Wens ik je iets liefdevols toe, ga jij weer de ondankbare hond uithangen. Hierbij wens ik je een horzel.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:41 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Lammetjes tellen als ik speed op heb werkt toch niet
krijg ik al. ben net d eiso uit. rellen tegen iets van 10 manm emt vechttraining ik heb nooit op2 keer na gevochten op straat.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:54 schreef Juup© het volgende:
Ik wens TS een juiste maximale dosis rustgevende medicatie toe.
Laat ook maar.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:56 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
krijg ik al. ben net d eiso uit. rellen tegen iets van 10 manm emt vechttraining ik heb nooit op2 keer na gevochten op straat.
mag binnennkort naaar eigen huis. bevreidinsgdag ben ik veij uit d eiso!
eeen GMOhorzel die mij drugs inspuit?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:55 schreef Barrah het volgende:
[..]
Wens ik je iets liefdevols toe, ga jij weer de ondankbare hond uithangen. Hierbij wens ik je een horzel.
ken jij het verhaal van liesje lustniet?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wens TS gezondheid toe, fysiek maar zeker ook geestelijk. En een mooie nieuwe rok.
Dank je. Ik wens jou oneindige modheid toe zodat je niet verzuurd hoeft te wordenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wens TS gezondheid toe, fysiek maar zeker ook geestelijk. En een mooie nieuwe rok.
Nope, maar dat hoort ook niet in dit topic denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ken jij het verhaal van liesje lustniet?
:Ik geloof niet dat zuur in mijn genen zit maar toch hartelijk bedankt Bob.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:14 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dank je. Ik wens jou oneindige modheid toe zodat je niet verzuurd hoeft te worden
waar dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, maar dat hoort ook niet in dit topic denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |