SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Nog niet..... dat wordt begin volgend jaar.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zo ziek als een hond![]()
Waren ze de Python al aan het afbreken..?
Dank voor de tip. Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dit werkt heel goed https://dutch.alibaba.com(...)try-60561737764.html
Ik was het niet!quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:26 schreef sacha het volgende:
dus...
Wordt nu afgespeeld : Angelique - Ik wil je pijpen
ziek? Beterschap!quote:
Gezocht: afritsbroekquote:Op zaterdag 9 december 2017 20:26 schreef sacha het volgende:
dus...
Wordt nu afgespeeld : Angelique - Ik wil je pijpen
Inderdaad.... beterschap. Had je gisteren ook buiten geen foto van de sneeuw moeten gaan maken hè?quote:
Begin je nu te stotteren, Mad?quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig nog even tot je naar Lady Gagagaat...
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt peeps![]()
Kga maar proberen te maffen zo.
Fijne avond en bedankt voor de deuntjes
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... beterschap. Had je gisteren ook buiten geen foto van de sneeuw moeten gaan maken hè?
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt peeps![]()
Slaap lekker, goed uitzieken.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt peeps![]()
Weet ik inmiddels.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is de naam van de band Melting!
Dat mag, mooie bank hoor!quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:43 schreef ToT het volgende:
Aangezien een aantal weken geleden een andere dj hier zat te patsen met zijn nieuwe bank, doe ik dat ook ff!
http://www.leenbakker.nl/(...)2-5-zits-beige-bruin
[ afbeelding ]
Aangezien ons budget erg krap is, moet het wel wat in deze prijskasse zijn, en we vinden hem er leuk uitzien en hij zit ERG comfortabel!
Is echt zo'n ligbank, met die lage leuningen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:43 schreef ToT het volgende:
Aangezien een aantal weken geleden een andere dj hier zat te patsen met zijn nieuwe bank, doe ik dat ook ff!
[ afbeelding ]
Aangezien ons budget erg krap is, moet het wel wat in deze prijskasse zijn, en we vinden hem er leuk uitzien en hij zit ERG comfortabel!
Thx!quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Is echt zo'n ligbank, met die lage leuningen.
Niet mijn muziek, en ik vind het een beetje vaag.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben ze live gezien, heerlijke muziek vind ik. Een paar nummers springen er uit. En ja wel een beetje vaag.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet mijn muziek, en ik vind het een beetje vaag.
Dat is er juist zo leuk aanquote:Op zaterdag 9 december 2017 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet mijn muziek, en ik vind het een beetje vaag.
weegt hij ook zo veel als de vorige?quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Thx!quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weegt hij ook zo veel als de vorige?
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weegt hij ook zo veel als de vorige?
quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Fok de kerstmarkt! Fok de kerstmarkt!
sowieso Radiohead livequote:
Hier halen ze het over de grens.quote:
quote:
Ik dacht al..... welke zender heb jij op staan dan?quote:
Ik hoorde die eerste gitaartonen en dacht mis...quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al..... welke zender heb jij op staan dan?
quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gooi alvast Oscar Harris er in
quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gooi alvast Oscar Harris er in
geen idee. heb dit nog nooit gehoord en dat had ik eigenlijk graag zo gehouden.quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag:
Wie is het bekendste lid van deze groep?
Welnee, is best leuk.quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee. heb dit nog nooit gehoord en dat had ik eigenlijk graag zo gehouden.
Geen idee.quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag:
Wie is het bekendste lid van deze groep?
Ah....quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, is best leuk.
Robbie van Leeuwen startte Mistral nadat Shocking Blue was geëindigd...
misschien moet ik het wat vaker horenquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, is best leuk.
Robbie van Leeuwen startte Mistral nadat Shocking Blue was geëindigd...
Mistral en Galaxy Lin zijn best leuke projecten van hem geweest...quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien moet ik het wat vaker horen
nou... hoeft niet perse hoorquote:
Hmm gelukkig hadden meer mensen door dat dit bagger is.quote:
Ik heb al hun singles...quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm gelukkig hadden meer mensen door dat dit bagger is.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al hun singles...![]()
Cry Just A Little Bit - Shakin Stevens
Laat hem maar terug naar Ajax komen.quote:
Optyfen!quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat hem maar terug naar Ajax komen.
Ik vond het jammer dat ie wegging bij Ajax eigenlijk. Maar ja dat idiote Technische hart.. enfin.. dit is niet de plek voor die discussie.quote:
ken ik ook al nietquote:
Ik twijfel aan de Commodores in deze, maar het klinkt als dezelfde uitvoerende als Going To The Bank...quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is Talk About Sex van Salt 'n Pepa hierop gebaseerd?
Ow ja Going to the bank... die herken ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de Commodores in deze, maar het klinkt als dezelfde uitvoerende als Going To The Bank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |