SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Nog niet..... dat wordt begin volgend jaar.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zo ziek als een hond![]()
Waren ze de Python al aan het afbreken..?
Dank voor de tip. Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dit werkt heel goed https://dutch.alibaba.com(...)try-60561737764.html
Ik was het niet!quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:26 schreef sacha het volgende:
dus...
Wordt nu afgespeeld : Angelique - Ik wil je pijpen
ziek? Beterschap!quote:
Gezocht: afritsbroekquote:Op zaterdag 9 december 2017 20:26 schreef sacha het volgende:
dus...
Wordt nu afgespeeld : Angelique - Ik wil je pijpen
Inderdaad.... beterschap. Had je gisteren ook buiten geen foto van de sneeuw moeten gaan maken hè?quote:
Begin je nu te stotteren, Mad?quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig nog even tot je naar Lady Gagagaat...
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt peeps![]()
Kga maar proberen te maffen zo.
Fijne avond en bedankt voor de deuntjes
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... beterschap. Had je gisteren ook buiten geen foto van de sneeuw moeten gaan maken hè?
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt peeps![]()
Slaap lekker, goed uitzieken.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt peeps![]()
Weet ik inmiddels.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is de naam van de band Melting!
Dat mag, mooie bank hoor!quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:43 schreef ToT het volgende:
Aangezien een aantal weken geleden een andere dj hier zat te patsen met zijn nieuwe bank, doe ik dat ook ff!
http://www.leenbakker.nl/(...)2-5-zits-beige-bruin
[ afbeelding ]
Aangezien ons budget erg krap is, moet het wel wat in deze prijskasse zijn, en we vinden hem er leuk uitzien en hij zit ERG comfortabel!
Is echt zo'n ligbank, met die lage leuningen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:43 schreef ToT het volgende:
Aangezien een aantal weken geleden een andere dj hier zat te patsen met zijn nieuwe bank, doe ik dat ook ff!
[ afbeelding ]
Aangezien ons budget erg krap is, moet het wel wat in deze prijskasse zijn, en we vinden hem er leuk uitzien en hij zit ERG comfortabel!
Thx!quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Is echt zo'n ligbank, met die lage leuningen.
Niet mijn muziek, en ik vind het een beetje vaag.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben ze live gezien, heerlijke muziek vind ik. Een paar nummers springen er uit. En ja wel een beetje vaag.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet mijn muziek, en ik vind het een beetje vaag.
Dat is er juist zo leuk aanquote:Op zaterdag 9 december 2017 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet mijn muziek, en ik vind het een beetje vaag.
weegt hij ook zo veel als de vorige?quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Thx!quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weegt hij ook zo veel als de vorige?
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weegt hij ook zo veel als de vorige?
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Fok de kerstmarkt! Fok de kerstmarkt!
sowieso Radiohead livequote:
Hier halen ze het over de grens.quote:
quote:
Ik dacht al..... welke zender heb jij op staan dan?quote:
Ik hoorde die eerste gitaartonen en dacht mis...quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al..... welke zender heb jij op staan dan?
quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gooi alvast Oscar Harris er in
quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gooi alvast Oscar Harris er in
geen idee. heb dit nog nooit gehoord en dat had ik eigenlijk graag zo gehouden.quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag:
Wie is het bekendste lid van deze groep?
Welnee, is best leuk.quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee. heb dit nog nooit gehoord en dat had ik eigenlijk graag zo gehouden.
Geen idee.quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag:
Wie is het bekendste lid van deze groep?
Ah....quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, is best leuk.
Robbie van Leeuwen startte Mistral nadat Shocking Blue was geëindigd...
misschien moet ik het wat vaker horenquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, is best leuk.
Robbie van Leeuwen startte Mistral nadat Shocking Blue was geëindigd...
Mistral en Galaxy Lin zijn best leuke projecten van hem geweest...quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien moet ik het wat vaker horen
nou... hoeft niet perse hoorquote:
Hmm gelukkig hadden meer mensen door dat dit bagger is.quote:
Ik heb al hun singles...quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm gelukkig hadden meer mensen door dat dit bagger is.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al hun singles...![]()
Cry Just A Little Bit - Shakin Stevens
Laat hem maar terug naar Ajax komen.quote:
Optyfen!quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat hem maar terug naar Ajax komen.
Ik vond het jammer dat ie wegging bij Ajax eigenlijk. Maar ja dat idiote Technische hart.. enfin.. dit is niet de plek voor die discussie.quote:
ken ik ook al nietquote:
Ik twijfel aan de Commodores in deze, maar het klinkt als dezelfde uitvoerende als Going To The Bank...quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is Talk About Sex van Salt 'n Pepa hierop gebaseerd?
Ow ja Going to the bank... die herken ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de Commodores in deze, maar het klinkt als dezelfde uitvoerende als Going To The Bank...
niet visualiseren just me, niet doenquote:
Waarom denk je dat die gasten met die korte broeken tot op hun knieën zijn gaan lopen?quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
niet visualiseren just me, niet doen
quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
niet visualiseren just me, niet doen
Ik ga ook niet denkenquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die gasten met die korte broeken tot op hun knieën zijn gaan lopen?
quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:43 schreef peaceman het volgende:
Zeg als je geen luisteraars wilt Melting, mag je dat gewoon zeggen hoor... dan zetten we m wel uit...
Goedenavondquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik stond nog ingetuned zie ik, hoewel ik eigenlijk al een tijd weg was. Maar nu dus weer terug met Penelope.
Welkom terug.quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik stond nog ingetuned zie ik, hoewel ik eigenlijk al een tijd weg was. Maar nu dus weer terug met Penelope.
Ik nam geen risico...quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wist het... dubbel m of dubbel p. Verkeerd gegokt.
Ik weet niet meer waar ik het van ken. Volgens mij niet van popeye.quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
In die vorige zat echt het deuntje van Popeye, toch?
En dat van de Poppys...
Nee, het is een Amerikaans volksmuziek deuntje, bedenk ik nu.quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik het van ken. Volgens mij niet van popeye.
it wasn't mequote:Op zaterdag 9 december 2017 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Niemand heeft het vuur aan gestoken.
Echt niet...
Ik verdenk de Trammps. Die riepen: Burn baby Burnquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Niemand heeft het vuur aan gestoken.
Echt niet...
quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik verdenk de Trammps. Die riepen: Burn baby Burn
een baby in de fik stekenquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik verdenk de Trammps. Die riepen: Burn baby Burn
achter het behang plakken kan nog, maar in de fik steken? nee dat kan echt niet.quote:
verschil moet er zijn, leuk zo'n bobbel achter het behangquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
achter het behang plakken kan nog, maar in de fik steken? nee dat kan echt niet.
kast ervoor en je ziet er niets van.....quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
verschil moet er zijn, leuk zo'n bobbel achter het behang
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
kast ervoor en je ziet er niets van.....
Ze treden nog steeds als duo op in Las Vegas...quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op die namen was ik nooit gekomen
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmmm geen reden om te gaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze treden nog steeds als duo op in Las Vegas...
Diaan.... ik zou maar eens achter jullie kasten kijken.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
als er maar geen dagboek ligt...quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Diaan.... ik zou maar eens achter jullie kasten kijken.
kwestie van goed aanduwenquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
als er maar geen dagboek ligt...
Ik moet volgend jaar weer...quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm geen reden om te gaan eigenlijk.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Keeping The Dream Alive - Zeikband...
quote:
Ik zie geen rare dingen bij de kasten. En ik zie nog steeds 3 kinderen. Komt goed denk ik.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Diaan.... ik zou maar eens achter jullie kasten kijken.
3 kinderen ?quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie geen rare dingen bij de kasten. En ik zie nog steeds 3 kinderen. Komt goed denk ik.
dat is knap... x-ray ogen denk ik....quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie geen rare dingen bij de kasten. En ik zie nog steeds 3 kinderen. Komt goed denk ik.
Moet.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is knap... x-ray ogen denk ik....
(er zijn er twee boven)
Ja, dan moet je! Prima toch... ik wil ook wel een keer, maar niet voor het duo.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet.
Twintig jaar geleden zijn we dan daar getrouwd en ik heb beloofd elke 10 jaar daar naar terug te gaan...
Ik doe wel een ander concertje of show dan.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je! Prima toch... ik wil ook wel een keer, maar niet voor het duo.
Dat lijkt me wel tof!quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe wel een ander concertje of show dan.
If, then, else...
zo is ie wel leukerquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op Diaan, even met die heupen wiegen...
Vreselijk nummer.... ik wil wel met mn heupen wiegen op Madness. Geen probleem.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op Diaan, even met die heupen wiegen...
*noteertquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreselijk nummer.... ik wil wel met mn heupen wiegen op Madness. Geen probleem.
Eén groot pretpark met iets te veel dronkaards en zwervers.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén groot pretpark met iets te veel dronkaards en zwervers.
Als mw. MM Ponypark Slagharen ook leuk vindt, dan doen we dat wel...
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén groot pretpark met iets te veel dronkaards en zwervers.
Als mw. MM Ponypark Slagharen ook leuk vindt, dan doen we dat wel...
O ja, waslijsten vol...quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]er zijn vast genoeg andere plekker die mw. MM leuk vindt
tip: geef een wasrekquote:
dit nummer heet Marliese!quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:12 schreef just me het volgende:
Vlak voordat Merel geboren werd hadden we nog de naam Marlies voor haar
Dan bij deze nogmaals gefeliciteerd, bijna Marlies!quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:12 schreef just me het volgende:
het was net na Sinterklaas, de E hadden we al opgegetenquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
het was net na Sinterklaas, de E hadden we al opgegeten
mijn pop heette Marlies, ze is paar jaar geleden naar de kringloop gegaan, ik wist niet beter dan dat dat ding begin jaren 90 al naar de kringloop was gegaan, maar was kennelijk toch steeds door mijn ouders meeverhuisd.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:12 schreef just me het volgende:
dat is wel heel liefquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn pop heette Marlies, ze is paar jaar geleden naar de kringloop gegaan, ik wist niet beter dan dat dat ding begin jaren 90 al naar de kringloop was gegaan, maar was kennelijk toch steeds door mijn ouders meeverhuisd.
chocolade en alcohol, meer heb jij ook écht niet nodig he?!quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
chocolade en alcohol, meer heb jij ook écht niet nodig he?!
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
En koffie.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
chocolade en alcohol, meer heb jij ook écht niet nodig he?!
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog een misgelopen relatie met ene Marlies gehad?
Een zogenaamde Marliesbreuk?
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog een misgelopen relatie met ene Marlies gehad?
Een zogenaamde Marliesbreuk?
ik weet zeker dat ik begin jaren 90 zei dat ze naar de kringloop mocht, wat moet je met zoiets? Ding was echt net zo groot als een driejarigequote:
En geen Lambada dansen en geen lekkere dingen eten...quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:18 schreef peaceman het volgende:
toch jammer dat Diaan geen teksten meer doet..
en toch is ze best leukquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En geen Lambada dansen en geen lekkere dingen eten...
Dat was een flinke popquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik begin jaren 90 zei dat ze naar de kringloop mocht, wat moet je met zoiets? Ding was echt net zo groot als een driejarige
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En geen Lambada dansen en geen lekkere dingen eten...
Debbie, pseudoniem van Ria Schildmeyer (Haarlem, 20 juli 1954) is een Nederlandse zangeres.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Je hoort Vader Bram op het orgel én z'n trekzak...
En toch nog Sandra & Andres...quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Debbie, pseudoniem van Ria Schildmeyer (Haarlem, 20 juli 1954) is een Nederlandse zangeres.
Debbie debuteert in 1967 als zangeres in de groep Ghizlane. Haar eerste single Flower Power Rock wordt uitgebracht op het platenlabel Carpenter van Gert Timmerman. In 1972 start Debbie een solocarrière en scoort ze enkele hits waaronder "Everybody join hands", "Angelino" en "I Love You More And More".
Platenmaatschappij Ariola had grootste internationale plannen met Debbie. Ze zong bijvoorbeeld composities van Giorgio Moroder en haar album Debbie (1972) werd niet in Nederland, maar in de Londense Olympic Sound Studios opgenomen onder productie van Roger Watson.[1] Verder liet liet EMI haar single I'll be your lady door de Amerikaanse producer Al Capps produceren, toen hij in 1975 voor The Cats in Nederland was.[2]
In 1977 kwam ze in contact met Dries Holten van het duo Sandra & Andres. Hij schreef samen met Marshal Manengkei een aantal nummers voor haar waaronder Angelino. In Duitsland verscheen in 1977 Geh vorbei op single. Ze had in 1978 een klein hitje met Save the last dance for me. In 1981 won Debbie de eerste prijs bij het grote Internationaal songfestival Gouden Orpheus in Bulgarije.
In de periode van 1981-1983 werkte ze samen met Oscar Harris. In 1984 stond Debbie op nummer 33 in de Nationale Hitparade met Souvernirs del Sol. Dat jaar verscheen ook een nieuwe versie van Everybody join hands. De plaat haalde de onderste regionen van de hitlijsten. In augustus 1988 werd haar laatste single Lazy days uitgebracht met Dries Holten als gastmuzikant. Die plaat kwam niet verder dan nummer 46.
Van Debbie verschenen drie LP's: 'Everybody Join Hands' (1972), 'It Takes Two' (1982 met Oscar Harris) en 'Everybody loves somebody' (1983).
@DDM: Zie daar Oscar Harris![]()
Speciaal voor jou. Wilde wel aan je verwachtingen voldoen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
En oscar harris, hij is er altijd bij he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |