SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
quote:
Opeens weet je het..quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Al is de zwartrijder nog zo snel, de superconducteur achterhaalt hem wel!
Beukt snode oude dametjes met hun eigen rollator in elkaar: "U BENT VERGETEN IN TE CHECKEN!!!"quote:Op donderdag 7 december 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Al is de zwartrijder nog zo snel, de superconducteur achterhaalt hem wel!
quote:
quote:Superman 85: Superconductor
After saving the world from death and destruction, gnarly nemeses, Clark Kent had to take a timeout. Yes, even wellfare.
Then, one day he was called by the employment agency. And he found a new calling.
Clark Kent stars in his new role. Clark Kent is ..............
SUPERCONDUCTOR!
Saving Gotham's lovely commuters from troubling youth, buskers and checking traintickets. Superconductor does it all!
Ik las Trumpquote:
Duurt nog even, maar thanks!quote:Op donderdag 7 december 2017 21:53 schreef just me het volgende:
Proost, op alle mensen die binnenkort jarig zijn
Die hebben idd best mooie bikes!quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Duurt nog even, maar thanks!
quote:Op donderdag 7 december 2017 21:53 schreef just me het volgende:
Proost! Dat is altijd een goede reden.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:53 schreef just me het volgende:
* knokkels voelt zich nu verplicht om mee te toosten.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:53 schreef just me het volgende:
Dank je.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
Het is aangenaam luisteren, Melting.
Volgend jaar pasquote:Op donderdag 7 december 2017 21:53 schreef just me het volgende:
Moet je altijd een reden hebben dan voor een drankje?quote:Op donderdag 7 december 2017 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Proost! Dat is altijd een goede reden.
Gelukkig is het al weer snel volgend jaarquote:
Omdat je het lekker vind, vind ik ook een goede reden.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet je altijd een reden hebben dan voor een drankje?
* OscarMopperkont gaat redenen noteren
Ik toost even mee met thee.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:53 schreef just me het volgende:
Welkom Diaan.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
Zo ingetuned. Allemaal erg bedankt voor de reacties.
Kerstquote:Op donderdag 7 december 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
Wat zijn jullie allemaal al kersterig
Ik heb alles gemist.. alles goed gegaan?quote:Op donderdag 7 december 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
Zo ingetuned. Allemaal erg bedankt voor de reacties.
Ik weet niet hoelang ik het nog volhou, maar doe mijn best om je show af te luisteren.quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang ik het nog volhou, maar doe mijn best om je show af te luisteren.
Ja, alles is goed gegaan. Hij is nu lekker gaan slapen. Morgenvroeg nog wat controles en dan naar huis hoop ik.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist.. alles goed gegaan?
Super!quote:Op donderdag 7 december 2017 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, alles is goed gegaan. Hij is nu lekker gaan slapen. Morgenvroeg nog wat controles en dan naar huis hoop ik.
Ik zit/lig nu heel rustig op de bank...quote:Op donderdag 7 december 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.![]()
Denk aan jezelf. Je hebt ook je rust nodig.
Goed zo.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zit/lig nu heel rustig op de bank...
Wil je ook een kerstster?quote:Op donderdag 7 december 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
Ja, eerst de luizen en parasieten er af schudden....quote:Op donderdag 7 december 2017 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik zie ook al heel veel kerstbomen staan. Ik heb hem wel gekocht maar hij staat nog niet in huis. Zaterdag of zondag pas.
En de vorst er over.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, eerst de luizen en parasieten er af schudden....
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de vorst er over.
Zo nodig ook nog de vorstin...
Nee, ik wacht nog een weekje of wat.quote:
#katrinaquote:
Week 53 is vroeg genoeg, ik begrijp het...quote:Op donderdag 7 december 2017 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog een weekje of wat.
Dat zag er op tv al verre van feestelijk uit iddquote:Op donderdag 7 december 2017 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De ellende daarvan heb ik van heel dichtbij gezien, dat was gewoon eng...
Inderdaad, ik was daar echt heel erg van onder de indruk. Je hoort nu eigenlijk niks meer over Houston. Ik had het idee dat de nasleep van Katrina veel langer in het nieuws was.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zag er op tv al verre van feestelijk uit idd
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de vorst er over.
Zo nodig ook nog de vorstin...
Alles wordt gewoon, zeker als het relatief vlak achter elkaar gebeurd.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was daar echt heel erg van onder de indruk. Je hoort nu eigenlijk niks meer over Houston. Ik had het idee dat de nasleep van Katrina veel langer in het nieuws was.
Je zou bijna denken dat je rampen aantrekt.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles wordt gewoon, zeker als het relatief vlak achter elkaar gebeurd.
Maar we waren vlak na Katrina in New Orleans, in Florida tijdens Sandy en vlak na de tsunami in Japan.
Wat natuur dan kan doen is niet te beschrijven...
Ik zoek nog een zangeres voor tijdens het whisky-/kerstmenu...quote:Op donderdag 7 december 2017 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Eén van mijn ex-collega's lijkt best veel op Ann Wilson en kan ook best goed zingen.
Of hij reist gewoon heel erg veel.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je rampen aantrekt.
Ze trekken ons aan.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee ze gaan steeds kort na de ramp. Dus echte ramptoeristen.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Knok een flinke schop tussen de benen geven en hijzij voldoet prima als elfjequote:Op donderdag 7 december 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek nog een zangeres voor tijdens het whisky-/kerstmenu...
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze trekken ons aan.
Over de tornado in Ohio en de aardbeving in San Francisco heb ik het nog niet gehad...
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Knok een flinke schop tussen de benen geven en hijzij voldoet prima als elfje
Vooraf preventief inenten met old skool Badedas...quote:Op donderdag 7 december 2017 22:18 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Hopen dat ze niet allergisch zijn voor dennennaalden
Ze is verre van professioneelquote:Op donderdag 7 december 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik zoek nog een zangeres voor tijdens het whisky-/kerstmenu...
Des te beter, wij namelijk ook niet...quote:Op donderdag 7 december 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze is verre van professioneel
zo in mijn sas met badedas.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooraf preventief inenten met old skool Badedas...
[ afbeelding ]
badedasquote:Op donderdag 7 december 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan één elf heb ik meer dan genoeg...quote:Op donderdag 7 december 2017 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Knok een flinke schop tussen de benen geven en hijzij voldoet prima als elfje
Bij mijn oma stonden vroeger zulke kastanjebomen. Echt eng als het waaidequote:Op donderdag 7 december 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu nog van die flessen badschuim.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij mijn oma stonden vroeger zulke kastanjebomen. Echt eng als het waaide
Zo in zn sas met Badedas.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nu nog van die flessen badschuim.
Over eng gesproken...
De kastanjeboom (geplant in 1969) bij mijn ouderlijk huis kwam van een stekje van een kastanjeboom bij het ouderlijk huis van mijn moeder. Groot en gezond. En prachtig om naar te kijkenquote:Op donderdag 7 december 2017 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
Bij mijn oma stonden vroeger zulke kastanjebomen. Echt eng als het waaide
Mijn buren hebben een heule heule hoge kastanjeboom staan met daaronder een afdakje, en als het dan waait....quote:Op donderdag 7 december 2017 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Maar echt die kastanje bollen leken wel zeemijnen maar konden dan op je dak vallen. "EEK!"
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het toen al eng om onder die bomen door te lopen. Het slopen van die bollen was wel leuk:@quote:Op donderdag 7 december 2017 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn buren hebben een heule heule hoge kastanjeboom staan met daaronder een afdakje, en als het dan waait....
Leugens... Coldplay heeft geen goede nummersquote:Op donderdag 7 december 2017 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
Eindelijk een goed nummer van Coldplay, haha
Volgens de stream opeens wel nuquote:Op donderdag 7 december 2017 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leugens... Coldplay heeft geen goede nummers
Geen idee waar je dat vandaan haalde.quote:
Best een lekker nummer toch?quote:Op donderdag 7 december 2017 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik snap wel dat ik deze nog nooit eerder heb gehoord.
Zijn eigen voorkeurslijstje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat vandaan haalde.
Zelfs Gup heeft geen Coldplay gedraaid.
Mwoag..quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:38 schreef livelink het volgende:
Ik kende dit nummer van Golden Earring helemaal niet, maar bij de eerste keer meteen al verkocht
Kijk, daar doe je het voor...quote:Op donderdag 7 december 2017 22:38 schreef livelink het volgende:
Ik kende dit nummer van Golden Earring helemaal niet, maar bij de eerste keer meteen al verkocht
Zie hier Coldplay - Unknown via de tags.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat vandaan haalde.
Zelfs Gup heeft geen Coldplay gedraaid.
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zie hier Coldplay - Unknown via de tags.
Volgens mij wordt er nu een paard geslachtquote:
Fijne avond nog.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Melting, bedankt voor de muziek. Wij gaan nog even tv kijken....
Jullie zijn allemaal unknowns voor mij. Ik heb nog nooit iemand van jullie ontmoet. Misschien zijn jullie wel helemaal niet echt. Misschien droom ik dit allemaal.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Melting, bedankt voor de muziek. Wij gaan nog even tv kijken....
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er nu een paard geslacht
quote:
quote:
Meltings Mysterieuze Unknown showquote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Altijd uitkijken tegen wie je het zegt inderdaad.
Je hebt een rendier geslacht?quote:
Mijn messen zijn scherpquote:Op donderdag 7 december 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hebt een rendier geslacht?
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een reetje...quote:Op donderdag 7 december 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Me reet!quote:
In een spijkerbroek!quote:
MIJN!quote:
Doe is nie!quote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat zijn bed ook weer eens begroeten
Thanks Melt :s
quote:Op donderdag 7 december 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mazzel!quote:Op donderdag 7 december 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Da's nie me reet. Da's ze reet!quote:
Reets...quote:Op donderdag 7 december 2017 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's nie me reet. Da's ze reet!
Dit gaat toch juist over voormalig USSR?quote:Op donderdag 7 december 2017 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
In ben nog nooit in de USSR geweest. Wel in voormalig USSR, maar dat telt niet voor dit liedje.
Is dat zo?quote:Op donderdag 7 december 2017 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit gaat toch juist over voormalig USSR?
Huiskamervraag:quote:Op donderdag 7 december 2017 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit gaat toch juist over voormalig USSR?
Goed punt.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag:
Wanneer namen The Beatles dit nummer op en wanneer viel het doek voor de USSR?
Pfff.... zou moeten gokken.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag:
Het doek voor de USSR viel in 1991 en de Beatles namen het daarvoor op. Dus als zij zingen over de USSR zingen zij over het voormalig USSR zoals het er nu niet meer is.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag:
Ah.... zat er niet ver af met mijn 1990.quote:
scherpquote:Op donderdag 7 december 2017 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het doek voor de USSR viel in 1991 en de Beatles namen het daarvoor op. Dus als zij zingen over de USSR zingen zij over het voormalig USSR zoals het er niet meer is.
Ja, zo ken ik er nog wel een paar...quote:Op donderdag 7 december 2017 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het doek voor de USSR viel in 1991 en de Beatles namen het daarvoor op. Dus als zij zingen over de USSR zingen zij over het voormalig USSR zoals het er niet meer is.
Vrouwenlogica..quote:Op donderdag 7 december 2017 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het doek voor de USSR viel in 1991 en de Beatles namen het daarvoor op. Dus als zij zingen over de USSR zingen zij over het voormalig USSR zoals het er nu niet meer is.
Humz.. wie is er jarig?quote:Op donderdag 7 december 2017 22:59 schreef just me het volgende:
dank je wel Melting
![]()
en morgen weer een jaartje ouder op
Ja, maar zo zie ik het echt. Dat zal mijn afwijkende logica dan wel weer zijn.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel een paar...
quote:Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie. De post-Sovjetstaten, samen aangeduid als de voormalige Sovjet-Unie, zijn de 15 onafhankelijke staten die voortgekomen zijn uit de Sovjet-Unie na de opheffing in december 1991. Een kaart van de Post-Sovjetstaten. Betekenis van de getallen: 1. Armenië 2 ...
Ik hoorde het ook, en meteen maar geskipped even. Dat wilde ik jullie niet aan doen.quote:
Ik gok op een DJ die vanavond gedraaid heeft.quote:
Krijg je met al die goedkope arbeidskrachten.quote:
slaap lekker just mequote:
Ik ben gewoon sprakeloos...quote:Op donderdag 7 december 2017 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar zo zie ik het echt. Dat zal mijn afwijkende logica dan wel weer zijn.
Het is allemaal marsupilami...quote:Op donderdag 7 december 2017 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, en meteen maar geskipped even. Dat wilde ik jullie niet aan doen.
Zie je wel...quote:Op donderdag 7 december 2017 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik dat in ieder geval bereikt
word je eindelijk 26?quote:Op donderdag 7 december 2017 22:59 schreef just me het volgende:
dank je wel Melting
![]()
en morgen weer een jaartje ouder op
dank voor de deuntjes, Meltingquote:Op donderdag 7 december 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
En nu ga ik mijn bedje in.
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren.
En wellicht tot morgen.
Ja lastige kwestie inderdaadquote:Op vrijdag 8 december 2017 02:25 schreef ToT het volgende:
[..]Ja met dat plaatje kon ik verder vrij weinig!
Ik zat ff aan shitting bricks te denken, maar nee....quote:
Sowieso wel ja, maar kom er maar op!quote:Op vrijdag 8 december 2017 02:27 schreef chufi het volgende:
soms is het antwoord simpeler dan we denken
En Tonja is ook niet van gisteren... Ik heb dr mogen ontmoeten .. dus een beetje van dr brein ken ikquote:
Ah!quote:Op vrijdag 8 december 2017 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En Tonja is ook niet van gisteren... Ik heb dr mogen ontmoeten .. dus een beetje van dr brein ken ik
Dan ga je maar wat later naar de sportschool. Ook geen probleem, toch?quote:Op vrijdag 8 december 2017 06:40 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.![]()
![]()
![]()
Wekker vergeten te zetten.
Vandaag geen sportschool. Ik moet zo naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken.quote:Op vrijdag 8 december 2017 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ga je maar wat later naar de sportschool. Ook geen probleem, toch?
En.......gefeliciteerd
Dank je, Mad.quote:
Sowwy..quote:Op vrijdag 8 december 2017 06:12 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Spijkerbroek. Kan ik eens eerder zijn dan Melting, ben jij me weer voor
Ja, daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 8 december 2017 07:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sowwy..
Ik ben niet van plan dat uur ooit nog wakker mee te maken. Wees gerust.
Goedemorgen Diaan. Heb je nog een beetje kunnen slapen? En Twan ook?quote:Op vrijdag 8 december 2017 07:43 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Van harte gefeliciteerd Melting![]()
![]()
Ja ik ben als een blok in slaap gevallen tot een uur of 6. Twan heeft onrustig geslapen omdat hij steeds medicijnen kreeg. Daardoor wel minder pijn. Ik ga zo weer naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 8 december 2017 07:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan. Heb je nog een beetje kunnen slapen? En Twan ook?
Wens hem maar beterschap!quote:Op vrijdag 8 december 2017 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik ben als een blok in slaap gevallen tot een uur of 6. Twan heeft onrustig geslapen omdat hij steeds medicijnen kreeg. Daardoor wel minder pijn. Ik ga zo weer naar het ziekenhuis.
De URL van het plaatje kopiëren en dan tussen [img] en [/img] zetten?quote:Op vrijdag 8 december 2017 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Het lukt me maar niet om plaatjes te posten via de ipad.
Ha, Ellufquote:Op vrijdag 8 december 2017 08:59 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemorgen
En gefeliciteerd Melting!
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 8 december 2017 08:39 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor de felicitaties.![]()
Beterschap voor Twan, Diaan & peaceman.
De groeten terug, Oscarquote:Op vrijdag 8 december 2017 09:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zij die gaan werken groeten u!
Charlottequote:Op vrijdag 8 december 2017 09:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Goedemorgen iedereen.
MadMaster deed het hemquote:Op vrijdag 8 december 2017 09:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
KNOKS!!!![]()
Ho Ho Ho.. geen feest zonder koffie, lachen!
quote:Op vrijdag 8 december 2017 08:54 schreef knokkels het volgende:
Hierbij verklaar ik de verjaardag van Melting voor geopend
Gefeliciteerd kerel
[ afbeelding ]
quote:
nom! nom! NOOOOOOOOOOOOOM!quote:Op vrijdag 8 december 2017 09:09 schreef Melting het volgende:
En omdat ik vandaag jarig ben, vandaag voor ieder wat wils:
[ afbeelding ]
Tast toe.... er is genoeg.
Ja en dan gaat het niet goed.quote:Op vrijdag 8 december 2017 08:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De URL van het plaatje kopiëren en dan tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten?
Ow lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2017 09:09 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[customer support representative mode]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Natte sneeuw hier. Oh nee, al gestoptquote:Op vrijdag 8 december 2017 10:35 schreef Elfletterig het volgende:
Het sneeuwt hier; goed voor de kerststemming
Ik pakte groter uitquote:Op vrijdag 8 december 2017 10:44 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hee gefeliciteerd man!
(Een kleintje, aangezien het nog ochtend is!)
Dat soort mensenquote:Op vrijdag 8 december 2017 10:52 schreef knokkels het volgende:
'Ik ben gewoon een neger met geld'
OH SNAP!![]()
Ach, heb jij geen vooroordelen?quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 10:52 schreef knokkels het volgende:
'Ik ben gewoon een neger met geld'
OH SNAP!![]()
Gefeliciteerd Melting!quote:Op vrijdag 8 december 2017 09:09 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Vast wel, maar niet over een neger die in de rij staat voor First classquote:
Ik plak me een ongeluk aan plaatjes, via de iPad.quote:
Wie heeft de bananensoezen al opgevreten?quote:Op vrijdag 8 december 2017 09:09 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, de neger natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie heeft de bananensoezen al opgevreten?
Ik zie al wat het probleem is. In de URL staat geen jpg. Alleen de naam van de website.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik plak me een ongeluk aan plaatjes, via de iPad.
Geen enkel probleem...
Welke browser gebruik je?
Gebruik je de mobiele versie van de website of de reguliere versie?
quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie al wat het probleem is. In de URL staat geen jpg. Alleen de naam van de website.
Zo Twan is thuis, visite is weg. Nu even rust.
Ik heb nog nooit first class gevlogenquote:Op vrijdag 8 december 2017 12:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet over een neger die in de rij staat voor First class
geniet van de rust en vooral dat Twan weer fijn thuis isquote:Op vrijdag 8 december 2017 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zo Twan is thuis, visite is weg. Nu even rust.
vraag jij altijd hagel voor je verjaardagquote:Op vrijdag 8 december 2017 12:56 schreef Melting het volgende:
Dank DDM, ToT en Zorro en al degene die ik nog vergeten ben..
quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:58 schreef just me het volgende:
[..]
vraag jij altijd hagel voor je verjaardag
en dan bedoel ik geen chocoladehagelslag
Same here, tot grote vreugde van een bepaalde deerne hier!quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:01 schreef Melting het volgende:
[..]
We hadden hier geen hagel. We hadden natte sneeuw.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, tot grote vreugde van een bepaalde deerne hier!
Heb je ook onbepaalde deernes?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, tot grote vreugde van een bepaalde deerne hier!
quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie al wat het probleem is. In de URL staat geen jpg. Alleen de naam van de website.
quote:Zo Twan is thuis, visite is weg. Nu even rust.
gefeliciteerd en voorzivhtig met de Schrobbelaarquote:Op vrijdag 8 december 2017 09:09 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gefeliciteerd en voorzivhtig met de Schrobbelaar
Gewoon compleet los gaan en Vout DJ laten spelenquote:
Dank je.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gewoon compleet los gaan en Vout DJ laten spelen
Van harte ouwe![]()
Ik heb het nooit 30 graden op mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ben wel een beetje jaloers, ik heb nooit sneeuw op mijn verjaardag
Al zou dat eind juli enigszins raar zijn, haha.
Wees blij!!quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ben wel een beetje jaloers, ik heb nooit sneeuw op mijn verjaardag
Al zou dat eind juli enigszins raar zijn, haha.
* Melting maakt notitie: zo meteen niet vergeten portemonnee mee te nemen bij het boodschappen doen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:23 schreef Rafeiro het volgende:
Zo handig met dit weer je portemonnee thuislaten liggen bij het boodschappen doen
Moet je er twee keer doorheen, haha.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Onze patiënt toen hij vanmorgen net thuis was. Nu ligt hij te slapen.
Zit een goeie kop op, haha.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Onze patiënt toen hij vanmorgen net thuis was. Nu ligt hij te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |