"Sorry schat, ik wilde niet, maar LurkJeRot overtuigde me van mijn natuurlijke driften..."quote:
Wat is Lurk je rot in het Spaans?quote:Op donderdag 7 december 2017 01:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
"Sorry schat, ik wilde niet, maar LurkJeRot overtuigde me van mijn natuurlijke driften..."
Top, ga ik aan werken.
Steengoeie vraag.quote:Op donderdag 7 december 2017 01:41 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wat is Lurk je rot in het Spaans?
Die kun je vast wel verwerken in je onzedelijke voorstel.quote:Op donderdag 7 december 2017 01:43 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Steengoeie vraag.
hasta que colapses?
"Schat, sorry, maar deze hete nacht was gewoon even nodig. Ze is 33, de leeftijd van de profeet, ik móest gewoon haar Rode Zee splijten..."quote:Op donderdag 7 december 2017 01:46 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Die kun je vast wel verwerken in je onzedelijke voorstel.
quote:
Haha, ik had wel gelijk though. Doe 'm zo over als het moet.quote:Op donderdag 7 december 2017 01:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Vroegãh deed ik nooit moeilijk over "vreemdgaan"... (zie de hele discussie, pagina's lang)
Zie ook hier en hier.
Hey gozer, nog steeds sluimerend maar toch ff langskomen, da's cool.quote:Op donderdag 7 december 2017 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haha, ik had wel gelijk though. Doe 'm zo over als het moet.
Verder mooie verhaal. En lichtelijk verwaand en ijdel. Maar dat mag in het geval van TS
.
Op die foto is 4/5 resoluut niet-neukbaar trouwens. Geen overtuigende statistiek. Betere pics asap gaarne.
Periode van langzame opbouw. Nu eventjes via mobiel (en in bad). Dus kort en prachtig. Zoals dat Colombiaanse mokkeltje. Hoop ik. Binnenkort zit ik klaar voor de echte -beloofde- topics.quote:Op donderdag 7 december 2017 02:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Hey gozer, nog steeds sluimerend maar toch ff langskomen, da's cool.
Inmiddels haar foto's gevonden en ja ze is hot. Per DM meer.
Klopt, maar die ene is waar het om gaat.
Ik ijdel? Je weet wat je in huis hebt, laat het dan zien ook, zou ik zeggen.
quote:
Het zou mijn toch al rijke leven nog rijker maken als je weer uit dat bad klimt en in de pen.quote:Op donderdag 7 december 2017 02:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Periode van langzame opbouw. Nu eventjes via mobiel (en in bad). Dus kort en prachtig. Zoals dat Colombiaanse mokkeltje. Hoop ik. Binnenkort zit ik klaar voor de echte -beloofde- topics.
Ook dan mag je laten zien wat je hebt.
Spoedig! Voor nu in het kader van vooruitgang uit bad linea recta naar bed.quote:Op donderdag 7 december 2017 02:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Het zou mijn toch al rijke leven nog rijker maken als je weer uit dat bad klimt en in de pen.
Een goeie nacht man. En check Steve Hughes, baasch baasch baasch.quote:Op donderdag 7 december 2017 02:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Spoedig! Voor nu in het kader van vooruitgang uit bad linea recta naar bed.
Heb er al twee opzittenquote:Op donderdag 7 december 2017 02:33 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Een goeie nacht man. En check Steve Hughes, baasch baasch baasch.
Ga voor haar stoere man, maar wat ik ooit via een DM ten oren ben gekomen ben je niet zo stoer.quote:Op donderdag 7 december 2017 02:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Hey gozer, nog steeds sluimerend maar toch ff langskomen, da's cool.
Inmiddels haar foto's gevonden en ja ze is hot. Per DM meer.
Klopt, maar die ene is waar het om gaat.
Ik ijdel? Je weet wat je in huis hebt, laat het dan zien ook, zou ik zeggen.
van iemand die mij kent? Of iemand online?quote:Op donderdag 7 december 2017 02:51 schreef vronie het volgende:
maar wat ik ooit via een DM ten oren ben gekomen ben je niet zo stoer.
Maar ik wens veel je geluk toe![]()
Mijn 2 beste vrienden (Nederlands en Duits) lukten het wel, so don't talk yourself down...quote:Op donderdag 7 december 2017 01:33 schreef ITrade het volgende:
[..]
Met mijn steenkolen Spaans ga ik haar toch niet versieren
Ow ja, ja nee, nee ja, nee dan toch maar niet doen, nee!quote:Op donderdag 7 december 2017 00:39 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Hehe thanks.
Ik ben getrouwd... Maar mijn vrouw is 400 km (ofwel 10 uur met de bus) ver weg...
dilemma...
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |