Ik dacht al dat het me bekend voor kwam.quote:Op zondag 10 december 2017 01:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha check dit dan
ONZ / Wens elkaar hier liefdevolle dingen toe.
Jeetje, heftig! Hopelijk ben je dit avontuur snel weer te boven gekomen, dit gun je niemand.quote:Op zondag 10 december 2017 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een keer op vakantie. Kwam er ook een bedelaar naar me toe terwijl ik op een terrasje aan het eten was. Ik liet op een vriendelijke en beleefde manier merken dat ik hem niks zou geven, spuugde die eikel op de grond!
Die werd toen ff wat minder vriendelijk door het personeel van dat restaurant weggejaagd!
Maar hier echt IN restaurants?Dat is echt goor lef hebben!
je bent een beetje streng.. daar hou ik wel vanquote:Op zondag 10 december 2017 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het me bekend voor kwam.Gelukkig ben ik wel consequent.
Sneue randdebiel!quote:Op zondag 10 december 2017 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jeetje, heftig! Hopelijk ben je dit avontuur snel weer te boven gekomen, dit gun je niemand.
zou maar rustig aan doen anders spuug k dadelijk op de grond wollahquote:
Ja de NS is helaas geprivatiseerd.quote:Op zondag 10 december 2017 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja klinkt wel logisch. Al vind ik die hele shit omtrent boetes van de NS sws krom, aangezien je ook gewoon gegijzeld wordt door de politie als je ze niet betaalt. Beetje raar wel, is privaat bedrijf toch.
quote:Op zondag 10 december 2017 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou maar rustig aan doen anders spuug k dadelijk op de grond wollah
Het was de mac in Den Haag en de Burgerbar in Amsterdam.quote:Op zondag 10 december 2017 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een keer op vakantie. Kwam er ook een bedelaar naar me toe terwijl ik op een terrasje aan het eten was. Ik liet op een vriendelijke en beleefde manier merken dat ik hem niks zou geven, spuugde die eikel op de grond!
Die werd toen ff wat minder vriendelijk door het personeel van dat restaurant weggejaagd!
Maar hier echt IN restaurants?Dat is echt goor lef hebben!
Fastfoodtenten. Okee minder schokkend, maar nog steeds lomp onbeschoft.quote:Op zondag 10 december 2017 01:13 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het was de mac in Den Haag en de Burgerbar in Amsterdam.
zeg wollahquote:Op zondag 10 december 2017 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou maar rustig aan doen anders spuug k dadelijk op de grond wollah
Het personeel deed er niets aan. Snap dat echt niet.quote:Op zondag 10 december 2017 01:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Fastfoodtenten. Okee minder schokkend, maar nog steeds lomp onbeschoft.
Kijk, dat mag ik welquote:Op zaterdag 9 december 2017 23:48 schreef Rodgrod het volgende:
en hebben we een aantal corrigerende tikken uit gedeeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |