Ik reis zelden met het openbaar vervoer, maar ik heb een gruwelijke hekel aan oost-Europese bedelaars. Ook bij de supermarkten, waar ze Nederlandse daklozenkranten verkopen. Soms staan die bij iedere ingang.quote:Op zondag 10 december 2017 00:45 schreef deadprez het volgende:
Wordt godtering gedaan alsof het om plaagdieren gaat of zo.
Och meiske toch, tiswa.quote:Op zondag 10 december 2017 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik reis zelden met het openbaar vervoer, maar ik heb een gruwelijke hekel aan oost-Europese bedelaars. Ook bij de supermarkten, waar ze Nederlandse daklozenkranten verkopen. Soms staan die bij iedere ingang.
quote:Op zondag 10 december 2017 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Och meiske toch, tiswa.![]()
Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die zich druk maken over dit soort zaken, in plaats van gewoon dat volk voorbij te lopen en verder te gaan met je dag.
Ahw ben je nu gepikeerd. Snel, bel de popo voor je te veel prikkels binnenkrijgt in je safe space!quote:Op zondag 10 december 2017 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]Whatever, kneus. Er zijn genoeg mensen die zich hier aan ergeren en de politie treedt er dan ook tegen op OMDAT mensen er overlast van ondervinden.
Maar het is goed met je!
quote:Op zondag 10 december 2017 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ahw ben je nu gepikeerd. Snel, bel de popo voor je te veel prikkels binnenkrijgt in je safe space!
Is ook, maar dat maakt jou niet minder een huillie.quote:Op zondag 10 december 2017 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]Echt een ontiegelijke sneue loser ben je ook he!
quote:Op zondag 10 december 2017 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ahw ben je nu gepikeerd. Snel, bel de popo voor je te veel prikkels binnenkrijgt in je safe space!
Huilie omdat ik er op tegen ben dat bendes actief mensen uit oost-Europa hierheen halen om te laten bedelen en vervolgens 70% of zo van de opbrengst in te pikken en hen met 10 man in een klein appartementje laat slapen om hen vervolgens weer te laten bedelen, wat bij veel burgers gewoon irritaties opwekt!quote:Op zondag 10 december 2017 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook, maar dat maakt jou niet minder een huillie.
maar ok xoxo kusje voor je zusje
Pls, doe niet alsof die mensen en hun situatie je ook maar iets kunnen schelen. Enige wat je boeit is dat jij er last van hebt.quote:Op zondag 10 december 2017 00:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Huilie omdat ik er op tegen ben dat bendes actief mensen uit oost-Europa hierheen halen om te laten bedelen en vervolgens 70% of zo van de opbrengst in te pikken en hen met 10 man in een klein appartementje laat slapen om hen vervolgens weer te laten bedelen, wat bij veel burgers gewoon irritaties opwekt!
So what? Ik ben er op tegen en ik ben echt niet de enige hoor, sukkeltje!quote:Op zondag 10 december 2017 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pls, doe niet alsof die mensen en hun situatie je ook maar iets kunnen schelen. Enige wat je boeit is dat jij er last van hebt.
Dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:48 schreef Rodgrod het volgende:
Op het volgende station hebben wij hem overgedragen aan de gealarmeerde agenten die hem vervolgens voor twee dagen hebben vastgezet.
Verkeerde gedachten.quote:Op zondag 10 december 2017 00:19 schreef deadprez het volgende:
conducteurs lokken ook gwn agressie uit doorgaans
je hele familie is sukkelquote:Op zondag 10 december 2017 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
So what? Ik ben er op tegen en ik ben echt niet de enige hoor, sukkeltje!
Is ook zo hoor, maar hun houding helpt vaak niet echt mee.quote:Op zondag 10 december 2017 00:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Verkeerde gedachten.
Ookal zou de conducteur provocerend zijn heb je jezelf alsnog rustig te houden.
Er is geen excuus om iemand te gaan uitschelden/slaan.
Je moet je ook realiseren dat je met een ambtenaar te maken hebt.
Klopt maar de conducteur heeft een embleem van de handhaving.quote:Op zondag 10 december 2017 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, maar hun houding helpt vaak niet echt mee.
Ambtenaar? Dacht dat ze de NS geprivatiseerd hadden.
Ben jij die lul die me laatst geen ritje gunde omdat mijn portemonnee gestolen was?quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:48 schreef Rodgrod het volgende:
Het zit zo:
Ik werk als conducteur bij de NS.
Mja klinkt wel logisch. Al vind ik die hele shit omtrent boetes van de NS sws krom, aangezien je ook gewoon gegijzeld wordt door de politie als je ze niet betaalt. Beetje raar wel, is privaat bedrijf toch.quote:Op zondag 10 december 2017 01:00 schreef Pendule het volgende:
[..]
Klopt maar de conducteur heeft een embleem van de handhaving.
Daarbij moet je de BOA opleiding hebben gedaan. Om boetes uit te schrijven moet je een ambtenaar zijn.
ken jij het verhaal over liesje lustniet?quote:Op zondag 10 december 2017 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
Spannend verhaal! Ik heb er zelf eigenlijk nooit last van, bekijk niet eens wat ze neerleggen en ze komen het vanzelf weer ophalen. Maar begrijp ook ergens wel dat het niet wenselijk is, en dat er
Nee maar dat lijkt me hier ook niet echt ontopic.quote:Op zondag 10 december 2017 01:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ken jij het verhaal over liesje lustniet?
haha check dit danquote:Op zondag 10 december 2017 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt me hier ook niet echt ontopic.
Doet me denken aan een keer op vakantie. Kwam er ook een bedelaar naar me toe terwijl ik op een terrasje aan het eten was. Ik liet op een vriendelijke en beleefde manier merken dat ik hem niks zou geven, spuugde die eikel op de grond!quote:Op zondag 10 december 2017 01:03 schreef Mishu het volgende:
Ze zitten nu ook in restaurants. Als je het personeel er dan op wijst zeggen ze semi-verbaasd: 'Alweer?'. Ja, ja.
kijkquote:Op zondag 10 december 2017 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt me hier ook niet echt ontopic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |