SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik dacht dat ik de enige was die niet goed tegen level 42 kan. Een medestanderquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die niet goed tegen level 42 kan. Een medestander
Lijkt me erg sfeervol.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:31 schreef Tuned22 het volgende:
Met palmbomen voor in Melting z'n huiskamer
Inderdaad.quote:
Wel buiten foto's maken enzo, ja!quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Er is een flink pak sneeuw gevallen bij ToT, die is vast een sneeuwpop aan het maken
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:31 schreef Tuned22 het volgende:
Met palmbomen voor in Melting z'n huiskamer
Ze heeft het nog best lang volgehoudenquote:
op het moment van schrijven sliep je welquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
op het moment van schrijven sliep je wel
Ze is een beetje wispelturigquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
op het moment van schrijven sliep je wel
tsss lijkt wel een vrouwquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
mijn ogen vallen af en toe dicht om na dat eventjes weer te ontwaken.
Die gezegde heb ik mijn vriendin ook verteld nadat we gisteravond voor het eerst (dus ook voor mij voor het eerst) naar "Bonje met de buren" gekeken hadden!quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:39 schreef Tuned22 het volgende:
Valt deze muziek in de categorie 'hoe ouwer, hoe gekker'
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:39 schreef Tuned22 het volgende:
Valt deze muziek in de categorie 'hoe ouwer, hoe gekker'
Je moet toch wel volslagen idioot zijn als je aan zo'n programma mee gaat doenquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die gezegde heb ik mijn vriendin ook verteld nadat we gisteravond voor het eerst (dus ook voor mij voor het eerst) naar "Bonje met de buren" gekeken hadden!![]()
5 weken in de top 40quote:
nooit gehoordquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
5 weken in de top 40
29 hoogste positie
1970
Tja probeer eerst alle andere dingen uit; politie, buurtbemiddeling enz.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:42 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je moet toch wel volslagen idioot zijn als je aan zo'n programma mee gaat doen
Bij buurman Frikandelquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja probeer eerst alle andere dingen uit; politie, buurtbemiddeling enz.
Zelf verhuis ik sowieso liever dan aan dit soort dingen meedoen.
Vandaar dat ik op mijn vorige adres zo kort gewoond heb ook.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Gaan we meemaken dat Melting de eerste dag van zijn nieuwe levensjaar begint met draaien na middernacht?
Nee dat was waar ik daarvoor weer woonde, en die buurman frikandel ("anticiperen en improviseren") was alleen maar bloedirritant, maar had verder absoluut geen kwaad in de zin. Hij kon je goed voor z'n karretje spannen en was buiten dat echt niet 1 van de slimsten, maar ik zou niet vanwege hem verhuisd zijn. (Ik verhuisde toen omdat ik mijn huis moest verkopen.)quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Helemaal geen. Er is zelfs niet voor me gezongen.
Dat zou just me doen, maar die is inmiddels ook al slapen.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:
Stiekem vind ik het helemaal niet erg.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Stiekem vind ik het helemaal niet erg.
Feestje is zondag pas.
Ohjaquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat was waar ik daarvoor weer woonde, en die buurman frikandel ("anticiperen en improviseren") was alleen maar bloedirritant, maar had verder absoluut geen kwaad in de zin. Hij kon je goed voor z'n karretje spannen en was buiten dat echt niet 1 van de slimsten, maar ik zou niet vanwege hem verhuisd zijn. (Ik verhuisde toen omdat ik mijn huis moest verkopen.)
Er is er een jarig hoera hoera!quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:55 schreef Melting het volgende:
Hierna de laatste..... nog even allemaal met de beentjes van de vloer.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:55 schreef Melting het volgende:
Hierna de laatste..... nog even allemaal met de beentjes van de vloer.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Oeps net het geluid voluit omdat ik verkeerd scrolde.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren.
Slaap lekker voor zo meteen. Ik in ieder geval wel.
Tot morgen(avond).
Gup.quote:
ahja die was weer levendquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Gup.![]()
Je kan weer volop aanvragen.
Je krijgt nog een reactie op je mail hoor. Dit weekendquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Gup.![]()
Je kan weer volop aanvragen.
Gup heeft maanden stilgelegen, die is hyperactief nuquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben met stomheid geslagen dat Gup weer gevuld is![]()
Leuk
Kun je beter eerst op je bed gaan zittenquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga massaal omvallen, geloof ik.
Melting heeft ons een verjaardagscadeautje gegeven in plaats van wij aan hem.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben met stomheid geslagen dat Gup weer gevuld is![]()
Leuk
Oh heeft Melting die vis gereanimeerdquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting heeft ons een verjaardagscadeautje gegeven in plaats van wij aan hem.
ja, die was wel van mijquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:30 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, die was van mij![]()
Diana Ross kwam daarna
ik begon een uurtje terug op Fok, op 3 plekken tegelijk. Het ging megasnel overalquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koen!![]()
![]()
Wat is het rustig hier , of lijkt dat zo?
Ligt niet aan jou denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begon een uurtje terug op Fok, op 3 plekken tegelijk. Het ging megasnel overal
Na 15 minuten viel het stil
Echt, ik trek het aan
ja, inderdaadquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou denk ik![]()
Het is gewoon rustiger geworden op veel plekken hier
Het is de laatste jaren opvallend hoe rustig het hier is geworden, jammer welquote:
denk dat er onvoldoende nieuwe aanwas is geweest qua gebruikers. Het trekt jonge gasten onvoldoendequote:Op zaterdag 9 december 2017 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is de laatste jaren opvallend hoe rustig het hier is geworden, jammer wel
Ja dat is ook weer zo , Een aantal jaren geleden was hier genoeg te doen, dat mis ik welquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat er onvoldoende nieuwe aanwas is geweest qua gebruikers. Het trekt jonge gasten onvoldoende
Hoop van rond de 20 die 10 jaar terug erg actief waren hebben intussen relatie-kinderen dus zie je nog zelden hier
af en toe is er nog een ouderwets drukke avond in 1 of andere SC. Ik zwerf meestal wat rond op een paar plekken om dat op te zoeken. Ik ben triestquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo , Een aantal jaren geleden was hier genoeg te doen, dat mis ik wel
Jij bent heul niet triestquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe is er nog een ouderwets drukke avond in 1 of andere SC. Ik zwerf meestal wat rond op een paar plekken om dat op te zoeken. Ik ben triest
ToTquote:Op zaterdag 9 december 2017 01:03 schreef ToT het volgende:
Ik dacht ff een roll, toen ik hem in de wachtrij zag staan!
Zeker, zeker!quote:
tofquote:Op zaterdag 9 december 2017 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, zeker!
Chickie heeft vandaag voor het eerst sneeuw aangeraakt (nou ja, op vakantie in de Filipijnen had ze wel even wat oud nepsneeuw aangeraakt bij de pinguïns in een dierentuin), morgen gaan de wasmachine en de droger naar beneden, en maandag krijg ik de sleutels van het nieuwe huis!
Zo snel alquote:Op zaterdag 9 december 2017 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, zeker!
Chickie heeft vandaag voor het eerst sneeuw aangeraakt (nou ja, op vakantie in de Filipijnen had ze wel even wat oud nepsneeuw aangeraakt bij de pinguïns in een dierentuin), morgen gaan de wasmachine en de droger naar beneden, en maandag krijg ik de sleutels van het nieuwe huis!
We gaan zo ook wat ruiters tegenhouden!quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:08 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Deze hoort echt bij de kerst vind ik
Echt wel!quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zo snel al![]()
Mooie start van het nieuwe jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |