quote:Toen J.A.R.V.I.S. een topic opende over de linksheid van docenten kreeg hij van gutmenschusers die deze praktijken goed willen praten flink de wind van voren.
Deze stuiptrekking bleek van korte duur te zijn. Blijkbaar is er geen ruimte voor een open discussie over deze demonisering en propaganda die in het onderwijs plaatsvindt. Men is zelf al te erg geïndoctrineerd door de MSM.
J.A.R.V.I.S. is lang niet de enige user die moeite heeft met slinkse users die hun politieke opvattingen opdringen. Een oproep van deze TS leverde een groot aantal reacties op (te zien in deze OP).
SPOILER: reactie 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: reactie 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: reactie 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er blijkbaar niet in geslaagd het er dik genoeg bovenop te leggen:quote:Parodie: In grote lijnen is een parodie een ondervorm van een satire: het verhaal (de tekst of het beeld) wordt op een ironische manier nagedaan. Dit kan zowel op een onschuldige als op een bijtende wijze gebeuren.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 11:45:38 ]![]()
En jij bent af, jij begint alweer over de waanbeelden die mensen zoals jou zich in hun hoofd prenten om vooral voor jezelf te bevestigen dat je gedachtegang goed is, maar eigenlijk heb je gewoon echt hulp nodig.quote:![]()
Ow ik dacht gewoon dat we weer hetzelfde gingen doen als in dat andere topic...quote:Op donderdag 7 december 2017 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij bent af, jij begint alweer over de waanbeelden die mensen zoals jou zich in hun hoofd prenten om vooral voor jezelf te bevestigen dat je gedachtegang goed is, maar eigenlijk heb je gewoon echt hulp nodig.
Maar ik ga al lang niet meer in op die linkse hippies joh, die dwangmatige gedachtes krijg je er toch niet uit![]()
Deze OP nodigt trouwens wel echt uit tot een genuanceerde discussie
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
En als je je bedenkt dat er sinds de jaren '80 maar 2 kabinetten (Lubbers 2 en Balkenende 3) zijn geweest zonder de VVD blijf ik het toch verwonderlijk vinden dat alles altijd maar de "schuld" van links is....quote:Op donderdag 7 december 2017 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij bent af, jij begint alweer over de waanbeelden die mensen zoals jou zich in hun hoofd prenten om vooral voor jezelf te bevestigen dat je gedachtegang goed is, maar eigenlijk heb je gewoon echt hulp nodig.Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.![]()
En weer in de slachtofferrol
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
![]()
een huiltopic van de bruinhemden over het feit dat hun vorige huiltopic is gesloten omdat ze het hebben laten ontsporen
![]()
![]()
Het is ook wel iedere keer dezelfde discussie maar dan in een ander topic. Persoonlijk vond ik dat storender.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
TS had in dat topic zelf ook vrij veel moeite met open discussie, volgens mij vindt hij het niet leuk als je hem onder (s)links schaart.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:27 schreef Chai het volgende:
Blijkbaar is er geen ruimte voor een open discussie over deze demonisering en propaganda die in het onderwijs plaatsvindt.![]()
De loopgraven zijn weer diep zie ik.
Maar goed, NWS is inderdaad een complete ramp. Grofweg twee kampen die moddergooien naar elkaar, wat het onderwerp van gesprek dan ook maar is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
quote:Op donderdag 7 december 2017 11:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
TS had in dat topic zelf ook vrij veel moeite met open discussie![]()
![]()
Als je VVD dan ook onder links schaart dan is het maar goed dat zo'n persoon even tot halt wordt geroepen.![]()
woooo koekoekquote:Op donderdag 7 december 2017 11:31 schreef TheJanitor het volgende:
Ach, ze hebben het topic gesloten gekregen. Hebben ze weer wat om zich sexueel op te bevredigen.![]()
Hahaha wat een topic, die vrouwen ook gelijk over de pis
Fok modjes
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.![]()
"Je doet het nooit goed!" is ook consistent.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:42 schreef hugecooll het volgende:
En op andere momenten is de moderatie weer extreemrechts
Moeilijk moeilijk
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Niks mods, het zijn de users.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:42 schreef hugecooll het volgende:
Moeilijk moeilijk![]()
![]()
Ah okee, nou door met de geit;quote:Op donderdag 7 december 2017 11:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
TS had in dat topic zelf ook vrij veel moeite met open discussie, volgens mij vindt hij het niet leuk als je hem onder (s)links schaart.
Scholieren worden op scholen voor het overgrote deel een politieke kant op geduwd, scholieren die een afwijkende of kritische mening er op na houden worden tegen gewerkt, een open debat onmogelijk makend.
Zorgelijk of niet?![]()
Ik vind de discussie links/rechts zo achterhaald. Ik ben eigenlijk wel links in mijn denkbeelden. Op het gebied van sociale voorzieningen, milieu, geboorteregulatie, euthenasie, softdrugs etc. Toch heb ik FvD gestemd en vindt hun programma erg goed. Ben ik nu extreemrechts?![]()
Dat hangt allemaal af van je visie op asielbeleid. Andere zaken zijn per definitie irrelevant.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind de discussie links/rechts zo achterhaald. Ik ben eigenlijk wel links in mijn denkbeelden. Op het gebied van sociale voorzieningen, milieu, geboorteregulatie, euthenasie, softdrugs etc. Toch heb ik FvD gestemd en vindt hun programma erg goed. Ben ik nu extreemrechts?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 11:47:29 ]![]()
Hier sowieso, en tevens een racist en seksistquote:Op donderdag 7 december 2017 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind de discussie links/rechts zo achterhaald. Ik ben eigenlijk wel links in mijn denkbeelden. Op het gebied van sociale voorzieningen, milieu, geboorteregulatie, euthenasie, softdrugs etc. Toch heb ik FvD gestemd en vindt hun programma erg goed. Ben ik nu extreemrechts?![]()
Dat is ook wel een heel makkelijke manier om met kritiek om te gaan hoor. Ik heb de afgelopen weken meerdere topics gesloten zien worden nadat de helft van de reacties verdween. Soms over best wel interessante topics. I snap dat het vervelend is om keer op keer dezelfde persoon te moeten verwijderen, maar is het niet tijd voor wat meer tijdelijke bans ipv topics dicht te doen?quote:Op donderdag 7 december 2017 11:42 schreef hugecooll het volgende:
Moeilijk moeilijk![]()
Vind je FvD rechtser dan D66? Zo ja: ja.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat moet die zijn dan?quote:Op donderdag 7 december 2017 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal af van je visie op asielbeleid. Andere zaken zijn per definitie irrelevant.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
Ik vind niks, want ik zeg net dat ik de tegenstelling links/rechts achterhaald vind.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vind je FvD rechtser dan D66? Zo ja: ja.![]()
![]()
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
De linkse jongens van de VVD maken het leven van echt rechtse rakkers als J.A.R.V.I.S. weer zuur. Goed dat daar aandacht voor is.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Overigens is het domrechtse PVV-geluid oververtegenwoordigd in NWS, maar dat even terzijde.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Extreem-links: Een stel puberale idioten
Links: We moeten het samen doen
Rechts: Het interesseert me geen reet, als ik het maar goed heb
Extreem-rechts: Het is allemaal de schuld van een anderHet leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
Over slachtofferrol gesproken!quote:Op donderdag 7 december 2017 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is het domrechtse PVV-geluid oververtegenwoordigd in NWS, maar dat even terzijde.And if you listen very hard
domrechtse PVV-geluid.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is het domrechtse PVV-geluid oververtegenwoordigd in NWS, maar dat even terzijde.
Kee.![]()
Het is slechts een constatering. Verder heb ik er geen moeite mee. Ik gedij het best in een vijandelijke omgeving.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Wat verwacht je dan? Iedere Jan met de pet mag hier z'n effortloze one-liner dumpen zonder dat die ergens op gebaseerd hoeft te zijn.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:38 schreef Fir3fly het volgende:
De loopgraven zijn weer diep zie ik.
Maar goed, NWS is inderdaad een complete ramp. Grofweg twee kampen die moddergooien naar elkaar, wat het onderwerp van gesprek dan ook maar is.
Als je fatsoenlijke discussies wilt zullen er strengere reactie-eisen moeten komen. Is het niet hier, dan wel in een nieuw subforum.![]()
Sorry, een andere omschrijving weet ik zo snel niet. De PVV is namelijk ook niet gewoon rechts.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Lol TS is een nazi. Links zijn de nieuwe fascisten, dat je dat niet ziet. Maar dat mag je niet zeggen.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
lekker genuanceerd de discussie aangegaanquote:Op donderdag 7 december 2017 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is het domrechtse PVV-geluid oververtegenwoordigd in NWS, maar dat even terzijde.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee, gewoon die kliekjes eens structureel aanpakken. Post verwijderen = tijdelijke ban. Dit slappe gedoe heeft niemand wat aan.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijke discussies wilt zullen er strengere reactie-eisen moeten komen. Is het niet hier, dan wel in een nieuw subforum.And if you listen very hard
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is het domrechtse PVV-geluid oververtegenwoordigd in NWS, maar dat even terzijde.![]()
Dit topic nodigt echt uit tot een inhoudelijke discussie, inderdaad.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker genuanceerd de discussie aangegaanOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dit.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:32 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
En als je je bedenkt dat er sinds de jaren '80 maar 2 kabinetten (Lubbers 2 en Balkenende 3) zijn geweest zonder de VVD blijf ik het toch verwonderlijk vinden dat alles altijd maar de "schuld" van links is....![]()
De SP toch?quote:Op donderdag 7 december 2017 11:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laagst opgeleide achterban van heel NL.![]()
Hoe wil je kliekjes aanpakken? Dat kan eigenlijk gewoon niet zonder de hele kliek te bannen.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, gewoon die kliekjes eens structureel aanpakken. Post verwijderen = tijdelijke ban. Dit slappe gedoe heeft niemand wat aan.![]()
Ja, dat vind ik ook altijd zo vreemd. Alles is de schuld van de VVD. En het CDA.quote:Op donderdag 7 december 2017 11:32 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
En als je je bedenkt dat er sinds de jaren '80 maar 2 kabinetten (Lubbers 2 en Balkenende 3) zijn geweest zonder de VVD blijf ik het toch verwonderlijk vinden dat alles altijd maar de "schuld" van links is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |