi_175649036
37 weken hier en nestdrang - ik wacht er eigenlijk nog steeds op. :') Er staat een ledikantje in onze slaapkamer, verder is er nog niks af, loop ik een tikkie veel achter met regulier huishouden (was, schoonmaken, opruimen) en missen we nog altijd wat dingen van de semi-essentiele babyuitzetlijst. Was eigenlijk van plan om vandaag eens een boel te doen, maar ik heb om de haverklap stevige voorweeën en ik heb vooral geluierd. En het lukt me maar niet om me grondig bezig te houden met dingen die eigenlijk nog wel zouden moeten, alsof ik niet werkelijk in de gaten heb hoe dichtbij het allemaal komt.
Beetje het andere uiterste van je drukker makker dan nodig..

Een knuffel voor Songeur!
Let me see you stripped down to the bone
pi_175649082
Toch even nieuwsgierig Elleska: waarom bel je zelf de stukadoor dan niet? *)
pi_175649798
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:15 schreef Songeur het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen veel succes met de 20-wekenecho’s! Hopen op veel goed nieuws.
Protčge moi de mes désirs.
pi_175649819
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:43 schreef DonnaRush het volgende:
Ja Songeur, rustig aan.

Ik heb tussen Kerst en O&N vrij genomen. Even tijd voor mezelf, ben ik echt wel aan toe.
Same! Ben er zķ aan toe.. :N
pi_175651112
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:05 schreef minilot het volgende:
Toch even nieuwsgierig Elleska: waarom bel je zelf de stukadoor dan niet? *)
ik heb een gruwelijke hekel aan bellen (dat is nog een understatement).
het visitekaartje ligt blijkbaar op kantoor anders had ik kunnen mailen. ik zou natuurlijk een ander kunnen zoeken maar we hebben begin dit jaar al een prutser gehad waardoor een deel van de benedenverdieping overnieuw moest.
pi_175652404
Thanks voor jullie lieve woorden :*
SPOILER
Oh en verder heb ik helemaal niet meegelezen, maaaar morgen is er weer een dag en dan ga ik weer gezellig zijn. Hoop ik. :P
pi_175652972
Niet bijgelezen maar morgen naar de praktijk omdat ze het willen zien, het begint ook in mn gezicht. Ik voel mij zo toegetakeld kwa korsten en wondjes, straks lekker in bad met zee zout en mocht het erger worden weer dan de HAP bellen. :X
pi_175653609
Oeh Bella dat klinkt vreselijk. Jeuk is zo'n gemeen iets. Ben benieuwd wat de vk zegt. Hou je taai.

Songeur och wat vervelend. Wat mijn voorgangers al zeggen. Neem indd rust. Dat is geen zwakte. :*

Mini 37 weken *O*

Hier 24 2/7 en nog helemaal niets gedaan aan spulletjes kopen of kamer ofzo. Komt volgende maand wel en we hoeven op dit moment niet zo veel. Wiegje naar boven en kast verplaatsen.
Morgen naar het zh. Ben benieuwd wat de vk zegt over die hartkloppingen, word er gek van!
Afgelopen nacht slechts 3 uurtjes geslapen. Heeft dit keer wel een andere oorzaak maar ook dan hoor ik bijna continu mn oor kloppen en heb ik zo'n 120 slagen pm.

Hoe gaat het met Aventura vandaag? Yay voor de 26 weken!
pi_175653901
Ik kwam ook even spieken of er al nieuws van Aventura is.
pi_175656212
Ben ook benieuwd naar Aventura.

Fijn dat je morgen even naar de verloskundige gaat Bella, het klinkt echt vreselijk hoeveel last je hebt. :*

Mini lekker dat je wat rust neemt. Er zijn maar heel weinig dingen die écht moeten voordat je baby er is. Hij heeft straks vooral jou nodig, liefst uitgerust. :)

Net nog een wandeling gemaakt door de sneeuw, heerlijk! *O* En een goed gesprek gehad met manlief. Ik roep wat vaker een "oeh" en "au" en merk dat hij dat maar lastig vindt. Dat baarde me wat zorgen want een bevalling is ook pijnlijk zeggen ze soms. :+
Ik zou vooral niet willen dat hij gaat aansturen op pijnstilling omdat hij me zielig vindt. Vooral omdat ik mezelf dan weleens zielig zou kunnen gaan vinden en dan toch pijnbestrijding zou willen. En ik wil me ook niet hoeven inhouden als het pijn doet. Hij vindt het wel lastig wanneer ik pijn heb maar zal rekening houden met mijn wensen. Heel opgelucht dat we dit gesprek achter de rug hebben. O+ En vlak daarna een steek in mijn buik waarbij ik mijn kaken stijf op elkaar hield maar mijn gezicht sprak boekdelen. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175657145
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 19:31 schreef BellaaElisa het volgende:
Niet bijgelezen maar morgen naar de praktijk omdat ze het willen zien, het begint ook in mn gezicht. Ik voel mij zo toegetakeld kwa korsten en wondjes, straks lekker in bad met zee zout en mocht het erger worden weer dan de HAP bellen. :X
Waar zit de jeuk en de uitslag? Ik heb ongeveer 4 jaar geleden een huidgriep gehad. Pyteriasis Rosea. Begon met flinke jeuk op m'n romp vooral als k onder de douche stond, en het werd steeds erger. Eerst vooral op m'n borstkas en nek maar breidde zich uiteindelijk ook uit tot m'n armen m'n bovenbenen m'n gezicht en m'n hoofdhuid. Het was echt verschrikkelijk. Succes met de jeuk!
  maandag 11 december 2017 @ 22:01:16 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175658732
Vandaag goed nieuws. De baby doet het heel goed, zo vertelde de echo. De artsen vinden dat ze echt enorm beweeglijk was, de meting duurde daardoor zelfs eventjes. Ze gaan hierom nog geen ctg's doen. Maar wel elke dag naar het hartje luisteren en dan over een paar dagen weer een groeiecho.
pi_175658880
Wat een goed nieuws Aventura! Op naar de 27 weken en het liefst natuurlijk nog veel verder! Mijn duimen draaien voor nog veel goed nieuws en saaie dagen in het ziekenhuis :)
pi_175659170
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:22 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Waar zit de jeuk en de uitslag? Ik heb ongeveer 4 jaar geleden een huidgriep gehad. Pyteriasis Rosea. Begon met flinke jeuk op m'n romp vooral als k onder de douche stond, en het werd steeds erger. Eerst vooral op m'n borstkas en nek maar breidde zich uiteindelijk ook uit tot m'n armen m'n bovenbenen m'n gezicht en m'n hoofdhuid. Het was echt verschrikkelijk. Succes met de jeuk!
Dat heb ik ook gehad. Dacht alleen dat dat nauwelijks in het gezicht voorkomt maar zoals mijn huisarts zei 'oud badpakmodel'.
Hoewel uitzonderingen heb je altijd natuurlijk. Ik heb het namelijk 3x gehad en dat schijnt ook vrij uitonderlijk te zijn :')
Menn die jeuk ja. Als ik daar asn terug denk. Vreselijk!

Goed nieuws Aventura. Fijn!
Hoe is het met je bloeddruk ennde eitwitten? Stabiel ook?
pi_175661301
Aventura fijn voor je, om ook een keer wat positiever nieuws te krijgen!

BellaaElisa, jeetje wat een jeuk heb je. Hopelijk kunnen ze er iets aan doen.

Mabawa vermoeiend als je continu zo weinig kan slapen en dan nog eens die hartkloppingen, wat ook al zo'n gejaagd gevoel geeft.
pi_175661367
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:01 schreef Aventura het volgende:
Vandaag goed nieuws. De baby doet het heel goed, zo vertelde de echo. De artsen vinden dat ze echt enorm beweeglijk was, de meting duurde daardoor zelfs eventjes. Ze gaan hierom nog geen ctg's doen. Maar wel elke dag naar het hartje luisteren en dan over een paar dagen weer een groeiecho.
Fijn bericht om te lezen, vlak voor het slapengaan. :) Blij voor jullie en ik duim door! :*
pi_175662031
quote:
Oh, wat fijn! Op naar de 27 weken, elke week is er een :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175662619
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:22 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Had een tijdje geleden er ookal last van, maar dit is level 100.

Het is dit keer begonnen op mn benen en langzaam werd het daar erger, en is het in hele korte tijd verspreidt over mn hele lichaam. (lees: Benen, armen, voeten, handen, armen, borsten en buik)
Het gekke is dat het alleen uitslag is - dus geen krassen maar allemaal rondjes :{ mn voetzolen branden alleen daar zijn ze niet te vinden. Ik probeer morgen wel even een foto te maken van hoe het eruit ziet. Het lijkt alsof ze in de nacht soort van "open gaan" en helemaal rood worden en ontzettend beginnen te jeuken :'( in bad gaan helpt nu ookal niet meer dus hopelijk kan de vk morgen iets voormij betekenen }:|
pi_175662626
quote:
Wat fijn! En goed nieuws dat de baby zoveel beweegt O+ Hopelijk blijft ze echt nog wel een tijdje zitten :*
pi_175663085
quote:
Geweldig! Zoveel beter dan verwacht. Ben heel blij voor je.

Ik meld hier met baby in buik en slaapgebrek.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175663304
Wat fijn, Aventura! :*

Bella, lijkt me echt verschrikkelijk! Succes vandaag, hopelijk vinden ze er wat op. :*

Na wederom een nacht niet geslapen te hebben zien dat de treinen niet rijden.... O+ O+
pi_175664371
Wat goed Aventura! Dat die kleine nog maar lang mag rondspartelen in je buik! :*

Bella, succes vandaag, hopelijk is er iets aan te doen!

Duman, geniet van je dagje thuis :D

Volgens mij is bij mij de indaling ingezet. Lopen is ongemakkelijk, hele lage steken en mijn ribben doen een stuk minder pijn.
pi_175664395
He, wat goed Aventura!

Sethiwe, succes vandaag! Ik drink nog maar een flinke bak koffie voor de echo over een uurtje, zodat de kleine flink beweegt! :) (ook omdat ik bal geslapen heb)...
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:27:53 #75
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175664530
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
He, wat goed Aventura!

Sethiwe, succes vandaag! Ik drink nog maar een flinke bak koffie voor de echo over een uurtje, zodat de kleine flink beweegt! :) (ook omdat ik bal geslapen heb)...
een hyper-baby is voor je echo juist niet zo heel handig :) die van ons duurde daardoor best wel lang, omdat ze niet alles gelijk kon zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')