abonnement Unibet Coolblue
pi_175672004
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:49 schreef Faxie het volgende:
Hm, bij dat Hater mag je niet je eigen dingen invullen, maar kan je kiezen uit een lijst of je iets leuk vindt of niet. Beetje jammer, want die dingen allemaal te algemeen wmb.
Ziet er sowieso een beetje uit als een leuke gimmick-app, wat leuk voor even is, maar betwijfel hoeveel er uiteindelijk nou echt uit voort komt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:52:13 #202
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175672020
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is een misvatting dat iemand "de rest van de middag cq avond" niks meer te doen had. Ik dacht dat ook altijd, totdat mijn dates ineens mij als tussendoortje erin geschoven hadden.
Dat kan natuurlijk. Maar ikzelf zorg altijd dat ik geen verplichtingen na dates heb. Stel je voor dat het heel gezellig wordt dan wil ik het niet moeten afbreken.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:53:03 #203
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175672042
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:51 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ziet er sowieso een beetje uit als een leuke gimmick-app, wat leuk voor even is, maar betwijfel hoeveel er uiteindelijk nou echt uit voort komt.
Krijg je een beetje LPF-praktijken denk ik. Als het enige wat je verbind is datgene wat je haat.
pi_175672097
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk. Maar ikzelf zorg altijd dat ik geen verplichtingen na dates heb. Stel je voor dat het heel gezellig wordt dan wil ik het niet moeten afbreken.
Blijkbaar moet ik beter filteren dan. Op types die wel tijd en moeite willen steken. Maarja dat is een beetje het ding. Ik zit nu tegen de mogelijkheid aan te kijken dat ik met iemand kan afspreken na echt 3 mailtjes. Dat klinkt leuk want efficiënt en weinig tijd verloren, maar ergens weet ik echt helemaal niks behalve wat van haar datingprofiel. Ik heb voor de gein een keer gezegd heb "ik ben niet van het lang mailen". Terwijl ik dat wel ben normaliter.

Prompt kreeg ik een 06 nummer omdat ze al zoveel anderen heeft zegt ze. En daarom ging ze haar account dichtgooien.

Wat ik me dan altijd afvraag: "zoveel andere berichtjes". Zijn dat er dan 40 per dag? Ben ik dan alsnog de enige? Dat weet je natuurlijk nooit.

Ergens is het ook wel weer zo dat je ijzer moet smeden als het heet is dus iemand binnen hengelen voordat een andere gast dat doet.

En ik ben ook wel weer zo iemand die er helemaal niet van is om blanco naar iemand toe te reizen. Wie weet herzie ik mijn mening en is het juist een succes omdat er weinig vooraf gekwartet is maar dat weet ik dus niet.

[ Bericht 22% gewijzigd door W00fer op 12-12-2017 16:19:05 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:21:36 #205
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175672611
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:31 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Heb je haar uitgelegd dat je een jacuzzi party had en daar meer zin in had?
nee joh, had gezegd ( omdat ze naar mij wilde komen en ik werkelijk niks van haar afwist nog) dat ik niet op een ons zat te wachten. Maar dat was haar bedoeling absoluut niet dus ze vond t wel lief geloof ik dat ik zo eerlijk was.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:26:42 #206
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175672699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:55 schreef W00fer het volgende:
Ik zit nu tegen de mogelijkheid aan te kijken dat ik met iemand kan afspreken na echt 3 mailtjes.
In mijn optiek is dit ook de norm. Na een chatgesprek van 1 à 2 dagen / 'n paar mailtjes gelijk afspreken. Het laatste wat je wilt is langer dan een week virtueel praten met iemand om er vervolgens achter te komen dat er geen klik is face-to-face.

Zal ook wel de leeftijd zijn. Na de 20/25 ben je vaak wat directer en is sneller afspreken ook logischer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:55 schreef W00fer het volgende:
En ik ben ook wel weer zo iemand die er helemaal niet van is om blanco naar iemand toe te reizen.
Kan eng zijn, maar waarom niet? Begrijpelijk dat je geen twee uur in de auto wilt zitten om een wildvreemde te ontmoeten, maar op deze manier is een eerste date voor beide wel spannender, wat in mijn ogen positief is.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175672723
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee joh, had gezegd ( omdat ze naar mij wilde komen en ik werkelijk niks van haar afwist nog) dat ik niet op een ons zat te wachten. Maar dat was haar bedoeling absoluut niet dus ze vond t wel lief geloof ik dat ik zo eerlijk was.
Je kunt beter op een ons wachten dan wachten tot je een ons weegt
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:28:41 #208
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175672739
Oké. Ik heb dus een collega van mijn leeftijd waar ik elke dag mee pauze hou. Hij komt mij elke dag ophalen. We hadden wat flirterige vibes en we hebben elkaar op Facebook maar vandaag was hij een beetje afstandelijk :{ ik wilde hem eigenlijk uitvragen nadat hij zijn laatste werkdag hier heeft gehad. Denken jullie dat dit een bewuste afwijzing is of heeft hij niet eens door dat ik hem leuk vind?
pi_175672751
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:51 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ziet er sowieso een beetje uit als een leuke gimmick-app, wat leuk voor even is, maar betwijfel hoeveel er uiteindelijk nou echt uit voort komt.
Ik geloof er ook niet zo in.

En het is ook al buggy, want ik ben sommige vrouwen al 3 keer tegengekomen :') Verder is het aanbod vergelijkbaar met Tinder, inclusief domme snapchat foto's.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:29:11 #210
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175672754
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:55 schreef W00fer het volgende:

[..]

Blijkbaar moet ik beter filteren dan. Op types die wel tijd en moeite willen steken. Maarja dat is een beetje het ding. Ik zit nu tegen de mogelijkheid aan te kijken dat ik met iemand kan afspreken na echt 3 mailtjes. Dat klinkt leuk want efficiënt en weinig tijd verloren, maar ergens weet ik echt helemaal niks behalve wat van haar datingprofiel. Ik heb voor de gein een keer gezegd heb "ik ben niet van het lang mailen". Terwijl ik dat wel ben normaliter.

Prompt kreeg ik een 06 nummer omdat ze al zoveel anderen heeft zegt ze. En daarom ging ze haar account dichtgooien.

Wat ik me dan altijd afvraag: "zoveel andere berichtjes". Zijn dat er dan 40 per dag? Ben ik dan alsnog de enige? Dat weet je natuurlijk nooit.

Ergens is het ook wel weer zo dat je ijzer moet smeden als het heet is dus iemand binnen hengelen voordat een andere gast dat doet.

En ik ben ook wel weer zo iemand die er helemaal niet van is om blanco naar iemand toe te reizen. Wie weet herzie ik mijn mening en is het juist een succes omdat er weinig vooraf gekwartet is maar dat weet ik dus niet.
Het blijft een kwestie van geluk natuurlijk. En niet iedere vrouw wil meteen op het gaspedaal trappen. Dus ik ben op ieder scenario voorbereid.

Ik heb trouwens ook twee gevallen gehad die meteen ja een berichtje wilder daten. Maar dat waren beide vrouwen die meerdere afspraken gepland hadden. In hun optiek kon je beter iemand in het echt ontmoeten en geen dagen bezig zijn met berichtjes. Vind ik weinig mis mee. Met een ervan heb ik een leuke scharrel gehad.
pi_175672776
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:28 schreef Mishu het volgende:
Oké. Ik heb dus een collega van mijn leeftijd waar ik elke dag mee pauze hou. Hij komt mij elke dag ophalen. We hadden wat flirterige vibes en we hebben elkaar op Facebook maar vandaag was hij een beetje afstandelijk :{ ik wilde hem eigenlijk uitvragen nadat hij zijn laatste werkdag hier heeft gehad. Denken jullie dat dit een bewuste afwijzing is of heeft hij niet eens door dat ik hem leuk vind?
't Is wat met jou en je collega's he?
pi_175672867
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:26 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

In mijn optiek is dit ook de norm. Na een chatgesprek van 1 à 2 dagen / 'n paar mailtjes gelijk afspreken. Het laatste wat je wilt is langer dan een week virtueel praten met iemand om er vervolgens achter te komen dat er geen klik is face-to-face.

Zal ook wel de leeftijd zijn. Na de 20/25 ben je vaak wat directer en is sneller afspreken ook logischer.

[..]

Kan eng zijn, maar waarom niet? Begrijpelijk dat je geen twee uur in de auto wilt zitten om een wildvreemde te ontmoeten, maar op deze manier is een eerste date voor beide wel spannender, wat in mijn ogen positief is.
Voor jou is dat de norm, ik ben er echter al achter gekomen dat ietsjes langer doorpraten ook wel wat andere kanten laat zien van een mens. Op een chat is het vaak rozengeur en maneschijn in de eerste 2 dagen. Als je dat doortrekt naar x aantal weken zie je ook een beetje hoe iemand z'n leven is en of je daarbij past. Daarnaast voel ik me niet altijd geroepen om op stel en sprong in de auto te zitten of de trein te pakken. Het komt zo akward over als je bijvoorbeeld donderdag en vrijdag chat en dan zaterdag of zondag met iemand zou kunnen afspreken, maar dat je dan al afspraken hebt staan. Dan wordt het automatisch het weekend erop en loop je maar een beetje te dralen tegen elkaar. Terwijl als je het gewoon rustig aan doet het soms beter is. Zo heb ik nog een koffie staan met iemand voor "ergens na de feestdagen". Ik moet zeggen dat dat pusherige en nu nu nu ook niet altijd goed werkt. Als het er minder dik bovenop ligt is het wellicht randje friendzone, maar dat heb ik liever dan dat ik er vol inga voor een serieuze relatie, en zij het maar so so insteekt.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:34:18 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175672875
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:28 schreef Mishu het volgende:
Oké. Ik heb dus een collega van mijn leeftijd waar ik elke dag mee pauze hou. Hij komt mij elke dag ophalen. We hadden wat flirterige vibes en we hebben elkaar op Facebook maar vandaag was hij een beetje afstandelijk :{ ik wilde hem eigenlijk uitvragen nadat hij zijn laatste werkdag hier heeft gehad. Denken jullie dat dit een bewuste afwijzing is of heeft hij niet eens door dat ik hem leuk vind?
Is dat die collega die deeltijd werkt onder de flexibele werktijden wetgeving?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:44:31 #214
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175673064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:28 schreef Mishu het volgende:
Oké. Ik heb dus een collega van mijn leeftijd waar ik elke dag mee pauze hou. Hij komt mij elke dag ophalen. We hadden wat flirterige vibes en we hebben elkaar op Facebook maar vandaag was hij een beetje afstandelijk :{ ik wilde hem eigenlijk uitvragen nadat hij zijn laatste werkdag hier heeft gehad. Denken jullie dat dit een bewuste afwijzing is of heeft hij niet eens door dat ik hem leuk vind?
Ik kan niet in z’n hoofd kijken.
Vraag het hem!
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:51:16 #215
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175673232
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef W00fer het volgende:
Voor jou is dat de norm, ik ben er echter al achter gekomen dat ietsjes langer doorpraten ook wel wat andere kanten laat zien van een mens.
Klopt wat je zegt, hoor. Zelf besefte ik echter dat hoe langer ik wachtte met afspreken, hoe groter de kans dat ik 'ge-friendzoned' werd. Vandaar dat ik mezelf heb aangeleerd om snel te schakelen met dit soort dingen. Snel schakelen betekend overigens niet pushen. Zelf voel je altijd wel aan of het klikt en dit een logische vervolgstap is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef W00fer het volgende:
Daarnaast voel ik me niet altijd geroepen om op stel en sprong in de auto te zitten of de trein te pakken. Het komt zo akward over als je bijvoorbeeld donderdag en vrijdag chat en dan zaterdag of zondag met iemand zou kunnen afspreken, maar dat je dan al afspraken hebt staan. Dan wordt het automatisch het weekend erop en loop je maar een beetje te dralen tegen elkaar.
Ha, zelf vond ik dat altijd wel mooi. Wanneer ik iemand leer kennen wil ik eigenlijk binnen een klein weekje al een kop koffie of iets dergelijks pakken. Het woord 'date' wordt dan ook niet gebruikt. Gewoon zonder druk een drankje pakken op het terras of watdanook.

Stel dat je in het eerstvolgende weekend al afspraken hebt staan, natuurlijk niet afzeggen! Groot gelijk. Zelf ging ik ook heel vaak doordeweeks van 20:00 tot 21:00 snel een drankje doen ergens, zolang het maar niet tever rijden was. (hooguit 30 min). Weekenden zitten al snel volgeboekt.

Dat 'lopen dralen tegen elkaar' komt me ook heel bekend voor. Dan heb je een afspraak voor de week erop gemaakt, je onderbuik gevoel zegt dat je het tot die tijd gezellig moet blijven maken. Het stemmetje in je hoofd is bang dat de date wordt gecancelled als je twee dagen niets tegen elkaar zegt. Dat kan leiden tot van die typische ongemakkelijke gesprekken. Ik weet niet of je daarop doelde, maar dat merkte ik zelf wel altijd bij mezelf!

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef W00fer het volgende:
Zo heb ik nog een koffie staan met iemand voor "ergens na de feestdagen". Ik moet zeggen dat dat pusherige en nu nu nu ook niet altijd goed werkt.
Klinkt ook heel goed! Geen druk verder en wanneer jullie beide tijd hebben een bakje koffie doen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175673719
Date gehad, maar deze dame had haar ex nog niet uit haar hoofd. Ze zei het niet letterlijk maar ze neuken geloof ik nog.

Op zich niet erg verder, maar met mij zag ze ook het ook niet zitten. Durfde ze niet meteen te zeggen maar de volgende dag. Dag zelf was twijfel zei ze.

Wel jammer, leuke meid.

Ben al 1,5 jaar vrijgezel, het gaat knagen. Maar wordt dan zo'n negatieve spiraal. Snap het ook niet, voor mijn laatste relatie in 2014 begon, date ik met 3 dames tegelijkertijd. Nu lijken ze niet te willen....

Enige waar ik bang voor ben geworden is dat een nieuwe relatie weer binnen 2 jaar sneuvelt. Maar voor de rest gaat het alleen maar beter, koophuis en goede banen...

Misschien toch wat meer op mijzelf komende tijd richten dus voorlopig Paiq opgezegd. Tinder staat er nog wel voor de verveling :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 12 december 2017 @ 17:35:17 #217
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175674304
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:10 schreef Godshand het volgende:
Snap het ook niet, voor mijn laatste relatie in 2014 begon, date ik met 3 dames tegelijkertijd. Nu lijken ze niet te willen....

Vreemd, waaraan denk je dat dit ligt? Wel top om te lezen dat het voor de rest super gaat (huis&werk).
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:15:53 #218
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175675137
Op een gegeven moment wordt je ook datemoe. Denk dat het enthousiasme wat je in het begin had misschien een beetje weg gaat.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175675217
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:10 schreef Godshand het volgende:
Date gehad, maar deze dame had haar ex nog niet uit haar hoofd. Ze zei het niet letterlijk maar ze neuken geloof ik nog.

Op zich niet erg verder, maar met mij zag ze ook het ook niet zitten. Durfde ze niet meteen te zeggen maar de volgende dag. Dag zelf was twijfel zei ze.

Wel jammer, leuke meid.

Ben al 1,5 jaar vrijgezel, het gaat knagen. Maar wordt dan zo'n negatieve spiraal. Snap het ook niet, voor mijn laatste relatie in 2014 begon, date ik met 3 dames tegelijkertijd. Nu lijken ze niet te willen....

Enige waar ik bang voor ben geworden is dat een nieuwe relatie weer binnen 2 jaar sneuvelt. Maar voor de rest gaat het alleen maar beter, koophuis en goede banen...

Misschien toch wat meer op mijzelf komende tijd richten dus voorlopig Paiq opgezegd. Tinder staat er nog wel voor de verveling :)
Joh, anderhalf jaar :') Gaat nergens over! Tijdje lekker met jezelf bezig zijn is niets mis mee toch?

En je hebt dates, dus er gebeuren dingen.... En je hebt je shit op orde en het naar je zin, dus fuck dat geknaag.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:20:29 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175675249
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Joh, anderhalf jaar :') Gaat nergens over!
. Ik wou t zelf niet zeggen :')
pi_175676054
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:08 schreef W00fer het volgende:
Ja idem. Was het dan wel een soort van klik online? Ik heb dat ook hoor. Het is dan net eten wat zout mist. Het is dan wel gezellig maar als je met een willekeurige voorbijganger of opa Piet van het terras een kwartier zou gaan zitten dan heb je bijna eenzelfde lol. Vaak is het ook wel vrij eenvoudig te duiden hoor. Een vd twee is niet geïnteresseerd, grappen komen niet aan, tempo klopt niet, iemand wordt te langdradig of een vd twee heeft weinig energie. Dan krijg je al snel dat het vd rails af gaat.
Ja, herkenbaar. Voor mijn gevoel zijn ook bijna al die gesprekken hetzelfde, zowel online als offline. Na een drukke werkdag afspreken probeer ik nu ook wat te vermijden, dat helpt niet mee.

Zit er ook over na te denken om even wat afstand te nemen van het daten.
pi_175676229
'Komt vanzelf toch'

:')
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:02:49 #223
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175676240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik geloof er ook niet zo in.

En het is ook al buggy, want ik ben sommige vrouwen al 3 keer tegengekomen :') Verder is het aanbod vergelijkbaar met Tinder, inclusief domme snapchat foto's.
Wat doe je jezelf ook aan man. Jij hebt dit soort dingen helemaal niet nodig. Nu moet je dat zelf nog inzien, tho :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175676338
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:56 schreef TvhN het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar. Voor mijn gevoel zijn ook bijna al die gesprekken hetzelfde, zowel online als offline. Na een drukke werkdag afspreken probeer ik nu ook wat te vermijden, dat helpt niet mee.

Zit er ook over na te denken om even wat afstand te nemen van het daten.
Hey daar ben je. Hoe was het gegaan zaterdag?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175676466
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:06 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hey daar ben je. Hoe was het gegaan zaterdag?
Elke keer hetzelfde liedje: gezellig, er wordt genoeg gelachen, maar dat is het dan. Qua seksuele aantrekkingskracht is het gewoon onvoldoende.
pi_175676605
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:11 schreef TvhN het volgende:

[..]

Elke keer hetzelfde liedje: gezellig, er wordt genoeg gelachen, maar dat is het dan. Qua seksuele aantrekkingskracht is het gewoon onvoldoende.
ah ok...geen juichverhalen dus....jammer -O-
En dat verschil in opleidingsniveau waar je over vroeg in de vorige topic, merkte je daar nog iets van?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:22:34 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_175676721
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

. Ik wou t zelf niet zeggen :')
oh nou, ik dacht juist ja ba anderhalf jaar kan ik me voorstellen dat je denkt nag nu wel komen. Wanhopig hoef je niet te zijn, maar verlangen naar een relatie heb je dan wel kan ik ne zo voorstellen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:23:58 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_175676764
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:11 schreef TvhN het volgende:

[..]

Elke keer hetzelfde liedje: gezellig, er wordt genoeg gelachen, maar dat is het dan. Qua seksuele aantrekkingskracht is het gewoon onvoldoende.
dat zit m op lange termijn ook in dingen die de tijd nodig hebben
pi_175677278
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

ah ok...geen juichverhalen dus....jammer -O-
En dat verschil in opleidingsniveau waar je over vroeg in de vorige topic, merkte je daar nog iets van?
Daar merkte ik vrij weinig van, dat was dan weer positief.
pi_175677616
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wat doe je jezelf ook aan man. Jij hebt dit soort dingen helemaal niet nodig. Nu moet je dat zelf nog inzien, tho :)
Ik doe al ruim 15 jaar m'n eigen ding. Da's blijkbaar niet goed genoeg.
pi_175678080
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik doe al ruim 15 jaar m'n eigen ding. Da's blijkbaar niet goed genoeg.
15 jaar is ook lang niet genoeg. Kerels die het ene na het andere wijf neuken hebben minstens 30 jaar aan zichzelf gewerkt en hun eigen ding gedaan :{w
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:32:16 #232
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175678948
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:09 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

15 jaar is ook lang niet genoeg. Kerels die het ene na het andere wijf neuken hebben minstens 30 jaar aan zichzelf gewerkt en hun eigen ding gedaan :{w
you mad, again?
pi_175679014
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

you mad, again?
Nee, hoor :*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:37:22 #234
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175681324
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:34 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Afstand is relatief. Zelfs Rusland is te doen.
True, maar ik was toch verdomd blij toen mijn vriendin naar Europa verhuisde en in ieder geval dat tijdsverschil weg.

Oh, en ik heb haar via internet leren kennen terwijl ze door Europa aan het reizen was. Zij nam als eerste contact met mij op en inmiddels zijn we al twee jaar verder waarvan bijna een jaar samenwonend. Een golddigger is ze zeker niet aangezien er bij mij weinig te halen valt qua geld en de seks is nog steeds zeer goed. Goh, gek zeg, ontkracht ik hier nu toch ineens al die 'onderzoekjes' van jou...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:31:12 #235
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175683050
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Joh, anderhalf jaar :') Gaat nergens over! Tijdje lekker met jezelf bezig zijn is niets mis mee toch?

En je hebt dates, dus er gebeuren dingen.... En je hebt je shit op orde en het naar je zin, dus fuck dat geknaag.
Ik vermoed alleen wel dat er een verschil is tussen 1,5 jaar zonder relatie zoals bij cue en jou en bij godshand. En dan doel ik meer op het fysieke vlak. Dat is als vrouw over het algemeen iets simpeler op te lossen dan als man...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:32:29 #236
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175683086
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wat doe je jezelf ook aan man. Jij hebt dit soort dingen helemaal niet nodig. Nu moet je dat zelf nog inzien, tho :)
Dat dus!

Fax, kom gewoon binnenkort weer eens hier langs, grote kans dat hier in de omgeving echt wel een leuke vrouw voor jou rond loopt!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175683479
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:31 schreef yats het volgende:

[..]

Ik vermoed alleen wel dat er een verschil is tussen 1,5 jaar zonder relatie zoals bij cue en jou en bij godshand. En dan doel ik meer op het fysieke vlak. Dat is als vrouw over het algemeen iets simpeler op te lossen dan als man...
Goede vraag.

quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:10 schreef Godshand het volgende:

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175683491
Kak, volgens mij kan ik in incognito mode niet wijzigen, dus GH: sta je ook al anderhalf jaar droog?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175685517
Hater weggepleurd. Kutapp :')
  woensdag 13 december 2017 @ 02:10:24 #240
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_175686054
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

. Ik wou t zelf niet zeggen :')
inderdaad!
Joh, Godshand al waren het er toen drie, er hoeft er maar een te zijn..
Gadverdamme ik begin ook al met die cliches
pi_175686364
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:09 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

15 jaar is ook lang niet genoeg. Kerels die het ene na het andere wijf neuken hebben minstens 30 jaar aan zichzelf gewerkt en hun eigen ding gedaan :{w
Dat klopt

Dat staat er ook in hè
pi_175687484
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

oh nou, ik dacht juist ja ba anderhalf jaar kan ik me voorstellen dat je denkt nag nu wel komen. Wanhopig hoef je niet te zijn, maar verlangen naar een relatie heb je dan wel kan ik ne zo voorstellen.
Nou relatie niet meteen, maar minimaal een FWB zou wel leuk zijn.

Maar hey, wie wil dit niet? :P

Edit: DP, ik verzamel inderdaad al 1,5 jaar pandapunten, ik kan er Artis mee vullen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:12:28 #243
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175687738
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:11 schreef TvhN het volgende:
Elke keer hetzelfde liedje: gezellig, er wordt genoeg gelachen, maar dat is het dan. Qua seksuele aantrekkingskracht is het gewoon onvoldoende.
Jammer! Zo te horen raak je een beetje in een sleur, dat doet natuurlijk weinig goeds.

Misschien zit je er totaal niet op te wachten, maar ik heb hieronder een paar kleine tips 'n tricks weggezet die mij altijd hielpen om deze spanning wat meer op te wekken - waar mogelijk. Dit zijn natuurlijk geen magic bullets, maar ze kunnen hier en daar wel goed van pas komen.

Seksuele aantrekkingskracht is hier en daar wel te versterken via kleine 'tricks'. Denk aan:
• Iets langer oogcontact houden dan normaal
• Wat mij hielp, is bewust wat langzamer praten - zeker als ik nerveus was
• De Communicatieve kant van de NLP-methodiek gebruiken. Om een enorm versimpeld praktijkvoorbeeld te geven: Zeg tijdens een gesprek 'niet knap' in plaats van het woord 'lelijk'. (Om hier meer over te leren kan je het beste wat opgooglen)

Verder is het goed om bewust te zijn van 'Kinesthetics'. Meer dan de helft van de communicatie gaat via lichaamstaal. Aanrakingen doen tijdens een gesprek wonderen. Van een lichte aanraking op de schouder tot elkaars hand vasthouden, dit helpt enorm om een 'klik' te creëren.

Zelf ging ik tijdens een date nooit tegenover elkaar zitten. Dit vind ik te afstandelijk en lijkt net een sollicitatie-gesprek. Als je naast elkaar zit kan je gezelliger praten, hier en daar kinesthetics toepassen en sneller een band creëren.

Als er geen klik is kan je die ook niet forceren natuurlijk. Echter kunnen bovenstaande dingen de boel wel supporten.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:16:07 #244
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175687778
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:43 schreef Faxie het volgende:
Hater weggepleurd. Kutapp
Is de app 'Happen' nog in de markt? Schijnt ook perfect te werken. Zo heeft een maat van me iemand leren kennen die in dezelfde straat woonde. :D
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175689230
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:11 schreef TvhN het volgende:

[..]

Elke keer hetzelfde liedje: gezellig, er wordt genoeg gelachen, maar dat is het dan. Qua seksuele aantrekkingskracht is het gewoon onvoldoende.
Ze hebben het dan over de bekende klik. De 'klik' die er moet zijn. Geen klik dan is het verder met de muisklik. Das een beetje het nadeel van online daten; je hebt elkaar nog niet in een natuurlijke omgeving gezien, elkaar nog niet vooraf kunnen observeren. En dan staat of valt alles bij die eerste ontmoeting. En dan valt het meestal tegen. Moraal is er niets van te verwachten, althans niet meer dan een avond waarbij je het leuk hebt met zn tweeen. je zult dan heel veel moeten daten om dan een keer echt raak te schieten. Omdat de voorselectie zo streng is is dat voor weinig mannen weggelegd.
pi_175689284
het is geen spruitjes leren eten... waarom zou ik doorgaan met iets waar ik niks in zie, geen klik mee heb, als die optie er wel is met een ander?

Jammer voor de spruitjes van de wereld dan hoor
pi_175689871
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:54 schreef Allures het volgende:
het is geen spruitjes leren eten... waarom zou ik doorgaan met iets waar ik niks in zie, geen klik mee heb, als die optie er wel is met een ander?

Jammer voor de spruitjes van de wereld dan hoor
Ergens helemaal niks in zien is natuurlijk weer heel wat anders.
Maar die magische klik, ik heb die nog nooit gehoord tijdens een date......Hoe groot is de kans dat twee wildvreemden dat met elkaar hebben? Daarnaast zijn de verwachtingen doorgaans veel te hoog gespannen; gevolg is een krampachtigheid die alleen tegen te gaan is met minstens een halve fles wijn per persoon.Ik vond dat hele datinggebeuren maar uitermate vermoeiend en een continue op eieren lopen verhaal.
  woensdag 13 december 2017 @ 11:33:32 #248
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175690119
Als je elkaar aantrekkelijk en interessant genoeg vind dan gaat zoiets vanzelf.
  woensdag 13 december 2017 @ 12:09:28 #249
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175690989
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:33 schreef Hexagon het volgende:
Als je elkaar aantrekkelijk en interessant genoeg vind dan gaat zoiets vanzelf.
Dat gaat dan inderdaad vanzelf, maar niet plots en in èèn keer. Die klik heeft vaak tijd nodig om te groeien, zeker een aantal dates.

En als mensen nog steeds verwachten dat ze tijdens die eerste date gelijk dat 'wow-effect' krijgen en gelijk verliefd raken, komen ze thuis van een koude kermis. Uitzonderingen nagelaten natuurlijk.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175691715
Datingsites en apps moeten net als pakjes sigaretten ook maar labels met gezondheidswaarschuwingen krijgen. Met een foto van uitgelopen make-up en de bonnetjes van het restaurant en de parkeergarage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')