quote:Op zondag 10 december 2017 17:41 schreef Bugno het volgende:
Dit was geel/rood voor Lozano en tweede geel voor Hendrix van het kamp.
Geen rood voor Lozano joh, je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 10 december 2017 17:41 schreef Bugno het volgende:
Philips maakt alleen nog medische apparatuurquote:Op zondag 10 december 2017 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
blom geeft geen rood...
die krijgt 2 nieuwe philips beeldbuizen morgen
quote:Op zondag 10 december 2017 17:41 schreef Bugno het volgende:
wat lul je man...ze maken ook nog hoop andere dingen zoals scheerapparaten en lampiesquote:Op zondag 10 december 2017 17:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Philips maakt alleen nog medische apparatuur
Zoals Hendrix nog geen rood heeft.quote:Op zondag 10 december 2017 17:42 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan Veltman nog geen geel hebben gehad?
Was al gefloten Hansquote:Op zondag 10 december 2017 17:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zoals Hendrix nog geen rood heeft.
De rechterkant ligt wel telkens openquote:Op zondag 10 december 2017 17:42 schreef danos het volgende:
Jezus hele tijd rechterkant, ga eens naar Kluiffie
Onmogelijk want daar staan ze de hele tijd met zijn twintigenquote:Op zondag 10 december 2017 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De rechterkant ligt wel telkens open
Hoeft niks te zeggen, Vilhena kreeg ook zijn 2e geel tegen Napoli terwijl er gefloten was.quote:
De Jong zet wel bewust het blok, is van beide kanten een beetje treurigquote:
Neres komt telkens in een tegen een, Ziyech constant vrijquote:Op zondag 10 december 2017 17:43 schreef danos het volgende:
[..]
Onmogelijk want daar staan ze de hele tijd met zijn twintigen
Ja hoorquote:Op zondag 10 december 2017 17:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Jong zet wel bewust het blok, is van beide kanten een beetje treurig
Resultaat 0 kansen.quote:Op zondag 10 december 2017 17:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neres komt telkens in een tegen een, Ziyech constant vrij
En wat een nare man.quote:Op zondag 10 december 2017 17:44 schreef Keyos het volgende:
Wanneer overkomt Veltman eens een keertje wat? Man man man, wat een parodie op een voetballer.
Ga je zo tegen een deur trappen jongen?quote:Op zondag 10 december 2017 17:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
He, een post van meer dan 1 woord
Wel een hoop halvequote:
Ajax heeft ook genoeg vrije trappen niet gekregenquote:Op zondag 10 december 2017 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV 2 pingels niet gekregen en Hendrix had rood moeten krijgen
Daar had ik eigenlijk geen behoefte aan lieverdquote:Op zondag 10 december 2017 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je zo tegen een deur trappen jongen?
Daar was het zelfs nog niet half zo erg.quote:Op zondag 10 december 2017 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb net liverpool everton gezien en daar gaven ze een pingel voor die actie van veltman...
twitter:betwetersnl twitterde op zondag 10-12-2017 om 17:43:08PSV schoot in de eerste 40 minuten van de wedstrijd niet. De laatste wedstrijd waarin PSV in de 1e helft helemaal n… https://t.co/dcGTqGJjE7 reageer retweet
Keizerinhoquote:Op zondag 10 december 2017 17:46 schreef Caland het volgende:
Hoe kan Veltman aanvoerder van Ajax zijn
Die man is het zieligste hoopje stront dat ik ooit op een voetbalveld heb gezien
slechte trollquote:Op zondag 10 december 2017 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:
blom fluit weer erg pro ajax zoals verwacht .....zoals verwacht
altijd leuk als je die tweets hier op fok niet volledig kunt lezenquote:Op zondag 10 december 2017 17:46 schreef RipCity het volgende:
twitter:betwetersnl twitterde op zondag 10-12-2017 om 17:43:08PSV schoot in de eerste 40 minuten van de wedstrijd niet. De laatste wedstrijd waarin PSV in de 1e helft helemaal n… https://t.co/dcGTqGJjE7 reageer retweet
Nu Willems weg is wel ja.quote:Op zondag 10 december 2017 17:47 schreef Befbekje het volgende:
Brenet is echt de domste speler van de Eredivisie..
Had je dat verwacht?quote:Op zondag 10 december 2017 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Kluivert heeft geen bal gehad, anders dan een paar vuurpijlen. Gozertje is in vorm, laat hem eens van kant wisselen met Neres danquote:Op zondag 10 december 2017 17:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een hoop halve
Maar er liggen iig best ruimtes daar
Amateur Dannyquote:Op zondag 10 december 2017 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
altijd leuk als je die tweets hier op fok niet volledig kunt lezen
Vies ploegje idd.quote:Op zondag 10 december 2017 17:47 schreef falling_away het volgende:
smerige overtreding van die houthakkers
Klopt schaam me al jaren kapot voor die jongeman, maar dit jaar is het echt erg.quote:Op zondag 10 december 2017 17:46 schreef Caland het volgende:
Hoe kan Veltman aanvoerder van Ajax zijn
Die man is het zieligste hoopje stront dat ik ooit op een voetbalveld heb gezien
dit is dubbelopquote:Op zondag 10 december 2017 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:
ja die blonde kip fluit altijd pro ajaxquote:
Ik krijg elke keer een paniekaanval als ie aan de bal komt. En wtf weer Blomquote:Op zondag 10 december 2017 17:47 schreef Befbekje het volgende:
Brenet is echt de domste speler van de Eredivisie..
Wiequote:Op zondag 10 december 2017 17:48 schreef falling_away het volgende:
Kijk ze dan die zielige psv-ers klagen bij blom
quote:Op zondag 10 december 2017 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Kan er een regel komen dat Blom geen Ajax-PSV mag fluiten. Alle Jezus zeg. Die kerel snapt er niks van.
veltman ookquote:Op zondag 10 december 2017 17:48 schreef truedestiny het volgende:
Hendrix mag in z'n handjes knijpen dat die nog speelt
Wat doet ie fout dan?quote:Op zondag 10 december 2017 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Kan er een regel komen dat Blom geen Ajax-PSV mag fluiten. Alle Jezus zeg. Die kerel snapt er niks van.
Van Ajacied422 mogen we daar niet over zeuren.quote:Op zondag 10 december 2017 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Hendrix kreeg een kaartquote:Op zondag 10 december 2017 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hendrix en Veltman hadden kaarten moeten krijgen
Doet ie ook iets goed dan?quote:
Heerlijke pot manquote:Op zondag 10 december 2017 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Wat een topper is dit weer. Gaat Fox zich nou eens afvragen of het het wel waard is om van die overdreven epische Amerikaanse hypepromo's te maken voor dit soort kutwedstrijden?
PSV een pingel niet gegeven, Hendrix geen rood gegevenquote:
Daar moeten jullie niet over zeiken. Zoet is al de hele eerste helft aan het tijdrekken en vervolgens gaan zeiken als Blom op tijd affluitquote:
Ik vind dat ie wel lekker door laat voetballen.quote:
Rupert Murdoch wil het zo hebben.quote:Op zondag 10 december 2017 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Wat een topper is dit weer. Gaat Fox zich nou eens afvragen of het het wel waard is om van die overdreven epische Amerikaanse hypepromo's te maken voor dit soort kutwedstrijden?
In de rust wordt Hendrix gewoon vervangen.quote:
Veltman had ook twee keer geel moeten krijgen.quote:Op zondag 10 december 2017 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV een pingel niet gegeven, Hendrix geen rood gegeven
Qua voetbal is het niks,, de spanning en strijd maakt het goed voor mijquote:Op zondag 10 december 2017 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? De strijd en spanning is leuk maar qua voetbal hahaha
Niet mee eens.quote:Op zondag 10 december 2017 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV een pingel niet gegeven, Hendrix geen rood gegeven
dit ja.quote:Op zondag 10 december 2017 17:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Veltman had ook twee keer geel moeten krijgen.
Gewoon een typische Blom pot. Aan beide kanten maar wat doen.
Alles.quote:
Veltman had rood mogen hebben. Bewuste elleboog om Lozano de wedstrijd uit te krijgen en vervolgens matenaaien.quote:Op zondag 10 december 2017 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat ie wel lekker door laat voetballen.
Die pubers hebben een kaart gekregen, ook prima. Veltman had er eentje mogen hebben.
Da's niet eerlijk. Oh nee.quote:Op zondag 10 december 2017 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles.
Opstootje Hendrix en Schone had je met een streng woordje af moeten doen.
Lozano was geen geel, of beide geel (Veltman)
Geeft een vrije trap Ajax bij hands in strafschop gebied
Veltman en nog een ander houden PSV helemaal vast in de 16, kijkt niet eens.
Brenett had geen geel moeten hebben.
Klinkt pro PSV dit maar hij fluit aan allebei de kanten alles verkeerd/kapot.
Heb genoten van de eerste helft. Kijkt lekker weg.quote:Op zondag 10 december 2017 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Alsof je dat kan betalen van die 900 bijstand per maand.quote:Op zondag 10 december 2017 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
schone begon inderdaad met dat debiele schopje
ik wil Lozano 10000 euro betalen als die schone straks een goede beuk geeft dat die voorlopig niet meer speelt
en daarna wil ik veltman 10000 euro betalen dat hij lozano een trap geeft dat die voorlopig niet meer aan de bak komt
iedereen gratis geld
Brenet had geen geel moeten hebbenquote:Op zondag 10 december 2017 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles.
Opstootje Hendrix en Schone had je met een streng woordje af moeten doen.
Lozano was geen geel, of beide geel (Veltman)
Geeft een vrije trap Ajax bij hands in strafschop gebied
Veltman en nog een ander houden PSV helemaal vast in de 16, kijkt niet eens.
Brenett had geen geel moeten hebben.
Klinkt pro PSV dit maar hij fluit aan allebei de kanten alles verkeerd/kapot.
Lolquote:Op zondag 10 december 2017 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je dat kan betalen van die 900 bijstand per maand.
Nou ja elleboog is wel overdreven.quote:Op zondag 10 december 2017 17:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Veltman had rood mogen hebben. Bewuste elleboog om Lozano de wedstrijd uit te krijgen en vervolgens matenaaien.
Wat een walgelijk figuur is dat zeg!
En Blom. Wat een kutscheids is dat. Laat de hele wedstrijd ontsporen. Weer.
Was wel een struikelpartij dus ik begrijp het, maar dat is in die situaties alsnog wel geelquote:
is dat tegenwoordig zo laag....hoe weet jij dat trouwensquote:Op zondag 10 december 2017 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoiets is altijd geel, of het nou een valpartij of niet. Hij is hem gewoon kwijt, dus hoe klunzig Brenet vervolgens ook doet, dat is niet het probleem van Blom.quote:Op zondag 10 december 2017 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was wel een struikelpartij dus ik begrijp het, maar dat is in die situaties alsnog wel geel
Hij komt met zijn arm op een onlogische manier in om hem daar te raken waar hij net een schop had gehad.quote:Op zondag 10 december 2017 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou ja elleboog is wel overdreven.
Matennaaien was wel gay, maar dat vind ik niet echt iets waar de scheids veel aan kan doen
Gast, je krijgt net 700 euro in de maand johquote:Op zondag 10 december 2017 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
schone begon inderdaad met dat debiele schopje
ik wil Lozano 10000 euro betalen als die schone straks een goede beuk geeft dat die voorlopig niet meer speelt
en daarna wil ik veltman 10000 euro betalen dat hij lozano een trap geeft dat die voorlopig niet meer aan de bak komt
iedereen gratis geld
het wordt steeds minderquote:Op zondag 10 december 2017 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gast, je krijgt net 700 euro in de maand joh
Dit ja. Echt een ontzettende eikel.quote:Op zondag 10 december 2017 17:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij komt met zijn arm op een onlogische manier in om hem daar te raken waar hij net een schop had gehad.
Het is gewoon een kansloze dwaas.
Geniet ervanquote:Op zondag 10 december 2017 17:56 schreef Befbekje het volgende:
Oké jongens, ik ga schijten (eindelijk)..
Hm vreemd, Davy is weer aan het huilenquote:Op zondag 10 december 2017 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hm vreemd, ze laten dat Veltman vs Luuk momentje niet zien.
Ja, dat doet hij. Maar dat je iemand probeer te raken op de plek waar hij een paar minuten eerder is geraakt heeft toch niks te maken met een rode kaart geven of nietquote:Op zondag 10 december 2017 17:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij komt met zijn arm op een onlogische manier in om hem daar te raken waar hij net een schop had gehad.
Het is gewoon een kansloze dwaas.
SOWquote:Op zondag 10 december 2017 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
sow.quote:Op zondag 10 december 2017 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gast, je krijgt net 700 euro in de maand joh
idd. En wel meer nietquote:Op zondag 10 december 2017 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hm vreemd, ze laten dat Veltman vs Luuk momentje niet zien.
ooooooohhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 10 december 2017 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch jouw taak in het PSV topic?quote:Op zondag 10 december 2017 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hm vreemd, Davy is weer aan het huilen
quote:Op zondag 10 december 2017 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is toch jouw taak in het PSV topic?
PSV topic eigenlijk alleen lachen om scarface, psvvel en jij.quote:Op zondag 10 december 2017 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is toch jouw taak in het PSV topic?
En dat als Feyenoorder.quote:Op zondag 10 december 2017 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV topic eigenlijk alleen lachen om scarface, psvvel en jij.
quote:
quote:
Wat?quote:
Stoerquote:Op zondag 10 december 2017 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ik van je lijstje afquote:Op zondag 10 december 2017 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan ook om jouw posts lachen iddquote:Op zondag 10 december 2017 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Calimero’s zijn altijd humoristisch.
Klopt wel ja. Scarface wel de grootste idioot uit dat lijstje. Al is PSVCL ook wel echt een enorme kneus.quote:Op zondag 10 december 2017 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is een Ajaxiedquote:Op zondag 10 december 2017 18:01 schreef hjansen82 het volgende:
Dat defensieve spel van PSV, daar wordt je als Ajaxied toch ook geïrriteerd van.
Cocu lijkt te komen om niet te verliezen ipv te winnen. Poep strategie.quote:Op zondag 10 december 2017 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
psv kan er gewoon geen fuck van
als ze 3 punten achter hadden gestaan hadden we hetzelfde gezien....
Strategie van een lafaard zonder testikels.quote:Op zondag 10 december 2017 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cocu lijkt te komen om niet te verliezen ipv te winnen. Poep strategie.
Dat valt wel mee met zo’n voorsprongquote:Op zondag 10 december 2017 18:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Strategie van een lafaard zonder testikels.
Nee, de actie an sich is voldoende. Ik vind het alleen iemand kenmerken die geen echte sportman is.quote:Op zondag 10 december 2017 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij. Maar dat je iemand probeer te raken op de plek waar hij een paar minuten eerder is geraakt heeft toch niks te maken met een rode kaart geven of niet
madquote:Op zondag 10 december 2017 18:05 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat is wel een speler die voetbal speelt, in tegenstelling tot Psv-er.
SOOOOWWWWWquote:Op zondag 10 december 2017 18:05 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat is wel een speler die voetbal speelt, in tegenstelling tot Psv-er.
Goeie gin, dat welquote:
Dat moet wel een dik toastje zijn dan.quote:Op zondag 10 december 2017 18:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Maar even een paling op een toastje gegooid.
Komt door het weerquote:Op zondag 10 december 2017 18:07 schreef Befbekje het volgende:
Ik geef de hoop op, alleen maar zaadstreams.. Ik ga wat anders doen..
Echte mannen betalen een paar euro voor een Russisch tv abonnement zodat je online in 1080P 60FPS kan kijken naar de Eredivisie terwijl een enorme Russische brombeer met 2 liter vodka in zijn systeem wat brabbelt en blyat roept.quote:Op zondag 10 december 2017 18:07 schreef Befbekje het volgende:
Ik geef de hoop op, alleen maar zaadstreams.. Ik ga wat anders doen..
Ja Locadia is de belangrijkste speler bij PSVV voor die tactiekquote:Op zondag 10 december 2017 18:09 schreef Sloggi het volgende:
PSV is gewoon een prima counterploegje. Dan mis je een beperkte speler als Locadia wel.
Wereldwonder Lozano moet toch ook wel iets alleen kunnen?quote:Op zondag 10 december 2017 18:09 schreef Sloggi het volgende:
PSV is gewoon een prima counterploegje. Dan mis je een beperkte speler als Locadia wel.
Wereldwonder Frenkie de Jong heft dat opquote:Op zondag 10 december 2017 18:10 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wereldwonder Lozano moet toch ook wel iets alleen kunnen?
Doet het tot op heden vrij aardig als CV.quote:Op zondag 10 december 2017 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wereldwonder Frenkie de Jong heft dat op
Dat was jullie Grote Talent toch?quote:
Fantastischquote:Op zondag 10 december 2017 18:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Doet het tot op heden vrij aardig als CV.
En nooit kampioen worden.quote:Op zondag 10 december 2017 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ajax heeft ook wel weer een typischajaxploegje hoor. Met die van de beek, ziyech, kluivert...
Allemaal van die griezels die zichzelf god en koning tegelijk vinden
heb ik nooit gevonden.quote:Op zondag 10 december 2017 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was jullie Grote Talent toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 10 december 2017 18:13 schreef Coco. het volgende:
FEEST IN HUIZE STIJNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
mot je?quote:
Als je Locadia moet wisselen voor De Jong ga je er inderdaad op achteruit als je het van de omschakeling moet hebben. Daar doelde ik op.quote:Op zondag 10 december 2017 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Locadia is de belangrijkste speler bij PSVV voor die tactiek
Zwaar. Misschien had je Bergwijn moeten brengen ofzoquote:Op zondag 10 december 2017 18:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je Locadia moet wisselen voor De Jong ga je er inderdaad op achteruit als je het van de omschakeling moet hebben. Daar doelde ik op.
Zwaar?quote:Op zondag 10 december 2017 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwaar. Misschien had je Bergwijn moeten brengen ofzo
Zwaar erop achteruit.quote:
Walgelijkquote:Op zondag 10 december 2017 18:15 schreef RipCity het volgende:
Zou kluivert bang zijn? Die zei dat Ajax niet meer zou verliezen tegen psv en Feyenoord zolang hij er speelt...
Was een kutbal van Kluivertjequote:Op zondag 10 december 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
Neres is kampioen veelbelovende aanvallen verneuken
Deze lag toch echt aan de zwakke pass van Kluivert achter hemquote:Op zondag 10 december 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
Hij ziet het ook allemaal niet zo goed.quote:Op zondag 10 december 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
En kampioen gehandicapt kijken. Vilhena van de troon gestotenquote:Op zondag 10 december 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
Daar stond hij al bekend om in Brazilië.quote:Op zondag 10 december 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
Lekker spelertje jaquote:Op zondag 10 december 2017 18:17 schreef Caland het volgende:
Die Wober is goed man, was ook zowat de enige speler in de Kuip met een voldoende toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
quote:Op zondag 10 december 2017 18:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Lekkerquote:Op zondag 10 december 2017 18:18 schreef Caland het volgende:
Ik schakelde net weer even naar Manchester
O gelukkig, ik ook. Ik dacht al dat het mijn schuld was.quote:Op zondag 10 december 2017 18:18 schreef Caland het volgende:
Ik schakelde net weer even naar Manchester
2/3-0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |