SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Whatever.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:09 schreef livelink het volgende:
Had natuurlijk eigenlijk MiddagMix moeten zijn
Yep, hebben we t.z.t. weer wat te bespreken...quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:11 schreef Tuned22 het volgende:
Fan is een groot woord had ik ook al getypt... maar ik moet de lapo niet hebben![]()
Haar concerten zijn altijd wel supergaaf MM![]()
Maar dan gagagagagagagaan we wéér tegelijkertijd
quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
Lady Gaga is vast vereerd met het concertbezoek van zo'n grootheid.
Dat Tuned22 en Geert Wilders komen, vindt ze vast ook leuk.
Geen idee, maar dit is wel het origineel qua tekst...quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
Hé, ik hoor daar woorden uitgesproken worden die door Storm zijn gesampled in Stormanimal
Had al even gezocht: niet letterlijk gesampled, maar nagedaan.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit is wel het origineel qua tekst...
Ik weet nog dat - lang geleden - Geert Wilders niet in de Tweede Kamer zat. Inmiddels meer dan 19 jaar geleden....quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:19 schreef Tuned22 het volgende:
[ afbeelding ]
jeetje, toen hadden we nog 3G en een koningin
Joepie!quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:19 schreef Tuned22 het volgende:
[ afbeelding ]
jeetje, toen hadden we nog 3G en een koningin
En in die tijd stemde hij nog vorlijk mee met de veeveedee.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet nog dat - lang geleden - Geert Wilders niet in de Tweede Kamer zat. Inmiddels meer dan 19 jaar geleden....
Dank, maar ik pas even...quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:25 schreef Tuned22 het volgende:
Ik vond ook nog een foto van deze sokken![]()
Wil jij die hebben MM..? Ze zitten nog in de verpakking![]()
[ afbeelding ]
En vond hij de islam "een te respecteren religie"quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En in die tijd stemde hij nog vorlijk mee met de veeveedee.
Of juist een heel bewuste...quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen handige opmerking om sokken af te wijzen....
Ongetwijfeld een uniek exemplaar, waar sta/zit je?quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:31 schreef Tuned22 het volgende:
Kheb ook nog ergens een kek tasje MM![]()
[ afbeelding ]
Daar kun je me dan aan herkennen als we gaan meeten
Kzal ff de tickets zoekenquote:Op zaterdag 9 december 2017 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een uniek exemplaar, waar sta/zit je?
The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Far Too Loud Re-fix)
Hok ze!quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:33 schreef livelink het volgende:
Het is hier even droog, dus ik ga als de wiedeweerga het konijnenhok verschonen. Dank je wel MadMaster
Dan zit ik recht boven je, volgens mij...quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:37 schreef Tuned22 het volgende:
Gevonden![]()
Zuid - 1e ring - vak 110 - rij 2
Dan ga ik op z'n minst even zwaaienquote:Op zaterdag 9 december 2017 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zit ik recht boven je, volgens mij...
Vak 212quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:45 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan ga ik op z'n minst even zwaaien
Leukquote:Op zaterdag 9 december 2017 15:44 schreef Elfletterig het volgende:
Als er behoefte aan is, wil ik straks na de show van MadMaster nog wel 2 uurtjes vullen
Tuurlijk, om 16.30 uur hou ik er sowieso mee op...quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:44 schreef Elfletterig het volgende:
Als er behoefte aan is, wil ik straks na de show van MadMaster nog wel 2 uurtjes vullen
quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Donna Summer - Mac Arthur Park (Fries & Shine Remix)
Komt Melting in voorquote:Op zaterdag 9 december 2017 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Donna Summer - Mac Arthur Park (Fries & Shine Remix)
Oké, dan rooster ik mezelf daarna in tot 18:30 uur.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, om 16.30 uur hou ik er sowieso mee op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |