Gordon ook denk ikquote:Op donderdag 14 december 2017 22:26 schreef Protoplanet het volgende:
![]()
We zijn keihard genaaid de afgelopen weken
Ze proberen mij gewoon te besodeflikkeren!quote:Op donderdag 14 december 2017 22:26 schreef richolio het volgende:
[..]
We zijn allemaal in de zeik genomen
Nee, dit wist ik niet van te voren. Ik was niet present in Zuid Afrika, maar ik wil er nog wel eens heenquote:Op donderdag 14 december 2017 22:23 schreef MissRelin het volgende:
Nou jah, het kan nog steeds helemaal niet doorgaan natuurlijk heh...
Ben al aan het plannen!quote:Op donderdag 14 december 2017 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Herstel: De kruistocht gaat TOCH door!
Wacht rustig op nadere informatie van Maraca.
Eerst iemand overrijden en nu dit!quote:Op donderdag 14 december 2017 22:27 schreef Rianne84 het volgende:
Geer heeft gewoon gelogen op de radio![]()
![]()
Denk eigenlijk dat ze elkaar nooit meer zienquote:Op donderdag 14 december 2017 22:27 schreef Andromache het volgende:
En ze hebben wel de horecaklik, zou leuk zijn als er een vriendschap in blijft.
Iedereen tochquote:Op donderdag 14 december 2017 22:27 schreef Rianne84 het volgende:
Geer heeft gewoon gelogen op de radio![]()
![]()
Nou wat wil je nou? Nepperij als hij wel trouwt en een flitsscheiding doet of nu de moed heeft buiten het format te stappen?quote:Op donderdag 14 december 2017 22:28 schreef praadje het volgende:
Alles voor het geld. Nooit meer ga ik die Gordon nog iets gunnen of leuk vinden. Dit was gewoon een format van niets.
Gratis vakantiequote:Op donderdag 14 december 2017 22:30 schreef Wereldgozer het volgende:
al die vrienden lekker over laten vliegen voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |