SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik dacht dat ik de enige was die niet goed tegen level 42 kan. Een medestanderquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die niet goed tegen level 42 kan. Een medestander
Lijkt me erg sfeervol.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:31 schreef Tuned22 het volgende:
Met palmbomen voor in Melting z'n huiskamer
Inderdaad.quote:
Wel buiten foto's maken enzo, ja!quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Er is een flink pak sneeuw gevallen bij ToT, die is vast een sneeuwpop aan het maken
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:31 schreef Tuned22 het volgende:
Met palmbomen voor in Melting z'n huiskamer
Ze heeft het nog best lang volgehoudenquote:
op het moment van schrijven sliep je welquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
op het moment van schrijven sliep je wel
Ze is een beetje wispelturigquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
op het moment van schrijven sliep je wel
tsss lijkt wel een vrouwquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
mijn ogen vallen af en toe dicht om na dat eventjes weer te ontwaken.
Die gezegde heb ik mijn vriendin ook verteld nadat we gisteravond voor het eerst (dus ook voor mij voor het eerst) naar "Bonje met de buren" gekeken hadden!quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:39 schreef Tuned22 het volgende:
Valt deze muziek in de categorie 'hoe ouwer, hoe gekker'
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:39 schreef Tuned22 het volgende:
Valt deze muziek in de categorie 'hoe ouwer, hoe gekker'
Je moet toch wel volslagen idioot zijn als je aan zo'n programma mee gaat doenquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die gezegde heb ik mijn vriendin ook verteld nadat we gisteravond voor het eerst (dus ook voor mij voor het eerst) naar "Bonje met de buren" gekeken hadden!![]()
5 weken in de top 40quote:
nooit gehoordquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
5 weken in de top 40
29 hoogste positie
1970
Tja probeer eerst alle andere dingen uit; politie, buurtbemiddeling enz.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:42 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je moet toch wel volslagen idioot zijn als je aan zo'n programma mee gaat doen
Bij buurman Frikandelquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja probeer eerst alle andere dingen uit; politie, buurtbemiddeling enz.
Zelf verhuis ik sowieso liever dan aan dit soort dingen meedoen.
Vandaar dat ik op mijn vorige adres zo kort gewoond heb ook.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Gaan we meemaken dat Melting de eerste dag van zijn nieuwe levensjaar begint met draaien na middernacht?
Nee dat was waar ik daarvoor weer woonde, en die buurman frikandel ("anticiperen en improviseren") was alleen maar bloedirritant, maar had verder absoluut geen kwaad in de zin. Hij kon je goed voor z'n karretje spannen en was buiten dat echt niet 1 van de slimsten, maar ik zou niet vanwege hem verhuisd zijn. (Ik verhuisde toen omdat ik mijn huis moest verkopen.)quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Helemaal geen. Er is zelfs niet voor me gezongen.
Dat zou just me doen, maar die is inmiddels ook al slapen.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:
Stiekem vind ik het helemaal niet erg.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Stiekem vind ik het helemaal niet erg.
Feestje is zondag pas.
Ohjaquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat was waar ik daarvoor weer woonde, en die buurman frikandel ("anticiperen en improviseren") was alleen maar bloedirritant, maar had verder absoluut geen kwaad in de zin. Hij kon je goed voor z'n karretje spannen en was buiten dat echt niet 1 van de slimsten, maar ik zou niet vanwege hem verhuisd zijn. (Ik verhuisde toen omdat ik mijn huis moest verkopen.)
Er is er een jarig hoera hoera!quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:55 schreef Melting het volgende:
Hierna de laatste..... nog even allemaal met de beentjes van de vloer.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:55 schreef Melting het volgende:
Hierna de laatste..... nog even allemaal met de beentjes van de vloer.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Oeps net het geluid voluit omdat ik verkeerd scrolde.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren.
Slaap lekker voor zo meteen. Ik in ieder geval wel.
Tot morgen(avond).
Gup.quote:
ahja die was weer levendquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Gup.![]()
Je kan weer volop aanvragen.
Je krijgt nog een reactie op je mail hoor. Dit weekendquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Gup.![]()
Je kan weer volop aanvragen.
Gup heeft maanden stilgelegen, die is hyperactief nuquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben met stomheid geslagen dat Gup weer gevuld is![]()
Leuk
Kun je beter eerst op je bed gaan zittenquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga massaal omvallen, geloof ik.
Melting heeft ons een verjaardagscadeautje gegeven in plaats van wij aan hem.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben met stomheid geslagen dat Gup weer gevuld is![]()
Leuk
Oh heeft Melting die vis gereanimeerdquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting heeft ons een verjaardagscadeautje gegeven in plaats van wij aan hem.
ja, die was wel van mijquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:30 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, die was van mij![]()
Diana Ross kwam daarna
ik begon een uurtje terug op Fok, op 3 plekken tegelijk. Het ging megasnel overalquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koen!![]()
![]()
Wat is het rustig hier , of lijkt dat zo?
Ligt niet aan jou denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begon een uurtje terug op Fok, op 3 plekken tegelijk. Het ging megasnel overal
Na 15 minuten viel het stil
Echt, ik trek het aan
ja, inderdaadquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou denk ik![]()
Het is gewoon rustiger geworden op veel plekken hier
Het is de laatste jaren opvallend hoe rustig het hier is geworden, jammer welquote:
denk dat er onvoldoende nieuwe aanwas is geweest qua gebruikers. Het trekt jonge gasten onvoldoendequote:Op zaterdag 9 december 2017 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is de laatste jaren opvallend hoe rustig het hier is geworden, jammer wel
Ja dat is ook weer zo , Een aantal jaren geleden was hier genoeg te doen, dat mis ik welquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat er onvoldoende nieuwe aanwas is geweest qua gebruikers. Het trekt jonge gasten onvoldoende
Hoop van rond de 20 die 10 jaar terug erg actief waren hebben intussen relatie-kinderen dus zie je nog zelden hier
af en toe is er nog een ouderwets drukke avond in 1 of andere SC. Ik zwerf meestal wat rond op een paar plekken om dat op te zoeken. Ik ben triestquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo , Een aantal jaren geleden was hier genoeg te doen, dat mis ik wel
Jij bent heul niet triestquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe is er nog een ouderwets drukke avond in 1 of andere SC. Ik zwerf meestal wat rond op een paar plekken om dat op te zoeken. Ik ben triest
ToTquote:Op zaterdag 9 december 2017 01:03 schreef ToT het volgende:
Ik dacht ff een roll, toen ik hem in de wachtrij zag staan!
Zeker, zeker!quote:
tofquote:Op zaterdag 9 december 2017 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, zeker!
Chickie heeft vandaag voor het eerst sneeuw aangeraakt (nou ja, op vakantie in de Filipijnen had ze wel even wat oud nepsneeuw aangeraakt bij de pinguïns in een dierentuin), morgen gaan de wasmachine en de droger naar beneden, en maandag krijg ik de sleutels van het nieuwe huis!
Zo snel alquote:Op zaterdag 9 december 2017 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, zeker!
Chickie heeft vandaag voor het eerst sneeuw aangeraakt (nou ja, op vakantie in de Filipijnen had ze wel even wat oud nepsneeuw aangeraakt bij de pinguïns in een dierentuin), morgen gaan de wasmachine en de droger naar beneden, en maandag krijg ik de sleutels van het nieuwe huis!
We gaan zo ook wat ruiters tegenhouden!quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:08 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Deze hoort echt bij de kerst vind ik
Echt wel!quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zo snel al![]()
Mooie start van het nieuwe jaar
Ik wil eventueel wel aan een collega vragen of hij je kan helpen met de wasmachine en droger hoor. Als je echt niemand hebt dan roep je maar. Denk wel dat dat te regelen valt.quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ja het gaat wel wat lastig worden aangezien de nieuwe woonkamer iets van 40% qua oppervlak van de huidige woonkamer is en ook de keuken volgens mij wat kleiner is (althans minder bruikbare ruimte vanwege de indeling), en ik heb niemand die kan helpen de wasmachine en droger naar boven te tillen, maar buiten dat moet alles echt wel goed komen!
quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:14 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik wil eventueel wel aan een collega vragen of hij je kan helpen met de wasmachine en droger hoor. Als je echt niemand hebt dan roep je maar. Denk wel dat dat te regelen valt.
Ik heb alleen maar sterke collega'squote:Op zaterdag 9 december 2017 01:16 schreef ToT het volgende:
[..]Dat zou awesome zijn!
Een vriend wilde helpen, maar die heeft onlangs een rib gebroken.
Is die collega echt goed sterk? Mij is het niet gelukt samen met een wat jongere (maar toch wel redelijk sterke) buurjongen hier naar boven te slepen.
Gaaf!quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:18 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar sterke collega's![]()
Nee, maar 1 heeft er bijv. ook bij een verhuisbedrijf gewerkt en deed daar altijd al de zwaarste dingen zoals piano's. Tis wel een hele drukke maand bij ons nu, januari ook... maar ik wil altijd proberen om wat te regelen.
er zijn ook nog 6 luisteraarsquote:Op zaterdag 9 december 2017 01:29 schreef ToT het volgende:
Zijn er zo veel mensen aan het aanvragen, of zit er iemand met een proxy te kutten?
quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:48 schreef ToT het volgende:
[..]
De vonken zullen er wel van af vliegen, zullen we maar denken!
ik ben nog verd8 wakker ookquote:Op zaterdag 9 december 2017 02:16 schreef ToT het volgende:
Schijtzooi, nog lang niet moe, maar ik moet zo toch maar proberen te gaan slapen.
truste kerelquote:Op zaterdag 9 december 2017 02:19 schreef ToT het volgende:
Mja ik brei er toch maar een eind aan.Hee have fun hier verder he!
Goedemorgen. Ik moet zo ook maar eens naar de bakker.quote:Op zaterdag 9 december 2017 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Broodnodig brood nodig...
Goedemorgen!
Blijft toch een dag met herinneringen, toen dit, toen datquote:
Delft 0 sneeuwquote:Op zaterdag 9 december 2017 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Hoe zijn de sneeuwhoogten in Nederland?
Gisteren in de stad lag aardig wat, bij ons helemaal niets bij thuiskomst...
Ja dat blijft inderdaad altijd.quote:Op zaterdag 9 december 2017 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
Blijft toch een dag met herinneringen, toen dit, toen dat
gaat het goed met de patient ?
Hier is het wittig, maar dat is ook alles. Niet cm’s dik.quote:Op zaterdag 9 december 2017 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Geen sneeuw in het zuiden, nog.quote:Op zaterdag 9 december 2017 09:54 schreef MadMaster het volgende:
hij moet toch 'n week rustig aan doen, hopen dat hij snel helemaal opgeknapt is!quote:Op zaterdag 9 december 2017 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Redelijk. Wel goed geslapen.. wond nog wel wat pijnlijk en hij heeft last van zijn nek/keel.
ja klopt. En 2 weken niet sporten. Hij wil wel heel graag naar het kerstgala as vrijdag.... maar eens zien of dat lukt.quote:Op zaterdag 9 december 2017 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
hij moet toch 'n week rustig aan doen, hopen dat hij snel helemaal opgeknapt is!
Tube in gehad voor de verdoving?quote:Op zaterdag 9 december 2017 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat blijft inderdaad altijd.
Redelijk. Wel goed geslapen.. wond nog wel wat pijnlijk en hij heeft last van zijn nek/keel.
In zijn mond? Nee alleen infuus in zijn arm.quote:Op zaterdag 9 december 2017 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tube in gehad voor de verdoving?
het hagelt hier nu.quote:Op zaterdag 9 december 2017 10:01 schreef MadMaster het volgende:
Conclusie:
Sneeuw is er in Nederland nog niet klaar voor...
Ow, dacht dat de nek-/keelpijn door een tube kwam.quote:Op zaterdag 9 december 2017 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In zijn mond? Nee alleen infuus in zijn arm.
nek door verkeerd liggen denk. Keel geen idee...quote:Op zaterdag 9 december 2017 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dacht dat de nek-/keelpijn door een tube kwam.
Hoe komt 'ie er dan aan?
raketjes eten is goed voor de keel, en vooral heel rustig aan doen, het is toch best nog een operatie, en de wond moet echt helen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat blijft inderdaad altijd.
Sowieso ijs eten.quote:Op zaterdag 9 december 2017 10:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
raketjes eten is goed voor de keel, en vooral heel rustig aan doen, het is toch best nog een operatie, en de wond moet echt helen.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 12:04 schreef MadMaster het volgende:
Progressieve GUP:
Wordt nu afgespeeld : Cj Bolland - The Prophet
Hoewel ik er maar af en toe naar luister, ben ik er wel blij mee.quote:Op zaterdag 9 december 2017 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]Het is nu wel Gupmania nu hij het weer doet!
Echt wel!quote:Op zaterdag 9 december 2017 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel ik er maar af en toe naar luister, ben ik er wel blij mee.
Elke keer hetzelfde voor en na een radioshow was dramatisch...
Op een zaterdag in december kun je daar dan ook drukte verwachten.quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is ook helemaaaaaaaaal niet druk in het tuincentrum
quote:Programma van vandaag
13:30 - ??:?? MadMaster - Non Stop Live...
21:00 - 23:00 Dj Melting in de avond
quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat Queen verzoekje van jou?
Het komt van boven en is koud en wit...quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zit er iemand met een luchtbuks achter je aan
Dat zegt niksquote:Op zaterdag 9 december 2017 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het komt van boven en is koud en wit...
Boven mij is er niks...quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat zegt niksmisschien hebben ze boven ook wel supersoakers
Ik woon daar niet...quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Oohik dacht dat er boven de Arena altijd engelen zongen
Daar gaat mijn levendige fantasiequote:
Sorry, maar ik heb als Ajacied een pesthekel aan de Arena.quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Daar gaat mijn levendige fantasie![]()
Engelen die met een supersoaker op MM schieten, terwijl het water verandert in hagel enz enz blablaofwel, de verveling is hier weer eens toegeslagen.
Stond al aanquote:Op zaterdag 9 december 2017 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb als Ajacied een pesthekel aan de Arena.
Radio dan maar aan en luister gezellig mee...
Hi!quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is terug van boodschappen doen en heeft afgestemd op Radio 49
Het klinkt me bekend in de oren, maar ik kan het even niet plaatsenquote:Op zaterdag 9 december 2017 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi!
Dit is niet Air overigens, hoewel het wel zou hebben gekund...
Deadmau5 + Kaskade - I Rememberquote:Op zaterdag 9 december 2017 14:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klinkt me bekend in de oren, maar ik kan het even niet plaatsen
Doet wel een belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deadmau5 + Kaskade - I Remember
Ken je vast wel...
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 9 december 2017 14:12 schreef MadMaster het volgende:
Even wat zomerse klanken op deze druilerige winterdag.
Nalin & Kane - Beachball (DJ Serg 2010 Remix)
Welkom!quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:14 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik tune op een goed moment in
Helaas te jong overleden, Peter Rauhoferquote:Op zaterdag 9 december 2017 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Dario G - Sunchyme (Club 69 Tribal Chant Extended Mix)
Ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer eens in een ander jasje...
quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Faithless - Salva Mea (Sister Bliss Remix)
Denk het ook wel. Toch zijn er ook veel andere goede remixes van dit nummerquote:Op zaterdag 9 december 2017 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat zij wel weet hoe het moet klinken...
Zeker.quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Toch zijn er ook veel andere goede remixes van dit nummer
eat, eat, eat, repeat?quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:41 schreef livelink het volgende:
Hoewel ik het wat rustig aan doe op het gebied van rave en sleep en ik het misschien wat rustiger aan zou moeten doen op het eat-gedeelte.
Dat gelukkig nog net niet. Maar al die smeltende verjaardagstaarten van collega's tikken aardig aan.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb mijn Halloween samples nog geladen, ziek ik net...
De echte "illegale" bootleg, zo te horenquote:Op zaterdag 9 december 2017 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Black Legend - You See The Trouble With Me (Extended Mix)
Die uiteindelijk ook legaal werd...quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De echte "illegale" bootleg, zo te horen
Volgens mij niet nadat de zang van Barry White was vervangen door die van een soundalike.quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die uiteindelijk ook legaal werd...
Ooooh niet weer hequote:Op zaterdag 9 december 2017 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar haar concert...
Fan is een groot woord, maar ik wil haar show wel eens live zien.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wist niet hier zo veel Gaga-fans zitten
Fan van haar persoonlijkheid, ja. Niet zozeer van al haar nummers.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wist niet hier zo veel Gaga-fans zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |